Universe at War: Earth Assault - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook

Universe at War: Earth Assault - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

0,0

Opis

Poradnik do gry strategicznej „Universe at War: Earth Assault” składa się w głównej mierze z bardzo obszernego opisu przejścia wszystkich trzech kampanii gry zawierającego dokładne omówienie zadań oraz proponowaną strategię rozwoju.

Universe at War: Earth Assault - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 1 (cz.1) (Prelude)
  • Drzewko frakcji Novus (Technologie)
  • Misja 1 (cz.1) (Novus)
  • Misja 3 (cz.1) (Masari)
  • Misja 3 (cz.2) (Masari)
  • Misja 2 (cz.3) (Prelude)
  • Misja 2 (cz.1) (Prelude)
  • Misja 1 (cz.2) (Prelude)
  • Misja 7 (cz.4) (Novus)
  • Misja 5 (cz.1) (Hierarchy)

Informacja o grze

Universe at War: Earth Assault to tytuł z gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym, stworzony przez studio Petroglyph, czyli ludzi odpowiedzialnych za powstanie Star Wars: Empire at War.

Gra Universe at War: Earth Assault, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 139

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Universe at War:Earth Assaultporadnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=721

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Prelude

Misja 1 (cz.1)

Misja 1 (cz.2)

Misja 2 (cz.1)

Misja 2 (cz.2)

Misja 2 (cz.3)

Novus

Misja 1 (cz.1)

Misja 1 (cz.2)

Misja 1 (cz.3)

Misja 2 (cz.1)

Misja 2 (cz.2)

Misja 2 (cz.3)

Misja 3 (cz.1)

Misja 3 (cz.2)

Misja 3 (cz.3)

Misja 3 (cz.4)

Misja 4 (cz.1)

Misja 4 (cz.2)

Misja 4 (cz.3)

Misja 5 (cz.1)

Misja 5 (cz.2)

Misja 5 (cz.3)

Misja 6 (cz.1)

Misja 6 (cz.2)

Misja 7 (cz.1)

Misja 7 (cz.2)

Misja 7 (cz.3)

Misja 7 (cz.4)

Hierarchy

Misja 1 (cz.1)

Misja 1 (cz.2)

Misja 2 (cz.1)

Misja 2 (cz.2)

Misja 2 (cz.3)

Misja 2 (cz.4)

Misja 3 (cz.1)

Misja 3 (cz.2)

Misja 3 (cz.3)

Misja 4 (cz.1)

Misja 4 (cz.2)

Misja 4 (cz.3)

Misja 5 (cz.1)

Misja 5 (cz.2)

Misja 5 (cz.3)

Misja 6 (cz.1)

Misja 6 (cz.2)

Misja 6 (cz.3)

Masari

Misja 1 (cz.1)

Misja 1 (cz.2)

Misja 1 (cz.3)

Misja 1 (cz.4)

Mapa globalna - Ogólne informacje

Mapa globalna - Przykładowa misja (cz.1)

Mapa globalna - Przykładowa misja (cz.2)

Mapa globalna - Wskazówki dotyczące rozwoju kampanii

Misja 2

Misja 3 (cz.1)

Misja 3 (cz.2)

Misja 3 (cz.3)

Technologie

Drzewko frakcji Novus

Drzewko frakcji Masari

Drzewko frakcji Hierarchy

Wprowadzenie

Witaj w nieoficjalnym poradniku do strategii "Universe at War: Earth Assault". Tekst ten składa się w głównej mierze z bardzo obszernego opisu przejścia wszystkich trzech kampanii gry. "Universe at War" z oczywistych względów w bardzo dużym stopniu przypomina innego RTS-a wyprodukowanego przez studio Petroglyph, a mianowicie "Star Wars: Empire At War". Sympatycy tej strategii natrafią na wiele zbliżonych rozwiązań. Mimo wszystko radziłbym zapoznać się z materiałami instruktażowymi, tak aby móc pomyślnie ukończyć wszystkie przewidziane poziomy. Jest to bardzo wskazane, gdyż każdą ze stron konfliktu gra się inaczej. W poradniku zająłem się nie tylko przedstawieniem zadań, których zaliczenie wymagane jest do dotarcia do końcowej części misji, ale i także omówieniem proponowanej strategii rozwoju. Na bieżąco opisywałem także wady i zalety odblokowywanych jednostek, technologii oraz innych kluczowych cech gry.

Życzę udanej zabawy i pomyślnych podbojów!

Jacek "Stranger" Hałas

Prelude

Misja 1 (cz.1)

Prelude - Misja 1

Mapa taktyczna

Legenda:

1 - miejsce startu

2 - blokada (cel 2)

3 - punkt kontrolny (cel 3)

4 - Reaper Drone'y oraz posiłki (czołgi)

5 - miejsce likwidacji dwóch jednostek Brute

6 - kapitol

Opis misji

Uwaga! Zanim przystąpisz do tego preludium proponowałbym zapoznać się z dostępnymi materiałami szkoleniowymi. Znajdują się one w menu Tutorials. Nie musisz już teraz oglądać wszystkich filmików, niemniej jednak z większością z nich warto się zapoznać. Najważniejsze filmy to Resource Collection, Research Tree orazNovus Power & Flow i Novus Patch System. W preludium będziesz co prawda sterował ludźmi, lecz już pierwsza główna kampania będzie powiązana z frakcją Novus. Warto także zaliczyć interaktywny tutorial, wybierając opcję Play Interactive Training. Samouczek pozwala na zapoznanie się z podstawami obsługi gry, a w szczególności manipulowaniem kamerą oraz budowaniem i przemieszczaniem po mapie posiadanych jednostek.

Ogólne założenia misji:

Dowodząc drużyną pod dowództwem pułkownika Randala Moore'a musisz dotrzeć do kapitolu celem uratowania prezydenta.

Dokładny opis przejścia misji:

Cel 1: Secure the Capitol Building and rescue the President (Zabezpiecz budynek kapitolu i uratuj prezydenta)

Zaczynasz w lewym dolnym rogu planszy (1 na mapie). Chwilowo nie musisz obawiać się żadnych przeciwników, tak więc wykorzystaj okazję do tego żeby zapoznać się z posiadanymi oddziałami. Twój główny bohater to pułkownik Randal Moore. Zauważ, iż chwilowo posiada on tylko jedną umiejętność, na dodatek o charakterze defensywnym (MedPack - regeneracja energii). Jeśli zaś chodzi o resztę oddziałów, będziesz dysponował kilkoma żołnierzami uzbrojonymi w miotacze ognia (Flamethrower Squad) oraz sporą grupką marines (Marine Squad). Wszystkie podległe porucznikowi oddziały proponowałbym zgrupować razem. Pułkownikowi będziesz natomiast wydawał oddzielne polecenia. Nie musisz się tu zbytnio starać. Jest to misja szkoleniowa, nie zbudujesz żadnych baz, a wróg nie zaatakuje Cię jeśli nie zbliżysz się do określonych stref mapy.

Zacznij przemieszczać się na wschód. Pułkownik powinien znajdować się na przedzie, gdyż jako jedyny będzie mógł regenerować swój stan zdrowia. Początkowo będziesz wpadał jedynie na pojedyncze jednostki (Lost One), które błyskawicznie zginą. Zignoruj uciekających cywilów. Dotrzesz w końcu do blokady, przy której rozstawiły się nowe potwory (2 na mapie). Swoich ludzi zostaw z tyłu. Zapoznaj się z nowym celem misji.

Cel 2: Use Colonel Moore's Grenade ability to destroy the fuel tanker (Skorzystaj z jednej z umiejętności pułkownika Moore'a w celu zniszczenia cysterny)

Wybierz jedynie postać pułkownika Moore'a. Powinieneś zauważyć, iż na pasku pojawiła się nowa umiejętność - Grenade. Wybierz ją, a następnie oznacz cysternę (screen). Eksplozja powinna zabić wszystkie znajdujące się w tej okolicy potwory.

Możesz już ruszać na wschód. Upewnij się, że wszyscy sojusznicy za Tobą podążają. Wkrótce zostaniesz zaatakowany przez znacznie silniejsze jednostki Grunt. Upewnij się, że w walkach tych biorą udział wszyscy sojusznicy, a nie tylko sam pułkownik. Przesuwaj się w dalszym ciągu na wschód, zabijając atakujące Cię potwory. Po kilku chwilach dotrzesz do skrzyżowania, przy którym bronią się sojusznicze jednostki (3 na mapie). Będziesz im musiał udzielić cennego wsparcia.

Misja 1 (cz.2)

Cel 3: Help defend the checkpoint (Udziel wsparcia sojuszniczym jednostkom, broniącym punktu kontrolnego)

Największa grupa nadejdzie od północy. Będą to przede wszystkim jednostki Grunt. Jeden dobrze posłany granat Moore'a powinien jednak błyskawicznie załatwić sprawę (screen). Teraz musisz jedynie rozprawić się z niedobitkami. Po wygranej walce broniące się jednostki automatycznie do Ciebie dołączą. Jeśli chcesz, możesz oddzielnie traktować pojazdy typu humvee, lecz za kilkadziesiąt sekund otrzymasz kolejne jednostki, tak więc losem podległych oddziałów nie musisz się szczególnie przejmować.

Jak zapewne zauważyłeś, nie możesz przesuwać się dalej na wschód. Zamiast tego musisz skręcić na północ. W pierwszej kolejności zneutralizuj jednostki typu Grunt, które nadbiegną z północy i północnego-zachodu. Dopiero teraz zniszcz znajdującą się tu wieżyczkę (Spitter Turret). Kieruj się teraz stopniowo na północ, a następnie na północny-wschód. Zabijaj kolejne potwory, które zdecydują się wybiec ci na powitanie. Wkrótce zjawią się to sojusznicze śmigłowce, lecz zostaną one zniszczone. Nie przejmuj się tym, tylko od razu skieruj się na wschód. Dotrzesz w końcu do miejsca, w którym pojawią się większe jednostki - Reaper Drone (4 na mapie). Ruszaj oczywiście do walki. Nie musisz się obawiać o wynik tego starcia, gdyż wkrótce uzyskasz wsparcie w postaci kilku czołgów. Maszyny te dość szybko uporają się z problemem. Wkrótce zjawią się tu też dodatkowe posiłki. Zbierz wszystkie jednostki przy pułkowniku. W zależności od osobistych preferencji możesz je też podzielić na kilka grup.

Skieruj się teraz na wschód. Niestety, unoszące się w powietrzu zielone opary gazu uniemożliwią ci dotarcie do kapitolu poruszając się w linii prostej. W rezultacie musisz skierować się na południowy-wschód. Otrzymasz ostrzeżenie, iż w okolicy znajdują się nowe potwory (5 na mapie). Jeśli dokonasz zbliżenia na południowy budynek, będziesz im się mógł już teraz przyjrzeć. Potwory wkrótce zaatakują Twoje oddziały. Walki te nie będą trudne. Uważaj tylko żeby eksplodujące ciała Brute'ów nie zniszczyły wszystkich Twoich czołgów. Stratą pojedynczych jednostek nie musisz się przejmować.

Skieruj się teraz na wschód, a następnie na północny-wschód. Pozwoli ci to zbliżyć się do budynku kapitolu. Ruszaj w stronę swojego finalnego celu. Po drodze natrafisz oczywiście na kilka jednostek wroga, lecz walki te nie powinny ci przysporzyć większych kłopotów. Do starć wystawiaj głównie swoje czołgi. Ostatnia grupa broni wejścia i jest oznaczona żółtą strzałką (screen). Rozpraw się z tymi potworami, a będziesz mógł obejrzeć wyjątkowo ciekawy filmik przerywnikowy. Zaliczysz też pierwszą misję gry.

Misja 2 (cz.1)

Prelude - Misja 2

Mapa taktyczna

Legenda:

1 - miejsce startu

2 - droga prowadząca do fortu

3 - fort McNair (cele 1 i 3)

4 - wschodnie przejścia prowadzące do fortu

5 - miejsce gdzie pojawi się oddział sierżanta Woolarda (cel 2)

Opis misji

Ogólne założenia misji:

Musisz bezpiecznie odeskortować ambulans, na pokładzie którego znajduje się ciężko ranny prezydent. Następnie weźmiesz udział w obronie fortu. Na sam koniec przejmiesz kontrolę nad oddziałem frakcji Novus celem zniszczenia ogromnej kroczącej maszyny (Walkera).

Dokładny opis przejścia misji:

Cel 1: Escort the President to Fort McNair (Eskortuj prezydenta do fortu McNair)

Początkowa część tej misji będzie wyjątkowo prosta. Musisz jedynie pamiętać o tym żeby ambulans trzymać gdzieś z tyłu, tak aby nie znalazł się on pośród atakowanych jednostek. Nie musisz się natomiast obawiać ataków z północy ani z zachodu, tak więc będziesz miał ułatwioną sprawę. Wykorzystaj wolną chwilę do tego żeby zapoznać się z przydzielonymi oddziałami. Zwróć uwagę na gostków z wyrzutniami rakiet, których warto próbować dłużej utrzymać przy życiu. Zacznij kierować się na południe, trzymając się jednocześnie wschodniej krawędzi mapy.

Będzie tu dość charakterystyczna droga (2 na mapie). Po drodze będziesz wpadał głównie na pojedyncze jednostki wroga. Do walki z Lost One możesz podsyłać nawet samego pułkownika, gdyż oddziały te są wyjątkowo słabe. Jeśli zaś chodzi o jednostki Grunt, tu warto już zaangażować całą drużynę. Kieruj się na południowy-zachód. Nie śpiesz się i regularnie podsyłaj do przodu ochraniany ambulans. Warto też wysuwać do przodu pułkownika, tak aby to on zajmował się wyszukiwaniem kolejnych jednostek wroga.

Proponowałbym kierować się na południe, nie przesuwając się zbytnio na zachód. Z czasem zaczniesz wpadać na więcej jednostek typy Grunt. Uważaj też na skrzyżowanie ze ścieżką prowadzącą bezpośrednio na wschód. Mogą się tam pojawić dodatkowe potwory. Docelowo powinieneś zdołać dotrzeć do dolnego przejścia prowadzącego do fortu (jedna z czwórek na mapie). Ruszaj na zachód. Jeśli tylko wystarczająco się zbliżysz, ambulans automatycznie skieruje się do wyznaczonego budynku. Sam możesz zaczekać na otrzymanie dalszych wytycznych.

Misja 2 (cz.2)

Cel 2: Escort Sergeant Woolard to Fort McNair (Eskortuj sierżanta Woolarda do fortu McNair)

Wbrew temu co mógłbyś sądzić, nie musisz wysyłać żadnych oddziałów na północ ani jakoś specjalnie się do tego zadania przygotowywać. Cel ten pojawi się na Twoim ekranie dopiero po kilku chwilach. Wykorzystaj więc ten czas do wykonania paru ważnych czynności oraz zapoznania się z rozkładem budynków w forcie. Swoje oddziały możesz rozstawić przy zapalonej flarze lub gdzieś na północ od tego miejsca. Powinieneś tam zdołać zlokalizować park maszynowy (screen). Z czołgów i łazików będziesz oczywiście mógł skorzystać. Poderwij też do lotu śmigłowce, ale nie używaj ich jeszcze do walk z najeźdźcami. Baza nie będzie jeszcze atakowana, a do eliminacji pojedynczych jednostek posłużą aktywne i automatycznie obsługiwane działa obronne.

Oddział Woolarda pojawi się przy północnej krawędzi mapy i praktycznie od razu zostanie zaatakowany przez najeźdźców. Wkrótce pojawi się tam też ogromny kroczący robot o nazwie Walker. Jak już powiedziałem, nie musisz się szczególnie wysilać. Wybierz wszystkie czołgi (włącznie z maszyną Woolarda) i kliknij dwukrotnie na dowolnym sektorze fortu. Spowoduje to, iż Woolard i jego ludzie automatycznie zaczną się tam przemieszczać, nie atakując nikogo po drodze. Upewnij się tylko żeby się gdzieś nie zgubili. W międzyczasie skonstruuj parę jednostek, klikając na dolne zakładki. Radziłbym wybudować czołgi (Tank) i zrekrutować parę oddziałów z wyrzutniami rakiet (Rocketlauncher Squad). Wszystkich sojuszników możesz zgromadzić przy sobie. Optymalnym miejscem do zbiórki wydaje się być park maszynowy. Jedynie śmigłowce przemieść bardziej na południe.

Cel 3: Make your last stand at Fort McNair (Broń fortu McNair przed atakami najeźdźców)

Nie przejmuj się zmierzającą w stronę Twojej bazy maszyną, gdyż nie będziesz jej mógł powstrzymać. Zamiast tego zajmiesz się eliminacją mniejszych jednostek. Wszystkie oddziały naziemne proponowałbym przemieścić na wschód, w stronę górnego przejścia (4 na mapie). Będziesz atakowany przez poznane już wcześniej jednostki, włącznie z oddziałami Brute, na których staraj się skupiać ogień. Nie przejmuj się jeśli stracisz tu trochę jednostek, gdyż dalszym wydarzeniom nie będziesz mógł w jakikolwiek sposób zapobiec.

Swoje śmigłowce powinieneś natomiast pozostawić przy dolnym przejściu (4 na mapie), z którego sam zresztą korzystałeś podczas próby bezpiecznego odeskortowania ambulansu. Śmigłowce bez większych problemów powinny sobie ze wszystkimi potworami poradzić. Dla pewności możesz tam też jednak podesłać parę czołgów. Walker w międzyczasie powinien wkroczyć na teren bazy. Nie atakuj go. Maszyna zainteresuje się jednym z budynków. Wkrótce wyświetlona zostanie wyjątkowo interesująca scenka przerywnikowa. W rezultacie przejmiesz kontrolę nad zupełnie nową frakcją - Novus.

Misja 2 (cz.3)

Cel 4: Defeat the alien walker (Pokonaj wrogą maszynę kroczącą)

Z oczywistych względów gra nie wymusi na Tobie konieczności błyskawicznego zapoznania się z nową frakcją. Pokonanie Walkera nie sprawi ci większych kłopotów, aczkolwiek powinieneś wysłuchiwać komentarzy ze strony Mirabel. W rezultacie dowiesz się w jaki sposób należy w danym momencie zareagować. Na początek będziesz musiał unieszkodliwić kilka dział plazmowych, przyczepionych do odnóży maszyny kroczącej (screen). Wybierz więc dowolne jednostki i zacznij te punkty namierzać. Jednocześnie nie radziłbym przesuwać swoich jednostek zbyt blisko Walkera, gdyż zostaną one błyskawicznie zmiażdżone.

Po kilku chwilach powinny się tu zjawić jednostki na kształt klasycznych myśliwców. Wybierz je i pozwól im podlecieć do Walkera. Wybierz teraz z paska umiejętności specjalnych atak o nazwie Death Bloom. Zaczekaj aż myśliwce wykonają tę akcję (screen). Następnie będziesz mógł przejąć kontrolę nad czołgami (Antimatter Tank), które pojawią się na północny-zachód od Walkera. Celuj w odnóża maszyny kroczącej (Habitat Walker Leg). Powinieneś zauważyć, iż stopniowo tracą one punkty energii.

Wysłuchaj kolejnych podpowiedzi ze strony Mirabel. Tym razem będziesz musiał celować w znajdujące się przy górnej powłoce fragmenty pancerza. Oznaczone one są nazwą Armor Plating (screen). Postaraj się co najmniej kilka z takich punktów całkowicie zniszczyć. Do tych walk powinieneś zaangażować wszystkie posiadane w tym momencie jednostki. Pamiętaj jednak o tym żeby nie przesuwać ich zbyt blisko Walkera. Nie musisz się na szczęście interesować żadnymi innymi jednostkami wroga.

Niektóre ze zniszczonych powłok pancerza powinny odsłonić fragment centralnego węzła chłodzącego maszyny kroczącej (Habitat Walker Coolant Code). Musisz te punkty namierzyć, tak aby Twoje jednostki mogły się nimi zająć. Zniszczenie kilku takich punktów powinno spowodować, iż Walker zostanie całkowicie unieszkodliwiony. Jak się zapewne domyślasz, będziesz teraz mógł obejrzeć nową scenkę przerywnikową. Automatycznie przystąpisz też do kampanii frakcji Novus.

Novus

Misja 1 (cz.1)

Novus - Misja 1

Mapa taktyczna

Legenda:

1 - baza - miejsce startu

2 - miejsce pierwszego ataku sił wroga (cel 4)

3 - miejsce drugiego ataku sił wroga (cel 4)

4 - miejsce trzeciego ataku sił wroga (cel 4)

5 - miejsce unicestwienia wrogich maszyn kroczących

Opis misji

Ogólne założenia misji:

Musisz przyczynić się do postawienia kilku konstrukcji, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania bazy. Następnie musisz zbudować niewielką armię oraz wykorzystać ją do odparcia ataków sił wroga. Na sam koniec zajmiesz się neutralizacją dwóch Walkerów.

Dokładny opis przejścia misji:

Cel 1: Build a Flow Conduit in the highlighted area (Postaw wieżę przepływu w wyznaczonym miejscu)

Początkowa część tej misji jest banalnie prosta. Nie musisz się obawiać żadnych ataków ze strony wroga. Przeciwnicy nie pojawią się dopóki nie postawisz wszystkich wymaganych konstrukcji. Nie zapominaj o czytaniu wyświetlanych na ekranie informacji. Warto też wysłuchiwać komentarzy ze strony Mirabel. Na początek musisz postawić wieżę przepływu, tak aby zapewnić dostawy prądu dla tej części bazy. Zaznacz jedną lub kilka jednostek konstrukcyjnych (Constructor). Im więcej, tym lepiej - przyśpieszysz proces konstrukcji. Z dolnego menu wybierz teraz wieżę przepływu (Flow Conduit). Musisz ją następnie postawić w zaznaczonym miejscu (screen). Korzystając z okazji zbadaj też wszystkie pozostałe opcje sterowania. Możesz na przykład już teraz uaktywnić jakiś Patch. Będziesz mógł wybierać pomiędzy dwoma różnymi usprawnieniami - zapewniającym ochronę przed promieniowaniem Radiation Shielding, a zmniejszającym obrażenia od ognia Coolant Boost.

Cel 2: Build Recycling Centers in the highlighted areas (Postaw dwa centra recyklingu w zaznaczonych strefach)

Zadanie to w niewielkim stopniu różni się od wyzwania, z którym przed chwilą się uporałeś. Ponownie musisz mieć zaznaczone Constructory. Na pasku budowy pojawi się nowa ikonka - centrum recyklingu (Recycling Center). Musisz teraz postawić takie obiekty. Wybieraj oznaczone przez grę strefy do budowy. Powinieneś zauważyć, iż z obu konstrukcji wydostały się drony. Automatycznie przystąpią one do procesu gromadzenia surowców. Sam zaczekaj na wyświetlenie kolejnego zadania.

Cel 3: Build Robotic Assemblies within the power radius (Postaw dwie fabryki robotów w obrębie sieci przepływu prądu)

Tym razem będziesz już dysponował większą swobodą działania. Fabryki robotów (Robotic Assembly) mogą powstać w dowolnym miejscu, ale muszą się one znaleźć w obrębie zasięgu przepływu prądu. Oznacza to, iż nie mogą one zostać ulokowane zbyt daleko od wieży przepływu, którą konstruowałeś na samym początku misji. Na szczęście gra w bardzo wyraźny sposób oznaczy ci gdzie prąd zostanie dostarczony, a gdzie nie będzie to możliwe. Obie fabryki najlepiej postawić obok prawego centra gromadzenia surowców (screen). Radziłbym też od razu przystąpić do procesu produkcji. Chwilowo możesz produkować jedynie najprostsze roboty - Ohm Robot. Postaraj się o to żeby obie fabryki przystąpiły do procesu produkcji. Roboty ustawiaj gdzieś wewnątrz bazy, niedaleko siebie.