Opis

W poradniku do gry Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse znajdziecie drobiazgowe rozwiązanie gry (okraszone dużą liczbą ilustracji), zdaniem autora najlepsze i najłatwiejsze. Nie oznacza to jednak, że inne metody nie będą równie skuteczne.

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Welcome to Punchbowl (Solucja)
  • The Slammer (Solucja)
  • Bleeding Ground (Solucja)
  • Punchbowl Maul (Solucja)
  • Painting the Town Red (Solucja)
  • Cop Rock (Solucja)
  • The Sacking of Punchbowl (Solucja)
  • When the Zombie Breaks (2) (Solucja)
  • When the Zombie Breaks (1) (Solucja)
  • Fall of the House of Otis (2) (Solucja)

Informacja o grze

Ileż to razy głównym tematem gier, była eksterminacja zombie? W produkcie Wideload Games (firmie założonej przez Alexandra Seropiana – niegdysiejszego twórcy potęgi Bungie Software), będziesz miał okazję spojrzeć na problem z drugiej strony i wykorzystując szeroki wachlarz możliwości, walczyć z ludźmi.

Gra Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 33


Stubbs the Zombiein Rebel Without a Pulseporadnik do gry

autor: "UV"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=525

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Solucja

Welcome to Punchbowl

Bleeding Ground

The Slammer

Cop Rock

Painting the Town Red

Punchbowl Maul

Fall of the House of Otis (1)

Fall of the House of Otis (2)

When the Zombie Breaks (1)

When the Zombie Breaks (2)

The Sacking of Punchbowl

The Doctor Will See You Now

Paved with Good Intentions (1)

Paved with Good Intentions (2)

The Ghoul of Your Dreams

Wprowadzenie

W poradniku do gry Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse znajdziecie drobiazgowe rozwiązanie gry (okraszone dużą liczbą ilustracji). Postanowiłem zrezygnować z opisywania ataków specjalnych Stubbsa, przeciwników oraz pojazdów - wszystkie niezbędne informacje na ten temat znajdziecie w dobrze przygotowanej instrukcji. Jeśli pokonanie jakieś postaci (np. bossa) wymaga specyficznej taktyki, wszelkie uwagi na ten temat zawarte są bezpośrednio w solucji.

Mimo, że gra jest liniowa aż do bólu, tak naprawdę pewne rzeczy można rozwiązać w inny sposób. Dotyczy to głównie walki, którą na ogół opiera się na atakach specjalnych lub pomocy nieumarłej hordy. Wybór sposobu zależy wyłącznie od Ciebie. W niniejszej solucji znajdziecie rozwiązania, które są moim zdaniem najlepsze i najłatwiejsze. Nie oznacza to jednak, że inne metody nie są równie skuteczne.

Zapraszam do lektury i życzę miłej zabawy.

Solucja

Welcome to Punchbowl

Pierwsza misja stanowi rodzaj wprowadzenia, które zaznajomi Cię z poszczególnymi umiejętnościami naszego powłóczącego nogami bohatera. Uderz ręką młodzieńca stojącego przed Tobą (#1), a kiedy w okolicy pojawi się różowy robot, wbij zęby w mózg chłopaka (#2).

Od tej pory robot będzie pełnił funkcję przewodnika. Udaj się za nim na drugą stronę ulicy (#3), a później skieruj się do radiowozu (#4). Po obejrzeniu krótkiej animacji, wgryź się z mózgi policjantów. Pojawi się więcej gliniarzy (#5), ale zabici przed chwilą ludzie staną się trzonem Twojej armii. Robot zaproponuje abyś puścił bąka. Dzięki niemu możesz zagazować stróżów prawa i przez chwilę ich unieruchomić. Zrób to, a następnie ugryź najbliżej stojących przeciwników. Pozostałe zombie aktywnie uczestniczyć będą w procesie zabijania, co już wkrótce doprowadzi do powiększenia szeregów Twojej brygady.

Podejdź do robota, poprosi Cię on o pchnięcie któregoś z towarzyszy. Po wykonaniu tej niezbyt skomplikowanej operacji, udaj się w dalszą drogę. Teraz robot każe Ci zawołać pozostałe trupy. Aby to zrobić, musisz odwrócić się w ich kierunku (#6), poczekać chwilę i gwizdnąć. Kieruj się przed siebie. Zanim przejdziesz do następnego etapu zmagań, robot wytłumaczy Ci jeszcze, że możesz odzyskiwać energię stojąc chwilę w bezruchu.

Znalazłeś się w centrum miasta (#7). Podejdź do najbliżej stojących cywilów i zamień ich w zombie. Pamiętaj, że wgryzając się w mózgi ofiar (#8) automatycznie zyskujesz sojuszników, którzy sami - bez Twojego udziału - mogą dołączyć kolejne ofiary do drużyny. Samonapędzająca się maszyna będzie w późniejszej fazie gry niezwykle istotna.

Idąc przed siebie natrafisz na pierwszych, uzbrojonych w broń palną przeciwników. Tutaj zaczyna być groźnie. Nie możesz się tak po prostu wgryźć w mózgi policjantów, chyba, że zajdziesz ich od tyłu. Zanim zaatakujesz, uderz kilka razy wrogów rękami - w ten oto sposób zamroczysz go i ułatwisz sobie zadanie.

Kieruj się w stronę brązowego budynku (#9). Gdy zauważysz policjantów, pozwól swojej armii ruszyć do przodu - lepiej, żeby to oni przyjęli na siebie pociski. Załatw wrogów i podążaj przed siebie. Pojawią się kolejni stróżowie prawa. Gwizdnij na swoją ekipę i rozpraw się z przeciwnikami. Po zakończonej batalii, skieruj się do budynku (#10).