Opis

Poradnik do gry Infernal – strzelaniny osadzonej w perspektywie trzeciej osoby, zawiera szczegółowe rozwiązanie, wzbogacone sporą liczbą ilustracji, a także opis unikatowych umiejętności głównego bohatera zmagań i używanych przez niego gadżetów.

Infernal - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Grey Rock Refinery (1) (Mission 2)
  • Hochtempelberg Monastery (5) (Mission 1)
  • Grey Rock Refinery (2) (Mission 2)
  • Grey Rock Refinery (3) (Mission 2)
  • Hochtempelberg Monastery (1) (Mission 1)
  • Hochtempelberg Monastery (4) (Mission 1)
  • Hochtempelberg Monastery (3) (Mission 1)
  • Grey Rock Refinery (4) (Mission 2)
  • Mazovia Steelworks (1) (Mission 3)
  • Mazovia Steelworks (2) (Mission 3)

Informacja o grze

Infernal to rozbudowana gra akcji stworzona przez polskie studio Metropolis Software znane głównie z serii Gorky. Gracz wciela się w postać Ryana Lennoxa superagenta działającego w służbie jego diabelskiej mości, jest on piekielnym odpowiednikiem znanego wszystkim Jamesa Bonda.

Gra Infernal, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 50


Infernalporadnik do gry

autor: "UV"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=611

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Aury

Umiejętności specjalne

Gadżety

Mission 0 - Prolog

Mission 1

Hochtempelberg Monastery (1)

Hochtempelberg Monastery (2)

Hochtempelberg Monastery (3)

Hochtempelberg Monastery (4)

Hochtempelberg Monastery (5)

Mission 2

Grey Rock Refinery (1)

Grey Rock Refinery (2)

Grey Rock Refinery (3)

Grey Rock Refinery (4)

Grey Rock Refinery (5)

Mission 3

Mazovia Steelworks (1)

Mazovia Steelworks (2)

Mazovia Steelworks (3)

Mazovia Steelworks (4)

Mission 4

HMS Liberty (1)

HMS Liberty (2)

Mission 5

Etherlight Satellites Center (1)

Etherlight Satellites Center (2)

Etherlight Satellites Center (3)

Wstęp

Oto nieoficjalny poradnik do gry Infernal - strzelaniny osadzonej w perspektywie trzeciej osoby, za powstanie której odpowiada warszawskie studio Metropolis Software. Niniejszy tekst zawiera szczegółowe rozwiązanie, wzbogacone sporą liczbą ilustracji, a także opis unikatowych umiejętności głównego bohatera zmagań i używanych przez niego gadżetów.

Aury

W trakcie zabawy Ryan wielokrotnie będzie musiał korzystać z umiejętności specjalnych (opisanych w następnym rozdziale), które pochłaniają różne ilości energii magicznej. Mana regeneruje się automatycznie, ale tylko w sprzyjającej okoliczności. Jest nią piekielna aura.

Na otwartej przestrzeni dominuje aura neutralna (półprzeźroczysty znak Yin-Yang).

Informacje o aktualnej aurze otrzymujemy na bieżąco, spoglądając na znak Yin-Yang, który zlokalizowany jest w dolnej części ekranu. Rozróżniamy trzy rodzaje aury:

Neutralna - z tą aurą będziemy mieć do czynienia najczęściej. Nie powoduje ona ubytku energii magicznej, ale też i nie wpływa na jej regenerację. Symbolizowana jest przez półprzeźroczysty znak Yin-Yang.

Anielska - generowana przez sztuczne źródła światła (wyjście na otwartą przestrzeń w niczym nie grozi Ryanowi), a także obiekty sakralne. W tym trybie poziom many spada do zera w zastraszającym tempie. Symbolizowana przez biały znak Yin-Yang.

Piekielna - domeną szatańskich pomiotów jest mrok i właśnie tutaj Ryan czuje się najlepiej. Zmiana aury na diabelską powoduje powolną regenerację energii magicznej. Symbolizowana jest przez czerwony znak Yin-Yang.

Umiejętności specjalne

Dzięki przejściu na stronę Ciemności, Lennox może korzystać z interesujących umiejętności specjalnych oraz gadżetów. Każda z nich powoduje ubytek energii magicznej, ale szybko przekonasz się, że w trakcie potyczek z wrogiem diabelskie właściwości okażą się nieocenione. Poniżej znajdziesz spis wszystkich cech specjalnych i wynalazków, jakich można użyć w trakcie zmagań.

Piekielny atak

Jedna z najczęściej wykorzystywanych umiejętności specjalnych. Dzięki naładowaniu broni szatańską mocą, Ryan jest w stanie wypluwać z aktualnie używanej pukawki mordercze pociski. Efekt końcowy uzależniony jest od konkretnej broni. Przykładowo, z tradycyjnego pistoletu wystrzelony jest strumień energii, zdolny nie tylko zabić wroga jednym uderzeniem, ale również zniszczyć stojące w jego pobliżu przedmioty, natomiast naładowanie piekielną mocą karabinu maszynowego, pozwala zasypać przeciwnika kulami o zwiększonej mocy rażenia. Diabelski atak często przyda Ci się również do likwidowania barier zasłaniających ukryte pomieszczenia, np. ściany.

Przejmowanie dusz

Każdy przeciwnik zabity w bezpośredniej konfrontacji może być wykorzystany do zregenerowania sił witalnych Ryana. Proces pozwala również na zdobycie wszystkich przedmiotów należących do trupa. Warto w tym miejscu podkreślić, że użycie tej mocy nie wpływa na ubytek energii magicznej.

Teleportacja

Niezwykle cenna właściwość, która pozwala na kilka sekund przenieść się w wybrane za pomocą charakterystycznego celownika miejsce. Dzięki tej operacji, Ryan może wcisnąć niedostępny normalnie przycisk lub zaskoczyć wroga, atakując go z zupełnie innej strony. Sprawna teleportacja wymaga od gracza nabycia pewnej wprawy, ale umiejętność ta pojawia się w grze na tyle wcześnie, że bez problemu można ją przećwiczyć. Pochłania duże ilości many, zwłaszcza przy maksymalnym naładowaniu, pozwalającym ustawić aż trzy markery jednocześnie.

Gadżety

Piekielne gogle

Futurystyczny gadżet, działający podobnie jak noktowizor. Ubierając gogle, Ryan jest w stanie określić położenie przeciwników (charakterystyczne, niebieskie sylwetki), a także określić źródła energii magicznej (czerwone kule) i życiowej (niebieskie kule). Gogle przydają się również do odczytywania kodów, które nie są widoczne podczas tradycyjnego eksplorowania planszy. Korzystaj z diabelskich okularów bardzo często, gdyż dzięki nim będziesz w stanie dowiedzieć się więcej o planszy, w której aktualnie się znajdujesz.

Telekineza

Dzięki telekinezie Ryan jest w stanie przenosić w powietrzu bardzo ciężkie przedmioty, a także wrogów - zarówno żywych, jak i martwych. Umiejętność przydaje się w grze kilkukrotnie, głównie do usuwania przeszkód. Należy pamiętać, że w trakcie zabaw z telekinezą Lennox porusza się bardzo wolno, co wystawia go na wielkie niebezpieczeństwo ze strony atakujących przeciwników.

Duch

Ryan potrafi się turlać, a w trakcie tego wyczynu, zamienia się na krótką chwilę w ducha. Dzięki tej właściwości, Lennox może uniknąć namierzenia przez laserowe czujniki. Umiejętność przydaje się również w trakcie wymiany ognia z przeciwnikami. W trybie ducha pociski wroga nie sięgają celu.

Mission 0 - Prolog

Po obejrzeniu introdukcji, zostaniesz zaatakowany przez przeważające siły wroga. Rozpocznij eksterminację przeciwników (#1), systematycznie przesuwając się do przodu. Ryan ma ograniczoną liczbę pocisków, dlatego też zbieraj dodatkową amunicję i broń (karabin maszynowy), przeszukując zwłoki zabitych żołnierzy (#2). Proces ten trwa kilka sekund, uważaj zatem, aby nie narażać się na niepotrzebną utratę energii życiowej.

Podążaj cały czas przed siebie. Drogę wytyczać będą szklane drzwi otwierane przez wpadających do restauracji wrogów. Na końcu trasy zobaczysz windę (#3). Wejdź do środka, poczekaj cierpliwie, aż zjedziesz na podziemny parking i podejdź do czerwonego samochodu (#4).

Mission 1

Hochtempelberg Monastery (1)

Od swojego nowego szefa - Luciusa Blacka - uzyskasz piekielną moc, z której będziesz mógł korzystać niemal przez całą grę. W zamian wysłannik Piekieł zażąda zdobycia informacji na temat nowoczesnej technologii, która opracowywana jest na terenie położonego w górach klasztoru Hochtempelberg.

Przygoda rozpoczyna się w wiosce Weissdorf (#5). Ruszaj