Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2006

Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry ebook

Krystian Smoszna

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry - Krystian Smoszna

W poradniku znajdziesz drobiazgowe rozwiązanie pierwszego dodatku do gry Half-Life 2, zatytułowanego Episode One, a także opis krótkiego scenariusza o nazwie Lost Coast.

Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Undue Alarm cz.1
  • Undue Alarm cz.2
  • Exit 17 cz.1
  • Undue Alarm cz.3
  • Lowlife cz.1
  • Exit 17 cz.2
  • Direct Intervention cz.3
  • Urban Flight cz.1
  • Lowlife cz.2
  • Lost Coast cz.1

Informacja o grze

Aftermath to pierwszy, oficjalny dodatek do Half-Life 2, pierwszoosobowej strzelaniny wyprodukowanej przez firmę Valve Software, która została uznana przez największe magazyny branżowe za jedną z najlepszych gier 2004 roku.

Gra Half-Life 2: Episode One, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Opinie o ebooku Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry - Krystian Smoszna

Fragment ebooka Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry - Krystian Smoszna

Half-Life 2:Episode Oneporadnik do gry

autor: "UV"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=517

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wstęp

Undue Alarm cz.1

Undue Alarm cz.2

Undue Alarm cz.3

Direct Intervention cz.1

Direct Intervention cz.2

Direct Intervention cz.3

Lowlife cz.1

Lowlife cz.2

Lowlife cz.3

Urban Flight cz.1

Urban Flight cz.2

Urban Flight cz.3

Urban Flight cz.4

Urban Flight cz.5

Urban Flight cz.6

Exit 17 cz.1

Exit 17 cz.2

Lost Coast cz.1

Lost Coast cz.2

Wstęp

W niniejszym poradniku znajdziesz drobiazgowe rozwiązanie pierwszego dodatku do gry Half-Life 2, zatytułowanego Episode One. Okraszona dużą liczbą zdjęć solucja, pozwoli Ci pomyślnie poprowadzić Gordona Freemana przez wszystkie etapy, przygotowane przez twórców programu. Oprócz tego, w poradniku tym zawarłem opis krótkiego scenariusza o nazwie Lost Coast, który został opublikowany przez firmę Valve kilka miesięcy temu. Nie jest on ani długi, ani specjalnie trudny, ale jeśli ktoś usilnie potrzebuje pomocy w jego ukończeniu, również go tu znajdzie.

Krystian "U.V. Impaler" Smoszna

Undue Alarm cz.1

Akcja gry rozpoczyna się u podnóża zrujnowanej Cytadeli. Chwilowo jesteś zasypany przez gruz, ale na powierzchnię wydostanie Cię pies - mechaniczny przyjaciel należący do Alyx. Zabierz pistolet grawitacyjny z łapy robota (#1) i poczekaj, aż dziewczyna skończy swój monolog. Kiedy towarzystwo uda się na górę, wykorzystaj otrzymaną broń do usunięcia desek podtrzymujących metalową bramę (#2). Spadając, ta ostatnia utworzy pomost, pozwalający Ci dołączyć do kompanów.

Alyx nawiąże kontakt ze swoim ojcem oraz doktorem Kleinerem. Wygląda na to, że konieczny stanie się powrót do Cytadeli. Podnieś dwie apteczki leżące tuż obok monitora (#3) i wysłuchaj cierpliwie transmisji do końca. Dziewczyna poprosi psa o utorowanie dalszej drogi. Schyl się i podążaj jej śladem (#4).

Podejdź do krawędzi i popatrz w dół (#5), zauważysz położoną niżej półkę skalną. Skocz na nią, obróć się w lewo i kieruj się naprzód (#6). Usuń zagradzający trasę samochód (możesz strzelić do niego przy pomocy Gravity Guna) i zbliż się do ogniska. Po chwili dołączy do Ciebie Alyx, a także jej pies.

Problem z transportem do Cytadeli rozwiąże podopieczny Twojej towarzyszki. Samochód nie wygląda może najsolidniej (#7), ale to jedyna, skuteczna metoda na pokonanie przepaści. Gdy Alyx wymieni z psem uwagi na temat całej operacji, podejdź do furgonetki i zajmij miejsce na fotelu pasażera. Robot przerzuci Was na drugą stronę.

Gdy wreszcie znajdziecie się w środku (#8), wysiądź z samochodu i skręć w lewo. Idź cały czas przed siebie, jedyną dostępną drogą. Po dotarciu do barierek (#9), skocz na niższy poziom i skieruj się do kolejnego korytarza. Przejście blokuje pole siłowe, podtrzymywane przez Stalkerów (#10). Alyx wpadnie na pomysł użycia samonaprowadzających min (Rollermines), z którymi spotkałeś się już w podstawowej wersji gry. Poczekaj, aż dziewczyna dezaktywuje jedną z barier i ruszaj przed siebie (#11).

Na końcu trasy skocz na platformę znajdującą się niżej (#12) i natychmiast przesuń się na pochyły element konstrukcji, gdyż grunt zapadnie Ci się pod nogami.

Undue Alarm cz.2

Nieopodal windy (#13) znajdziesz panel do podreperowania sił witalnych i zbroi, a także wąskie przejście do zbiornika z minami (#14). Naciśnij czerwony przycisk i szybko złap jedną ze spadających "kulek". Skorzystaj z windy i podejdź do Alyx.

Dziewczyna