SiN Episodes: Emergence - poradnik do gry - Krystian Smoszna - ebook
PROMOCJA

SiN Episodes: Emergence - poradnik do gry ebook

Krystian Smoszna

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do pierwszej części gry SiN Episodes, zatytułowanej Emergence. Oprócz drobiazgowej solucji, okraszonej dużą liczbą zdjęć, znajdziecie tutaj również odrębną, pełną listę wszystkich ukrytych lokacji, opis broni oraz kilka poród ogólnych.

SiN Episodes: Emergence - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Pursuit - Emergence (Solucja)
  • Pursuit - Descent (Solucja)
  • U4 Laboratory - Catastrophe (Solucja)
  • U4 Laboratory - Laboratory (Solucja)
  • U4 Laboratory - Infiltration (Solucja)
  • Docks - Trainyard (Solucja)
  • Docks - Generators (Solucja)
  • Docks - Lighthouse (Solucja)
  • Docks - Trapped (Solucja)
  • Emergence (Solucja)

Informacja o grze

SiN: Episodes to sequel pierwszoosobowego, leciwego już shootera, wydanego w 1998 SIN autorstwa studia Ritual. Świat znany nam z poprzedniej części gry przeszedł sporą metamorfozę aby sprostać zarówno wymaganiom graczy jak i sprzętu obecnej generacji.

Gra SiN Episodes: Emergence, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 44

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



SiN Episodes: Emergenceporadnik do gry

autor: "UV"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=522

[email protected]

Spis treści

Porady

Bronie

Solucja

Emergence

Docks - Trapped

Docks - Lighthouse

Docks - Generators

Docks - Trainyard

U4 Laboratory - Infiltration

U4 Laboratory - Laboratory

U4 Laboratory - Catastrophe

U4 Laboratory - Hunted

Pursuit - Descent

Pursuit - Emergence

Supremacy Tower - Entry

Supremacy Tower - Search

Supremacy Tower - NOC

Showdown - Finale

Sekretne lokacje

Wprowadzenie

Docks - Trapped

Docks - Lighthouse

Docks - Generators

Docks - Trainyard

U4 Laboratory - Infiltration

U4 Laboratory - Laboratory

U4 Laboratory - Catastrophe

U4 Laboratory - Hunted

Pursuit - Descent

Pursuit - Emergence

Supremacy Tower - Entry

Supremacy Tower - Search

Supremacy Tower - NOC

Showdown - Finale

Porady

Oddaję w Wasze ręce poradnik do pierwszej części gry SiN Episodes, zatytułowanej Emergence. Oprócz drobiazgowej solucji, okraszonej dużą liczbą zdjęć, znajdziecie tutaj również odrębną, pełną listę wszystkich ukrytych lokacji, opis broni oraz kilka porad ogólnych, związanych z najistotniejszymi aspektami rozgrywki: działaniem mutagenów, leczeniem i walką.

Porady ogólne

Mutagen

W trakcie eksploracji kompleksu U4 po raz pierwszy natkniesz się na zielone zbiorniki z mutagenem - niebezpieczną substancją, za pomocą której SinTEK eksperymentuje z potworami. Zniszczenie pojemnika powoduje pojawienie się chmury, która jest dla Ciebie szczególnie niebezpieczna. Dłuższe przebywanie w zagrożonej strefie powoduje nie tylko zaburzenia wzroku, ale również spowolnienie reakcji. Jeśli pasek niebezpieczeństwa osiągnie maksimum, Blade zacznie systematycznie tracić energię.

Pojemniki z mutagenem można wykorzystać na swoją korzyść, gdyż na działanie specyfiku są również podatni żołnierze wroga. Zbiornikami można rzucać z większych wysokości, a następnie niszczyć je jednym, celnym strzałem.

Leczenie

Oprócz apteczek, które można czasem zabrać z ciał zabitych wrogów, w SiN Episodes: Emergence spotkamy również specjalne punkty leczenia. Ilość niebieskiej substancji (to właśnie ona powoduje regenerację) jaką możemy uzyskać z jednej stacji, jest uzależniona od stanu włożonych do niej kanistrów. Puste pojemniki można wyrzucać, a następnie wkładać nowe - pełne.

Warto pamiętać, że zniszczenie kanistra powoduje pojawienie się niebieskiej chmury. Jeśli znajdziemy się w jej zasięgu, również odzyskamy straconą energię (jej ilość jest jednak nieporównywalnie mniejsza niż w przypadku użycia kanistrów w stacjach).

Walka

Program na bieżąco dostosowuje ilość atakujących Cię przeciwników do Twojego poziomu gry. Jeśli zaliczasz cały czas strzały w głowę, a z pojedynków z kilkoma wrogami naraz wychodzisz niemal bez szwanku, gra stanie się trudniejsza. Oczywiście działa to również w drugą stronę - jeśli wybitnie sobie nie radzisz, program stanie się łatwiejszy, np. poprzez wymianę niektórych przeciwników na słabsze jednostki.

Żeby odnosić sukces w pojedynkach strzeleckich, nie wystarczy biec przed siebie z naładowaną strzelbą. W SiN Episodes: Emergence nie istnieje pojęcie zbroi, dlatego też nie można zmniejszyć utraty energii wskutek postrzałów. Z racji tego, że przeciwnicy atakują w grupach, lepiej jest poczekać w bezpiecznym miejscu i wystrzelać kolejno wrogów, niż przechodzić do frontalnego ataku.

Bronie

MAGNUM - Podstawowa pukawka na wyposażeniu oddziału - otrzymasz ją w dokach od Jessiki Cannon. Broń ta ma mnóstwo zalet, do których przede wszystkim zalicza się szybkostrzelność oraz duża celność (jest doskonała do rażenia wroga na długi dystans). Niestety, wypluwane kule cechują się niewielką siłą rażenia. Alternatywny atak przy pomocy Magnum powoduje wystrzelenie pocisku energetycznego (podobnego do Railguna), który potrafi razić wrogów stojących w jednej linii. Bez problemu kładzie on pokotem zwykłych żołnierzy i zmutowane stworki. Promień likwiduje też od razu stacjonarne karabiny maszynowe.

SCATTERGUN - Najprościej rzecz ujmując jest to SiN-owy odpowiednik zwykłej strzelby. Wypluwane pociski mają duży rozrzut, dzięki czemu nie sprawdza się w eksterminacji wrogów na dużych dystansach. Jest za to znakomita podczas eliminowania blisko stojących przeciwników - potrafi wyrządzić prawdziwe spustoszenie w ciasnych korytarzach i tunelach. Alternatywny atak pozwala na wyplucie kilku ostrych pocisków, które zadają poważne obrażenia wrogom. Istotne w ich wypadku jest to, że potrafią odbijać się od ścian.

ASSAULT RIFLE - Karabin maszynowy z magazynkiem mieszczącym 45 pocisków. Pozwala na prowadzenie ognia ciągłego - niestety, w trakcie ostrzału trudno zapanować nad prawidłowym utrzymaniem broni, co czyni ją trochę niecelną. Doskonała do eliminowania grup żołnierzy, zwłaszcza jeśli używamy celownika optycznego. Wówczas łatwiej celować, w dodatku nie ma problemu z eksterminacją dalej położonych celów. Alternatywny atak to wyrzucenie ładunku wybuchowego (jak w granatniku), który zadaje spore obrażenia. Niestety, ilość dodatkowych pocisków jest zwykle bardzo ograniczona.

FRAG GRENADE - Blade może nosić przy sobie maksymalnie pięć grantów. Nie masz żadnego wpływu na siłę rzutu, możesz jedynie skierować ładunek w wybranym kierunku. Skuteczne używanie granatów wymaga ćwiczeń. Są one bardzo lekkie, dlatego podczas rzutu często nie znajdą się dokładnie w tym miejscu, w którym chcieliśmy je umieścić. Wybuch zadaje spore obrażenia i pozwala na przerzedzenie grupy przeciwników. Dobrze mieć je w zapasie, choć w kwestii otrzymanego efektu często pozostawiają wiele do życzenia.

Solucja

Emergence

Emergence

Grę rozpoczynasz