Mafia II: Joe’s Adventures - poradnik do gry - Krystian Smoszna - ebook
Opis

W niniejszym poradniku znajdziecie dokładny i bogato ilustrowany opis przejścia gry Mafia II: Joe’s Adventures. W tekście znajdziecie również dokładne wskazówki dotyczące poszukiwania magazynów Playboy, pełniących w tej produkcji rolę tzw. „znajdźek”.

Mafia II: Joe’s Adventures - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Położenie magazynów (1) (Kolekcje - czasopisma)
  • Położenie magazynów (2) (Kolekcje - czasopisma)
  • Bombowa przejażdżka (Giuseppe) (Opis przejścia)
  • Na ratunek (Marty) (Opis przejścia)
  • Handel bronią (Eddie) (Opis przejścia)
  • Koneksje (Tony) (Opis przejścia)
  • Fart przemytnika (Tony) (Opis przejścia)
  • Nikt mnie nie powstrzyma (Charlie) (Opis przejścia)
  • Burdel (Eddie) (Opis przejścia)
  • Samouczek (Tony) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Dodatek DLC do gry Mafia II pozwalający wcielić się w postać Joe Barbaro – przyjaciela Vito Scaletty, którego znamy jako głównego bohatera podstawowej przygody. Misje obejmują zarówno sekcje polegające na brawurowej jeździe samochodem, jak i poziomy typowo strzelankowe.

Gra Mafia II: Joe’s Adventures, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 45


Mafia II:Joe's Adventuresporadnik do gry

autor: "UV"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1060

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Świadek (1)

Świadek (2)

Samouczek (Tony)

Koniec interesów (Tony)

Śmierdzący problem (Marty)

Parkingowy (Tony)

Dowody zbrodni (Bruski)

Na ratunek (Marty)

Fart przemytnika (Tony)

Koneksje (Tony)

Przygody staruszka (Giuseppe)

Lekcja manier (Eddie)

Samochód Charliego (Giuseppe)

Wyślij wiadomość (Eddie)

Bombowa przejażdżka (Giuseppe)

Nikt mnie nie powstrzyma (Charlie)

Handel bronią (Eddie)

Arena Żeli (Charlie)

Skradziony towar (Eddie)

Wyścigi na autostradzie (Charlie)

Supermarket (Eddie)

Założymy się? (Rocco)

Zlecenie (Rocco)

W cieniu (Rocco)

Bułka z masłem (Rocco)

Burdel (Eddie)

Kolekcje - czasopisma

Mapa

Położenie magazynów (1)

Położenie magazynów (2)

Wprowadzenie

W niniejszym poradniku znajdziecie dokładny i bogato ilustrowany opis przejścia gry Mafia II: Joe's Adventures. W tekście znajdziecie również dokładne wskazówki dotyczące poszukiwania magazynów Playboy, pełniących w tej produkcji rolę tzw. "znajdźek".

Krystian "U.V. Impaler" Smoszna ( www.gry-online.pl)

Uwagi ogólne

DodatekJoe's Adventures jest zbudowany zupełnie inaczej niż Mafia II. Tylko misja Świadek przypomina to, co mogliśmy oglądać w pierwowzorze - pozostałe zadania to bardzo proste pod względem budowy scenariusze, w których musimy nie tylko wykonać określone zadanie, ale również zdobyć jak najwięcej punktów.

Punkty w rozszerzeniu Joe's Adventures zdobywa się za:

Demolkę

- wysadzanie w powietrze samochodów;

Dobicie

- pokonanie przeciwnika w walce wręcz poprzez efektowne kombo;

Drifting

- jazdę samochodem w kontrolowanym poślizgu;

Dużą prędkość

- jazda autem z prędkością powyżej 75 mil na godzinę;

Ofiary ognia

- spalenie przeciwników;

Ofiary pojazdu

- rozjeżdżanie przeciwników autem;

Ofiary wybuchów

- wysadzenie w powietrze przeciwników;

Pobicie

- pokonanie przeciwnika w walce wręcz;

Skok

- wykonywanie skoków przy pomocy samochodu;

Strzał w głowę

- zabijanie przeciwników strzałami w głowę;

Szaleństwo

- jazda samochodem z prędkością przekraczającą 120 mil na godzinę;

Zabij po cichu

- likwidowanie od tyłu niczego nie podejrzewających wrogów;

Zabójstwo

- zabijanie przeciwników.

Poszczególne misje udostępniane są stopniowo i co bardzo istotne, gracz nie ma obowiązku wykonywać ich w określonej kolejności. Sami decydujemy o tym, co chcemy robić.

Wszystkie sklepy w rozszerzeniu Joe's Adventures funkcjonują na pełnych obrotach od początku gry, a więc od razu oferują cały asortyment. Czasowo niedostępne są natomiast kryjówki. Na początku można korzystać wyłącznie z mieszkania Joe, później (po wykonaniu określonych misji) z dwóch kolejnych obiektów. W kryjówkach można teraz zapisywać stan gry.

Aby ukończyć grę na 100%, należy zaliczyć wszystkie misje bez wyjątku, a także odnaleźć 19 numerów Playboya. W Joe's Adventures nie ma dodatkowej nagrody za "setkę", poza własną satysfakcją z dobrze wykonanej roboty.

Opis przejścia

Świadek (1)

Świadek

Akcja dodatku Joe's Adventure rozpoczyna się w chwili, gdy Vito Scaletta zostaje aresztowany przez policję. Widząc jak jego najlepszy kumpel wpada w tarapaty, Joe Barbaro natychmiast przystępuje do działania.

Żeby móc wyjść z domu, musisz się najpierw ubrać. Podejdź do szafy stojącej w przedpokoju [#1] i nałóż na siebie marynarkę oraz płaszcz. Następnie wyjdź na klatkę schodową i opuść budynek drzwiami prowadzącymi na podwórko.

#1

#2

W przeprowadzonej wcześniej rozmowie telefonicznej Luca zasugerował Ci, że za wydanie Scaletty musi odpowiadać któryś z pracowników stacji benzynowej, dlatego to od niej musisz zacząć poszukiwania zdrajcy. Skieruj się do garażu [#2], wyprowadź samochód, a następnie udaj się w drogę na stację, kierując się wskazaniami kompasu.

#3

#4

Kiedy dotrzesz na miejsce, wysiądź z samochodu [#3] i wejdź do budynku. Zobaczysz krótki przerywnik filmowy - pracownik stacji nieco Cię poturbuje i rzuci się do ucieczki. Szybko pozbieraj się po mocnym ciosie i wskocz za kierownicę swojego wozu. Mężczyzna zacznie się oddalać, dlatego nie spuszczaj go z oka [#4]. Po krótkiej jeździe kierowca uderzy w wyjeżdżającą zza rogu ciężarówkę, a Twoim oczom ukaże się kolejny filmik.

Zastraszony bronią pracownik wskaże Ci prawdziwego zdrajcę - Stana. Dowiesz się również, że wspomniany kapuś próbuje opuścić Empire Bay i pojawić się dopiero po rozprawie Scaletty. Pośpiech jest wskazany, dlatego czym prędzej wsiądź do auta i zacznij jechać na dworzec kolejowy w Dipton. Musisz dotrzeć na stację [#5] zanim upłynie wyznaczony na to czas (wskaźnik znajduje się w prawym, górnym rogu ekranu).

#5

'

#6

Gdy zbliżysz się do drzwi dworca, program odtworzy kolejny przerywnik - Barbaro wejdzie do środka, a Stan weźmie nogi za pas. Nie czekaj na oklaski, tylko natychmiast rzuć się w pogoń za zdrajcą [#6]. Musisz dotrzymać kroku uciekinierowi, podążając za nim krok w krok. Nie przejmuj się, że nie będziesz mógł dopaść swojej ofiary. Cała sekwencja jest oskryptowana, dlatego schwytasz kapusia dopiero wtedy, gdy gra Ci na to pozwoli. W końcu Stan wywróci się kilka razy i wpadnie w Twoje ręce.

Przesłuchawszy mężczyznę, wsiądź do auta i podjedź do najbliższej budki telefonicznej [#7]. Zadzwoń do Luki i zdaj mu raport z dotychczasowego śledztwa. Mafia wie już, że policja posiada świadka, który będzie zeznawać przeciwko niej, ale nie ma zielonego pojęcia, gdzie go ukrywa. Tego właśnie musisz się dowiedzieć.

#7

'

#8

Wsiądź do auta i pojedź do Uptown, gdzie mieści się jeden z policyjnych komisariatów. Zaparkuj samochód obok chodnika i stań w pewnej odległości od detektywów [#8]. Gdy