Call of Duty: World at War - poradnik do gry - Krystian Smoszna - ebook
Opis

Poradnik do gry „Call of Duty: World at War” zawiera szczegółowe rozwiązanie kampanii dla jednego gracza, ilustrowane licznymi obrazkami, a także listę wszystkich lokacji, w których można znaleźć karty do gry, odblokowujące oszustwa w trybie kooperacji.

Call of Duty: World at War - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Karty śmierci (cz.1)
  • Miotacz i korkociąg (Kampania)
  • Semper Fi (Kampania)
  • Punkt przełamania (cz.1) (Punkt przełamania)
  • Serce Rzeszy (Punkt przełamania)
  • Upadek (Punkt przełamania)
  • Wendeta (cz.1) (Kampania)
  • Karty śmierci (cz.2)
  • Mały opór (Kampania)
  • Krew i żelazo (Kampania)

Informacja o grze

Call of Duty: World at War jest kolejną częścią serii popularnych pierwszoosobowych strzelanin, których akcja (z wyjątkiem Call of Duty 4: Modern Warfare) rozgrywa się w okresie II Wojny Światowej.

Gra Call of Duty: World at War, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3, Wii, NDS, PS2. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 60

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Call ‌of Duty:World at Warporadnik ‌do gry

autor: "UV"

Wydawnictwo © ‌GRY-Online ‌S.A. ‌Wszelkie ‌prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie ‌całości lub ‌fragmentu niniejszej publikacji w ‌jakiejkolwiek ‌postaci ‌jest zabronione ‌bez ‌pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa ‌do ‌użytych w tej ‌publikacji tytułów, nazw ‌własnych, zdjęć, ‌znaków ‌towarowych i handlowych, ‌itp. należą do ich ‌prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona ‌jest wyłącznie ‌do użytku ‌prywatnego. Nie może ‌być sprzedawana, odsprzedawana ‌lub udostępniana publicznie ‌osobom trzecim bez pisemnej ‌zgody ‌GRY-Online S.A.

Ilustracja na ‌okładce ‌- ‌wykorzystana za zgodą © ‌Shutterstock Images LLC. ‌Wszelkie ‌prawa zastrzeżone. Zgoda na ‌wykorzystanie ‌wizerunku podpisana z ‌Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji ‌WWW znajdziesz ‌na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=816

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Kampania

Semper Fi

Mały ‌opór

Twarde lądowanie ‌(cz.1)

Twarde lądowanie (cz.2)

Wendeta (cz.1)

Wendeta ‌(cz.2)

Ich ‌kraj, ‌ich krew (cz.1)

Ich kraj, ‌ich krew (cz.2)

Spalić ‌ich

Nieugięty

Krew ‌i żelazo

Stalowe koło

Wykwaterowanie

Black Cats

Miotacz ‌i korkociąg

Punkt przełamania

Punkt ‌przełamania (cz.1)

Punkt przełamania (cz.2)

Serce ‌Rzeszy

Upadek

Karty śmierci ‌(cz.1)

Karty ‌śmierci (cz.2)

Wstęp

Nieoficjalny poradnik ‌do gry Call ‌of Duty: World ‌at ‌Warzawiera ‌szczegółowe rozwiązanie kampanii dla ‌jednego ‌gracza, ilustrowane ‌licznymi obrazkami. Oprócz tego ‌znajduje ‌się tu lista wszystkich ‌lokacji, w których można ‌znaleźć ‌karty ‌do gry, odblokowujące ‌oszustwa w trybie kooperacji.

Krystian ‌"U.V. Impaler" Smoszna

Kampania

Semper Fi

Semper ‌Fi

Zmagania rozpoczynasz ‌w bardzo nieciekawym położeniu, ‌mianowicie jako ‌jeniec japońskich żołnierzy, który ‌za chwilę pożegna się ‌z życiem. Na szczęście ‌w ‌samą porą pojawią się amerykańscy chłopcy i wyciągną Cię z opresji. Jeden z wybawców szybko wręczy Ci hełm oraz pistolet - trwa wojna, więc nie ma czasu na myślenie. Trzeba działać!

Zabezpiecz wioskę.

W chwili obecnej masz do dyspozycji jedynie pistolet Nambu. Zdecydowanie lepsze efekty przyniesie mocniejsza broń, dlatego podnieś leżący na beczce pistolet maszynowy Typ 100 i stojący tuż obok karabin M1 Garand (#1). Tak uzbrojony dołącz do oddziału.

Wioska opanowana jest przez japońskich żołnierzy. Aby ją zabezpieczyć, musisz zlikwidować wszystkich obrońców. Zgodnie z zaleceniem dowódcy skieruj się naprzód (do wyboru są dwie drogi - jedna wiedzie obok domów, druga przez drewniany pomost - #2), zabijając napotkanych przeciwników. Próba zostawienia brudnej roboty kompanom nie zda niestety egzaminu. Gra jest skonstruowana w taki sposób, że jeśli nie będziesz brać czynnego udziału w wydarzeniach, akcja nie posunie się do przodu.

Idź przed siebie i zabijaj nadciągających wrogów, wykorzystując rozmaite zasłony. Uważaj na znajdujące się we wsi chaty (#3). Lubią z nich wypadać Japończycy - pod żadnym pozorem nie daj się zaskoczyć. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do domu, z którego wybiegnie płonący człowiek (#4). Zabij go, zanim ten podpali szeregowca Ryana i ruszaj w dalszą drogę.

Kilkanaście sekund później znajdziesz się w centrum wioski (#5). Dowódca poleci Ci wyeliminować żołnierza obsługującego ciężki karabin maszynowy, który znajduje się w jednej z chat. Ukryj się za drewnianą barierką i wykonaj rozkaz. Zabij następnych Japończyków, którzy wykorzystują osłony w postaci beczek. Gdy w okolicy zrobi się spokojnie, rusz w kierunku domku z kaemem i odwiedź chatę znajdującą się na lewo od ciężarówki. W środku (#6) znajdują się ostatni obrońcy i trochę broni. Zlikwiduj wrogów i ruszaj w dalszą drogę.

Spotkaj się z drugim oddziałem.

Biegnij na północ i dołącz do swoich kompanów. Teraz czeka Cię krótki marsz przez dżunglę. W połowie drogi Twój oddział zostanie zaatakowany przez kilku Japończyków (#7), ale nie stanowią oni większego zagrożenia. Pomóż w ich eksterminacji i ruszaj przed siebie.

Uratuj drugi oddział.

Drugi oddział amerykańskich marines znajduje się w fatalnym położeniu - grozi im rychła śmierć z rąk Japończyków. Zamij pozycję na wzgórzu (#8) i rozpocznij eksterminację wrogów, obierając za pierwszy cel przeciwnika obsługującego ciężki karabin maszynowy. Następnie pozbądź się żołnierza na wieży i dopiero wtedy pomóż kompanom w zabijaniu pozostałych wrogów. Gdy w okolicy zrobi się spokojnie, zadanie zostanie wykonane.

Przejdź do punktu ewakuacji.

Dołącz do oddziału i ruszaj na północ. Po krótkiej wędrówce dotrzesz na polanę, gdzie leży pełno wrogich ciał. Tak naprawdę przeciwnicy nie są martwi, o czym przekonasz się kilkanaście sekund później, gdy rzekome trupy rozpoczną ostrzał.

W okolicy zaroi się od Japończyków (#9). Pomóż kompanom w eksterminacji wrogów, chroniąc się w zrujnowanej chatce po lewej stronie. Wrogowie będą nadciągać z różnych stron, dlatego miej oczy dookoła głowy. Gdy Amerykanie zabiją wszystkich agresorów, Twoi towarzysze ruszą w dalszą drogę. Dołącz do nich.

Idź przed siebie. Po chwili znajdziecie się w pobliżu japońskiego obozu wojskowego. Zabij żołnierzy ukrywających się za workami z piaskiem i poczekaj, aż dołączą do Ciebie kompani. Sierżant Sullivan wpadnie na pomysł, jak sforsować główną bramę. Podejdź do ciężarówki i przebij jedną z beczek przy pomocy noża (#10). Poczekaj cierpliwie, aż pojazd dokonała dzieła zniszczenia i przygotuj się na ciężką wymianę ognia z wrogami.

Pomóż Roebuckowi założyć ładunki w bunkrze.

Idź w kierunku obozu, zabijając z dystansu przebywających w nim żołnierzy wroga (#11). Po chwili otrzymasz kolejny rozkaz - musisz pomóc koledze założyć ładunki wybuchowe, które zrównają z ziemią całą placówkę.

Pozbądź się kilku żołnierzy, którzy blokują dostęp do położonego na zachodzie bunkra (#12). Gdy w okolicy zrobi się w miarę czysto, wejdź do betonowego schronu i użyj świecącego ładunku (#13). Poczekaj cierpliwie, aż zostanie on uzbrojony i wyjdź na zewnątrz.

Przejdź do punktu ewakuacji.

Amerykańskie łodzie czekają na Ciebie i Twoich kompanów koło przystani na wschodzie wioski (#14). Skieruj się w tamtą stronę, likwidując zagrażających Ci żołnierzy wroga. Gdy zbliżysz się do chaty, wybuchnie granat, który powali Cię na ziemię. Jeden z kompanów chwyci Cię i zacznie ciągnąć w kierunku łodzi. Strzelaj z pistoletu do nadbiegających z obozu przeciwników. Po chwili będziesz mógł podziwiać spektakularny pokaz fajerwerków we wrogiej placówce.

Mały opór