Doom 3: Resurrection of Evil - poradnik do gry - Krystian Smoszna - ebook
Opis

Poradnik do Doom 3: Resurrection of Evil stanowi uzupełnienie przewodnika do podstawowej wersji gry i skupia się tylko i wyłącznie na nowych elementach zabawy: broniach, potworach oraz kompletnej solucji, ubarwionej grubo ponad setką obrazków.

Doom 3: Resurrection of Evil - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Erebus – Level 2 cz.2
  • Erebus – Level 2 cz.1
  • Erebus – Level 3 cz.1
  • Erebus – Level 1
  • Hell
  • Phobos Labs – Sector 1 cz.1
  • Nowi przeciwnicy
  • Phobos Labs – Sector 1 cz.2
  • Erebus – Level 3 cz.2
  • Artefakt

Informacja o grze

Resurrection of Evil to pierwsze oficjalne rozszerzenie do gry Doom 3, w całości przygotowane przez studio Nerve Software. Jak się okazuje, śmierć Cyberdemona oraz zniszczenie portalu prowadzącego do Piekła nie rozwiązało problemów w bazie UAC.

Gra Doom 3: Resurrection of Evil, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł premierę światową miał w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 38


Doom 3:Resurrection of Evilporadnik do gry

autor: "UV"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=370

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Nowy arsenał

Nowi przeciwnicy

Artefakt

Erebus - Level 1

Erebus - Level 2 cz.1

Erebus - Level 2 cz.2

Erebus - Level 3 cz.1

Erebus - Level 3 cz.2

Erebus - Level 4 cz.1

Erebus - Level 4 cz.2

Erebus - Level 5 cz.1

Erebus - Level 5 cz.2

Erebus - Level 6 cz.1

Erebus - Level 6 cz.2

Phobos Labs - Sector 1 cz.1

Phobos Labs - Sector 1 cz.2

Phobos Labs - Sector 2 cz.1

Phobos Labs - Sector 2 cz.2

Phobos Labs - Sector 3 cz.1

Phobos Labs - Sector 3 cz.2

Phobos Labs - Sector 1 (ponownie)

Delta Labs - Unknown

Hell

Wprowadzenie

Poniżej znajdziecie najważniejsze informacje związane z pierwszym dodatkiem do Doom 3, o nazwie Resurrection of Evil. Poradnik ten stanowi uzupełnienie naszego przewodnika do podstawowej wersji gry i skupia się tylko i wyłącznie na nowych elementach zabawy: broniach, potworach oraz kompletnej solucji, ubarwionej grubo ponad setką obrazków.

Nowy arsenał

Double Barrel Shotgun

Dubeltówka to najbardziej śmiercionośna broń w Resurrection of Evil, którą można zdobyć z gabinetu Sarge'a na trzecim poziomie kompleksu Erebus. Strzelba, doskonała do walki na krótkim dystansie, jest w stanie położyć nawet kilku przeciwników naraz. Duży rozrzut uniemożliwia korzystanie z tej broni, jeśli przeciwnik jest znacznie oddalony od naszego bohatera. Warto również zaznaczyć, że przeładowanie musi odbywać się po każdym wystrzale i trwa niemiłosiernie długo. Broń używa tych samych naboi co tradycyjny Shotgun.

Liczba naboi w magazynku:

2

Maksymalna liczba naboi, którą może nieść gracz:

320

Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia:

280

Amunicja:

Shells

Ionized Plasma Levitator/The Grabber

Nie jest to broń w tradycyjnym znaczeniu tego słowa. The Grabber pełni tą samą funkcję co Gravity Gun w Half-Life 2 - pozwala na interakcję gracza ze środowiskiem, poprzez manipulowanie na odległość rozrzuconymi tu i ówdzie przedmiotami. Oprócz tego bohater może wykorzystać IPL do przechwytywania pocisków energetycznych wroga i odrzucania ich w kierunku agresora (dokładne obrażenia zadane tym sposobem znajdziecie poniżej), oraz zabijania mniejszych przeciwników (Cherub, Forgoteen, Tick, Trite) poprzez złapanie ich w wiązkę energii. The Grabber jest w stanie utrzymać przedmiot lub ofiarę, tylko przez kilka sekund, później zostaje ona automatycznie odrzucona. IPL jest dostępny już od pierwszego poziomu kompleksu Erebus.

Liczba naboi w magazynku:

Nie dotyczy

Maksymalna liczba naboi, którą może nieść gracz:

Nie dotyczy

Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia:

Szczegóły poniżej

Amunicja:

Brak

Obrażenia wywoływane przechwyceniem i odrzuceniem pocisku są różne, w zależności od tego, z jakim potworem mamy aktualnie do czynienia:

Bruiser:

200

Cacodemon:

200

Hell-Knight:

250

Imp:

150

Mancubus:

400

Revenant:

250

Vulgar:

150

Powyższe wartości tłumaczą, dlaczego Imp ginie od pierwszego kontaktu ze swoim pociskiem (żywotność potwora wynosi 130, natomiast obrażenia od kuli ognia 150) a Hell-Knight musi zostać trafiony aż cztery razy (żywotność potwora wynosi 900, a obrażenia od pocisku plazmy tylko 250).

Podczas zmagań pamiętaj, że nie można chwycić i utrzymać Grabberem rakiet wysyłanych przez Revenantów. Broń odbija je tylko na bok, nie pozwalając im trafić.

Nowi przeciwnicy

Poniżej znajdziesz krótkie opisy wszystkich nowych przeciwników, jacy pojawili się w Resurrection of Evil. Szczegółowe informacje dotyczące eksterminacji Łowców (Hunters), uzyskasz w trakcie lektury solucji.

Bruiser

Ogromne bydlę z zabawną fizjonomią, które pod wieloma względami jest podobne do Mancubusa. Tak jak jego daleki kuzyn, potwór korzysta z dwóch dział przytwierdzonych do rąk, wysyłających w kierunku gracza kule ognia. Mimo, że pod względem zadawanych obrażeń Bruiser w niczym nie ustępuje Mancubusowi, jest od niego znacznie szybszy. Stwory te pojawiają się po raz pierwszy w kompleksie Phobos i stanowią poważne zagrożenie dla spójności molekularnej gracza.

Walka z Bruiserem polega na unikaniu wysyłanych przez niego pocisków, w czym może pomóc użycie artefaktu. Jeśli chodzi o konwencjonalne bronie, dobrze sprawdza się karabin plazmowy na większe dystanse oraz dubeltówka na mniejsze (konieczne będą aż trzy strzały). Uderzenia w głowę punktowane są dodatkowym bonusem (2 x siła broni).

Forgotten

Latające czaszki