Escape from Monkey Island - poradnik do gry - Jakub "Cubituss" Kowalski - ebook

Escape from Monkey Island - poradnik do gry ebook

Jakub "Cubituss" Kowalski

0,0
7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kompletny opis przejścia doskonałej gry przygodowej Escape from Monkey Island, będącej kontynuacją niesamowitych przygód młodego pirata Guybrusha Threepwooda.

Escape from Monkey Island - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Jambalaya Island (2) (Akt II)
  • Jambalaya Island (1) (Akt II)
  • Lucre Island (4) (Akt I)
  • Lucre Island (3) (Akt I)
  • Jambalaya Island (3) (Akt II)
  • Jambalaya Island (4) (Akt II)
  • Lucre Island (5) (Akt I)
  • Monkey Island (1) (Akt III)
  • Lucre Island (2) (Akt I)
  • Lucre Island (1) (Akt I)

Informacja o grze

Czwarta część przygód młodego pirata z Małpiej Wyspy pełna zwariowanych korsarzy, czarnych charakterów, poszukiwaczy przygód, a także zawikłanych zagadek i rozbrajającego humoru. Gra zrobiona jest na ulepszonym silniku ,,Grim Fandango'', dzięki czemu trójwymiarowe postacie poruszają się po pełnych detali pre-renderowanych tłach 2D.

Gra Escape from Monkey Island, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 17

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Escape from Monkey Islandporadnik do gry

autorzy: Jakub "Cubituss" Kowalski, Kamil "Draxer" Szarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=3

[email protected]

Spis treści

Początek

Akt I

Melee Island (1)

Melee Island (2)

Lucre Island (1)

Lucre Island (2)

Lucre Island (3)

Lucre Island (4)

Lucre Island (5)

Akt II

Melee Island (1)

Melee Island (2)

Jambalaya Island (1)

Jambalaya Island (2)

Jambalaya Island (3)

Jambalaya Island (4)

Akt III

Monkey Island (1)

Monkey Island (2)

Monkey Island (3)

Monkey Island (4)

Monkey Island (5)

Początek

Gra zaczyna się w naprawdę gorących okolicznościach! Potrąć stojący po lewej stronie ekranu stojak z węglami, podnieś jeden z nich i przerzucając go z nogi na nogę [001] przekręć się wokół słupa i kopnij go w kierunku armaty [002]. (Jeśli chcesz się pośmiać, kopnij go w stronę walczącego nieopodal pirata...)

001

002

Akt I

Melee Island (1)

Po lądowaniu na wyspie Melee od razu witają nas niemiłe wieści - Elaine uznano za martwą, a o jej stanowisko gubernatora (dożywotnio piastowane z założenia) stara się nowy polityk - Charles L. Charles. Jakby tego było mało, cały region jest powolutku przejmowany przez tajemniczego australijskiego biznesmena. Do roboty, Guybrush!

Najpierw zajmiemy się katapultą [003]. Przede wszystkim idź na przystań i porozmawiaj z panią odpowiedzialną za port. Zabierz też kawałek sparciałej gumy, który leży obok maszyny z grogiem [004].

003

004

Biegnij do Scumm Baru, tam spróbuj zabrać precelki pijakowi obchodzącemu urodziny - nic z tego. Podejdź do piratów grających w strzałki i proś o kolejne pokazy celności [005] - w