The Plan - poradnik do gry - Kamil "Draxer" Szarek - ebook

The Plan - poradnik do gry ebook

Kamil "Draxer" Szarek

0,0

Opis

Poradnik do gry The Plan oprócz standardowego opisu wszystkich trzynastu misji (wraz z celami pobocznymi), zawiera opisy postaci, informacje na temat gadżetów, oraz ogólne porady, których znajomość z pewnością przyda się podczas kolejnych misji.

The Plan - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 1 Santa Monica Jail (Opis przejścia)
  • Postacie
  • Słowem wstępu (Opis przejścia)
  • Zabawki cd.
  • Misja 2 Venice Express – Part 1 (Opis przejścia)
  • Misja 8 Foster’s Villa – Warehouse (Opis przejścia)
  • Misja 5 Museum Heist – Day 2 cd. (Opis przejścia)
  • Misja 4 Museum Heist – Day 1 (Opis przejścia)
  • Misja 3 Venice Express – Part 2 (Opis przejścia)
  • Misja 5 Museum Heist – Day 2 (Opis przejścia)

Informacja o grze

Cóż jest tak pociągającego w byciu złodziejem światowej klasy? Czemu lubimy filmy w stylu Ocean’s Eleven? To dobre pytania dla narwanego psychologa. Dla graczy najważniejsze jest to, że fenomen ten zauważyła firma Monte Cristo i wypuściła na rynek grę Th3 Plan. Jest to połączenie strategii rozgrywanej w czasie rzeczywistym z grą akcji i jeszcze na dodatek wysokich lotów przygodówką. Co za dużo to nie zdrowo? Nie w tym wypadku.

Gra The Plan, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PS2, XBX, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 54

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



The Planporadnik do gry

autor: Kamil "Draxer" Szarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=504

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Postacie

Zabawki

Zabawki cd.

Opis przejścia

Słowem wstępu

Misja 1 Santa Monica Jail

Misja 2 Venice Express - Part 1

Misja 3 Venice Express - Part 2

Misja 4 Museum Heist - Day 1

Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd.

Misja 5 Museum Heist - Day 2

Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd.

Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1

Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd.

Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2

Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 cd.

Misja 8 Foster's Villa - Warehouse

Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd.

Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd.

Misja 9 Foster's Villa - The house

Misja 9 Foster's Villa - The house cd.

Misja 9 Foster's Villa - The house cd.

Misja 10 Foster's Villa - Sewers

Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd.

Misja 11 Foster's Villa - The Mafia

Misja 12 Foster's Villa - Interrogation

Misja 12 Foster's Villa - Interrogation cd.

Misja 13 Foster's Villa - Revenge

Wstęp

Witam w kompletnym poradniku do The Plan. Oprócz standardowego opisu wszystkich trzynastu misji (wraz z celami pobocznymi), znajdziecie tu opisy postaci, którymi przyjdzie Wam kierować, informacje na temat gadżetów, których będziecie używać, oraz ogólne porady, których znajomość z pewnością przyda się Wam podczas kolejnych misji.

Poradnik pisałem pod wersją 1.0 - patch do wersji 1.1 wyszedł dosłownie dzień przed ukończeniem poradnika. I choć prawdopodobnie nie zawiera on żadnych olbrzymich zmian w stosunku do wersji 1.0, to ponoć poprawiła się inteligencja strażników. :)

Jeżeli macie jakieś pytania, prośby, skargi, zażalenia - zapraszam na maila.

Mam nadzieję, że poradnik się przyda (choć tradycyjnie namawiam do samodzielnego kombinowania!).

Kamil "Draxer" Szarek

Porady ogólne

Strażnicy nie grzeszą sokolim wzrokiem i ponadprzeciętną inteligencją. Zazwyczaj łapią Cię dopiero gdy ewidentnie wejdziesz w ich zasięg wzroku. Mogą Cię też usłyszeć, jeżeli biegasz lub zachowujesz się zbyt głośno (np. strzelasz z pistoletu). Uwaga: podobno w patchu 1.1 poprawiono sztuczną inteligencję.

Niemalże przez całą grę będziesz musiał kontrolować kilka postaci naraz. Musisz nauczyć się w miarę sprawnie przełączać między bohaterami i wydawać im szybkie rozkazy. Nie mamy tu do czynienia z bardzo wymagającą grą, ale jeden błąd może kosztować powodzenie misji, a trzy postacie do jednoczesnej kontroli to trzy razy większa szansa na ten "jeden błąd".

Pamiętaj, że specjalista w danej dziedzinie radzi sobie znacznie lepiej niż przeciętniak. Dla przykładu, jeżeli Mind będzie próbował odwrócić uwagę jakiegoś strażnika, będzie to robił znacznie dłużej niż Poker, bo jest w tym specjalistą.

Nie jeden raz stawałem przed dylematem: rozwiązanie ciche czy rozwiązanie siłowe. Powiem tak: zazwyczaj rozwiązanie siłowe jest bardziej opłacalne, szybsze itp. Jeżeli chcesz jednak mieć więcej frajdy i bawić się w prawdziwego złodzieja - droga wolna.

Kody niezbędne do otwarcia sejfu, wyłączenia zabezpieczeń itp. są losowane za każdym razem, gdy zaczynasz próbę ich złamania.

Porada szczególnie odnośnie koleżanki Headshot - celuj tam, gdzie sugeruje jej ksywa. :) Strażnicy trafieni w głowę padają od razu.

Nie wahaj się wydawać rozkazu podążania za główną postacią. Oszczędza to mnóstwo czasu.

Jeżeli tylko możesz, przeszukuj zwłoki. Oprócz przedmiotów kluczowych do posunięcia się naprzód możesz znaleźć kasę do pobocznych zadań.

Postacie

Tu opis każdej z głównych postaci, ich umiejętności itp.

Richard 'The Mind' Taylor

Jak sama ksywa wskazuje, Richard to mózg każdej operacji. To on planuje, a następnie egzekwuje. Uczestniczy we wszystkich misjach. Wszechstronnie uzdolniony: sprawny, umie dobrze zagadać i ma niepowtarzalnego robota - Zwiadowcę. Z kimś takim każdy włamywacz czułby się pewnie. :)

Umiejętności:

Robert może dłużej zajmować rozmową strażników i inne osoby.

Robert posiada robota-zwiadowcę. (Co to za specjalizacja, skoro w jednej z misji ma go także Poker?...)

Valerie 'Cat' Carrera

Valerie - jak na piękną kobietę przystało - specjalizuje się w prowadzeniu rozmowy z nieświadomymi zagrożenia przeciwnikami. Nie ma co się dziwić - chciałbyś być na miejscu tego strażnika, gdy Cat się go jak wyglądają jej włosy, hę...? :) Oprócz tego, Valerie specjalizuje się w rozpruwaniu sejfów.

Umiejętności:

Valerie może dłużej zajmować rozmową strażników i inne osoby.

Valerie łatwiej niż inni otwiera sejfy.

Bernie 'Geek' Stanton

Bernie to spec od wszelakiej elektroniki. Nie należy do sportowców, ale w łamaniu rozmaitych kodów nie ma sobie równych.

Umiejętności:

Bernie specjalizuje się w hakowaniu.

Bernie łatwiej niż inni otwiera zamki.

Alan 'Poker' Siegel

Poker to taki cwaniaczek. Przyjazny, zabawny, a nim się obejrzysz, nie masz swojego portfela.

Umiejętności:

Alan potrafi okradać ludzi szybciej niż inni.

Alan łatwiej niż inni otwiera zamki.

Martin 'The Wall' Crane

Wiecie, skąd wzięła ta ksywka? Ano stąd, że Martin to swego rodzaju chodzący mur, potężna ściana, którą niełatwo jest przebić. Najsprawniejszy z całej drużyny.

Umiejętności:

Martin szybciej niż inni obezwładnia przeciwników.

Martin potrafi robić przewroty w biegu. :)

Gary 'Boomer' Willis

Pseudonim "Boomer" nie ma w tym przypadku żadnego związku z gumą do żucia. Gary to specjalista od materiałów wybuchowych. Lepiej nie wchodzić z nim w konflikty.

Umiejętności:

Gary jako jedyny spośród drużyny potrafi używać materiałów wybuchowych.

Gary szybciej niż inni obezwładnia przeciwników.

Nina 'Headshot' Wilson

Jeżeli uważasz, że kobieta to słaba płeć, poznaj Ninę Wilson i jej snajperkę. W niejednej misji jej wyjątkowo celne oko będzie Twoim najlepszym przyjacielem.

Umiejętności:

Nina jako jedyna spośród drużyny posiada snajperkę.

Nina strzela z broni lepiej niż inni.

Zabawki

Czyli opis gadżetów, z jakimi będziesz miał w trakcie gry do czynienia. A trochę ich jest.

Uwaga: niektórych, niewielkich przedmiotów, takich jak notki strażników czy butelka Fostera, nie opisywałem.

Apteczka

Jeden z podstawowych elementów Twojego plecaka. Przydaje się w krytycznych sytuacjach, choć, prawdę mówiąc, nie doświadczyłem ich w trakcie gry zbyt wiele. Przywraca połowę życiodajnej energii.

Baza odcisków palców