Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2004

Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry ebook

Kamil "Draxer" Szarek

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry - Kamil "Draxer" Szarek

Zadaniem niniejszego poradnika jest pomoc w przebrnięciu przez tryby „Factory Driver” oraz „Evolution”. Znajdziecie tu wszystko, czego nowy kierowca w świecie Need for Speed: Porsche Unleashed potrzebuje.

Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Samochody
  • Classic Era (Samochody)
  • Modern Era (Samochody)
  • Golden Era (Samochody)
  • Podstawy
  • Junior Test Driver (1) (Factory Driver)
  • Prolog (Factory Driver)
  • Junior Test Driver (3) (Factory Driver)
  • Chief Test Driver (2) (Factory Driver)
  • Chief Test Driver (3) (Factory Driver)

Informacja o grze

Gra wyścigowa należąca do stworzonej przez Electronic Arts serii Need for Speed. Tym razem autorzy skoncentrowali się wyłącznie na samochodach firmy Porsche, dzięki czemu możemy poznać 50 lat jej historii. Do naszej dyspozycji oddano 80 modeli ,od pierwszego 356 z 1950 roku po najnowszy model 2000 911 Turbo.

Gra Need for Speed: Porsche Unleashed, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wyścigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformach: PC, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Opinie o ebooku Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry - Kamil "Draxer" Szarek

Fragment ebooka Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry - Kamil "Draxer" Szarek

Need for Speed:Porsche 2000poradnik do gry

autor: Kamil "Draxer" Szarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=25

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wprowadzenie

Podstawy

Samochody

Samochody

Classic Era

Golden Era

Modern Era

Trasy cz.1

Trasy cz.2

Trasy cz.3

Factory Driver

Prolog

Junior Test Driver (1)

Junior Test Driver (2)

Junior Test Driver (3)

Junior Test Driver (4)

Test Driver (1)

Test Driver (2)

Test Driver (3)

Chief Test Driver (1)

Chief Test Driver (2)

Chief Test Driver (3)

Evolution

Prolog

Classic Era

Golden Era - Tournaments

Golden Era - Clasic Club

Modern Era - Tournaments

Modern Era - Golden Club

Modern Club

Wprowadzenie

Need for Speed: Porsche Unleashed to gra zarówno doskonała jak i trudna. Zadaniem niniejszego poradnika jest pomoc w przebrnięciu przez tryby "Factory Driver" oraz "Evolution". Znajdziecie tu mapy wszystkich lokacji wraz z opisami, szczegóły na temat doboru odpowiednich samochodów, opisy poszczególnych zadań dla trybu "Factory Driver" itd. - krótko mówiąc, wszystko, czego nowy kierowca w świecie Porsche Unleashed potrzebuje.

Podstawy

W grze dostępne są dwa tryby gry dla pojedynczego gracza: Factory Driver i Evolution. Zalecam ukończyć najpierw Factory Driver, gdyż jest nieco mniej skomplikowany niż tryb Evolution. Oddzieliłem drobne porady dla pierwszego trybu od tych dla drugiego.

Factory Driver:

Nie przejmuj się, jeżeli musisz kilka(naście) razy powtarzać to samo zadanie. Tu wystarczy tylko Esc & race again, w trybie Evolution nie ma takiej opcji (race again w trybie evolution zabiera więcej czasu, a niekiedy również pieniądze).

Duża część zadań odbywa się na firmowym placu Porsche, na którym zazwyczaj w jakiś sposób poustawiane są pachołki. Pierwsza zasada - unikaj spotkań z pachołkami. Druga - poćwicz z początku takie triki jak np. 360 - w kolejnych zadaniach będzie ich więcej i w większej ilości naraz.

Evolution:

Pieniądze zarobione w tym trybie wydawałem przede wszystkim na nowe samochody, ale nieraz opłaca się zainwestować w upgrade'y starych wozów - szczególnie, jeżeli musisz jechać danym pojazdem w danym wyścigu (restrykcja), a możesz dużo wygrać.

Jeżeli masz taką możliwość, przechodząc daną Erę zajmij się wpierw ukończeniem wyścigów Classic Club Races. W przeciwieństwie do Tournamentów, nie posuwają czasu do przodu, a można na nich sporo zarobić (np. na kolejne wozy już po przejściu następnego Tournamenta. :-).

Jeszcze odnośnie poprzedniego punktu - jeżeli nie umiesz bardzo dobrze jeździć, nie porywaj się zbyt szybko na wyzwania w Club Races, czasami warto jest ukończyć Tournamenta, aby uzyskać dostęp do samochodów. To, w jaki sposób będziesz przechodził tryb Evolution, zależy od Ciebie. Wybierz jedną z dróg.

Dokładnie planuj swoje wydatki. Korzystaj z tabelki w rozdziale Samochody, aby dowiedzieć się np. ile będziesz potrzebował pieniędzy na następny pojazd.

Trasy w poszczególnych rajdach możesz przechodzić w dowolnej kolejności, więc jeżeli chcesz np. zaoszczędzić nieco na naprawie samochodów (a kosztuje ona wiele, szczególnie w późniejszych erach), przejdź najpierw te mapki, na których nie uszkadzasz samochodu.

Samochody

Wszystkie samochody podzielone zostały tak jak w grze, na trzy duże grupy: Classic Era, Golden Era i Modern Era.

W tabeli uwzględnione są tylko fabrycznie nowe samochody, bez żadnych modyfikacji i dokupowanych części - w przeciwnym przypadku mogłyby wystąpić przekłamania w statystykach pojazdów.

Legenda do tabeli:

ACC - Acceleration - przyspieszenie,

TOP - Top Speed - maksymalna prędkość,

BRA - Braking - hamowanie,

HAN - Handling - prowadzenie samochodu,

OVE - Overall - sumując.

Im większe liczby w tych 5 komórkach, tym lepszy samochód, rzecz jasna. Pojazdy wyszczególnione w tabeli ułożone są rosnąco według statystyki OVE. Jeżeli statystyka OVE jest taka sama w przypadku kilku pojazdów, sortowane są kolejno rosnąco według rocznika, ceny i wreszcie alfabetycznie.

Mała literka x w tabeli w kolumnie Cena oznacza, iż nowego egzemplarza danego samochodu nie można kupić w obrębie danej ery bądź wcale.

Samochody

Classic Era

Rocznik

Model

Klasa

Cena

ACC

TOP

BRA

HAN

OVE

1950

356 1100 Cabriolet

Class 3

11000

30

40

56

30

41

1950

356 1100 Coupe

Class 3

11000

30

40

56

33

42

1951

356 1300 Cabriolet

Class 3

x

34

41

59

30

43

1951

356 1300 Coupe

Class 3

x

34

41

59

33

44

1956

356 A 1300 Cabriolet

Class 3

11400

34

41

63

32

45

1956

356 A 1300 Coupe

Class 3

11400

34

41

63

35

45

1956

356 A 1600 Cabriolet

Class 3

12700

51

45

59

32

49

1959

356 A 1600 Convertible D

Class 3

x

51

45

59

32

49

1952

356 1500 Cabriolet

Class 3

x

54

48

59

30

50

1954

356 1300 Super Cabriolet

Class 3

x

49

45

61

33

50

1954

356 1300 Super Coupe

Class 3

x

49

45

61

36

50

1956

356 A 1600 Coupe

Class 3

12700

51

45

59

35

50

1956

356 A 1600 Speedster

Class 3

12700

51

45

59

35

50

1960

356 B 1600 Roadster

Class 2

13200

51

44

60

35

50

1960

356 B 1600 Coupe

Class 2

13300

51

44

61

36

50

1960

356 B 1600 Hardtop

Class 2

13300

51

44

60

35

50

1960

356 B 1600 Cabriolet

Class 2

14500

51

44

61

33