Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
W poradniku do gry hack’n’slash Dungeon Siege 2 znajdziecie wszystkie potrzebne materiały, służące niezastąpioną pomocą każdemu nieustraszonemu podróżnikowi, który pragnąłby wyruszyć do pełnego tajemnic, przygód i magii świata Aranna.
Dungeon Siege II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Jak sama nazwa wskazuje, jest to druga część gry akcji z elementami cRPG zatytułowanej Dungeon Siege, która w roku 2002, tj. momencie swej premiery, zachwyciła miłośników tytułów osadzonych w realiach światów fantasy znakomitą oprawą audiowizualną oraz jakością wykonania i atrakcyjnością opowiadanej przygody.
Gra Dungeon Siege II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 145
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=433
Przedmioty do zadań (1)
Przedmioty do zadań (2)
Przedmioty do zadań (3)
Przedmioty do zadań (4)
Księgi (1)
Księgi (2)
Mapy
Zaśpiewy (1)
Zaśpiewy (2)
Zaśpiewy (3)
Zaśpiewy (4)
Wprowadzenie
Akt 1 (cz.1)
Akt 1 (cz.2)
Akt 1 (cz.3)
Akt 1 (cz.4)
Akt 1 (cz.5)
Akt 1 (cz.6)
Akt 2 (cz.1)
Akt 2 (cz.2)
Akt 2 (cz.3)
Akt 2 (cz.4)
Akt 2 (cz.5)
Akt 2 (cz.6)
Akt 3 (cz.1)
Akt 3 (cz.2)
Akt 3 (cz.3)
Akt 3 (cz.4)
Wprowadzenie
Indeks map
001 Zachodnia plaża Greilyn
002 Eirulan
003 Północna dżungla Greilyn
004 Zachodnia dżungla Greilyn
005 Południowa dżungla Greilyn
006 Wschodnia dżungla Greilyn
007 Podziemne schronienie
008 Górne pieczary Kithraya
009 Dolne pieczary Kithraya
010 Pustynia Azunitów
011 Pieczara Azunitów
012 Zaginiona Dolina Azunitów
013 Klify Azunaia
014 Forteca Kamiennych Wichrów
015 Świątynia Xerii
016 Aman'lu
017 Wzgórza Aman'lu
018 Północy Las Vai'lutra
019 Wyspy Elen'lu
020 Południowy Las Vai'lutra
021 Las Vai'kesh
022 Wąwóz Arintha
023 Ogród Pradawnych
024 Nekropolia Azunitów
025 Katakumby Azunitów
026 Śnieżna Dolina
027 Śnieżna Grota
028 Kwatery Śnieżnej Opoki
029 Dziedziniec Śnieżnej Opoki
030 Kalrathia
031 Północna Równina Łez
032 Wschodnia Równina Łez
033 Duże opuszczone schronisko
034 Darthrul
035 Pustynia Kaderak
036 Górne kopalnie Kaderak
037 Dolne kopalnie Kaderak
038 Agallańskie Wierchy
Zanim zaczniesz korzystać
Indeks zadań głównych
Indeks zadań pobocznych
Akt 1 - Zadania główne (1)
Akt 1 - Zadania główne (2)
Akt 1 - Zadania główne (3)
Akt 1 - Zadania główne (4)
Akt 1 - Zadania poboczne (1)
Akt 1 - Zadania poboczne (2)
Akt 1 - Zadania poboczne (3)
Akt 1 - Zadania poboczne (4)
Akt 2 - Zadania główne (1)
Akt 2 - Zadania główne (2)
Akt 2 - Zadania główne (3)
Akt 2 - Zadania poboczne (1)
Akt 2 - Zadania poboczne (2)
Akt 2 - Zadania poboczne (3)
Akt 2 - Zadania poboczne (4)
Akt 2 - Zadania poboczne (5)
Akt 2 - Zadania poboczne (6)
Akt 3 - Zadania główne (1)
Akt 3 - Zadania główne (2)
Akt 3 - Zadania główne (3)
Akt 3 - Zadania główne (4)
Akt 3 - Zadania główne (5)
Akt 3 - Zadania poboczne (1)
Akt 3 - Zadania poboczne (2)
Akt 3 - Zadania poboczne (3)
Akt 3 - Zadania poboczne (4)
Tajemnicze zadanie
Czy kiedykolwiek, siedząc w ciepłej tawernie przy kufelku piwa wśród znanych i nieznanych osób chciałeś poczuć smak tej przygody, o której tak wspaniale opowiadali, wędrowcze? Jeżeli tak - oto świat Aranna, pełen tajemnic, magii, dobra i zła. Już czas go odwiedzić. W wyprawie pomoże Ci niniejszy poradnik; znajdziesz tu wszystko, co podróżnikowi może się przydać.
Jako że działów jest dosyć sporo - oto ich krótka charakterystyka:
Wiedza - przedmioty do zadań: jak sama nazwa wskazuje. Wiernie odtworzone karty z dziennika prowadzonego przez postać w grze. Wszystkie przedmioty wraz z numerami zadań, do których przynależą.
Wiedza - książki: lista książek, jakie możesz zebrać w trakcie gry wraz z lokalizacjami.
Wiedza - mapy: lista mapek występujących w dzienniku w grze.
Wiedza - zaśpiewy: lista wszystkich zaśpiewów wraz z ich efektami oraz miejscami, w których można się ich nauczyć.
Bestiariusz: obszerny dział zawierający porcję informacji z dziennika w grze na temat potworów.
Towarzysze: krótki wykaz osób, które wyrażą wolę przyłączenia się do Twojej drużyny w trakcie gry.
Mapy: 38 dokładnych map terenów, jakie możesz zwiedzić w grze wraz z oznaczeniami.
Zadania - zanim zaczniesz korzystać, indeksy zadań, opisy: solidna garść wskazówek odnośnie wędrówek po Arannie, wykaz wszystkich zadań dostępnych w grze i wreszcie opisy do każdego po kolei.
Tajemnicze zadanie - znalazłeś już jakiś tajemniczy przedmiot?
Poradnik był pisany na angielskiej wersji gry, następnie całkowicie przerabiany na polską. Pisałem pod wersją 2.0. Za błędy przy przerabianiu i wszelkie inne błędy przepraszam. :)
Specjalne podziękowania za użyteczną pomoc dla Jasia, Piokosa, Pvt. Creak'a i Blinka!
Czyli: lista przedmiotów związanych z zadaniami, wraz z momentami ich otrzymania i - niekiedy - kilkoma uwagami ode mnie na ich temat.
Obrazek
Nazwa
Od kogo
Kiedy
Uwagi
Medalion Drevina
Drevin
Akt 1, zadanie główne 1
Ważny przedmiot. Dostajesz, tracisz i odzyskujesz go w akcie pierwszym, a jego prawdziwe znaczenie odkrywasz ciut później :)
Kosz kamiennych osełek
Driada Telinu
Akt 1, zadanie główne 2
Przedmiot wymagany do drugiego głównego zadania w pierwszym akcie
Klucz do bramy Mordenów
Jeden z Mordenów przy punkcie strażniczym
Akt 1, zadanie główne 2
Za jego pomocą uwalniasz driady, co prowadzi do rozpoczęcia trzeciego głównego zadania w akcie 1
Kamień aktywacyjny eirulańskiego teleportu
Strażniczka Celia
Akt 1, zadanie główne 2
Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania
Klucz do bramy posterunku driad
Strażniczka Celia
Akt 1, zadanie główne 2
Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania
Mordeński sprzęt dźwigowy
Po spaleniu ostatniej z ukrytych wież Mordenów
Akt 2, zadanie poboczne 16
Odblokowuje dostęp do ukrytych miejsc w mieście Mordenów, Darthrul
Pusta fiolka
Driada Taar
Akt 1, zadanie główne 4
Musisz ją napełnić wodą z elfickiej kapliczki
Zaginiony Szafir Elfów
Leży sobie na półeczce w elfickiej kapliczce
Akt 1, zadanie poboczne 4
Przedmiot wymagany do ukończenia tegoż zadania. Znajdujesz go w ukrytej części elfickiej kapliczki
Napełniona fiolka
Elficka fontanna, elficka kapliczka
Akt 1, zadanie główne 4
Fiolka z wodą z elfickiej fontanny
Łeb garganturaksa
Po zabiciu Garganturaksa
Akt 1, zadanie poboczne 9
Nakrycie głowy Hak'u
Po zabiciu złego wodza Hak'u
Akt 1, zadanie poboczne 7
Srebrny klucz z zagadką
Skrzynia w ruinach Razki
Akt 2, zadanie poboczne 10
Kowadło Feldwyra
Po zabiciu jednego z bossów w podziemnym schronieniu
Akt 1, zadanie poboczne 10
Ruda mythrilu Feldwyra
Po zabiciu jednego z bossów w podziemnym schronieniu
Akt 1, zadanie poboczne 10
Boss jest na 24 poziomie, sugerowany poziom zadania to 12 :P
Młot Feldwyra
Po zabiciu jednego z bossów w podziemnym schronieniu
Akt 1, zadanie poboczne 10
Jak wyżej
Ucięta głowa królowej roju z pieczar Kithraya
Po zabiciu królowej roju w dolnych pieczarach Kithraya
Akt 1, zadanie poboczne 5
Tablica Ślepoty
Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów
Akt 1, zadanie główne 7
Pierwsza z czterech tablic do zadania
Tablica Życia
Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów
Akt 1, zadanie główne 7
Druga z czterech tablic do zadania
Tablica Śmierci
Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów
Akt 1, zadanie główne 7
Trzecia z czterech tablic do zadania
Tablica Wzroku
Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów
Akt 1, zadanie główne 7
Czwarta z czterech tablic do zadania
Srebrne lustro
Po wykonaniu zadania, potrzebne do kolejnego
Akt 1, zadanie główne 7
Azunicki artefakt
Jak wyżej
Akt 1, zadanie główne 8
Kamień ogniskujący
Po otwarciu skrzyni w pradawnym elfickim relikwiarzu pod pieczarami Isteru
Akt 2, zadanie poboczne 5
Aby otworzyć skrzynię, musisz najpierw pogadać z duchem
Klucz do komnat skarbca Fortecy Kamiennych Wichrów
Kapitan Dathry
Akt 1, zadanie główne 9
Otwiera przejście do zewnętrznej krypty Fortecy Kamiennych Wichrów
Klucz do wewnętrznego skarbca Fortecy Kamiennych Wichrów
Po zabiciu porucznika Namyeka w zewnętrznej krypcie Fortecy
Akt 1, zadanie główne 9
Otwiera przejście do wewnętrznej krypty Fortecy Kamiennych Wichrów
Obrazek
Nazwa
Od kogo
Kiedy
Uwagi
Zakurzony klucz
Po wykonaniu zadania
Akt 1, zadanie poboczne 13
Otwiera drzwi do pomieszczenia ze skarbami w wewnętrznej krypcie Fortecy Kamiennych Wichrów
Aktywny Azunicki artefakt
Artefakt aktywujesz w wewnętrznej krypcie Fortecy Kamiennych Wichrów
Akt 1, zadanie główne 9
Kamień aktywacyjny teleportu Aman'lu
Celeb'hel Starszy
Akt 2, zadanie główne 1
Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania
Liantiryt
Leży w jednym z domków w Aman'lu
Akt 2, zadanie poboczne 11
Podjęcie kamienia rozpoczyna zadanie poboczne w drugim akcie - znak skrytobójcy
Czarny klucz jedynki
Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu
Akt 2, zadanie poboczne 12
Wypada w pierwszej rundzie, otwiera drzwi do pierwszego pomieszczenia ze skarbem
Niebieski klucz dwójki
Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu
Akt 2, zadanie poboczne 12
Wypada w drugiej rundzie, otwiera drzwi do drugiego pomieszczenia ze skarbem
Turkusowy klucz trójki
Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu
Akt 2, zadanie poboczne 12
Wypada w trzeciej rundzie, otwiera drzwi do trzeciego pomieszczenia ze skarbem
Zielony klucz czwórki
Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu
Akt 2, zadanie poboczne 12
Wypada w czwartej rundzie, otwiera drzwi do czwartego pomieszczenia ze skarbem
Żółty klucz piątki
Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu
Akt 2, zadanie poboczne 12
Wypada w piątej rundzie, otwiera drzwi do piątego pomieszczenia ze skarbem
Pomarańczowy klucz szóstki
Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu
Akt 2, zadanie poboczne 12
Wypada w szóstej rundzie, otwiera drzwi do szóstego pomieszczenia ze skarbem
Czerwony klucz siódemki
Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu
Akt 2, zadanie poboczne 12
Wypada w siódmej rundzie, otwiera drzwi do siódmego pomieszczenia ze skarbem
Fioletowy klucz ósemki
Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu
Akt 2, zadanie poboczne 12
Wypada w ósmej rundzie, otwiera drzwi do ósmego pomieszczenia ze skarbem
Żelazny klucz dziewiątki
Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu
Akt 2, zadanie poboczne 12
Wypada w dziewiątej rundzie, otwiera drzwi do dziewiątego pomieszczenia ze skarbem
Złoty klucz Daesthai
Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu
Akt 2, zadanie poboczne 12
Wypada w dziesiątej rundzie, otwiera drzwi do ostatniego pomieszczenia ze skarbem
Klucz poszukiwacza
Poszukiwacz Albain
Akt 2, zadanie poboczne 10
Zadanie to możesz rozpocząć tylko z Deru w drużynie
Kryształ aktywacyjny mostu
Finala
Akt 2, zadanie główne 2
Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania, potrzebny w kolejnym
Rzeźbiony rdzeń
Po otwarciu skrzyni w pradawnym elfickim relikwiarzu pod północnym Lasem Vai'lutra
Akt 2, zadanie poboczne 5
Aby otworzyć skrzynię, musisz najpierw pogadać z duchem
Pierwszy mały kryształowy pryzmat
Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu
Akt 2, zadanie główne 3
Drugi mały kryształowy pryzmat
Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu
Akt 2, zadanie główne 3
Trzeci mały kryształowy pryzmat
Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu
Akt 2, zadanie główne 3
Czwarty mały kryształowy pryzmat
Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu
Akt 2, zadanie główne 3
Duża kryształowa soczewka
Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu
Akt 2, zadanie główne 3
Elficki klucz do domu
Uciekając przed Tobą, zostawia go Magrus
Akt 2, zadanie poboczne 9
Potrzebny do otwarcia domu Magrusa
Złoty płaszcz Rolanda
Po zabiciu Magrusa
Akt 2, zadanie poboczne 9
Portret pani domu
W pomieszczeniu otwieranym przez ducha w posiadłości Levrethów
Akt 2, zadanie poboczne 13
Obrazek
Nazwa
Od kogo
Kiedy
Uwagi
Lok blond włosów
W pomieszczeniu otwieranym przez ducha w posiadłości Levrethów
Akt 2, zadanie poboczne 13
Klejnoty rodu Levreth
W pomieszczeniu otwieranym przez ducha w posiadłości Levrethów
Akt 2, zadanie poboczne 13
Brązowy klucz do więzienia Vai'kesh
Wypada z jednego z przeciwników w pierwszej warowni Vai'kesh
Akt 2, zadanie poboczne 18
Srebrny klucz do więzienia Vai'kesh
Wypada z jednego z przeciwników w drugiej warowni Vai'kesh
Akt 2, zadanie poboczne 18
Złoty klucz do więzienia Vai'kesh
Wypada z jednego z przeciwników w trzeciej warowni Vai'kesh
Akt 2, zadanie poboczne 18
Złoty klucz z zagadką
Skrzynia w zamarzniętej jaskini Vai'kesh
Akt 2, zadanie poboczne 10
Zadanie to możesz rozpocząć tylko z Deru w drużynie; klucz do drzwi z drugiego etapu
Egida Śmierci
Po zabiciu Włóczydrzewa Sękatego
Akt 2, zadanie główne 5
Jedna z czterech części tarczy Azunaia
Maska pośmiertna bohatera
W jednej z krypt pod Ogrodem Pradawnych
Akt 2, zadanie główne 6
Bez wszystkich masek pośmiertnych nie będziesz mógł zejść do nekropolii Azunitów
Maska pośmiertna bohatera
W jednej z krypt pod Ogrodem Pradawnych
Akt 2, zadanie główne 6
Bez wszystkich masek pośmiertnych nie będziesz mógł zejść do nekropolii Azunitów
Maska pośmiertna bohatera
W jednej z krypt pod Ogrodem Pradawnych
Akt 2, zadanie główne 6
Bez wszystkich masek pośmiertnych nie będziesz mógł zejść do nekropolii Azunitów
Maska pośmiertna bohatera
W jednej z krypt pod Ogrodem Pradawnych
Akt 2, zadanie główne 6
Bez wszystkich masek pośmiertnych nie będziesz mógł zejść do nekropolii Azunitów
Kamień duszy Rahvana
Po zabiciu Licza Letiso
Akt 2, zadanie poboczne 17
Niezbędny do ukończenia zadania
Inkrustowana rękojeść
Po otwarciu skrzyni w pradawnym elfickim relikwiarzu pod Śnieżną Doliną
Akt 2, zadanie poboczne 5
Aby otworzyć skrzynię, musisz najpierw pogadać z duchem
Klucz do gabloty
Po otwarciu tronu w Sali tronowej Śnieżnej Opoki
Akt 2, zadanie główne 7
Klucz do relikwiarza Śnieżnej Opoki
Dowódca Śnieżnej Opoki, po zabiciu Szpona
Akt 2, zadanie główne 8
Potrzebny do wejścia do relikwiarza
Egida Ślepoty
W relikwiarzu Śnieżnej Opoki
Akt 2, zadanie główne 8
Jedna z czterech części tarczy Azunaia
Kamień aktywacyjny kalrathiańskiego teleportu
Azunicki mędrzec, po ostatecznym pokonaniu Szpona
Akt 2, zadanie główne 8
Złote lustro
Boden, przy rozpoczęciu zadania
Akt 3, zadanie poboczne 5
Kamienny klucz
Tai'esse, na rozpoczęciu drugiego etapu zadania
Akt 3, zadanie poboczne 4
Fragment kamiennej tablicy
W zamkniętej części Śnieżnej Groty
Akt 3, zadanie poboczne 4
Złożona kamienna tablica
Tai'esse, na początku czwartego etapu zadania
Akt 3, zadanie poboczne 4
Klucz do Dzielnicy Miecza
Wypada z mini-bossa w głównej dzielnicy
Akt 3, zadanie główne 2
Klucz do Dzielnicy Kuszy
Wypada z mini-bossa w dzielnicy miecza
Akt 3, zadanie główne 2
Klucz do Dzielnicy Lancy
Wypada z mini-bossa w dzielnicy kuszy
Akt 3, zadanie główne 2
Klucz do Dzielnicy Tarczy
Wypada z mini-bossa w dzielnicy lancy
Akt 3, zadanie główne 2
Obrazek
Nazwa
Od kogo
Kiedy
Uwagi
Klucz do Dzielnicy Herszta
Wypada z mini-bossa w dzielnicy lancy
Akt 3, zadanie główne 2
Głowa herszta Mordenów
Po zabiciu herszta Mordenów
Akt 3, zadanie główne 2
Klucz do magazynu w Darthrul
Mordeński jeździec Nordaks, na początku zadania
Akt 3, zadanie poboczne 8
Mordeński namiot
W jednej ze skrzyń z zapasami w Darthrul
Akt 3, zadanie poboczne 8
Mordeńskie racje
W jednej ze skrzyń z zapasami w Darthrul
Akt 3, zadanie poboczne 8
Pasza dla klasków
W jednej ze skrzyń z zapasami w Darthrul
Akt 3, zadanie poboczne 8
Mordeńska wajcha
Duża skrzynia na końcu wylęgarni durvli
Akt 2, zadanie poboczne 16
Kamień aktywacyjny mordeńskiego teleportu
Tehruth, na samym końcu zadania
Akt 3, zadanie główne 3
Pozwala na teleportację w okolice kopalni Kaderak
Egida Wzroku
Lord Kalrathia, na samym końcu zadania
Akt 3, zadanie główne 3
Jedna z czterech części tarczy Azunaia
Mordeńskie plany bojowe
Duża skrzynia w ukrytej mordeńskiej twierdzy
Akt 2, zadanie poboczne 16
Aby dostać się do ukrytej mordeńskiej twierdzy (pod górnymi pieczarami Kithraya) musisz mieć ze sobą Finalę
Krasnoludzka Pieśń Górników - zwrotka srebra
W jednej z krasnoludzkich skrzyń w górnych kopalniach Kaderak
Akt 3, zadanie poboczne 1
Krasnoludzka Pieśń Górników - zwrotka żelaza
W jednej z krasnoludzkich skrzyń w górnych kopalniach Kaderak
Akt 3, zadanie poboczne 1
Krasnoludka Pieśń Górników - zwrotka złota
W jednej z krasnoludzkich skrzyń w górnych kopalniach Kaderak
Akt 3, zadanie poboczne 1
Krasnoludzka Pieśń Górników - zwrotka mythrilu
W jednej z krasnoludzkich skrzyń w górnych kopalniach Kaderak
Akt 3, zadanie poboczne 1
Symbol węzła Kalrathiańskiego
Po zniszczeniu osłony w Węźle Kalrathiańskim
Akt 3, zadanie poboczne 6
Krasnoludzki pierścień z mythrilu
Ukryte pomieszczenie na początku górnych kopalni Kaderak
Akt 2, zadanie poboczne 11
Egida Życia
Po zabiciu trzech Mrocznych Magów
Akt 3, zadanie główne 5
Kryształ Kalrathii
Umierający Lord Kalrathia
Akt 3, zadanie główne 5
Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania
Klucz do domu w Kalrathii
Po zabiciu Kynosa
Akt 3, zadanie główne 6
Tarcza Azunaia
Po skompletowaniu czterech fragmentów i wizycie u Elandira
Akt 3, zadanie główne 7
Tajemniczy kamień
Wypada z przeciwnika "? ? ?"
Tajemnicze zadanie :)
Niezbędny do wykonania ukrytego zadania (szukaj w sekcji "Tajemnicze zadanie")
Oto