Dungeon Siege II - poradnik do gry - Kamil "Draxer" Szarek - ebook

Dungeon Siege II - poradnik do gry ebook

Kamil "Draxer" Szarek

0,0

Opis

W poradniku do gry hack’n’slash Dungeon Siege 2 znajdziecie wszystkie potrzebne materiały, służące niezastąpioną pomocą każdemu nieustraszonemu podróżnikowi, który pragnąłby wyruszyć do pełnego tajemnic, przygód i magii świata Aranna.

Dungeon Siege II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Akt 2 - Zadania poboczne (3) (Zadania)
  • Akt 2 - Zadania poboczne (2) (Zadania)
  • Akt 2 - Zadania poboczne (1) (Zadania)
  • Akt 2 - Zadania poboczne (4) (Zadania)
  • Akt 1 - Zadania poboczne (1) (Zadania)
  • Akt 2 - Zadania poboczne (5) (Zadania)
  • Akt 2 - Zadania poboczne (6) (Zadania)
  • Akt 3 - Zadania poboczne (2) (Zadania)
  • 020 Południowy Las Vai’lutra (Mapy)
  • Akt 1 - Zadania poboczne (3) (Zadania)

Informacja o grze

Jak sama nazwa wskazuje, jest to druga część gry akcji z elementami cRPG zatytułowanej Dungeon Siege, która w roku 2002, tj. momencie swej premiery, zachwyciła miłośników tytułów osadzonych w realiach światów fantasy znakomitą oprawą audiowizualną oraz jakością wykonania i atrakcyjnością opowiadanej przygody.

Gra Dungeon Siege II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 145

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Dungeon Siege IIporadnik do gry

autor: Kamil "Draxer" Szarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=433

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Wiedza

Przedmioty do zadań (1)

Przedmioty do zadań (2)

Przedmioty do zadań (3)

Przedmioty do zadań (4)

Księgi (1)

Księgi (2)

Mapy

Zaśpiewy (1)

Zaśpiewy (2)

Zaśpiewy (3)

Zaśpiewy (4)

Bestiariusz

Wprowadzenie

Akt 1 (cz.1)

Akt 1 (cz.2)

Akt 1 (cz.3)

Akt 1 (cz.4)

Akt 1 (cz.5)

Akt 1 (cz.6)

Akt 2 (cz.1)

Akt 2 (cz.2)

Akt 2 (cz.3)

Akt 2 (cz.4)

Akt 2 (cz.5)

Akt 2 (cz.6)

Akt 3 (cz.1)

Akt 3 (cz.2)

Akt 3 (cz.3)

Akt 3 (cz.4)

Towarzysze

Mapy

Wprowadzenie

Indeks map

001 Zachodnia plaża Greilyn

002 Eirulan

003 Północna dżungla Greilyn

004 Zachodnia dżungla Greilyn

005 Południowa dżungla Greilyn

006 Wschodnia dżungla Greilyn

007 Podziemne schronienie

008 Górne pieczary Kithraya

009 Dolne pieczary Kithraya

010 Pustynia Azunitów

011 Pieczara Azunitów

012 Zaginiona Dolina Azunitów

013 Klify Azunaia

014 Forteca Kamiennych Wichrów

015 Świątynia Xerii

016 Aman'lu

017 Wzgórza Aman'lu

018 Północy Las Vai'lutra

019 Wyspy Elen'lu

020 Południowy Las Vai'lutra

021 Las Vai'kesh

022 Wąwóz Arintha

023 Ogród Pradawnych

024 Nekropolia Azunitów

025 Katakumby Azunitów

026 Śnieżna Dolina

027 Śnieżna Grota

028 Kwatery Śnieżnej Opoki

029 Dziedziniec Śnieżnej Opoki

030 Kalrathia

031 Północna Równina Łez

032 Wschodnia Równina Łez

033 Duże opuszczone schronisko

034 Darthrul

035 Pustynia Kaderak

036 Górne kopalnie Kaderak

037 Dolne kopalnie Kaderak

038 Agallańskie Wierchy

Zadania

Zanim zaczniesz korzystać

Indeks zadań głównych

Indeks zadań pobocznych

Akt 1 - Zadania główne (1)

Akt 1 - Zadania główne (2)

Akt 1 - Zadania główne (3)

Akt 1 - Zadania główne (4)

Akt 1 - Zadania poboczne (1)

Akt 1 - Zadania poboczne (2)

Akt 1 - Zadania poboczne (3)

Akt 1 - Zadania poboczne (4)

Akt 2 - Zadania główne (1)

Akt 2 - Zadania główne (2)

Akt 2 - Zadania główne (3)

Akt 2 - Zadania poboczne (1)

Akt 2 - Zadania poboczne (2)

Akt 2 - Zadania poboczne (3)

Akt 2 - Zadania poboczne (4)

Akt 2 - Zadania poboczne (5)

Akt 2 - Zadania poboczne (6)

Akt 3 - Zadania główne (1)

Akt 3 - Zadania główne (2)

Akt 3 - Zadania główne (3)

Akt 3 - Zadania główne (4)

Akt 3 - Zadania główne (5)

Akt 3 - Zadania poboczne (1)

Akt 3 - Zadania poboczne (2)

Akt 3 - Zadania poboczne (3)

Akt 3 - Zadania poboczne (4)

Tajemnicze zadanie

Wstęp

Czy kiedykolwiek, siedząc w ciepłej tawernie przy kufelku piwa wśród znanych i nieznanych osób chciałeś poczuć smak tej przygody, o której tak wspaniale opowiadali, wędrowcze? Jeżeli tak - oto świat Aranna, pełen tajemnic, magii, dobra i zła. Już czas go odwiedzić. W wyprawie pomoże Ci niniejszy poradnik; znajdziesz tu wszystko, co podróżnikowi może się przydać.

Jako że działów jest dosyć sporo - oto ich krótka charakterystyka:

Wiedza - przedmioty do zadań: jak sama nazwa wskazuje. Wiernie odtworzone karty z dziennika prowadzonego przez postać w grze. Wszystkie przedmioty wraz z numerami zadań, do których przynależą.

Wiedza - książki: lista książek, jakie możesz zebrać w trakcie gry wraz z lokalizacjami.

Wiedza - mapy: lista mapek występujących w dzienniku w grze.

Wiedza - zaśpiewy: lista wszystkich zaśpiewów wraz z ich efektami oraz miejscami, w których można się ich nauczyć.

Bestiariusz: obszerny dział zawierający porcję informacji z dziennika w grze na temat potworów.

Towarzysze: krótki wykaz osób, które wyrażą wolę przyłączenia się do Twojej drużyny w trakcie gry.

Mapy: 38 dokładnych map terenów, jakie możesz zwiedzić w grze wraz z oznaczeniami.

Zadania - zanim zaczniesz korzystać, indeksy zadań, opisy: solidna garść wskazówek odnośnie wędrówek po Arannie, wykaz wszystkich zadań dostępnych w grze i wreszcie opisy do każdego po kolei.

Tajemnicze zadanie - znalazłeś już jakiś tajemniczy przedmiot?

Poradnik był pisany na angielskiej wersji gry, następnie całkowicie przerabiany na polską. Pisałem pod wersją 2.0. Za błędy przy przerabianiu i wszelkie inne błędy przepraszam. :)

Specjalne podziękowania za użyteczną pomoc dla Jasia, Piokosa, Pvt. Creak'a i Blinka!

Wiedza

Przedmioty do zadań (1)

Czyli: lista przedmiotów związanych z zadaniami, wraz z momentami ich otrzymania i - niekiedy - kilkoma uwagami ode mnie na ich temat.

Obrazek

Nazwa

Od kogo

Kiedy

Uwagi

Medalion Drevina

Drevin

Akt 1, zadanie główne 1

Ważny przedmiot. Dostajesz, tracisz i odzyskujesz go w akcie pierwszym, a jego prawdziwe znaczenie odkrywasz ciut później :)

Kosz kamiennych osełek

Driada Telinu

Akt 1, zadanie główne 2

Przedmiot wymagany do drugiego głównego zadania w pierwszym akcie

Klucz do bramy Mordenów

Jeden z Mordenów przy punkcie strażniczym

Akt 1, zadanie główne 2

Za jego pomocą uwalniasz driady, co prowadzi do rozpoczęcia trzeciego głównego zadania w akcie 1

Kamień aktywacyjny eirulańskiego teleportu

Strażniczka Celia

Akt 1, zadanie główne 2

Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania

Klucz do bramy posterunku driad

Strażniczka Celia

Akt 1, zadanie główne 2

Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania

Mordeński sprzęt dźwigowy

Po spaleniu ostatniej z ukrytych wież Mordenów

Akt 2, zadanie poboczne 16

Odblokowuje dostęp do ukrytych miejsc w mieście Mordenów, Darthrul

Pusta fiolka

Driada Taar

Akt 1, zadanie główne 4

Musisz ją napełnić wodą z elfickiej kapliczki

Zaginiony Szafir Elfów

Leży sobie na półeczce w elfickiej kapliczce

Akt 1, zadanie poboczne 4

Przedmiot wymagany do ukończenia tegoż zadania. Znajdujesz go w ukrytej części elfickiej kapliczki

Napełniona fiolka

Elficka fontanna, elficka kapliczka

Akt 1, zadanie główne 4

Fiolka z wodą z elfickiej fontanny

Łeb garganturaksa

Po zabiciu Garganturaksa

Akt 1, zadanie poboczne 9

Nakrycie głowy Hak'u

Po zabiciu złego wodza Hak'u

Akt 1, zadanie poboczne 7

Srebrny klucz z zagadką

Skrzynia w ruinach Razki

Akt 2, zadanie poboczne 10

Kowadło Feldwyra

Po zabiciu jednego z bossów w podziemnym schronieniu

Akt 1, zadanie poboczne 10

Ruda mythrilu Feldwyra

Po zabiciu jednego z bossów w podziemnym schronieniu

Akt 1, zadanie poboczne 10

Boss jest na 24 poziomie, sugerowany poziom zadania to 12 :P

Młot Feldwyra

Po zabiciu jednego z bossów w podziemnym schronieniu

Akt 1, zadanie poboczne 10

Jak wyżej

Ucięta głowa królowej roju z pieczar Kithraya

Po zabiciu królowej roju w dolnych pieczarach Kithraya

Akt 1, zadanie poboczne 5

Tablica Ślepoty

Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów

Akt 1, zadanie główne 7

Pierwsza z czterech tablic do zadania

Tablica Życia

Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów

Akt 1, zadanie główne 7

Druga z czterech tablic do zadania

Tablica Śmierci

Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów

Akt 1, zadanie główne 7

Trzecia z czterech tablic do zadania

Tablica Wzroku

Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów

Akt 1, zadanie główne 7

Czwarta z czterech tablic do zadania

Srebrne lustro

Po wykonaniu zadania, potrzebne do kolejnego

Akt 1, zadanie główne 7

Azunicki artefakt

Jak wyżej

Akt 1, zadanie główne 8

Kamień ogniskujący

Po otwarciu skrzyni w pradawnym elfickim relikwiarzu pod pieczarami Isteru

Akt 2, zadanie poboczne 5

Aby otworzyć skrzynię, musisz najpierw pogadać z duchem

Klucz do komnat skarbca Fortecy Kamiennych Wichrów

Kapitan Dathry

Akt 1, zadanie główne 9

Otwiera przejście do zewnętrznej krypty Fortecy Kamiennych Wichrów

Klucz do wewnętrznego skarbca Fortecy Kamiennych Wichrów

Po zabiciu porucznika Namyeka w zewnętrznej krypcie Fortecy

Akt 1, zadanie główne 9

Otwiera przejście do wewnętrznej krypty Fortecy Kamiennych Wichrów

Przedmioty do zadań (2)

Obrazek

Nazwa

Od kogo

Kiedy

Uwagi

Zakurzony klucz

Po wykonaniu zadania

Akt 1, zadanie poboczne 13

Otwiera drzwi do pomieszczenia ze skarbami w wewnętrznej krypcie Fortecy Kamiennych Wichrów

Aktywny Azunicki artefakt

Artefakt aktywujesz w wewnętrznej krypcie Fortecy Kamiennych Wichrów

Akt 1, zadanie główne 9

Kamień aktywacyjny teleportu Aman'lu

Celeb'hel Starszy

Akt 2, zadanie główne 1

Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania

Liantiryt

Leży w jednym z domków w Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 11

Podjęcie kamienia rozpoczyna zadanie poboczne w drugim akcie - znak skrytobójcy

Czarny klucz jedynki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w pierwszej rundzie, otwiera drzwi do pierwszego pomieszczenia ze skarbem

Niebieski klucz dwójki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w drugiej rundzie, otwiera drzwi do drugiego pomieszczenia ze skarbem

Turkusowy klucz trójki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w trzeciej rundzie, otwiera drzwi do trzeciego pomieszczenia ze skarbem

Zielony klucz czwórki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w czwartej rundzie, otwiera drzwi do czwartego pomieszczenia ze skarbem

Żółty klucz piątki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w piątej rundzie, otwiera drzwi do piątego pomieszczenia ze skarbem

Pomarańczowy klucz szóstki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w szóstej rundzie, otwiera drzwi do szóstego pomieszczenia ze skarbem

Czerwony klucz siódemki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w siódmej rundzie, otwiera drzwi do siódmego pomieszczenia ze skarbem

Fioletowy klucz ósemki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w ósmej rundzie, otwiera drzwi do ósmego pomieszczenia ze skarbem

Żelazny klucz dziewiątki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w dziewiątej rundzie, otwiera drzwi do dziewiątego pomieszczenia ze skarbem

Złoty klucz Daesthai

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w dziesiątej rundzie, otwiera drzwi do ostatniego pomieszczenia ze skarbem

Klucz poszukiwacza

Poszukiwacz Albain

Akt 2, zadanie poboczne 10

Zadanie to możesz rozpocząć tylko z Deru w drużynie

Kryształ aktywacyjny mostu

Finala

Akt 2, zadanie główne 2

Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania, potrzebny w kolejnym

Rzeźbiony rdzeń

Po otwarciu skrzyni w pradawnym elfickim relikwiarzu pod północnym Lasem Vai'lutra

Akt 2, zadanie poboczne 5

Aby otworzyć skrzynię, musisz najpierw pogadać z duchem

Pierwszy mały kryształowy pryzmat

Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu

Akt 2, zadanie główne 3

Drugi mały kryształowy pryzmat

Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu

Akt 2, zadanie główne 3

Trzeci mały kryształowy pryzmat

Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu

Akt 2, zadanie główne 3

Czwarty mały kryształowy pryzmat

Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu

Akt 2, zadanie główne 3

Duża kryształowa soczewka

Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu

Akt 2, zadanie główne 3

Elficki klucz do domu

Uciekając przed Tobą, zostawia go Magrus

Akt 2, zadanie poboczne 9

Potrzebny do otwarcia domu Magrusa

Złoty płaszcz Rolanda

Po zabiciu Magrusa

Akt 2, zadanie poboczne 9

Portret pani domu

W pomieszczeniu otwieranym przez ducha w posiadłości Levrethów

Akt 2, zadanie poboczne 13

Przedmioty do zadań (3)

Obrazek

Nazwa

Od kogo

Kiedy

Uwagi

Lok blond włosów

W pomieszczeniu otwieranym przez ducha w posiadłości Levrethów

Akt 2, zadanie poboczne 13

Klejnoty rodu Levreth

W pomieszczeniu otwieranym przez ducha w posiadłości Levrethów

Akt 2, zadanie poboczne 13

Brązowy klucz do więzienia Vai'kesh

Wypada z jednego z przeciwników w pierwszej warowni Vai'kesh

Akt 2, zadanie poboczne 18

Srebrny klucz do więzienia Vai'kesh

Wypada z jednego z przeciwników w drugiej warowni Vai'kesh

Akt 2, zadanie poboczne 18

Złoty klucz do więzienia Vai'kesh

Wypada z jednego z przeciwników w trzeciej warowni Vai'kesh

Akt 2, zadanie poboczne 18

Złoty klucz z zagadką

Skrzynia w zamarzniętej jaskini Vai'kesh

Akt 2, zadanie poboczne 10

Zadanie to możesz rozpocząć tylko z Deru w drużynie; klucz do drzwi z drugiego etapu

Egida Śmierci

Po zabiciu Włóczydrzewa Sękatego

Akt 2, zadanie główne 5

Jedna z czterech części tarczy Azunaia

Maska pośmiertna bohatera

W jednej z krypt pod Ogrodem Pradawnych

Akt 2, zadanie główne 6

Bez wszystkich masek pośmiertnych nie będziesz mógł zejść do nekropolii Azunitów

Maska pośmiertna bohatera

W jednej z krypt pod Ogrodem Pradawnych

Akt 2, zadanie główne 6

Bez wszystkich masek pośmiertnych nie będziesz mógł zejść do nekropolii Azunitów

Maska pośmiertna bohatera

W jednej z krypt pod Ogrodem Pradawnych

Akt 2, zadanie główne 6

Bez wszystkich masek pośmiertnych nie będziesz mógł zejść do nekropolii Azunitów

Maska pośmiertna bohatera

W jednej z krypt pod Ogrodem Pradawnych

Akt 2, zadanie główne 6

Bez wszystkich masek pośmiertnych nie będziesz mógł zejść do nekropolii Azunitów

Kamień duszy Rahvana

Po zabiciu Licza Letiso

Akt 2, zadanie poboczne 17

Niezbędny do ukończenia zadania

Inkrustowana rękojeść

Po otwarciu skrzyni w pradawnym elfickim relikwiarzu pod Śnieżną Doliną

Akt 2, zadanie poboczne 5

Aby otworzyć skrzynię, musisz najpierw pogadać z duchem

Klucz do gabloty

Po otwarciu tronu w Sali tronowej Śnieżnej Opoki

Akt 2, zadanie główne 7

Klucz do relikwiarza Śnieżnej Opoki

Dowódca Śnieżnej Opoki, po zabiciu Szpona

Akt 2, zadanie główne 8

Potrzebny do wejścia do relikwiarza

Egida Ślepoty

W relikwiarzu Śnieżnej Opoki

Akt 2, zadanie główne 8

Jedna z czterech części tarczy Azunaia

Kamień aktywacyjny kalrathiańskiego teleportu

Azunicki mędrzec, po ostatecznym pokonaniu Szpona

Akt 2, zadanie główne 8

Złote lustro

Boden, przy rozpoczęciu zadania

Akt 3, zadanie poboczne 5

Kamienny klucz

Tai'esse, na rozpoczęciu drugiego etapu zadania

Akt 3, zadanie poboczne 4

Fragment kamiennej tablicy

W zamkniętej części Śnieżnej Groty

Akt 3, zadanie poboczne 4

Złożona kamienna tablica

Tai'esse, na początku czwartego etapu zadania

Akt 3, zadanie poboczne 4

Klucz do Dzielnicy Miecza

Wypada z mini-bossa w głównej dzielnicy

Akt 3, zadanie główne 2

Klucz do Dzielnicy Kuszy

Wypada z mini-bossa w dzielnicy miecza

Akt 3, zadanie główne 2

Klucz do Dzielnicy Lancy

Wypada z mini-bossa w dzielnicy kuszy

Akt 3, zadanie główne 2

Klucz do Dzielnicy Tarczy

Wypada z mini-bossa w dzielnicy lancy

Akt 3, zadanie główne 2

Przedmioty do zadań (4)

Obrazek

Nazwa

Od kogo

Kiedy

Uwagi

Klucz do Dzielnicy Herszta

Wypada z mini-bossa w dzielnicy lancy

Akt 3, zadanie główne 2

Głowa herszta Mordenów

Po zabiciu herszta Mordenów

Akt 3, zadanie główne 2

Klucz do magazynu w Darthrul

Mordeński jeździec Nordaks, na początku zadania

Akt 3, zadanie poboczne 8

Mordeński namiot

W jednej ze skrzyń z zapasami w Darthrul

Akt 3, zadanie poboczne 8

Mordeńskie racje

W jednej ze skrzyń z zapasami w Darthrul

Akt 3, zadanie poboczne 8

Pasza dla klasków

W jednej ze skrzyń z zapasami w Darthrul

Akt 3, zadanie poboczne 8

Mordeńska wajcha

Duża skrzynia na końcu wylęgarni durvli

Akt 2, zadanie poboczne 16

Kamień aktywacyjny mordeńskiego teleportu

Tehruth, na samym końcu zadania

Akt 3, zadanie główne 3

Pozwala na teleportację w okolice kopalni Kaderak

Egida Wzroku

Lord Kalrathia, na samym końcu zadania

Akt 3, zadanie główne 3

Jedna z czterech części tarczy Azunaia

Mordeńskie plany bojowe

Duża skrzynia w ukrytej mordeńskiej twierdzy

Akt 2, zadanie poboczne 16

Aby dostać się do ukrytej mordeńskiej twierdzy (pod górnymi pieczarami Kithraya) musisz mieć ze sobą Finalę

Krasnoludzka Pieśń Górników - zwrotka srebra

W jednej z krasnoludzkich skrzyń w górnych kopalniach Kaderak

Akt 3, zadanie poboczne 1

Krasnoludzka Pieśń Górników - zwrotka żelaza

W jednej z krasnoludzkich skrzyń w górnych kopalniach Kaderak

Akt 3, zadanie poboczne 1

Krasnoludka Pieśń Górników - zwrotka złota

W jednej z krasnoludzkich skrzyń w górnych kopalniach Kaderak

Akt 3, zadanie poboczne 1

Krasnoludzka Pieśń Górników - zwrotka mythrilu

W jednej z krasnoludzkich skrzyń w górnych kopalniach Kaderak

Akt 3, zadanie poboczne 1

Symbol węzła Kalrathiańskiego

Po zniszczeniu osłony w Węźle Kalrathiańskim

Akt 3, zadanie poboczne 6

Krasnoludzki pierścień z mythrilu

Ukryte pomieszczenie na początku górnych kopalni Kaderak

Akt 2, zadanie poboczne 11

Egida Życia

Po zabiciu trzech Mrocznych Magów

Akt 3, zadanie główne 5

Kryształ Kalrathii

Umierający Lord Kalrathia

Akt 3, zadanie główne 5

Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania

Klucz do domu w Kalrathii

Po zabiciu Kynosa

Akt 3, zadanie główne 6

Tarcza Azunaia

Po skompletowaniu czterech fragmentów i wizycie u Elandira

Akt 3, zadanie główne 7

Tajemniczy kamień

Wypada z przeciwnika "? ? ?"

Tajemnicze zadanie :)

Niezbędny do wykonania ukrytego zadania (szukaj w sekcji "Tajemnicze zadanie")

Księgi (1)

Oto