7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry „Harry Potter i Zakon Feniksa” jest podzielony na dwie duże części: opis przejścia oraz encyklopedię, w której znajdują się informacje pomocne do osiągnięcia upragnionych 100% w statystykach gry tudzież porady dotyczące rozgrywki.
Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Harry Potter and the Order of Phoenix jest wydaną przez Electronic Arts grą opartą na piątym z kolei filmie traktującym o przygodach młodego czarodzieja. Podobnie jak poprzednie części, tytuł został opracowany w wersjach na wszystkie liczące się platformy do gier. Nie odbiega też gatunkowo od tego, do czego przyzwyczaiły nas wcześniejsze odsłony. Mamy więc do czynienia z przygodową grą akcji pokazaną w perspektywie trzeciej osoby.
Gra Harry Potter and the Order of the Phoenix, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, GBA, X360, PS3, Wii, NDS, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 32
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=657
Punkty Odkrycia
Przedmioty użytku codziennego i trudniejsze zagadki
Sprzątanie
Latające stworzenia
Plakietki czarodziejów
Gargulki
Eksplodujący Dureń
Portrety
Figury szachowe
Paczki Freda i George'a
Insygnia Hogwartu
Duchy
Szachy czarodziejów
Ślady zwierząt
Początek
Grimmauld Place 12
Hogwart - początek
Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 1 (1)
Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 1 (2)
Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 1 (3)
Grimmauld Place 12
Hogwart
Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 2 (1)
Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 2 (2)
Departament Tajemnic
Zadanie Luny
Zadania nauczycieli
Witam w poradniku do, śmiem twierdzić, najlepszej jak dotąd gry na podstawie książki o Harrym Potterze, czyli Harry Potter i Zakon Feniksa. Poradnik jest podzielony na dwie duże części: encyklopedię oraz opis przejścia. W encyklopedii znajdziesz informacje pomocne do osiągnięcia upragnionych 100% w statystykach gry tudzież porady przydatne w trakcie samej rozgrywki, natomiast w opisie przejścia...Cóż, opis przejścia. :) Jak zwykle zachęcam do korzystania z poradnika tylko w krytycznych sytuacjach, by nie psuć sobie frajdy - gra nie należy do wymagających, jedyne co faktycznie sprawia kłopoty to odszukanie detali i rozwiązanie kilku trudniejszych zagadek. Jeżeli po lekturze nadal będziecie mieli jakieś wątpliwości, problemy - odpowiem na pytania. Nie przedłużając, zapraszam do lektury!
Zacznijmy od podstawowego stwierdzenia: żeby odblokować wszystkie możliwe sekrety, trzeba się nieźle napracować. Twórcy upchali w grze tony detali które czasami można odnaleźć bardzo szybko, lecz czasami nie. Mam tu na myśli zwłaszcza Punkty Odkrycia, które są dosłownie wszędzie. Dlatego też nie wahaj się używać wszystkich przedmiotów, które wykazują jakiś potencjał (czytaj: pulsują, gdy podglądasz ile procent punktów zdobyłeś na danym obszarze). Zwróć też uwagę, że nawet po "przejściu gry" (tu: zakończeniu wątku fabularnego), nadal możesz przemieszczać się po Hogwarcie, zbierać punkty i inne rzeczy które mogłeś pominąć w trakcie głównej rozgrywki. W niniejszej encyklopedii znajdziesz masę porad które pomogą Ci odnaleźć większość przedmiotów/osób/czegokolwiek wymaganych do osiągnięcia pełnego sukcesu. Enjoy!
Drobna uwaga: starałem się zaznaczać punkty na mapach z możliwie dużą dokładnością. Gdy już czegoś szukasz, spróbuj poznać otaczające korytarze, zorientować się gdzie dokładnie jesteś - Twoja pozycja na Mapie Huncwotów w grze nie jest tak precyzyjnie oznaczona.
Bohaterzy "erpegów" mają punkty doświadczenia, Harry Potter ma Punkty Odkrycia. Mamy tu do czynienia z dosyć podobnymi mechanizmami: zdobywając kolejne Punkty Odkrycia, możesz ulepszać swoje zaklęcia (mówiąc językiem cRPG, awansować na wyższe poziomy; prawdę mówiąc, to ulepszanie ma znikomy efekt). Gra pod tym względem jest dosyć nieliniowa; możesz zbierać punkty w dowolnym miejscu o dowolnej porze. Przejdźmy jednak do sedna sprawy: jak je zdobywać?
Ogólna zasada jest prosta: musisz wtykać swój nos wszędzie tam gdzie możesz (i tam gdzie nie możesz też). Rozmawiaj z obrazami, używaj zaklęć na podświetlających się przedmiotach (niekiedy trzeba to robić kilkakrotnie!), zapalaj pochodnie, sprzątaj, etc. Dodatkową podpowiedź stanowi wciśnięcie na dłużej klawisza C - ujrzysz wiadomość ile procent punktów odszukałeś w danej lokacji, oraz przedmioty, które są potencjalnymi źródłami punktów (będą w tym widoku pulsowały). Możesz się wówczas rozglądać w poszukiwaniu punktodajnych przedmiotów. A teraz trochę konkretniejszych opisów...
Incendio na każdej pochodni/latarni (oczywiście oprócz tych, które się palą ;), Incendio na każdym gargulcu, Incendio na każdym piecyku.