Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry „Death to Spies” to dokładny opis przejścia każdej z dziesięciu misji głównych oraz pierwszego zadania szkoleniowego. Tekst powstał na podstawie zadań odbywanych na normalnym poziomie trudności.
Death to Spies - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Gra akcji typu TPP osadzona w realiach II Wojny Światowej, gdzie najważniejszym elementem oprócz samej strzelaniny, jest skradanie się i przedzieranie przez bazy wroga. Wcielamy się w rosyjskiego szpiega, który wykonuje szereg misji dla agencji kontrwywiadowczej. Gra cechuje się dbałością o najmniejsze detale. Oprócz bogatego arsenału, możemy korzystać z rozmaitych pojazdów i umiejętności szpiegowskich.
Gra Death to Spies, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 67
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=745
Witam w poradniku do gry Death to Spies. Niniejsza solucja służy jako dokładny opis przejścia każdej z dziesięciu misji głównych oraz pierwszego zadania szkoleniowego. Tekst powstał na podstawie zadań odbywanych na normalnym poziomie trudności.
Tytuł ten należy do gatunku skradanek. Może stanowić nie lada wyzwanie dla miłośników tego rodzaju produkcji, a co dopiero dla nowicjuszy. Powinno się również pamiętać, że gra oferuje sporą swobodę działania, tym samym często zdarza się, że do celu wiedzie wiele dróg.
Paweł "HopkinZ" Fronczak
Zapisuj stan gry często i na różnych slotach. Nie ma nic gorszego, niż powtarzanie długiego fragmentu misji, z powodu chwili nieuwagi.
Mini-mapa to Twoja druga para oczu.
Zwracaj uwagę na niebieskie wykrzykniki, które gra zaznacza na Twojej mini-mapie. Zawsze wskazują one jakieś warte odwiedzenia punkty, które w jakiś sposób pomogą Ci w wykonaniu zadania.
W trakcie całej gry ani razu nie musisz używać głośnego karabinu, granatu czy miny. Co prawda wywołanie alarmu nie kończy misji, lecz w poradniku skupiłem się na opisaniu najdyskretniejszych metod ukończenia zabawy, w celu osiągnięcia rankingu Ekspert.
Hałas to Twój wróg. Pamiętaj, że po ogłuszeniu jakiejś osoby, jej ciało upadnie z głośnym łoskotem na ziemię.
Nie biegaj - chodź. Stukot stóp nie przyniesie Ci nic dobrego.
Podczas każdej odprawy przed misją wyrzuć ze swojego ekwipunku granaty, karabinek oraz magazynki do niego. Na ich miejsce koniecznie dodaj maksymalną dostępną ilość chloroformów oraz świec dymnych. To Twoi najlepsi przyjaciele.
Aby ułatwić odbiór poradnika, poniżej przedstawiam krótką legendę wszystkich oznaczeń, które występują w tekście.
W trakcie czytania natkniesz się na wiele pogrubionych liczb. Odnoszą się one tylko i wyłącznie do screenów z gry i wyglądają według wzoru (#00).
Gdzieniegdzie pojawiają się też cyferki wyróżnione niebieskim kolorem. Te natomiast nawiązują do głównej mapy, która jest umieszczona na początku opisu każdego poziomu. Również występują w nawiasach, lecz bez haszu, a ich wzór wygląda po prostu tak (00).
Kolorem brązowym wypisałem cele i zadania, które po kolei musisz wypełniać.
Wszelkie ważne dla ukończenia misji przedmioty oraz zabierane ogłuszonym przeciwnikom mundury postanowiłem wyróżnić kolorem zielonym.
W poradniku są mapki, na które naniosłem strzałki. Te białe zawsze wyznaczają tor ruchu Twojego bohatera, natomiast czerwone nakreślają trasę patrolowania przeciwników. Czasem zamiast strzałek posługuję się znacznikami typu "punkt A" i "punkt B", aby mapy były bardziej przejrzyste.
Zadanie główne - SZKOLENIE: wykonaj wszystkie zadania szkoleniowe.
#01
Nowe zadanie - Udaj się do punktu zaznaczonego na mapie.
Zaczynasz w (#01). Masz czas na zaznajomienie się z poruszaniem. Zauważ, że zmiana kierunku ruchu odbywa się tylko za pomocą myszy. Klawisze "A" oraz "D" odpowiadają za niesforne i powolne poruszanie się na boki, dlatego nie radzę ich używać.
Później wciśnij "M", aby otworzyć mini-mapę - to najlepsza przyjaciółka szpiega. Tabulatorem zmieniasz jej miejsce położenia, lecz wtedy staje się zbyt mała i nieczytelna. Z tego powodu proponuję, abyś wciąż zachowywał ją na środku ekranu. Możesz przybliżać i oddalać widok na mapce klawiszem "+" oraz "-". Ponadto w tym momencie, cyferką "1" zaznaczony jest tu najbliższy cel.
Dzięki "O", wyświetli się mapa poziomu oraz spis zadań, które musisz tutaj wykonać.
#02
#03
Z miejsca startowego skieruj się przed siebie i przejdź kilka kroków, aż dojdziesz na plac treningowy (01).
Nowe zadanie - Pokonaj tor przeszkód.
Po chwili znajdziesz się w (#02). Pokonaj najbliższe przeszkody, przeskakując je. Użyj do tego przycisku "spacja". Aby przejść dalej, omiń górą ostatnią przeszkodę (#03).
#04
#05
Kolejnym celem jest drabina (#04). Wystarczy do niej podejść, a szpieg sam zacznie się wspinać. Na górze obróć się w lewo (#05), zeskocz z budowli na niższy poziom i w końcu na ziemię. Podejdź do mostka, przy którym widnieje zielona strzałka. Przebiegnij przez oba, nie spadając z nich.
#06
#07
Następne wyzwanie to labirynt (#06). Przejdź po wyznaczonej trasie i obróć się w prawo (#07). Teraz musisz pokonać jeden i drugi okop, co nie jest wymagającym zadaniem.
#08
#09
W okopie (#08) możesz wypróbować klawisz "C", który odpowiada za kucanie. Zaraz też dojdziesz do drutu kolczastego, zawieszonego nisko nad ziemią. Połóż się na ziemi i przeczołgaj się pod nim (#09). Po dotarciu na drugi koniec siatki, ukończysz pierwszy etap scenariusza.
Pokonaj tor przeszkód: UKOŃCZONO.
#10
Warto już teraz zwrócić uwagę, że gra ma automatycznie włączoną opcję biegania, a użycie klawisza "Shift" odpowiada za chód. Natomiast po wciśnięciu "Caps Looka" funkcje zamienią się, tzn. bohater domyślnie będzie szedł, a naciśnięcie "Shifta" sprawi, że zacznie biec.
Teraz musisz udać się do (02). Gdy tam dotrzesz, otrzymasz nowe zadanie.
Nowe zadanie - Strzelanie do celu: przejdź szkolenie w posługiwaniu się różnymi rodzajami broni palnej.
Po drodze miniesz duży namiot (#10). Skieruj się do budynku po prawej.
#11
#12
Przy drzwiach (#11) po raz pierwszy natkniesz się na element interakcji z otoczeniem. Naciśnij i przytrzymaj "E", aby wywołać w lewym dolnym rogu ekranu menu zadań. Z drzwiami możesz zrobić tylko jedno - otworzyć je. Tak też zrób.
Wejdź do środka i podejdź do stołu (#12). Zabierz z niego rewolwer lubTT-33, wciskając i przytrzymując "E", a następnie wybierając z menu, który przedmiot Cię interesuje. Niestety tylko jeden rodzaj małej broni podręcznej możesz mieć przy sobie.
#13
Czas na lekcję strzelania (#13). Wyjmij pistolet klawiszem "3" i naciśnij prawy przycisk myszy, aby mieć lepszą celność. Traf dwukrotnie w środek wszystkich trzech tarcz. Pamiętaj, że największą skuteczność masz wtedy, kiedy celownik przybiera kolor czerwony. Gdy Ci się to uda, przejdź do kolejnego pokoju.
UWAGA: typ celownika (występuję w czterech rodzajach) możesz zmienić z menu Opcji gry.
#14
#15
Tutaj(#14) czeka na Ciebie broń cięższa. Pobaw się strzelając z PPSh-41 orazPPS, lecz wpierw wyjmij je klawiszem "4". Możesz też przeładować broń przy pomocy "R". Po chwili zorientujesz się, że o wiele efektywniejsze jest strzelanie króciutkimi seriami, niż prucie bez opamiętania.
Zestrzel pierwszą belkę, a pojawi się następna pukawka, którą jest SVT-40. Podnieś półautomat orazmagazynek do niego (#15). Przewal drugą deskę i przejdź do ostatniego pokoju.
#16
#17
Tutaj czeka na Ciebie snajperka. Weź karabinek Mosin i naciskając prawy przycisk myszy, wejdź w tryb snajperski. Strzelanie jest utrudnione, ponieważ w trybie optycznym widok z lufy bardzo chybocze się (#16). Żeby wykonać poprawny strzał musisz ponownie nacisnąć i przytrzymać prawy przycisk myszy, dzięki czemu szpieg wstrzyma oddech. Drgania ustaną na krótki okres czasu, a Ty możesz dobrze wycelować. Zauważ jednak pasek na dole ekranu (#17), który odlicza chwile do momentu zwolnienia oddechu i ponownego chybotania. Tutaj musisz mieć niezły refleks.
Strzelanie do celu: UKOŃCZONO
#18
#19
Wyjdź drogą, którą tu dotarłeś, przejdź parę kroków do kolejnego budynku (03) i otwórz drzwi po lewej (#18).
Nowe zadanie - Rzucanie granatami: przejdź szkolenie w rzucaniu granatami.
Podnieś z