Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2013

Might Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry ebook

Asmodeusz  

(0)

Uzyskaj dostęp do tej
i ponad 25000 książek
od 6,99 zł miesięcznie.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

e-czytniku kup za 1 zł
tablecie  
smartfonie  
komputerze  
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Liczba stron: 115

Odsłuch ebooka (TTS) dostępny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacji Legimi na:

Androida
iOS
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB kup za 1 zł
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Might Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry - "Asmodeusz"

W poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku zawarto szczegółowy opis przejścia zarówno kampanii Lochu, jak i drugiej kampanii Nieumarłych. Opisane zostały zadania główne solucji oraz poboczne wraz z jednostkami i ich zastosowaniem.

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zabójca / Cień (Jednostki Lochu)
  • Bezimienny / Bezimienny Władca Marionetek (Jednostki Lochu)
  • Smok Cienia / Czarny Smok (Jednostki Lochu)
  • Przyczajona / Tancerka Czakramów (Jednostki Lochu)
  • Mantykora / Chimera (Jednostki Lochu)
  • Minotaur / Minotaur Strażnik (Jednostki Lochu)
  • Czychający w Cieniu / Cichy Obserwator (Jednostki Lochu)
  • Prochy Tuidhany (1/4) (1 - Inne Elfy - zadania główne)
  • Zew Malassy (2 - Zew Malassy - zadania główne)
  • Klątwa Oshiro (3 - Misja Nieznanej Łzy - zadania główne)

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI - Shades of Darkness to samodzielne rozszerzenie do turowej strategii fantasy autorstwa studia Black Hole Entertainment. Wzbogaca ono grę o nową kampanię fabularną, podczas której możemy objąć dowództwo nad siłami mrocznych elfów i dowodzonych przez nich armii frakcji Lochów.

Gra Might & Magic: Heroes VI - Shades of Darkness, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Opinie o ebooku Might Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry - "Asmodeusz"

Fragment ebooka Might Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry - "Asmodeusz"

Might ‌& Magic: ‌Heroes ‌VICienie Mrokuporadnik do ‌gry

autor: "Asmodeusz"

Wydawnictwo © GRY-Online ‌S.A. Wszelkie ‌prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości ‌lub fragmentu niniejszej ‌publikacji ‌w ‌jakiejkolwiek ‌postaci jest ‌zabronione ‌bez ‌pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa ‌do ‌użytych w tej ‌publikacji tytułów, nazw ‌własnych, zdjęć, znaków towarowych ‌i handlowych, ‌itp. należą ‌do ‌ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona ‌jest wyłącznie do użytku ‌prywatnego. Nie może być ‌sprzedawana, odsprzedawana lub ‌udostępniana publicznie osobom ‌trzecim bez pisemnej zgody ‌GRY-Online S.A.

Ilustracja ‌na okładce - ‌wykorzystana za zgodą ‌© ‌Shutterstock Images ‌LLC. Wszelkie prawa ‌zastrzeżone. Zgoda ‌na wykorzystanie ‌wizerunku podpisana ‌z ‌Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji ‌WWW znajdziesz ‌na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1325

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Might ‌& Magic: Heroes VI ‌- Cienie Mroku - ‌poradnik ‌do gry

Jednostki Lochu

Zabójca ‌/ ‌Cień

Przyczajona / ‌Tancerka ‌Czakramów

Czychający ‌w Cieniu / ‌Cichy Obserwator

Minotaur ‌/ Minotaur ‌Strażnik

Mantykora / Chimera

Bezimienny / ‌Bezimienny ‌Władca ‌Marionetek

Smok Cienia / ‌Czarny Smok

KAMPANIA LOCHU

1 - ‌Inne Elfy - ‌zadania ‌główne

Prochy Tuidhany ‌(1/4)

Prochy ‌Tuidhany (2/4)

Prochy Tuidhany ‌(3/4)

Prochy Tuidhany ‌(4/4)

Szturm, ‌rabunek ‌i ‌ucieczka

1 - Inne Elfy ‌- zadania dodatkowe

Wybór

Oczy Malassy

Wybrańcy ‌Yriss

Zaginiony Legion

Infiltracja

Likwidacja

1 ‌- Inne Elfy - ‌mapy

Mapa 1 - ‌podziemia, ‌zadania

Mapa 2 - powierzchnia, ‌zadania

Mapa ‌3 - ‌Relikwiarz

Mapa 4 ‌- podziemia, ‌lokacje

Mapa 5 - powierzchnia, lokacje

2 - Zew Malassy - zadania główne

Zew Malassy

Próba Słuchu

Próba Wzroku

Próba Siły

Czystka

2 - Zew Malassy - zadania dodatkowe

Nadchodzi Zima

Niezależne Oddziały

Szepty Bezimiennych

2 - Zew Malassy - mapy

Mapa 1 - podziemia, zadania

Mapa 2 - powierzchnia, zadania

Mapa 3 - podziemia, lokacje

Mapa 4 - powierzchnia, lokacje

3 - Misja Nieznanej Łzy - zadania główne

Poszukiwacze Zaginionej Łzy (1/2)

Poszukiwacze Zaginionej Łzy (2/2)

Za Krew i Honor

Klątwa Oshiro

3 - Misja Nieznanej Łzy - zadania dodatkowe

O Naturze Portali

Historia Pewnego Ducha

Zagadka Cieniostali

3 - Misja Nieznanej Łzy - mapy

Mapa 1 - powierzchnia, zadania

Mapa 2 - podziemia, zadania

Mapa 3 - powierzchnia, lokacje

Mapa 4 - podziemia, lokacje

4 - Zagłada, Która Dotknęła Konos - zadania główne

W zaciszu Biblioteki (1/2)

Anioł Zemsty

W zaciszu Biblioteki (2/2)

Ścieżki Przeznaczenia

4 - Zagłada, Która Dotknęła Konos - zadania dodatkowe

Demony u Bram

Cykl Ćwiczeń

Broń pozwala wygrywać bitwy, wiedza - wojny

4 - Zagłada, Która Dotknęła Konos - mapy

Mapa 1 - zadania

Mapa 2 - lokacje

DRUGA KAMPANIA NEKROPOLII

1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne

Oblężenie Nelsham-Nadin

Machiny Wojenne (1/2)

Napastliwe Światło

Machiny Wojenne (2/2)

Napastliwe Światło - część 2

Most na Wąwozie Nelshama

Książęca duma

1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania dodatkowe

Wybór

Powrót Yashtara

Nieumarli za ojczyznę

Gorączka Złota

Pajęcza Obrona

1 - Samolubny Wyznawca Światła - mapy

Mapa 1 - zadania

Mapa 2 - lokacje

2 - Ulotna nadzieja - zadania główne

W pogoni za Aniołem Śmierci

Kości Smoków

Wrota Biblioteki

Wyrwy Pustki

2 - Ulotna nadzieja - zadania dodatkowe

Zemsta Zwierzoludzi

Upadli Bibliotekarze

Prawdziwe Kłamstwa

2 - Ulotna nadzieja - mapy

Mapa 1 - powierzchnia, zadania

Mapa 2 - powierzchnia, lokacje

Mapa 3 - podziemia, zadania

Mapa 4 - podziemia, lokacje

3 - Całun Minionego Świata - zadania główne

W obronie Matki

Pirackie Forty

Odyseja

Kolebka Łez

3 - Całun Minionego Świata - zadania dodatkowe

Smocze Okręty

Pirackie Złoto

Cień pantery

3 - Całun Minionego Świata - mapy

Mapa 1 - powierzchnia cz.1, zadania

Mapa 2 - powierzchnia cz.1, lokacje

Mapa 3 - powierzchnia cz.2, zadania

Mapa 4 - powierzchnia cz.2, lokacje

Mapa 5 - podziemia

4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne

Władca Żywiołów

Królestwo Wody

Królestwo Powietrza

Królestwo Ognia

Królestwo Ziemi

Krucjata Światłości

Kwestia Równowagi

Wcielenie Pustki

4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania dodatkowe

Podzieleni - przegramy

Uciekający strumień

4 - Sen, który nie był tylko snem - mapy

Mapa 1 - zadania

Mapa 2 - lokacje

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Niniejszy poradnik do kampanii Shades of Darkness stanowiącej rozszerzenie podstawowej wersji gry Might and Magic: Heroes VI zawiera:

- szczegółowy opis przejścia kampanii Lochu oraz drugiej kampanii Nieumarłych

- opis zadań pobocznych występujących w dodatku

- listę jednostek Lochu wraz z ich zastosowaniem na polu bitwy

Opis przejścia obu kampanii zakłada wykorzystanie domyślnego herosa. W przypadku kampanii Lochu jest to Raelag (Moc), zaś w drugiej kampanii Nekropolii - Vein (Moc). Wszystkie misje są zbalansowane w oparciu o te dwie postacie, stąd rozgrywka czempionem nastawionym na korzystanie z magii może być znacznie trudniejsza i wymagać zupełnie innego podejścia do rozgrywki.

Dla ułatwienia nawigacji po poradniku, zastosowano oznaczenia kolorystyczne:

Niebieski - umiejętności i czary

Brązowy - jednostki

Zielony - budynki

Pomarańczowy - przedmioty

Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2.

Sławomir "Asmodeusz" Michniewski (www.gry-online.pl)

Jednostki Lochu

Zabójca / Cień

Zabójca

Statystyki:

Atrybuty:

Cienisty płaszcz

: jeśli Zabójca nie zaatakuje przez 2 tury stanie się niewidzialny. Gdy znajduje się w tym stanie ani wrogi bohater, ani jego jednostki nie są w stanie go dostrzec. Zbliżenie się do wrogiego oddziału, atak bądź otrzymanie obrażeń kończy niewidzialność. Zabójca zaatakuje automatycznie przeciwnika, który znajdzie się na sąsiednim polu.

Cios w plecy

: atakowanie wrogiego oddziału pod osłoną niewidzialności zwiększa zadawane obrażenia o 20% i unika odwetu. Atak rozprasza Cienisty płaszcz.

Uczeń Malassy

: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.

Jednostka żyjąca

: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Cień

Statystyki:

Atrybuty:

Cienisty płaszcz

: jeśli Cień nie zaatakuje przez 2 tury stanie się niewidzialny. Gdy znajduje się w tym stanie ani wrogi bohater, ani jego jednostki nie są w stanie go dostrzec. Zbliżenie się do wrogiego oddziału, atak bądź otrzymanie obrażeń kończy niewidzialność. Cień zaatakuje automatycznie przeciwnika, który znajdzie się na sąsiednim polu.

Cios w plecy

: atakowanie wrogiego oddziału pod osłoną niewidzialności zwiększa zadawane obrażenia o 20% i unika odwetu. Atak rozprasza Cienisty płaszcz.

Zatrute ostrza

: trafiony przeciwnik otrzymuje co turę 1 punkt obrażeń (od Magii Ciemności) na każde stworzenie Cień oraz traci 5 punktów inicjatywy. Czas trwania: 3 tury.

Uczeń Malassy

: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.

Jednostka żyjąca

: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Opis:

Zarówno Zabójcy jak i Cienie mają w naszej armii dwa podstawowe zadania: dostać się niepostrzeżenie do najbardziej wrażliwych wrogich oddziałów a następnie wyeliminować je jednym szybkim uderzeniem. Cios w plecy w połączeniu z cienistym płaszczem (oraz zatrutymi ostrzamiCieni) pozwala na bardzo łatwe poruszanie się po polu walki i zadawanie olbrzymich obrażeń. Musimy jednak uważać, gdyż są to jednostki podstawowe i nie posiadają one zbyt dużo punktów życia. Po wykonaniu ataku najlepiej od razu rzucić na naszych asasynów Całun Malassy i przenieść ich w inny region pola walki. Duże zgrupowania Cieni bądź Zabójców potrafią bez problemu pokonać nawet największe stworzenia.

Przyczajona / Tancerka Czakramów

Przyczajona

Statystyki:

Atrybuty:

Uczeń Malassy

: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.

Klątwa cienia

: trafiony przeciwnik traci 1 punkt ruchu. Czas trwania: 3 tury.

Jednostka żyjąca

: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Tancerka Czakramów

Statystyki:

Atrybuty:

Wirująca śmierć

: wystrzelony przez Tancerkę Czakramów pocisk leci torem parabolicznym raniąc zarówno sojuszników jak i wrogów. Czas do ponownego użycia: 1 tura.

Uczeń Malassy

: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.

Klątwa cienia

: trafiony przeciwnik traci 1 punkt ruchu. Czas trwania: 3 tury.

Jednostka żyjąca

: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Opis:

Przyczajone są pierwszymi dostępnymi dla nas jednostkami zasięgowymi. Zadają one dosyć duże obrażenia dodatkowo spowalniając cel za pomocą klątwy cienia, co pozwala utrzymywać go na dystans tym samym dając Przyczajonym dodatkowy czas na zadawanie obrażeń. W późniejszym etapie gry otrzymujemy dostęp do Tancerek Czarkamów, zdolnych ranić jednocześnie kilka jednostek wroga swoją wirującą śmiercią. Niestety atak ten może trafić również sojuszników, stąd poprawne wykorzystanie go wymaga doskonałego ustawienia oddziałów na polu walki. Największą wadą Przyczajonych oraz Tancerek Czarkamów jest ich bardzo mała pula punktów życia. Kilka celnych trafień pozbawi nas naszej głównej siły uderzeniowej.

Czychający w Cieniu / Cichy Obserwator

Czychający w Cieniu

Statystyki:

Atrybuty:

Postać eteryczna

: duchy posiadają 50% odporność na wszystkie obrażenia od początku bitwy do wykonania pierwszego ruchu.

Dręcząca wizja

: Czychający w Cieniu zadaje wrogiemu oddziałowi w ataku dystansowym 20% systematycznych obrażeń (od Magii Ciemności). Czas trwania: 2 tury.

Uczeń Malassy

: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.

Jednostka żyjąca

: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Cichy Obserwator

Statystyki:

Atrybuty:

Sondowanie umysłu

: aż do końca walki wskazany oddział przeciwnika otrzymuje o 15% zwiększone obrażenia. Sondowanie umysłu może być aktywne jednocześnie tylko na jednym wrogim oddziale. Czas do ponownego użycia: 2 tury.

Postać eteryczna

: duchy posiadają 50% odporność na wszystkie obrażenia od początku bitwy do wykonania pierwszego ruchu.

Dręcząca wizja

: Cichy Obserwator zadaje wrogiemu oddziałowi w ataku dystansowym 20% systematycznych obrażeń (od Magii Ciemności). Czas trwania: 2 tury.

Uczeń Malassy

: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.

Jednostka żyjąca

: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Opis:

Jednostki te początkowo mogą się wydawać znacznie słabsze niż Przyczajone. Zadają wyraźnie mniejsze obrażenia i nie spowalniają celu. Mimo tego posiadają kilka zalet. Są one znacznie wytrzymalsze od Przyczajonych dzięki postaci eterycznej, oraz mogą bardzo łatwo zmieniać cel - trafiony w poprzednich turach oponent będzie nadal otrzymywał obrażenia od dręczącej wizji. Ulepszona wersja tej jednostki, Cichy Obserwator, może dodatkowo naznaczyć jeden oddział wroga sondowaniem umysłu, dzięki czemu będzie on otrzymywał o 15% zwiększone obrażenia do końca walki. Zdolność ta jest nieoceniona podczas starć z najsilniejszymi przeciwnikami.

Minotaur / Minotaur Strażnik

Minotaur

Statystyki:

Atrybuty:

Atak prewencyjny

: Minotaur wyprowadza kontratak zanim napastnik zdąży uderzyć.

Uczeń Malassy

: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.

Waleczny duch

: każdy wyprowadzony przez Minotaura atak zwiększa jego morale o 6 punktów aż do limitu 30 punktów. Efektu tego nie można aktywować za pomocą odwetu ani nie podlega on rozproszeniu.

Jednostka żyjąca