Heroes of Might  Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry - Paweł "HopkinZ" Fronczak - ebook
PROMOCJA

Heroes of Might Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry ebook

Paweł "HopkinZ" Fronczak

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do oficjalnego dodatku do gry strategicznej „Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia”, w sposób szczegółowy opisuje trzy nowe kampanie, na które składa się w sumie piętnaście scenariuszy.

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 4 – Negocjacje (Kampania 1)
  • Misja 5 – Koniec (Kampania 3)
  • Misja 3 – Partyzanci (Kampania 2)
  • Misja 5 – Laszlo (Kampania 2)
  • Misja 5 – Wybór - Powierzchnia (Kampania 1)
  • Misja 1 – Rebelianci (Kampania 1)
  • Misja 4 – Bracia (Kampania 2)
  • Misja 1 – Szpieg (Kampania 3)
  • Misja 2 – Moczary (Kampania 3)
  • Misja 4 – Smoki (Kampania 3)

Informacja o grze

Hammers of Fate to pierwszy, oficjalny dodatek do gry Heroes of Might & Magic V, za którego powstaniem – podobnie, jak miało to miejsce w przypadku pierwowzoru – stoi studio Nival Interactive.

Gra Heroes of Might & Magic V: Hammers of Fate, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 42

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Heroes of Might & Magic V:Kuźnia Przeznaczeniaporadnik do gry

autor: Paweł "HopkinZ" Fronczak

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=583

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Kampania 1

Misja 1 - Rebelianci

Misja 2 - Podejrzenie

Misja 3 - Duncan

Misja 4 - Negocjacje

Misja 5 - Wybór - Powierzchnia

Misja 5 - Wybór - Podziemia

Kampania 2

Misja 1 - Strefa Przygraniczna

Misja 2 - Zasadzka

Misja 3 - Partyzanci

Misja 4 - Bracia

Misja 5 - Laszlo

Kampania 3

Misja 1 - Szpieg

Misja 2 - Moczary

Misja 3 - Spotkanie

Misja 4 - Smoki

Misja 5 - Koniec

Wstęp

Wydarzenia opowiadane w "Kuźni Przeznaczenia" są kontynuacją tych, które przeżywaliśmy w podstawowej wersji gry. W oficjalnym rozszerzeniu przebieg rozgrywki nie zmienia się. Gracz otrzymuje po prostu kolejne trzy kampanie. Ponownie składają się one z pięciu misji.

Zapraszam do nieoficjalnego poradnika, który w sposób szczegółowy opisuje każdy z piętnastu scenariuszy.

Kampania 1

Misja 1 - Rebelianci

Kampania 1, Misja 1 - Rebelianci

W pierwszej misji kierujesz dwójką bohaterów. Po mapie nie krążą żadni przeciwnicy, zatem jedyne czego musimy się obawiać to oddziały, stacjonujące przy drogach.

Zadania główne:

Zniszcz obóz rebeliantów Lorda Caldwella;

Zniszcz obóz rebeliantów arcybiskupa Randalla;

Pomóż jednostkom Przystani wydostać się z zasadzki;

Freyda i Laszlo muszą przeżyć.

Zadania poboczne:

Zabij druidów (misja z Chatki Jasnowidza);

Zajmij wszystkie Chatki Wieśniaków;

Wyeliminuj wszystkie jednostki buntownicze.

Heros: Pamiętaj, że kontrolujesz postacie o niskich poziomach doświadczenia. Posiadają po 10 punktów many, a ta szybko się kończy. Różnią się czarami: Freyda ma ofensywną Starożytną Strzałę, zadająca niewielkie obrażenia. Laszlo potrafi używać Odbicia Pocisków. Bohaterowie mogą osiągnąć 10 poziom doświadczenia. Jednemu i drugiemu jako pierwszy talent wybierz Łaskę. Potem rozwijaj atak/obronę/szczęście do poziomu eksperckiego. Bardziej skup się na Freydzie, ponieważ później to jej losami będziesz kierował.

Bonus: Pierwsza misja w tej kampanii nie daje nam możliwości wyboru żadnych bonusów.

Wojska posiadane przez obu bohaterów będą na razie całkiem nieźle radziły sobie w walce. Zaczynasz na skraju mapy (1). Rozdziel herosów: niech jeden ruszy ścieżką na północ, drugi na północny zachód.

Wszystko co musisz robić to pokonywać napotkane wojska (nie jest to trudne). Przy jak najmniejszych stratach we własnych oddziałach. Nie spiesz się (im dłużej grasz tym przeciwnik bardziej rośnie w siłę, jednak nie w takim stopniu, aby stało się to niebezpieczne). Zbieraj wszelkie możliwe surowce. Każdą skrzynię skarbów wymieniaj na złoto (doświadczenia i tak zdobędziesz wystarczająco, by osiągnąć maksymalny poziom możliwy w tej misji). Twoim celem są dwa wrogie obozy (2). Dysponują one niewielkimi oddziałami jednostek Przystani.

Zawsze uważaj, by jakiś korzeń nie zablokował Twojej jednostki (tak jak na powyższym rysunku).

Tuż po rozpoczęciu gry uaktywni się zadanie odbicia jednostek wsparcia (3). Udaj się tam najlepiej Laszlo, gdyż jego czar Odbicie Pocisków rzucany na Twoich łuczników zredukuje straty. Gdy już pokonasz jednostki Sylvan spróbuj zaatakować wyzwolone przez Ciebie posiłki. Oddziały zechcą się do Ciebie przyłączyć.

Na mapie znajduje się również sklep z machinami wojennymi (4). Balista to najlepszy przyjaciel podczas długich bitew. Oprócz tego na środku mapy (obok skrzyżowania dróg) jest oddział Aniołów. Walka nie ma sensu, gdyż jest ich około 60 i po prostu nie da się wygrać.

W miarę upływu czasu będziesz tracił swoje jednostki. Niektóre w walce, inne zdezerterują, jeszcze inne zostaną złapane w elficką zasadzkę. Nie martw się jednak. Zbieraj jak najwięcej złota. Zdobyte surowce wymieniaj na targu również na złoto (targ znajduje się po środku mapy, na skrzyżowaniu głównych dróg). Dzięki zasobom będziesz mógł kupować jednostki na farmach i w garnizonach. Punktem strategicznym jest budynek, gdzie możesz rekrutować Kawalerzystów (5). To oni są główną siłą uderzeniową Twojej armii podczas tej misji, nie zapominaj o tym. Dotrzyj tam jak najszybciej, ponieważ cotygodniowo przybywają w kontrolowanym przez Ciebie garnizonie dwie jednostki tego typu. A posiadając w armii dwudziestu Kawalerzystów będziesz bardzo potężny. W innych garnizonach możesz rekrutować Zbrojnych, Gryfy oraz Strzelców.

Nie martw się, te oddziały są ze sobą połączone. Nie będziesz musiał walczyć z każdym osobno :).

Kolejnym ważnym punktem jest północno wschodnia część mapy (6). Znajdują się tu dwa silne oddziały: Żywiołaki Wody oraz Feniksy. Nawet nie staraj się ich atakować swoimi podstawowymi jednostkami. Co prawda da się je pokonać, jednak obie walki bardzo uszczuplą Twoją armię. Feniksy są po prostu mocne i odradzają się gdy zabijesz je po raz pierwszy. Żywiołaki natomiast są słabe w zwarciu. Dysponują jednak silną Lodową Strzałą oraz Kręgiem Zimy (pamiętaj, by nigdy nie ustawiać jednostek blisko siebie podczas tej walki). Tym miejscem zainteresuj się dopiero po opanowaniu całej mapy i wykupieniu potężnych armii. Ponadto skorzystaj z Flagi tuż obok, która da Ci szczęście i większe morale podczas potyczki.

W południowo zachodnim krańcu mapy znajduje się Chata Jasnowidza (7). Oferuje