Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Uncharted 2: Among Thieves zawiera bardzo szczegółowy opis wszystkich 26 etapów, wskazówki odnośnie starć, przeciwników jak i broni, a także dokładne informacje na temat znajdowania wszystkich 101 ukrytych przedmiotów.
Uncharted 2: Among Thieves - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Uncharted 2: Among Thieves to druga część przygód awanturnika Nathana Drake'a, adresowana wyłącznie do użytkowników konsoli PlayStation 3. Tym razem główny bohater wraz z grupką śmiałków trafia na ślad potężnego artefaktu, którego moc może zmienić losy świata. Deweloperzy ze studia Naughty Dog zadbali o wciągającą fabułę i kinowy rozmach swojego dzieła.
Gra Uncharted 2: Among Thieves, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 132
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=935
Rozdział 1 Młot i kowadło
Rozdział 2 Kradzież z włamaniem (1)
Rozdział 2 Kradzież z włamaniem (2)
Rozdział 2 Kradzież z włamaniem (3)
Rozdział 3 Borneo
Rozdział 4 Wykopaliska
Rozdział 5 Walki w mieście (1)
Rozdział 5 Walki w mieście (2)
Rozdział 6 Ciężkie czasy (1)
Rozdział 6 Ciężkie czasy (2)
Rozdział 6 Ciężkie czasy (3)
Rozdział 7 Idą z nami
Rozdział 8 Tajemnice miasta
Rozdział 9 Ścieżka światłości
Rozdział 10 Tylko jedno wyjście
Rozdział 11 Nie zatrzymuj się
Rozdział 12 Zdążyć na pociąg
Rozdział 13 Lokomotywa
Rozdział 14 Światełko na końcu tunelu
Rozdział 15 Katastrofa kolejowa
Rozdział 16 Gdzie ja jestem?
Rozdział 17 W górach (1)
Rozdział 17 W górach (2)
Rozdział 18 Serce z lodu (1)
Rozdział 18 Serce z lodu (2)
Rozdział 19 Oblężenie
Rozdział 20 Kotek i mysz (1)
Rozdział 20 Kotek i mysz (2)
Rozdział 21 Konwój
Rozdział 22 Gompa (1)
Rozdział 22 Gompa (2)
Rozdział 22 Gompa (3)
Rozdział 23 Znowu razem (1)
Rozdział 23 Znowu razem (2)
Rozdział 23 Znowu razem (3)
Rozdział 24 Droga do Shambhali
Rozdział 25 Raj zdruzgotany (1)
Rozdział 25 Raj zdruzgotany (2)
Rozdział 26 Drzewo życia
Rozdział 1 Młot i kowadło
Rozdział 2 Kradzież z włamaniem
Rozdział 3 Borne
Rozdział 4 Wykopaliska
Rozdział 5 Walki w mieście
Rozdział 6 Ciężkie czasy
Rozdział 7 Idą z nami
Rozdział 8 Tajemnice miasta
Rozdział 9 Ścieżka światłości
Rozdział 12 Zdążyć na pociąg
Rozdział 13 Lokomotywa
Rozdział 14 Światełko na końcu tunelu
Rozdział 15 Katastrofa kolejowa
Rozdział 16 Gdzie ja jestem?
Rozdział 17 W górach
Rozdział 18 Serce z lodu
Rozdział 19 Oblężenie
Rozdział 20 Kotek i mysz
Rozdział 22 Gompa
Rozdział 23 Znowu razem
Rozdział 24 Droga do Shambhali
Rozdział 25 Raj zdruzgotany
W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również poradnik, który pomoże Ci odblokować wszystkie Trofea w grze.
Poradnik do gry Uncharted 2: Among Thieves zawiera bardzo szczegółowy opis wszystkich 26 etapów, wzbogacony o blisko 1000 zdjęć i garść pomocnych filmików. Znajdują się tu także wskazówki odnośnie starć, przeciwników jak i broni, którymi najlepiej walczyć w danej sytuacji. Ponadto umieszczone tu zostały dokładne informacje na temat znajdowania wszystkich 101 ukrytych przedmiotów.
Większość etapów posiada dwa rozdziały: "opis przejścia" przedstawiający rozgrywkę, oraz "sekrety" zdradzający położenie wszystkich ukrytych przedmiotów. Zostały również użyte specjalne oznaczenia - [sekret 1], [sekret 2] itd. Każdy odnośnik odpowiada sekretowi o tym samym numerze. Dokładny opis ich położenia znajduje się w rozdziale "sekrety", dzięki czemu osoby szukające wyłącznie informacji na temat skarbów, będą miały ułatwione zadanie.
Rozdział pierwszy nie należy do najtrudniejszych, właściwie to można zakwalifikować go do samouczka. Gra zaznajomi Cię z najprostszymi i zarazem najważniejszymi mechanizmami.
Ponadto, będziesz mieć sposobność do znalezienia pierwszych pięciu skarbów, a których odszukanie nie należy do najłatwiejszych czynności.
Poziom trudności: niski
Ilość przeciwników: znikoma
Typ rozdziału: zręcznościowy
Kontrole nad bohaterem przejmujesz w dość niebezpiecznym momencie, a dokładnie w trakcie zwisania nad urwiskiem, trzymając się zniszczonego wagonu. Gdy już będziesz mógł się poruszać, trzymając się żółtej barierki, przejdź w lewo i rozpocznij wspinaczkę w górę wagonu (nie zważając na spadające głazy).
Po przedostaniu się na przeciwległą stronę wagonu, znów skorzystaj z żółtej rurki i rozpocznij wspinaczkę. W pewnym momencie dojdzie do jej uszkodzenia, a Ty zawiśniesz nad przepaścią. Nie masz się co martwić, Drake nie upadnie. Rozbujaj się na "drążku" i skocz w kierunku wagonu.
Trzymając się wyrw w wagonie przejdź do okna i wskocz do wnętrza, lądując na jednym z siedzeń. Następnie rozpocznij wspinaczkę skacząc z jednej ławeczki na drugą.
W ten sposób znów znajdziesz się na zewnątrz (po zaskryptowanej akcji). Gdy do tego dojdzie, przejdź w prawo korzystając z wyrw w wagonie i kontynuuj drogę do góry.
Gdy żółta rurka po raz kolejny nie utrzyma ciężaru bohatera, będziesz mieć możliwość wskoczenia na otwarte drzwiczki, a z nich wspiąć się na szczyt.
Teraz, korzystając z drabinki, wejdź do wnętrza kolejnego wagonu, a gdy ten zacznie spadać, przebiegnij przez niego i oddaj skok tuż przy krawędzi.
W ten sposób wylądujesz na stałym lądzie [sekret 1]. Przejdź Nathanem przed siebie, w stronę zniszczonych wagonów (koło palącego się drzewa). Prześlizgując się pomiędzy stertą żelastwa, trafisz do miejsca, gdzie natkniesz się na pierwszą broń [sekret 2]. Tuż obok znajdować się będzie również wejście do wagonu - skorzystaj z niego.
Przejdź przez wnętrze i odblokuj wyjście niszcząc kłódkę (oddaj w jej kierunku strzał). Następnie wyjdź na zewnątrz.
Będąc na zewnątrz [sekret 3], skieruj się w lewą stronę, a tuż za rogiem natkniesz się na pierwszego przeciwnika. Możesz go zastrzelić, ale jeśli tego nie uczynisz, ten zginie od wybuchu. Nieco dalej zostaniesz zmuszony do wspinaczki po skrzyniach w górę wagonu.
Będąc na górze [sekret 4], przeskocz na sąsiedni wagon i przejdź nim do końca, by następnie wyjść przez okno w dachu.
Po kolejnej akcji opartej na skryptach, przeskocz na sąsiedni wagon i chwyć się żółtej barierki. Idąc wzdłuż niej, trafisz do wnętrza [sekret 5].
Przejdź wagonem do końca, by po raz kolejny wydostać się na powierzchnię (automatycznie). Po upadku Drake'a, powstań i przejdź przed siebie. Scenka przerywnikowa kończy rozdział.
Rozdział drugi to w dalszym ciągu wprowadzanie do mechaniki gry. Tym razem poznamy sposoby wykańczania przeciwników, zarówno w starciu na pięści, jak i przy użyciu broni palnej.
W trakcie rozgrywki natkniesz się na 10 ukrytych przedmiotów, z których część ukryta została w bardzo wysublimowany sposób - bez pomocy poświęcisz im mnóstwo czasu.
Poziom trudności: niski
Ilość przeciwników: mała
Typ rozdziału: walka w ukryciu
Etap rozpoczynamy w kanałach i bez zbędnego przeciągania, podążamy za współtowarzyszem. Wskakujemy za nim na wyższą półkę i przechodzimy do kolejnego pomieszczenia.
Tam, podobnie jak Flynn, przechodzimy po rurach przymocowanych do ściany i przeskakujemy na kolejną wyżej położoną półkę. Nieco dalej trafiamy do miejsca, gdzie nasz kolega podsadzi nas i umożliwi złapanie drabiny.
Następnie kierujemy się w górę pionowego kanału, zarówno trzymając się drabiny, jak i wystających cegieł. Na górze przesuwamy wieko i wchodzimy do kotłowni.
Będąc w kotłowni [sekret 1], przeskocz przez dużą, zieloną rurę i udaj się w kierunku oświetlonej ściany z drabiną. Następnie podsadź Flynna, by umożliwił Ci wejście.
Będąc na górze (po wspięciu się po kolejnych przedmiotach) [sekret 2] natkniesz się na - blokowane przez parę - przejście. Aby odciąć jej dopływ skręć w prawo i wejdź na podwyższoną platformę - tam znajdziesz zawór.
Gdy para przestała istnieć, przejdź dalej i skocz z w kierunku żółtej rurki. Bujając się na niej przeskocz na kolejną platformę, a z niej w kierunku Flynna.
Następnie zawieś się na krawędzi i przejdź w kierunku kolejnej platformy. Po zeskoczeniu udaj się w kierunku współtowarzysza. Dojdzie wówczas do załączenia się scenki.
W ten sposób trafisz do składu muzealnych eksponatów [sekret 3]. Na samym końcu pomieszczenia znajdować się będą drzwi, niestety zabezpieczone alarmem. Aby go dezaktywować, za zadanie masz znaleźć bezpiecznik. Znajduje się on koło wejścia do pomieszczenia (aby go sięgnąć musisz wskoczyć na szafę/skrzynię).
Po przejściu przez wcześniej zamknięte drzwi, trafisz do korytarza, gdzie po raz pierwszy wykończysz przeciwnika z ukrycia. Zakradnij się do niego i wciśnij kwadrat. Następnie podejdź do barierki i zeskocz na dół.
Będąc na dole, podbiegnij do znajdującej się nieopodal murowanej donicy na kwiaty. Idąc wzdłuż jej krawędzi (oczywiście pozostając w ukryciu), podejdź do kolejnego przeciwnika i wykończ go.
Następnie podejdź do znajdującej się tam kraty i wchodząc po niej, przejdź na gzyms po lewej stronie. W ten sposób dotrzesz do balkonu z dwoma kolejnymi przeciwnikami. Tym razem wykończysz ich bez zbędnego zakradania się. Zaatakuj prawego wroga, a kolega unieszkodliwi lewego.
Przechodząc kilka metrów dalej dotrzesz do miejsca, w którym rozdzielisz się z Flynnem, ale tylko na moment. Zeskocz na dół, przez barierkę i podczas gdy on uda się w prawą stronę, ty skręć w lewą (przemieszczaj się będąc "przyklejonym" do barierki).
Dotrzesz w ten sposób do pierwszego wroga. Odczekaj moment i gdy ten się odwróci, podbiegnij i wykończ go. Następnie, nigdzie nie oddalając się, przeskocz przez barierkę (tę widoczna na prawym zdjęciu).
Będąc na dole, szybko pobiegnij w lewą stronę, starając się pozostać w ukryciu. Stacjonować tam będzie ostatni w tym pomieszczeniu przeciwnik [sekret 4].
Teraz możesz wrócić do współtowarzysza, który już będzie czekał przed kolejną kratą. Jej otwarcie będzie odrobinę utrudnione, gdyż wcześniej musisz dezaktywować alarm. W tym celu wejdź po niej na górę i przechodząc na gzyms po prawej stronie, zbliż się do bezpiecznika (wyłączając go).
Po drugiej stronie znajduje się kolejna otwarta przestrzeń, z kilkoma przeciwnikami. Tym razem jednak nie musisz się rozdzielać. Skieruj się w prawą stronę przeskakując przez barierkę (zdjęcie lewe) i szybko podbiegając do kolumn (zdjęcie prawe). Tam spotkasz pierwszego przeciwnika.
Drugi stoi obok fontanny [sekret 5]. Z jego wyeliminowaniem nie powinieneś mieć żadnego problemu. Nigdzie się nie oddalając, rozejrzyj się. Powinieneś dostrzec następnego strażnika, który stać będzie plecami do barierki. Zakradnij się do niego i przerzuć przez fasadę.
Teraz odczekaj moment, i gdy w korytarzu przed Tobą pojawią się kolejni dwaj nieprzyjaciele, pobiegnij do nich (gdy będą odwróceni plecami) i zabij jednego. Flynn zajmie się drugim. Następnie przejdź do końca korytarza, a dotrzesz do miejsca, gdzie przechodząc przez donicę, będziesz mógł wskoczyć na dach. Uczyń to, podążając za kolegą. Wcześniej, jeśli chcesz, możesz wykończyć pozostałych wrogów w okolicy. nie jest to konieczne, ale ułatwi Ci zdobycie kilku trofeów.
Przechodząc po dachu, a następnie po oknie i gzymsie, dostaniesz się do kolejnego, zamkniętego pomieszczenia.
Dojdzie tam do scenki przerywnikowej, podczas której otrzymasz pistolet na strzałki usypiające. Skorzystaj z niego, trafiając stojącego nieopodal strażnika (lewego, prawego załatwi współtowarzysz). Następnie przedostań się do środkowej części pomieszczenia, pozostając w ukryciu, i załatw jednego z pozostałych oponentów. Pamiętaj jednak, że broń ma niewielki zasięg, dlatego musisz się zbliżyć do nich.
Kolejnym zadaniem jest przesunięcie znajdującego się nieopodal wózka i wejście po nim do miejsca, gdzie przed momentem stacjonowali wrogowie.
Będąc na górze odczekaj moment, aż Flynn wyjmie swoją linę i umożliwi dalszą drogę. Wejdź po niej na górę i chwyć się cegieł po prawej stronie. W trakcie pokonywania tego fragmentu etapu, Twój współtowarzysz zostanie złapany. Wyswobodź go, strzelając w strażnika i trzymając się jednoczenie jedną ręką cegieł.
Gdy zagrożenie zostanie wyeliminowane, przejdź dalej i wskocz na półkę, a z niej na drewniane krokwie [sekret 6]. Przechodząc po nich skieruj się do wyjścia z pomieszczenia.
Wychodząc na zewnątrz, trafisz na wysoko usytuowany balkon. Przejdź nim na drugi koniec i koło miejsca, gdzie będzie brakować części barierki, przeskocz na sąsiedni dach. Następnie podążając za Flynnem wejdź na wąski gzyms.
Idąc dalej trafisz na kolejny dach, a z niego do miejsca pokazanego na zdjęciu. Będąc tam, wskocz do kolejnego "czerwonego" balkonu.
Nieco dalej znajduje się miejsce, gdzie współtowarzysz wyjmie po raz drugi linę [sekret 7]. Wskocz na nią i rozhuśtaj się, by w ten sposób złapać się oddalonej kraty. Następnie idąc po niej do góry, zbliż się do dachu budynku. Stać będzie tam jeden z przeciwników, strąć go w przepaść i wejdź na dach.
Teraz skieruj się w stronę oświetlonej wieży i wskocz na znajdującą się tam żółtą drabinę, wcześniej wchodząc na skrzynię. Aby dostać się na kolejny dach, przejdź po wystających metalowych fragmentach konstrukcji i zastrzel niczego niespodziewającego się przeciwnika, poczym zeskocz do miejsca, gdzie znajduje się jego ciało.
Teraz przejdź przed siebie i zeskocz na zielone dachy [sekret 8]. Możesz tam poczekać, aż dogoni Cię Flynn i podążaj za nim, przeskakując na sąsiednie budynki.
Dotrzesz w ten sposób do wieży z poszukiwanym przedmiotem. W chwili gdy zgasną światła, podbiegnij do niej, a załączy się scenka.
Po jej zakończeniu [sekret 9], zostaniesz