Quantum of Solace - poradnik do gry - Łukasz "Crash" Kendryna - ebook

Quantum of Solace - poradnik do gry ebook

Łukasz "Crash" Kendryna

0,0

Opis

Poradnik do gry „Quantum of Solace” zawiera dokładny opis wszystkich etapów zabawy oraz położenia wszystkich ukrytych telefonów. Ponadto znajdziecie tu opracowanie kilkunastu map, które szczegółowo przedstawiają najistotniejsze fragmenty rozgrywki.

Quantum of Solace - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Etap I - White’s Estate (cz.1)
  • Etap II - Siena (cz.1)
  • Etap I - White’s Estate – BONUSY
  • Etap VII - Science Center Exterior (cz.2)
  • Etap I - White’s Estate (cz.2)
  • Etap XV - Eco Hotel (cz.3)
  • Etap XI - Casino Royale – BONUSY
  • Etap II - Siena – BONUSY
  • Etap II - Siena (cz.2)
  • Etap XIV - Venice (cz.1)

Informacja o grze

Zręcznościówka będąca hybrydą FPS-a i gry TPP, opartą na dwóch filmach o przygodach Jamesa Bonda. Obejmuje ona wydarzenia zarówno z Quantum of Solace, jak i z Casino Royale. Poszczególne poziomy można przejść zarówno metodą skradankową, jak głośno i bez żadnej finezji. Grafikę napędza wydajny i efektowny silnik z Call of Duty 4: Modern Warfare.

Gra Quantum of Solace, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360, Wii, PS2, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 61

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Quantum of Solaceporadnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=818

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Etap I - White's Estate (cz.1)

Etap I - White's Estate (cz.2)

Etap I - White's Estate - BONUSY

Etap II - Siena (cz.1)

Etap II - Siena (cz.2)

Etap II - Siena - BONUSY

Etap III - Opera House (cz.1)

Etap III - Opera House (cz.2)

Etap III - Opera House - BONUSY

Etap IV - Sink Hole

Etap IV - Sink Hole - BONUSY

Etap V - Shanty Town

Etap V - Shanty Town - BONUSY

Etap VI - Construction Site

Etap VII - Science Center Exterior (cz.1)

Etap VII - Science Center Exterior (cz.2)

Etap VII - Science Center Exterior - BONUSY

Etap VIII - Science Center Interior (cz.1)

Etap VIII - Science Center Interior (cz.2)

Etap VIII - Science Center Interior - BONUSY

Etap IX - Miami Airport (cz.1)

Etap IX - Miami Airport (cz.2)

Etap IX - Miami Airport - BONUSY

Etap X - Montenegro Train (cz.1)

Etap X - Montenegro Train (cz.2)

Etap X - Montenegro Train - BONUSY

Etap XI - Casino Royale (cz.1)

Etap XI - Casino Royale (cz.2)

Etap XI - Casino Royale - BONUSY

Etap XII - Casino Poison

Etap XIII - Barge (cz.1)

Etap XIII - Barge (cz.2)

Etap XIII - Barge - BONUSY

Etap XIV - Venice (cz.1)

Etap XIV - Venice (cz.2)

Etap XIV - Venice (cz.3)

Etap XIV - Venice - BONUSY

Etap XV - Eco Hotel (cz.1)

Etap XV - Eco Hotel (cz.2)

Etap XV - Eco Hotel (cz.3)

Etap XV - Eco Hotel - BONUSY

Wprowadzenie

Mam niezwykłą przyjemność zaprezentować poradnik do kolejnej gry traktującej o przygodach agenta Jej Królewskiej Mości. Zawiera on dokładny opis wszystkich etapów zabawy oraz położenia wszystkich ukrytych telefonów. Ponadto postarałem się o opracowanie kilkunastu map, które szczegółowo przedstawiają wybrane fragmenty (najczęściej te najistotniejsze, podczas których dochodzi do starć z przeciwnikami), ułatwiając rozgrywkę i pozwalając na lepszą zabawę.

Telefony znajdują się w osobnych rozdziałach, dzięki czemu osoba potrzebująca wyłącznie wskazówek dotyczących ukrytych przedmiotów nie jest zmuszona do przeczytania całego materiału. W opisie przejścia gry natrafić można na specjalne oznakowania: [01]. Są to numery, które odpowiadają kolejności napotykanych sekretnych przedmiotów. Oznaczenie to pojawia się w miejscu, w którym tekst opisuje położenie danego obiektu. Jeśli na takowy trafimy, wystarczy przejść do odpowiedniego rozdziału poradnika (opisującego położenie sekretów tego samego etapu), odnaleźć identyczny numer i przeczytać bardziej szczegółowe wskazówki.

Życzę wielu headshotów. Powodzenia.

Etap I - White's Estate (cz.1)

Etap I: White's Estate

Niedługo po przejęciu kontroli nad bohaterem dojdzie do strzelaniny, podnieś pobliski karabin i schowaj się za barierką.

Na załączonej mapie wskazałem miejsce startu gry. Spójrz na pierwszą strefę wrogów, będzie ich około pięciu, z czego dwóch pojawi się nieco później.

Ich taktyka to chowanie się za przeszkodami, niestety (bądź "stety") są trochę nieporadni i zapominają o chowaniu głowy. Staraj się robić headshoty, to bardzo ułatwia sprawę.

Druga fala przeciwników - dwóch - pojawi się, gdy zejdziesz na niższy teren. Wybiegną z bramy, którą zaznaczyłem na mapie i do której musisz udać się po ich wyeliminowaniu.

Otwarcie zamka to nic trudnego, szczególnie na tym etapie rozgrywki. By przejście stanęło otworem, musisz wygrać minigrę. Szybko wciskaj wskazane przez grę kierunki. Po trzech zaliczeniach możesz iść dalej.

W trakcie schodzenia po schodach, na pobliskiej tafli jeziora pojawią się motorówki z wrogami na pokładzie. Zignoruj ich, pomimo że będą strzelać, nie są groźni.

Na dole wyeliminuj znajdującego się tam przeciwnika (możesz skorzystać ze starcia w zwarciu) i szybko schowaj się za barierką pokazaną na zdjęciu. Na molu po przeciwnej stronie pojawią się trzej wrogowie. Możesz ich pokonać, wysadzając jedną z ulokowanych tam butli.

Chwilę po tym zjawi się kolejny oponent, lecz ten będzie bardzo przydatny - otworzy Ci drzwi. Zabij go zaraz po odblokowaniu przejścia.

Wchodząc do budynku, skieruj się do narożnika naprzeciwko wejścia. Znajdziesz tam komputer, do którego musisz się włamać.

Gdy to uczynisz, kolejne drzwi zostaną otwarte. Przejdź przez nie i skieruj się w stronę szklarni (po drodze natkniesz się na jednego śmiałka).

Będąc w środku, zostaniesz zaatakowany z lewej, wrogowie będą strzelać przez szyby, stojąc na niewielkim wzniesieniu pod drzewami.

Po ich zabiciu zajmij się helikopterem, który czeka przy wyjściu (zastrzel pasażera) [01].

Etap I - White's Estate (cz.2)

Następnie skieruj się wąską alejką w stronę kolejnej szklarni (po drodze natkniesz się na jednego wroga, pozbądź się go, stosując walkę wręcz).

Powyższe zdjęcie zostało wykonane w miejscu, które wskazuje strzałka z miejscem startu. Stojąc tam, będziesz wstanie pozbyć się pierwszego przeciwnika, który nie schował się wewnątrz konstrukcji.

Rzuć okiem na mapę i strefę wrogów. To w tamtym miejscu będą gromadziły się główne wrogie siły. Atakować będą w kilku turach, w szybkim wyeliminowaniu którejś z nich przydatny może okazać się ulokowany tam zbiornik.

Po pozbawieniu życia pierwszych wrogów dwóch z opryszków spróbuje zaatakować Cię z prawej strony (flanki - zdjęcie), na zewnątrz szklarni. Pozbądź się ich, wysadzając znajdujące się tam pojemniki z gazem.

Gdy wszyscy wrogowie odejdą w niepamięć, przejdź przez szklarnie i skieruj się schodami [02] w stronę rezydencji. W pewnym momencie na jednym z balkonów (zdjęcie) pojawi się strzelec. Zabij go.

Ten, spadając z wysokości, zniszczy wejście do piwnicy, ułatwiając czy też umożliwiając Ci dostanie się do wnętrza budynku [03].

Przejdź krętym korytarzem do samego końca, dotrzesz w ten sposób do piwniczki z piwem (po drodze możesz skręcić w lewo do małego pomieszczenia, gdzie w futerale znajdziesz strzelbę).

Zaatakuje Cię tam paru wrogów, w dwu turach. Na ścianie po przeciwnej stronie do wejścia znajdują się skrzynki z prądem. Jeśli zniszczysz którąś z nich, pojawi się małe wyładowanie elektryczne, które na chwilę oszołomi oponentów.

Po ich wyeliminowaniu skieruj się schodami na górę, do kuchni. Nim do niej dotrzesz, znajdziesz się w małym, okrągłym pomieszczeniu [04] z jednym wrogiem. Można go łatwo wyeliminować, atakując z bliska.

Będąc w kuchni, schowaj się za blatem. Z sąsiedniego pomieszczenia, jadalni, zaatakują Cię dwaj wrogowie. Pozbądź się ich.

W głównym holu [05] ostrzał prowadzić będą dwaj osobnicy z piętra.

Dalsza droga prowadzi na górę, na drugie piętro.

Po dotarciu do gabinetu (zabijając wcześniej ostatniego niedobitka) skieruj się w stronę otwartego sejfu i wciśnij guzik akcji.

Dostaniesz się w ten sposób do ukrytego pomieszczenia. Skorzystaj ze znajdującego się tam komputera i szybko uciekaj.

Cały dom zacznie się palić, podczas ucieczki zaatakuje Cię kilku oponentów. Nie zwracaj na nich uwagi, zastrzel dopiero tych na parterze, koło głównego wejścia.

Aby wydostać się z rezydencji, po zejściu na parter skręć w prawo. Eksploduje tam jedna ze ścian, umożliwiając Ci wydostanie się z płomieni (zdjęcie - wcześniej zabijając kilku wrogów).

Aby etap dobiegł końca, przejdź schodami w stronę lądowiska z helikoptera. Wyeliminuj znajdującego się tam oponenta i oddaj kilka strzałów w helikopter.