Artur i Minimki - poradnik do gry - Łukasz "Crash" Kendryna - ebook

Artur i Minimki - poradnik do gry ebook

Łukasz "Crash" Kendryna

0,0

Opis

Poradnik do gry „Artur i Minimki” zawiera opis przejścia wszystkich etapów. Ponadto, przy jego pomocy zdobędziesz wszystkie sekretne karty. Jeśli pragniesz ukończyć grę w 100% nie wahaj się skorzystać z niniejszego materiału.

Artur i Minimki - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [ETAP I] The world of the Minimoys cz.2
  • [ETAP I] The world of the Minimoys cz.1
  • [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2
  • [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1
  • [ETAP III] Betameche in danger cz.1
  • [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.6
  • [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.5
  • [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4
  • [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.3
  • [ETAP III] Betameche in danger cz.3

Informacja o grze

Arthur and the Minimoys jest zręcznościówką z wyraźnie wyeksponowanymi motywami przygodowymi, bazującą na kinowym przeboju, rozpowszechnianym w Polsce pod tytułem Artur i Minimki. Filmowy pierwowzór stworzył słynny Luc Besson, czyli reżyser pamiętnego dzieła o nazwie The Fifth Element (Piąty Element), na podstawie książki dla dzieci swojego autorstwa.

Gra Arthur and the Invisibles, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PS2, PSP, NDS, GBA, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 74

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Artur i Minimkiporadnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=607

[email protected]

Spis treści

WSTĘP

[ETAP I] The world of the Minimoys cz.1

[ETAP I] The world of the Minimoys cz.2

[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1

[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2

[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.3

[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4

[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.5

[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.6

[ETAP III] Betameche in danger cz.1

[ETAP III] Betameche in danger cz.2

[ETAP III] Betameche in danger cz.3

[ETAP III] Betameche in danger cz.4

[ETAP III] Betameche in danger cz.5

[ETAP III] Betameche in danger cz.6

[ETAP III] Betameche in danger cz.7

[ETAP IV] On the road to Necropolis cz.1

[ETAP IV] On the road to Necropolis cz.2

[ETAP IV] On the road to Necropolis cz.3

[ETAP IV] On the road to Necropolis cz.4

[ETAP IV] On the road to Necropolis cz.5

[ETAP IV] On the road to Necropolis cz.6

[ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.1

[ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.2

[ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3

[ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.4

[ETAP VI] The Battle of the Station cz.1

[ETAP VI] The Battle of the Station cz.2

[ETAP VI] The Battle of the Station cz.3

[ETAP VI] The Battle of the Station cz.4

[ETAP VII] Devil's Falls cz.1

[ETAP VII] Devil's Falls cz.2

[ETAP VII] Devil's Falls cz.3

[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1

[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.2

[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3

[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.4

[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.5

[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.6

[ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1

[ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.2

[ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3

[ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.4

[ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.5

[ETAP X] The Stunning Rapids Bar cz.1

[ETAP X] The Stunning Rapids Bar cz.2

[ETAP XI] Under the house cz.1

[ETAP XI] Under the house cz.2

[ETAP XI] Under the house cz.3

[ETAP XI] Under the house cz.4

[ETAP XI] Under the house cz.5

[ETAP XI] Under the house cz.6

[ETAP XII] Necropolis cz.1

[ETAP XII] Necropolis cz.2

[ETAP XII] Necropolis cz.3

[ETAP XII] Necropolis cz.4

[ETAP XII] Necropolis cz.5

[ETAP XIII] End

WSTĘP

Wcielając się w Artura, masz okazję wejść do tajemniczego świata Minimków. Jako dwumilimetrowy stworek udasz się na wyprawę do złowrogiego Necropolis. Celem Twojej misji jest odnalezienie zaginionego skarbu i uratowanie dziadka. Podczas podróży przezwyciężysz wiele niebezpieczeństw, które wymagać będą nie tylko sprawności, ale i inteligencji. Wielu nieprzyjaciół, jak i mnóstwo zamkniętych drzwi, nie powstrzyma Cię przed wypełnieniem zadania.

Poradnik ten zawiera opis wszystkich etapów. Ponadto, przy jego pomocy zdobędziesz wszystkie sekretne karty. Jeśli pragniesz ukończyć grę w 100% nie wahaj się skorzystać z niniejszego materiału.

W tekście wyróżniłem kilka ważnych elementów: kolorem pomarańczowym runy, dzięki nim będziesz mieć dostęp do zablokowanych filmików, kolorem niebieskim torby pozwalające na noszenie większej ilości życiodajnych jajek i na zielono zdolności. Oprócz nich poradnik naprowadzi Cię na wszystkie mul-mule, tak byś nie minął żadnego, a jest ich 702.

[ETAP I] The world of the Minimoys cz.1

Pierwszy etap nie powinien przysporzyć Ci większych problemów, jest on treningiem wprowadzającym do dalszej rozgrywki. Poznasz podstawowe sterowanie, przedstawiony zostanie Ci także interfejs. Ponadto odnajdziesz pierwszy run.

Aby ukończyć tę rundę, wystarczy podążać za Betameche'em i wykonywać wszystkie jego polecenia.

Zabawa rozpocznie się od oryginalnego fragmentu filmu, na którym bazuje gra. Scenka kończy się dynamicznym przejściem do rozgrywki.

Po przejęciu kontroli nad głównym bohaterem podążaj za nowo poznanym przyjacielem.

Dotrzesz do miejsca, w którym po raz pierwszy zmuszony będziesz skakać. Najpierw pokonaj półki skalne skacząc pojedynczo i podwójnie, a następnie pokonaj przestrzeń pokazaną na zdjęciu.

Gdy już to uczynisz staniesz przed kolejnym problemem. Tym razem za zadanie będziesz mieć przeskoczenie przepaści. Niepowodzenie zakończy się tragicznie, więc skok wykonaj pewnie, bez niepotrzebnych zawahań.

Po drugiej stronie przepaści znajdują się zamknięte drzwi, wystarczy - że staniesz na ulokowanej przed nimi zapadni, a te się otworzą.

Nieco dalej natkniesz się na inny mechanizm otwierający drzwi. Twój przyjaciel wytłumaczy Ci, jak go użyć - nie jest to nadzwyczaj skomplikowane.

Przekraczając drzwi, spójrz w prawo. Znajdziesz się w pobliżu wielkiego źdźbła trawy, po którym powinieneś przejść.

Po dotarciu do przewodnika otwórz przy jego pomocy kolejne drzwi (dwie zapadnie).

Niceo dalej znajduje się rozległa przestrzeń, aby ją pokonać, przebiegnij między domkami (podążaj za Betameche).

W ten sposób dotrzesz do wielkiego głazu, który wspólnie przesuńcie.

Za nim znajduje się najbardziej skomplikowany moment w tym etapie, jednak nie jest on w sumie aż tak trudny.

Najpierw przesuń jeden z kamiennych bloków znajdujących się w pobliżu na pomarańczową zapadnię. Następnie przejdź przez (przed momentem otwarte) drzwi i wejdź ścieżką na górę.

[ETAP I] The world of the Minimoys cz.2

Po dotarciu do miejsca ze zdjęcia strąć drugi kamienny blok.

Teraz wystarczy ustawić je jeden na drugim we wskazanym punkcie (zdjęcie), zresztą kamera w grze dokładnie go pokaże...

... i wykorzystując mechanizm otwierający drzwi, odblokować dalszą drogę.

Tuż za nimi znajdziesz pierwszy run. Całkowita ich liczba wynosi 26, a położenie poszczególnych znajdziesz w dalszym opisie.

Kolejne przejście odblokuj, niszcząc kukłę (pierwsza "walka" w grze).

Na niewielkiej polanie, do której dotarłeś natkniesz się na pierwszy kwiat, za pomocą którego zapisuje się postęp w grze.

Dalsza droga będzie dostępna po zniszczeniu pozostałych dwóch kukieł (znajdują się na tej samej polanie co kwiat).

Mijając kolejny tunel, dotrzesz do wielkiego "kanionu". Jeśli udasz się na jego koniec, zakończysz etap, jednak nim to uczynisz, wejdź pomiędzy domki (przypomni Ci o tym krótka scenka).

Będziesz mógł w ten sposób znaleźć torbę na jajka, która umożliwia przechowywanie większej ich ilości.

Teraz bez przeszkód udaj się w stronę tłumu stojącego na końcu kanionu.

Etap kończy się oryginalną sceną z filmu.

[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1

Etap rozpoczyna się od potyczki. Pokonaj kilku przeciwników, by odebrać im trzy klucze i otworzyć bramę (przeciwnik z kluczem świeci się na niebiesko). Dodam tylko, że po zdobyciu klucza musisz go wykorzystać - otworzyć jeden z trzech zamków - by pojawił się kolejny.

Za bramą będziesz zmuszony wspinać się po korzeniach, gdyż schody zostały zniszczone.

Po dotarciu na górną półkę stań na przycisku. Spowoduje to odblokowanie trzech kolejnych.

Niezwłocznie się do nich skieruj, a znajdziesz je między domkami koło pola walki (każdy bohater ma przycisnąć jeden guzik).

Gdy wszystkie zostaną wciśnięte, obniżysz pomost, dzięki któremu każdy z bohaterów dostanie się do miejsca, gdzie przed momentem wszedł Artur, korzystając ze zdolności wspinania się po korzeniach.

Idąc dalej, dotrzesz do pomieszczenia z dwoma drzwiami, by otworzyć przeciwległe, musisz przesunąć głaz pod ścianą.

W ten oto sposób znów wydostałeś się na powierzchnię. Po krótkiej scence przesuń skrzynię, która upadła na ziemię.

I wciśnij zlokalizowany w pobliżu guzik. Spowoduje to pojawienie się nowej zdolności dla Betameche'a (wróć po nią na pole walki z początku etapu).

Skrzynię, która w poprzedniej scenie spadła na ziemię, wstaw w miejsce zniszczonych schodów (w pobliżu znajduje się torba na jajka, nie omieszkaj jej podnieść).

Kiedy wyjdziesz na górę, dojdzie do następnej scenki, w której zostanie strącona kolejna skrzynia. Pobiegnij do niej.

Po drodze miniesz dwa małe kamienie, które wsuń w ścianę, jeśli tego nie uczynisz, nie będziesz mógł przesunąć obiektu.

Po raz kolejny przesuń skrzynię wyznaczonym torem i strąć ją na drewniany pomost. W trakcie wykonywania tej czynności dojdzie do bombardowania - życie bohaterów nie będzie zagrożone - ale odłamki po bombach będą tarasować drogę, niszcz je atakiem z wyskoku.

Uwaga! W tej okolicy znajdują się trzy zablokowane guziki, zapamiętaj ich położenie, gdyż za moment będziesz musiał do nich wrócić (jeden z nich ukryty jest pod drewnianą konstrukcją, na którą strąciłeś skrzynię).

Idąc dalej po strąconej skrzyni, otrzymasz nową zdolność, a na szczycie wzgórza natkniesz się na kwiat zapisu.