Opis

Poradnik do gry SOCOM: Polskie Siły Specjalne zawiera opis przejścia wszystkich etapów kampanii dla pojedynczego gracza, wzbogacony licznymi ilustracjami oraz przydatnymi mapami.

SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Turning Point (Opis przejścia)
  • Rendezvous (Opis przejścia)
  • Uninvited Guest (Opis przejścia)
  • First Strike (Opis przejścia)
  • Revelation (Opis przejścia)
  • Onslaught (Opis przejścia)
  • Means to an End (Opis przejścia)
  • Safehouse (Opis przejścia)
  • Fluid Dynamics (Opis przejścia)
  • Benefaction (Opis przejścia)

Informacja o grze

SOCOM 4: U.S. Navy SEALs (SOCOM: Polskie Siły Zbrojne) to czwarta odsłona serii taktycznych strzelanin z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP) rozwijanej przez studio Zipper Interactive. Akcja gry osadzona została w południowoazjatyckim państwie, w którym władzę przejął reżim wojskowy. Gracze obejmują dowodzenie nad 5-osobowym, elitarnym oddziałem wysłanym na miejsce z misją opanowania sytuacji.

Gra SOCOM 4: U.S. Navy SEALs, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 50


SOCOM:Polskie Siły Specjalneporadnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1112

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

First Strike

Rendezvous

White Tiger

Leviathan

Benefaction

Fluid Dynamics

Safehouse

Means to an End

Onslaught

Revelation

Turning Point

Uninvited Guest

Countdown

Animus

Sekrety

Intel (1)

Intel (2)

Czerwone pomarańcze

Wprowadzenie

Poradnik do gry SOCOM: Polskie Siły Specjalne zawiera opis przejścia wszystkich etapów kampanii dla pojedynczego gracza, wzbogacony licznymi ilustracjami oraz przydatnymi mapami. Dzięki temu rozpoznanie terenu i walka z przeciwnikami będzie jeszcze przyjemniejsza. Ponadto, czytając niniejszy materiał znajdziesz informacje o położeniu wszystkich ukrytych przedmiotów z wygodnymi zdjęciami satelitarnymi, mocno ułatwiającymi ich lokalizację.

Łukasz "Crash" Kendryna (www.gry-online.pl)

Nim rozpoczniesz grę korzystając z niniejszego materiału, kilka uwag wstępnych. Czytając opis przejścia kampanii natkniesz się na znaczniki ukrytych przedmiotów ([Intel #1], [pomarańcza] itd.). Miejsce, w których te zostały ulokowane nie jest przypadkowe, oznaczają one, że w okolicy znajdować się będzie dany przedmiot. Po więcej szczegółów odnośnie położenia zerknij do osobnego rozdziału. Ponadto, mapy wykorzystane w poradniku pochodzą z gry, przez co oznaczenia na nich są identyczne z tymi, co na ekranie telewizora podczas właściwej rozgrywki. Punkty niebieskie, żółte i zielony odpowiadają kontrolowanym żołnierzom, a czerwone wskazują położenie wrogów. Romby zaś, to miejsca kontrolne, do których powinieneś się kierować.

Opis przejścia

First Strike

Po rozpoczęciu gry, wykonuj polecenia widoczne na ekranie. W ten sposób, wcześniej patrząc się w górę, w stronę dachu, przejmiesz kontrolę nad bohaterem. Gdy w oddali rozbije się helikopter i zniszczy frontowe okno, wyjdź przez nie na zewnątrz w okolice znajdującej się w centralnej części podwórka rzeźby.

Ukryj się przed nią za jednym z betonowych elementów otoczenia (przy okazji ucząc się wykonywania tej czynności) i przygotuj się na pierwszy kontakt z oponentami. Ci wbiegną przez frontową bramę, co można dostrzec na załączonej mapie (czerwone punkty).

Pozbądź się ich i skieruj w stronę zniszczonego wiaduktu. Wejdź na niego i podążaj ulicą pełną wraków samochodów w kierunku kolejnego punktu kontrolnego. Po drodze zaatakuje Cię kilku śmiałków. Pamiętaj, że chowając się za autami te mogą zostać wysadzone. W ten sposób stracisz sporo energii życiowej.

Docierając do punktu kontrolnego nauczysz się rzucać granatami. Gra poprosi Cię, abyś cisną jednym w kierunku zniszczonego budynku. Stacjonować tam będzie przeciwnik. Pozbędziesz się go w ten sposób. Możesz również uzupełnić zapasy w charakterystycznej skrzyni stojącej na drodze.

Idąc dalej, wcześniej przeskakując nad betonową zaporą, dotrzesz do punktu gdzie załączy się scenka przerywnikowa. Po jej zakończeniu zostaniesz zaatakowany przez spora liczbę przeciwników. Ci znajdować się będą na placu po prawej (zerknij na czerwone kropki na poniższej mapce).

Stojąc na wiadukcie, będąc jednocześnie ukrytym za betonową zasłoną, nic Ci tak naprawdę nie zagraża. Zabij wszystkich niespecjalnie się spiesząc.

Po chwili do akcji przyłączą się ciężkie pojazdy przeciwnika. Wysadź je, przywołując nalot z powietrza. Po wskazaniu punktu uderzenia (wcześniej wychylając się i ładując pasek "przywołania"), sojusznicy zbombardują go z kilkusekundowym opóźnieniem. Miej to na uwadze, gdyż pojazdy przeciwnika będą się przemieszczać i mogą uciec przed bombami.

Gdy drugi pojazd zostanie zniszczony, kontynuują drogę wiaduktem wcześniej czekając, aż jeden z kompanów odblokuje przejście. Idąc przed siebie znów zostaniesz zaatakowany przez grupę nieprzyjaciół.

Najniebezpieczniejszym będzie ten na kładce podwieszonej nad drogą. Będzie on atakować za pomocą wyrzutni rakiet. Zajmij się nim w pierwszej kolejności.

Na końcu wiaduktu [intel #1] znajdziesz zejście schodami prowadzącymi na główną ulicę. Przejdź na nie, nie schodząc na dół, i ukryj się za barierką. Następnie rozkaż współtowarzyszom zbiec na dół i ukryć się za jedną z pobliskich osłon.

Zostaniesz tam zaatakowany przez sporą liczbę oponentów (czerwone punkty na mapie). Ci atakować będą przez dłuższą chwilę. Staraj się załatwiać przeciwników tych najbardziej oddalonych, pozostawiając bliższych sojusznikom. Pamiętaj również, by nie dać się zajść od flanki, co jest ulubiona taktyką wroga.

Po zejściu na dół [pomarańcza][intel #2] i pokonaniu pierwszej fali, napieraj naprzód eliminując kolejnych. W okolicy znajdziesz mnóstwo elementów otoczenia, za którymi z łatwością się schowasz.

Na końcu drogi [intel #3] czekać będzie na ciebie ostatni pojazd do wysadzenia. Ten nie będzie się przemieszczał, więc wystarczy wezwać nalot, by pozbyć się go na zawsze. Ostatni punkt kontrolny to koniec etapu. Nim do niego dotrzesz, nikt Cię już nie zaatakuje.

Rendezvous

Po przejęciu kontroli nad dowódcą skieruj się przed siebie, nie obawiając się jakichkolwiek ataków ze strony wroga. Na początku przykucnij i przejdź zaroślami po lewej w dół wzniesienia (w ten sposób unikając kontaktu z wrogiem).

Kontynuuj ten manewr taktyczny, aż miniesz drewnianą chatę po lewej i częściowo zniszczony wiadukt. W między czasie przeciwnicy z ulicy po prawej rozejdą się.

W pewnym momencie zostaniesz poproszony, aby załatwić po cichu oddalonego przeciwnika. Zakradnij się do niego i załatw go nożem (przycisk R3).

Nieco dalej znajdować się będzie niewielkich rozmiarów wąwóz z kilkoma najemnikami. Nim do niego zejdziesz, rozkaż podwładnej drużynie ukryć się za pobliskim konarem (przed wąwozem), a następnie przeprowadzić ostrzał (sa nie musisz niczego robić, jedynie wskazywać cele ataku).

Gdy wszyscy zginą przejdź przez wąwóz na drugą stronę i przejdź przez zgliszcza samolotu. W ten sposób dotrzesz do wioski, gdzie czekać Cię będzie pierwsze poważne starcie. Pierwsi wrogowie wybiegną już zza pierwszej napotkanej chatki.

To za nią [intel #1] jednak dojdzie do większego starcia. Aby uporać się z nim nieco szybciej, wyślij drużynę niebieskich na taras pierwszej, napotkanej chaty (widocznej u dołu mapy). W ten sposób będą mięli lepsze pole widzenia i ostrzału.

Gdy