Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry - Łukasz "Crash" Kendryna - ebook

Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry ebook

Łukasz "Crash" Kendryna

0,0

Opis

Poradnik do „Call of Juarez: Więzy Krwi” zawiera szczegółowy opis wszystkich piętnastu rozdziałów z gry. Został on zilustrowany około 600 zdjęciami, a także wzbogacony o kilka autorskich map oraz filmików z komentarzem.

Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Opis przejścia (Rozdział III)
  • Opis przejścia (1) (Rozdział I)
  • Opis przejścia (1) (Rozdział II)
  • Opis przejścia (1) (Rozdział VI)
  • Sekrety (Rozdział I)
  • Opis przejścia (2) (Rozdział I)
  • Opis przejścia (1) (Rozdział V)
  • Opis przejścia (2) (Rozdział II)
  • Opis przejścia (1) (Rozdział IV)
  • Opis przejścia (1) (Rozdział VII)

Informacja o grze

Kontynuacja polskiej strzelanki w klimatach Dzikiego Zachodu. Tym razem poznajemy losy dwójki braci McCall, którzy zamierzają zdobyć mityczny skarb w tytułowym mieście Juarez. Podczas zabawy przemierzamy typowo westernowe lokacje i walczymy z przeciwnikami. Twórcy przygotowali też tryb multiplayer. Gra ponownie cechuje się bardzo ładną grafiką.

Gra Call of Juarez: Bound In Blood, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 92

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Call of Juarez:Więzy Krwiporadnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=901

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział I

Opis przejścia (1)

Opis przejścia (2)

Postacie

Sekrety

Rozdział II

Opis przejścia (1)

Opis przejścia (2)

Postacie

Sekrety

Rozdział III

Opis przejścia

Postacie

Sekrety

Rozdział IV

Opis przejścia (1)

Opis przejścia (2)

Postacie

Sekrety

Rozdział V

Opis przejścia (1)

Opis przejścia (2)

Postacie

Sekrety

Rozdział VI

Opis przejścia (1)

Opis przejścia (2)

Postacie

Sekrety

Rozdział VII

Opis przejścia (1)

Opis przejścia (2)

Opis przejścia (3)

Postacie

Sekrety

Rozdział VIII

Opis przejścia (1)

Opis przejścia (2)

Postacie

Sekrety

Rozdział IX

Opis przejścia (1)

Opis przejścia (2)

Postacie

Sekrety

Rozdział X

Opis przejścia (1)

Opis przejścia (2)

Postacie

Sekrety

Rozdział XI

Opis przejścia (1)

Opis przejścia (2)

Postacie

Sekrety

Rozdział XII

Opis przejścia

Postacie

Sekrety

Rozdział XIII

Opis przejścia

Postacie

Sekrety

Rozdział XIV

Opis przejścia - Thomas

Sekrety - Thomas

Opis przejścia - Ray

Sekrety - Ray

Rozdział XV

Opis przejścia

Postacie

Wprowadzenie

Poradnik ten zawiera szczegółowy opis wszystkich piętnastu rozdziałów z gry. Aby dokładnie przedstawić rozgrywkę, poza tekstowym objaśnieniem dodałem około 600 zdjęć. Ponadto, wzbogaciłem go o kilka autorskich map oraz filmików z komentarzem.

Dla wszystkich łowców Osiągnięć czy innych Trofeów, mam również dobrą nowinę. Sięgając po ten materiał, znajdziecie szczegółowy opis położenia wszystkich 89 ukrytych przedmiotów.

Każdy rozdział podzielony został na trzy części. W pierwszej z nich znajdziecie opis przejścia. Drugi, nazwany "Postacie", przedstawia podział ról, jaki przypadł dla poszczególnych braci McCall. Ostatni z podrozdziałów to "Sekrety", czyli dokładne położenie ukrytych przedmiotów.

W trakcie czytania poradnika, natkniecie się na kilka specjalnych oznaczeń. Kolorem brązowym ([!] - dotyczy obydwu z braci, [T!] - tylko Thomasa, [R!] - tylko Ray'a) wyszczególniłem fragmenty, które wymagają odrobinę większego wysiłku od strony gracza. Kolor pomarańczowy ([sekret]) oznacza, że w okolicy opisywanego fragmentu rozgrywki ukryty został sekret. Niebieski zaś, przypisany został mapom. Konkretny numer ([1][2][3] itd.), odpowiada odpowiedniemu miejscu z załączonej mapy.

Rozdział I

Opis przejścia (1)

Podczas pokonywania pierwszego etapu, poznasz najbardziej podstawowe mechanizmy gry. Nie zabraknie również bardziej wymagających fragmentów rozgrywki, w których dojdzie do naprawdę bardzo intensywnej wymiany ognia. Ponadto zasiądziesz za "sterami" ciężkiego karabinu maszynowego i armaty. Zaczynamy!

Po przejęciu kontroli nad bohaterem [1] udaj się przed siebie, tuż za zakrętem napotkasz kompanów i dojdzie do krótkiej wymiany zdań. Podczas scenki nie będziesz mógł się poruszać. Zauważ ponadto, że na ekranie pojawiać się będą informacje samouczka, wykonywaj polecenia, by pchnąć rozgrywkę dalej.

Mapa przedstawia początkowy fragment rozgrywki, podczas gorącego pobytu w okopach.

1. Start etapu.

2. Obrona lewej flanki.

3. Skrzynia z amunicją, na którą naprowadza Cię samouczek.

4. Obrona prawej flanki.

5. Wyjście z okopów w stronę obozu.

Żołnierz podczas rozmowy poprosi Cię byś podążał za nim, w celu dotarcia do zaatakowanej, lewej flanki [2]. Twoim zadaniem będzie jej obronienie. Podejdź do worków z piaskiem i rozpocznij eksterminację nadbiegających przeciwników. Skup się bardziej na tych, którzy stoją w miejscu, a przemieszczających pozostaw towarzyszom broni (w razie potrzeby przykucnij, by przeładować broń).

Po wyeliminowaniu zagrożenia dojdzie do efektownej eksplozji, a ty poproszony zostaniesz do przejścia do flanki prawej. Po drodze natkniesz się na skrzynie z amunicją [3], samouczek poprosi Cię o jej otwarcie i uzupełnienie zapasów amunicji.

Obrona prawej flanki będzie nieco bardziej wymagająca. Podczas ataku nieprzyjaciół, ci będą bardzo szybko biec i jeśli dostaną się do Twojego okopu, jeden z dowódców zginie, a etap zakończy się niepowodzeniem.

Aby zadanie zakończyło się pełnym sukcesem stań sobie w miejscu, w którym wrogowie wskakują do okopu, tj. nie w specjalnie przygotowanej "budce strzelniczej" (patrz lewe zdjęcie), a na prawo od niej. Podczas wymiany ognia skup się bardziej nad przemieszczającymi się wrogami.

Dalsza droga prowadzi do wyjścia oznaczonego numerkiem [5][sekret]. W ten sposób dotrzesz do obozu i na skraj lasu. W pierwszej kolejności wyeliminuj znajdujących się tam przeciwników, w tym jednego w namiocie (oznaczonym przez grę). W chwili wychodzenia z namiotu, jeden ze współtowarzyszy oberwie kulkę w łeb, a Twoim zadaniem będzie zastrzelenie dwóch ukrywających się w lesie snajperów.

Taktyka jest bardzo prosta, biegnij od drzewo do drzewa, aż zbliżysz się wystarczająco blisko i oddaj strzał (gra wskaże położenie przeciwników).

Po tym jak przeciwnicy padną, skieruj się do namiotu oficerskiego [sekret]. Po krótkiej rozmowie zostaniesz skierowany w stronę rzeki, na ratunek bratu. Podążaj za współtowarzyszem, ten skwarze Ci drogę pomiędzy skałami.

Dotrzesz w ten sposób do kolejnego przełożonego. W chwili zakończenia rozmowy podążaj za kolejnym żołnierzem [sekret], a następnie samemu kontynuuj spacer w dół rzeki.

W ten sposób zajdziesz przeciwników od tyłu i przećwiczysz po raz pierwszy tryb koncentracji, czyli bardzo szybko i wygodny sposób pozbycia się kilku przeciwników jednocześnie.

Po tym jak pierwsi wrogowie padną, skieruj się w stronę polany i dobij ostatnich nieprzyjaciół.

Opis przejścia (2)

Dalszą drogę wskażą Ci nadbiegające posiłki. Podążaj za nimi jednocześnie strzelając w kierunku wrogów z nad rzeki. W ten sposób dotrzesz do kolejnych okopów. Aby móc iść dalej skorzystaj z unikatowej zdolności Ray'a y wysadź przejście dynamitem (ten zachowuje się identycznie jak granaty w innych strzelankach).

Od tego momentu przez cały czas towarzyszyć Ci będą wrogowie, pojawiać się będą niemalże za każdą ścianą. Pamiętaj o korzystaniu z dynamitu i zdolności koncentracji, bo to poniekąd klucz do ich gładkiej eksterminacji.

Niedaleko od miejsca wysadzenia przejścia dynamitem znajdować się będzie punkt, w którym poznasz automatyczny system osłon. Korzystaj z niego, jest niezwykle przydatny. Od tego momentu będę informował, gdzie się ukrywać, by unikać wrogich kul.

W przypadku okopów, odczynienia mamy z niezliczoną ilością skrzyń i to one stanowią najskuteczniejszą osłonę.

Dalsza droga prowadzić będzie nieco w dół , a później w prawo - uważaj w tamtym miejscu, gdyż oponenci korzystać będą z dynamitu. Ten jest niezwykle groźny, bo jego zasięg jest dość spory, a poza obrażeniami, powoduje dodatkowo chwilowe rozmycie ekranu, niezwykle uciążliwe i skutecznie utrudniające walkę.

Nieco dalej dotrzesz do miejsca [sekret], w którym przetrzymywany był Twój brat, Thomas. Dojdzie tam do krótkiej wymiany zdań, podczas której załączy się scenka.

Gdy ta dobiegnie końca, zostaniesz poproszony o zajęcie działka. Dostaniesz się do niego wchodząc po drabinie. Podczas natarcia wroga, strzelaj w pierwszej kolejności do tych, którzy pojawiać się będą po prawej stronie. Pamiętaj również, by nie przejmować się wskaźnikiem pokazującym znajdujący się w pobliży odpalony dynamit. Jesteś całkowicie bezpieczny.

Po wyeliminowaniu zagrożenia wysłuchaj co też główni bohaterowie mają do powiedzenia, a następnie udaj się w dalszą drogę. Podążaj za kompanem (który w pewnej chwili zginie).

Ten odcinek etapu jest zdecydowanie najtrudniejszy i pamiętaj by podczas starć korzystać z dynamitu i trybu koncentracji.

Przechodząc koło miejsca, w którym znajdować się będą belki nad przejściem (prawe zdjęcie) przygotuj się na ostrą wymianę ognia. Będzie ona o tyle trudna, że Twoi przeciwnicy znajdować się będą wyżej od Ciebie i nie omieszkają skorzystać z bardziej wybuchowych środków zagłady.

Nieco dalej będzie miejsce, w którym znajdować się będzie wiele koszy. Zaatakuje Cię tam paru śmiałków, ale dzięki dobrej lokalizacji skrzyni, będziesz mieć dobre położenie do ich wystrzelania.

Nieco dalej będzie zejście na dół, na niższy poziom okopu (komfortowa sytuacja w walce, przeciwnicy będą jak na patelni).

Sytuacja się jednak odwróci już kilka metrów dalej [!], gdy to Ty będziesz na dole, a Twoi przeciwnicy na górze. Zanim jednak wejdziesz drabiną na górę, rzuć ze dwa dynamity (to powinno ich nieco uspokoić).

Będąc na górze przygotuj się na wymianę ognia z dystansu, gdyż reszta przeciwnik ów znajdować się będzie za zadaszonym przejściem.

Gdy zestrzelisz kilka łbów, sam przejdź przez wspomniane przed momentem przejście. Dostaniesz się w ten sposób na bardziej rozległe pole, w którym dojdzie do wymiany ognia wraz ze współtowarzyszami (ale nie licz na nich za bardzo).

Po zażegnaniu niebezpieczeństwa dojdzie do krótkiej rozmowy, a tuż po niej zostaniesz poproszony o zajęcie miejsca za "sterami" armaty. Twoim zadaniem będzie wysadzenie przechodzących wpław grup wrogich żołnierzy. By pozbyć się takowej, ustaw celownik około 5 cm nad nimi i wystrzel kulę.

Gdy wszyscy padną sam skieruj się w stronę rzeki, a następnie idąc brzegiem, do mostu. Natkniesz tam liczną grupę "niebieskich". Podczas wymiany ognia, ukryj się za skałami które stanowią idealną pozycję do strzału.

Następnie zejdź pod most [sekret] i ulokuj w wyznaczonych miejscach ładunki wybuchowe (po pozostawieniu pierwszych dwóch, pojawi się tam kilku przeciwników. Ich zastrzelenie to czysta formalność.

Wysadzenie mostu, za pomocą urządzenia wskazanego przez grę, zakończy rozdział.