BlackSite: Area 51 - poradnik do gry - Łukasz "Crash" Kendryna - ebook

BlackSite: Area 51 - poradnik do gry ebook

Łukasz "Crash" Kendryna

0,0

Opis

Poradnik do gry „BlackSite: Area 51” zawiera bardzo szczegółowy opis wszystkich sześciu etapów, wzbogacony wieloma zdjęciami. Ponadto znajdziesz w nim dokładne położenie bonusów (tzw. dossiers - akta).

BlackSite: Area 51 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • IRAQ - Liberators (cz.1)
  • WRECKED - Regime Change
  • QUARANTINE - The First Casuality
  • RACHEL - Eminent Domain
  • COUNTER-INSURGENCY - MisUnderestimated
  • IRAQ - Bunker Busters
  • IRAQ - Liberators (cz.2)
  • IRAQ - Mission Accomplished
  • QUARANTINE - Coalition of the Willing
  • RACHEL - Just a piece of paper

Informacja o grze

BlackSite: Area 51 jest grą z gatunku FPS, będąca w pewnym sensie kontynuacją pozycji pt. Area 51, wydanej w 2005 roku na platformie PC, PlayStation 2 i Xbox. Nowy produkt przygotowano natomiast z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Tematem przewodnim jest ponownie sprawa tajemniczej Strefy 51.

Gra BlackSite: Area 51, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 69

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



BlackSite: Area 51poradnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=715

[email protected]

Spis treści

WSTĘP

IRAQ - Liberators (cz.1)

IRAQ - Liberators (cz.2)

IRAQ - Liberators (cz.3)

IRAQ - Liberators (bonusy)

IRAQ - Crude Methods

IRAQ - Down Range (cz.1)

IRAQ - Down Range (cz.2)

IRAQ - Down Range (bonusy)

IRAQ - Bunker Busters

IRAQ - Bunker Busters (bonusy)

IRAQ - W.M.O. M.I.A.

IRAQ - W.M.O. M.I.A. (bonusy)

IRAQ - Proliferation

IRAQ - Mission Accomplished

QUARANTINE - The First Casuality

QUARANTINE - BOOT on the Ground

QUARANTINE - BOOT on the Grodnu (bonusy)

QUARANTINE - Homeland Security

QUARANTINE - Homeland Security (bonusy)

QUARANTINE - Coalition of the Willing

QUARANTINE - Coalition of the W... (bonusy)

QUARANTINE - Targets of Opportunity

QUARANTINE - Targets of Opport… (bonusy)

RACHEL - ...Fighting Them Over Here

RACHEL - ...Fighting Them Over… (bonusy)

RACHEL - Just a piece of paper

RACHEL - Just a piece of paper (bonusy)

RACHEL - Quagmire

RACHEL - Quagmire (bonusy)

RACHEL - Eminent Domain

RACHEL - Eminent Domain (bonusy)

RACHEL - Domestic Surveillance

RACHEL - Domestic Surveillance (bonusy)

RACHEL - Somebody call FEMA

RACHEL - Somebody call FEMA (bonusy)

COUNTER-INSURGENCY - MisUnderestimated

COUNTER-INSURGENCY - MisUnderestimated (bonusy)

COUNTER-INSURGENCY - Hearts and Minds

COUNTER-INSURGENCY - Hearts and Minds (bonusy)

COUNTER-INSURGENCY - Rules of Engagments

COUNTER-INSURGENCY - Rules of Engagments (bonusy)

COUNTER-INSURGENCY - Transfer of Autho…

COUNTER-INSURGENCY - Cut and Run

COUNTER-INSURGENCY - Hold Unit Relieved

COUNTER-INSURGENCY - Hold Unit Relieved (bonusy)

TOPSIDE - The Surge

TOPSIDE - Oversight

TOPSIDE - Oversight (bonusy)

TOPSIDE - Category 6

TOPSIDE - New S#!%...

TOPSIDE - New S#!%... (bonusy)

TOPSIDE - Catastrophic Success

TOPSIDE - Making Progress

TOPSIDE - Making Progress (bonusy)

TOPSIDE - Stay the Course

TOPSIDE - Stay the Course (bonusy)

WRECKED - Junk Science

WRECKED - Junk Science (bonusy)

WRECKED - Last Throes

WRECKED - Last Throes (bonusy)

WRECKED - Regime Change

WSTĘP

Witam w nieoficjalnym poradniku do BlackSite: Area 51. Zawiera on bardzo szczegółowy opis wszystkich sześciu etapów, wzbogacony wieloma zdjęciami. Ponadto znajdziesz w nim dokładne położenie bonusów (tzw. dossiers - akta). Z uwagi na to, poradnik dzieli się na dwie główne części: opis przejścia rundy, oraz osobny rozdział z położeniem ukrytych w nim bonusów. Fragment materiału poświęcony aktom zawsze znajduje się zaraz za opisem danego etapu i zawiera ten sam tytuł z dodatkiem (bonusy). Dzięki temu ci z was, którzy potrzebują wyłącznie wskazania ukrytych przedmiotów nie są zmuszeni czytać całego tekstu. Natomiast osoby, które zamierzają przeczytać cały materiał, w rozdziałach poświęconych rozgrywce natrafią na oznaczenie (bonus) - informuje ono, o znajdującym się w pobliżu ukrytym przedmiocie.

Życzę miłego czytania i powodzenia w grze.

IRAQ - Liberators (cz.1)

IRAQ: "Liberators"

Przygodę z grą BlackSite rozpoczynamy w Iraku, w brudnej ciężarówce w towarzystwie dwóch żołnierzy i kilku kóz. Po krótkiej rozmowie, momentami zabawnej, dojdzie do ostrzelania pojazdu, gdy to nastąpi opuść pojazd.

Już od samego początku zmuszony będziesz, by strzec się świstających kul. Zaraz po wyjściu z auta rozpocznie się ostrzał wroga. Na pierwszym zdjęciu widoczne są betonowe bliki, jest to dobra osłona, z której warto skorzystać. Wrogów z początku będzie około trzech, jednak gdy po ich eksterminacji zbliżysz się do wieżyczek pojawią się nowi (wybiegną z lewej strony - zdjęcie).

Po rozprawieniu się z napastnikami skieruj się w drogę pomiędzy skałami widocznymi na zdjęciu.

W ten sposób dotrzesz do metalowej kładki. W chwili gdy ją przekroczysz nastąpi zapis gry (punkt kontrolny), a powrót stanie się niemożliwy niemożliwy.

Kilkanaście metrów dalej, za zaułkiem dojdzie do większego starcia.

Najskuteczniejszym sposobem jest wspięcie się po kamiennej ścieżce do jej końca (lewe zdjęcie) i będąc częściowo osłoniętym od kul rozpocząć ostrzał za pomocą karabinu snajperskiego.

Wrogów będzie stosunkowo sporo, a pojawiać się będą w kilku grupach. Jeśli nastąpi taka potrzeba cofnij się i poczekaj, aż wrócisz do pełni zdrowia (zniknie czerwone zabarwienie ekranu).

Gdy wszyscy wrogowie trafią na drugi świat podejdź do drzwi wskazanych na zdjęciu. Następnie skieruj do znajdującego się tam - nazwijmy to - punktu aktywacji swoich podkomendnych, by w ten sposób móc wejść do środka.

W pierwszym pomieszczeniu nie spotkasz nikogo, nastąpi to dopiero w drugim, lecz pozbycie się nieprzyjaciół nie powinno przysporzyć Ci żadnych problemów.

W kolejnym pomieszczeniu, ze zniszczonymi szybami wentylacyjnymi natkniesz się na kolejny punkt aktywacyjny, który po użyciu umożliwi Ci dalszą drogę - twoi towarzyszę wysadzą drzwi.

IRAQ - Liberators (cz.2)

Kolejny pokój to kolejni wrogowie, nie będzie ich zbyt wielu więc obędziesz się nawet bez wsparcia.

Dalsza droga poprowadzi Cię schodami na górę. Gdy dotrzesz na górę uważaj na wrogów, dwóch z nich wybiegnie z za rogu znajdującego się za kratami - zastrzel ich (przez kraty).

Następnie skorzystaj z pokoju po lewej, by dotrzeć do wyjścia na zewnątrz (nikt nie powinien Ci przeszkadzać).

Będąc na zewnątrz skieruj się prosto do znajdującego się tam działa i za jego pomocą wyeliminuj wszystkich nadbiegających przeciwników (pojawiać się będą w miejscu, gdzie przed chwilą samemu prowadziłeś ostrzał). Sam karabin nie będzie się przegrzewał, więc bez przeszkód możesz prowadzić nieprzerwany ostrzał. Wrogowie nadbiegną w kilku grupach.

Gdy Irakijczycy z dołu przestaną istnieć przygotuj się na atak z dalszej części balkonu. Nie będzie on jednak zbyt duży.

Idąc dalej i skręcając w lewo pozbądź się w rogów znajdujących się w pomieszczeniu na końcu balkonu. Będą próbować unicestwić Cię oddając ostrzał przez okna i drzwi.

Wchodząc do środka zbierz wszystko co napotkasz (bonus) i korzystając ze schodów wejdź na górę. Natkniesz się na kilku oponentów, lecz Ci poddadzą się i odłożą broń, więc zignoruj ich.

Kolejne przejście to znów wyjście na zewnątrz budynku (bonus). Nie marnując czasu znów skieruj się w stronę skał. Podążając tą drogą natkniesz się na uskok. Będzie to punkt kontrolny i po zejściu na dół powrót stanie się niemożliwy.

Po dotarciu do większego kanionu skieruj się w prawo, w oddali powinieneś dostrzec kilka wieżyczek. Jak się zapewne domyślasz zwiastują one nic innego jak kolejną walkę. Ta odbędzie się w dwóch etapach, najpierw pokonaj wszystkich koło najbliższej Tobie, oraz człowieka na niej. Gdy to uczynisz kolejni napastnicy pojawią się dopiero, gdy podejdziesz dalej. Tym razem w pierwszej kolejności pozbądź się tych z wieżyczki.

IRAQ - Liberators (cz.3)

Kolejni dwaj Irakijczycy czekać będą na Ciebie w krzakach w ścieżce po prawej.

Nieco dalej natkniesz się na kolejne drzwi, każ swoim towarzyszom zająć się nimi.

Uczynią to przy okazji ogłuszając przeciwników wewnątrz małego budynku, pozbądź się ich nim wrócą do pełnej sprawności.

Po drugiej stronie budynku, pomiędzy wysokimi nadajnikami znajduje się komputer z punktem aktywacyjnym, skieruj do niego jednego Twoich ludzi. Po krótkiej rozmowie przez radio podejdź do ogrodzenia w miejscu wskazanym na drugim zdjęciu i korzystając z pomocy idącego z Tobą żołnierza otwórz ją.

Gdy znajdziesz się po drugiej stronie nadleci pomoc w postaci helikoptera z łazikiem. Niestety obecność wrogów uniemożliwi ich wylądowanie.

Z tego powodu dobądź karabin snajperski i chowając się za pobliskimi skrzyniami rozpocznij eksterminację wrogów pojawiających się po drugiej stronie mostu (ze szczególną uwagą na wieżyczkę).

Następnie skieruj się na most. Znajdują się na nim dwa punkty aktywacyjne. Zbliżaj się do nich możliwie jak najostrożniej, gdyż ostrzał wroga będzie dość gęsty. Gdy najdziesz się wystarczająco blisko aktywuj je, a jeden ze współtowarzyszy podłoży ładunku wybuchowe.

Dalej postaraj się dotrzeć na druga stronę mostu. Kiedy to nastąpi skieruj się do działa (lewe zdjęcie) i poczekaj na atak wroga z kierunku, z którego sam tu trafiłeś. Niestety wybuch się nieco opóźni i z obydwu pojazdów wysiądą przeciwnicy otwierając w Twoim kierunku ogień.

Postaraj się ubić jak największą liczbę oponentów do momentu widowiskowej eksplozji.

Po niej poczekaj na przylot helikoptera. Gdy wcześniej widziany łazik spadnie na cztery kółka wciąć do niego i rozpocznij nowy podrozdział.