Condemned: Criminal Origins - poradnik do gry - Łukasz "Crash" Kendryna - ebook

Condemned: Criminal Origins - poradnik do gry ebook

Łukasz "Crash" Kendryna

0,0

Opis

W poradniku do gry Condemned: Criminal Origins znajduje się opis wszystkich przygotowanych przez autorów etapów wraz z położeniem sekretnych przedmiotów.

Condemned: Criminal Origins - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Weisman Office Building (1) (CHAPTER I)
  • Barts Department Store (1) (CHAPTER V)
  • Metro City Library (1) (CHAPTER VII)
  • Weisman Office Building (2) (CHAPTER I)
  • Joseph's Secondary School (1) (CHAPTER VIII)
  • ACHIEVEMENT - Nagrody
  • Grid 4 Subway Tunnels (4) (CHAPTER IV)
  • Barts Department Store (2) (CHAPTER V)
  • Metro City Library (4) (CHAPTER VII)
  • Apple Seed Orchard (2) (CHAPTER IX)

Informacja o grze

Mroczny, pierwszoosobowy thriller psychologiczny, w którym gracz ma okazję doświadczenia anormalnego poziomu napięcia psychicznego tropiąc seryjnych morderców i korzystając w swoim śledztwie z własnych instynktów, procedur sądowych, wyrafinowanych narzędzi śledczych, oraz w częstych przypadkach, z umiejętności walki wręcz.

Gra Condemned: Criminal Origins, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 68

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Condemned:Criminal Originsporadnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=511

[email protected]

Spis treści

Wstęp

CHAPTER I

Weisman Office Building (1)

Weisman Office Building (2)

Sekrety

CHAPTER II

Central Metro Station (1)

Central Metro Station (2)

Central Metro Station (3)

Sekrety

CHAPTER III

Metro Station Platforms (1)

Metro Station Platforms (2)

Sekrety

CHAPTER IV

Grid 4 Subway Tunnels (1)

Grid 4 Subway Tunnels (2)

Grid 4 Subway Tunnels (3)

Grid 4 Subway Tunnels (4)

Sekrety

CHAPTER V

Barts Department Store (1)

Barts Department Store (2)

Barts Department Store (3)

Sekrety

CHAPTER VI

Burnback Alley (1)

Burnback Alley (2)

Sekrety

CHAPTER VII

Metro City Library (1)

Metro City Library (2)

Metro City Library (3)

Metro City Library (4)

Sekrety

CHAPTER VIII

Joseph's Secondary School (1)

Joseph's Secondary School (2)

Joseph's Secondary School (3)

Joseph's Secondary School (4)

Sekrety

CHAPTER IX

Apple Seed Orchard (1)

Apple Seed Orchard (2)

Sekrety

CHAPTER X

Processing Center (1)

Processing Center (2)

Processing Center (3)

Processing Center (4)

Sekrety

ACHIEVEMENT - Nagrody

Wstęp

Drogi graczu, jeśli odważyłeś się podejść do tego tytułu, oznacza to, że jesteś człowiekiem o mocnych nerwach. Gra ta dostarczy Ci wielu wrażeń, zarówno wizualnych jak i emocjonalnych. Przemierzając ponure i zdewastowane zakamarki ludzkich osiedli, spotkasz na swojej drodze wielu wrogo nastawionych zbrodniarzy. O przetrwanie zawalczysz, wykorzystując zdobyte elementy otoczenia. Każdy oponent wymagać będzie od Ciebie dużo wysiłku, gdyż walka przy pomocy deski nie jest łatwa. Broń palna, choć możliwa do zdobycia, trafi w Twoje ręce niezwykle rzadko, przez co jej wartość jest nieoceniona. Zasłoń okna... zamknij drzwi... i wejdź w mroczny przestępczy świat.

W poradniku tym znajduje się opis wszystkich przygotowanych przez autorów etapów wraz z położeniem sekretnych przedmiotów. Te ostatnie umieściłem w osobnym rozdziale, dzięki czemu osoba potrzebująca tylko wskazówek dotyczących ukrytych przedmiotów, nie jest zmuszona czytać całego materiału. W opisie przejścia gry widnieje specjalne oznakowanie: [#1]. Są to numery, które odpowiadają kolejności napotykanych sekretnych przedmiotów. Oznaczenie to pojawia się tam, gdzie tekst opisuje miejsce, niedaleko którego można znaleźć dany obiekt. Jeśli na takowe natrafisz, wystarczy przejść do odpowiedniego rozdziału poradnika (opisującego położenie sekretów tego samego etapu), odnaleźć identyczny numer i przeczytać bardziej szczegółowe wskazówki.

CHAPTER I

Weisman Office Building (1)

Rozdział rozpoczyna się scenką, w której główny bohater przyjeżdża na miejsce zbrodni.

Po opuszczeniu auta skieruj się do oświetlonego wejścia i przejdź pod policyjnymi taśmami.

Idąc mrocznymi piwnicami, podążaj za innym policjantem, który oświetla drogę.

W pewnym momencie jego latarka wysiądzie, przez co zmuszony będziesz skorzystać z własnej [#1].

Podejdź do drzwi, obok których stoi policjant. Po wymianie zdań przejdź dalej.

Dotrzesz do miejsca, gdzie znajdują się zwłoki kobiety. Skontaktuje się z tobą Rose (telefonicznie).

Następnie używając detektywistycznych narzędzi, zbierz dowody. Najpierw, przy pomocy ultrafioletu poświeć na szyję ofiary.

Kolejnym krokiem jest zeskanowanie głowy kukły siedzącej przy stole.

Gdy dowody trafią do Rose, rusz za oficerem, który podąża za zapachem dymu papierosowego.

Trafisz do pomieszczenia, gdzie załączy się scena (by tak się stało przejdź na jego drugi koniec).

Gdy ustaną wszystkie rozmowy i możesz znów sterować bohaterem, udaj się w dalszą drogę. Zaraz na samym początku zostaniesz zaatakowany przez pierwszego nieprzyjaciela, ale wystarczą dwie kulki, by ten przeszedł do historii.

W pomieszczeniach, obok których się znajdujesz, nie ma nic specjalnego. Przed wejściem na górę (klatka schodowa) dobij kopniakiem nieprzyjaciela stękającego za biurkiem.

Na piętrze chwilowo nic Ci nie grozi, gdyż przeciwnicy pojawią się dopiero za moment.

Dalsza droga prowadzi przez korytarz po lewej, lecz ten jest zatarasowany. Najpierw więc obszukaj pokoje na wprost [#2].

Dopiero wtedy przejście zostanie odblokowane (usłyszysz hałas przewracających się przedmiotów).

Weisman Office Building (2)

Trafisz do oświetlonego pomieszczenia [#3]. Zza jednego ze stojących tam filarów wybiegnie przeciwnik, zastrzel go.

Idąc dalej, miniesz kilka pomieszczeń, w których nie znajduje się nic nadzwyczajnego.

Wejdziesz do większego pokoju, przez który przebiegnie nieprzyjaciel (nie będzie Cię atakował). Nie tracąc czasu na przeszukiwanie tego miejsca, skieruj się do małych drzwi po prawej, na końcu pomieszczenia.

Za nimi załączy się scenka, po jej zakończeniu włącz zasilanie, działając na skrzynce.

Gdy to uczynisz, zaatakuje Cię "podejrzany" i odbierze Ci broń. Od tej chwili przygotuj się na "ręczną" eliminację pozostałych nieprzyjaciół.

Wejdź do pokoju, wyrwij rurę ze ściany i przesuń biurko [#4], by móc udać się dalej.

Przejdziesz koło miejsca, gdzie jeden ze złoczyńców wspinając się po regale, dostanie się pod sufit.

Dalej kieruj się przez wyrwy w ścianach i korytarz [#5].

Trafisz do pomieszczenia, gdzie nastąpi atak dwóch bandytów. Jeden wtargnie przez ścianę niszcząc ją (i robiąc Ci przejście), drugi spadnie z sufitu.

Gdy pozbędziesz się zagrożenia, przejdź dalej przez dziurę do holu, w którym uaktywni się odmienny tryb widzenia [#6].

Mijając go, dotrzesz do miejsca, gdzie znaleźć możesz apteczki (za szybką). Dalsza droga prowadzi przez drzwi, na lewo od skrzynki z lekarstwami.

Wchodząc na kolejne piętro, przejdziesz przez pomieszczenie, obok którego ulokowano telewizor [#8], by się do niego dostać, potrzebujesz siekiery strażackiej, którą otrzymasz za chwilę.

Przejdź dalej przez niedokończoną ścianę i udaj się jedyną dostępną drogą.

Spotkasz oficera policji [#7], który podczas rozmowy rzuci Ci siekierę, dzięki niej możesz kontynuować przygodę, gdyż dalsza droga wymaga porąbania drzwi.

Za nimi dojdzie do kolejnego ataku. Jeden z przeciwników rzuci w Twoim kierunku krzesłem, a drugi ucieknie. Pozbądź się tego, który zostanie i pobiegnij za drugim (niewielki odcinek drogi prowadzi przez wąskie przesmyki).

Oświetlone pomieszczenie oznacza, że zaatakuje Cię dwóch wrogów. Jeden z nich wyrywając fragment instalacji, sprawi, że światło zgaśnie.

Idąc dalej, miniesz niewykończone pomieszczenia, których ściany pokryte będą nie pomalowanymi płytami [#9], [#10].

Gdy przejdziesz obok graffiti na ścianie, przygotuj się, bo za moment znów stoczysz walkę.

Wrogowie nie pojawią się jednocześnie. Pierwszy będzie widoczny przez dziurę w ścianie.

Drugi nieprzyjaciel stacjonuje w mrocznej części pomieszczenia, tuż przed końcem rozdziału.

Gdy przejdziesz przez drzwi końcowe (zmieni się tryb widzenia), włączy się filmik z wydarzeniami będącymi pretekstem do dalszej fabuły.

Sekrety

Ptak 1 [#1]

Pierwszy ptak znajduje się w pomieszczeniu (po prawej), obok którego po raz pierwszy użyjesz latarki. Jego zwłoki leżą na regale

Ptak 2 [#3]

Drugi ptak leży na parapeciew pokoju oświetlonym pomarańczowym światłem zachodzącego słońca.

W tym miejscu walczysz z drugim przeciwnikiem w grze, który początkowo będzie się chować za filarem.

Ptak 3 [#4]

Po tym, jak stracisz własną broń, dostaniesz się do pomieszczenia, z którego wyjście zatarasowane jest przez biurko. Przesuń je i zanim udasz się w dalszą drogę, wejdź do pomieszczenia po lewej. Z niego przedostań się do kolejnego. Znajdziesz tam, poza skrzynką z lekami, kolejnego martwego ptaka.

Ptak 4 [#5]

Piąty ptak leży za regałami w mrocznym pomieszczeniu. Wchodząc do niego, będziesz mógł użyć Twego detektora zapachów. Idąc według jego wskazań, trafisz dokładnie na zwłoki.

Ptak 5 [#7]

Kolejnego ptaka podnieś koło okna, przez które doszło do rozmowy z oficerem policji (w miejscu tym dostajesz również siekierę strażacką).

Ptak 6 [#9]

Ostatni ptak znajduje się blisko końca etapu, w niedokończonej części budynku. Jego ciało leży na stole obok jednego z filarów.

Metal 1 [#2]

Pierwszy metal znajduje się w pomieszczeniu, do którego możesz trafić, korzystając z pierwszej klatki schodowej. Wejście do niego mieści się przy różowej ścianie (jesteś zmuszony iść w tamte okolice, gdyż w przeciwnym wypadku, dalsza droga nie zostanie odblokowana).

Metal 2 [#6]

Druga płytka jest na ścianie w korytarzu, w którym zmienia się tryb widzenia - zaraz po walce z dwoma nieprzyjaciółmi (jeden niszczy ścianę, a drugi spada z sufitu).

Metal 3 [#10]

Ostatnia płytka znajduje się blisko końca etapu i ostatniego ptaka (ale nie w tym samym pomieszczeniu). Umocowana jest na jednym z filarów, na