Trine - poradnik do gry - Łukasz "Crash" Kendryna - ebook

Trine - poradnik do gry ebook

Łukasz "Crash" Kendryna

0,0

Opis

Poradnik do gry Trine zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich piętnastu etapów, wzbogacony o liczne zdjęcia i klipy filmowe. Ponadto, znajdziesz w nim wskazówki niezbędne do zebrania pełnej kolekcji 400 mikstur i 26 artefaktów.

Trine - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Etap 2- Astral Hallways (2) (Opis przejścia)
  • Etap 2- Astral Hallways (1) (Opis przejścia)
  • Etap 1- Astral Academy (Opis przejścia)
  • Etap 3- Wolvercote Catacombs (1) (Opis przejścia)
  • Etap 4- Dragon Graveyard (Opis przejścia)
  • Etap 15- Tower of Sarek (Opis przejścia)
  • Etap 5- Crystal Caverns (2) (Opis przejścia)
  • Etap 5- Crystal Caverns (1) (Opis przejścia)
  • Etap 3- Wolvercote Catacombs (2) (Opis przejścia)
  • Etap 7- Forsaken Dungeons (1) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Trine to utrzymana w stylu klasycznych, dwuwymiarowych platformówek gra zręcznościowa, stworzona przez studio deweloperskie Frozenbyte. Akcja osadzona została w pełnym zamków i dziwacznych machin świecie fantasy, a gracze kierują poczynaniami trójki bohaterów - maga, złodziejki i wojownika, którzy próbują ocalić królestwo przed armią nieumarłych. Tytuł odznacza się atrakcyjną oprawą wizualną oraz ciekawymi rozwiązaniami w mechanice rozgrywki.

Gra Trine, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 67

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Trineporadnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1078

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Etap 1- Astral Academy

Etap 2- Astral Hallways (1)

Etap 2- Astral Hallways (2)

Etap 3- Wolvercote Catacombs (1)

Etap 3- Wolvercote Catacombs (2)

Etap 4- Dragon Graveyard

Etap 5- Crystal Caverns (1)

Etap 5- Crystal Caverns (2)

Etap 6- Crypt of the Damned (1)

Etap 6- Crypt of the Damned (2)

Etap 7- Forsaken Dungeons (1)

Etap 7- Forsaken Dungeons (2)

Etap 8- Throne of the Lost King

Etap 9- Fangle Forest (1)

Etap 9- Fangle Forest (2)

Etap 10- Shadowthron Thicket

Etap 11- Ruins of the Perished (1)

Etap 11- Ruins of the Perished (2)

Etap 12- Heartland Mines (1)

Etap 12- Heartland Mines (2)

Etap 13- Bramblestoke Village (1)

Etap 13- Bramblestoke Village (2)

Etap 14- Iron Forge (1)

Etap 14- Iron Forge (2)

Etap 14- Iron Forge (3)

Etap 15- Tower of Sarek

Wprowadzenie

Poradnik do gry Trine zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich piętnastu etapów, wzbogacony o liczne zdjęcia i klipy filmowe. Ponadto, znajdziesz w nim wskazówki niezbędne do zebrania pełnej kolekcji 400 mikstur i 26 artefaktów. Zaowocuje to możliwością osiągnięcia najwyższego poziomu doświadczenia wszystkimi trzema bohaterami oraz dostępnością każdej umiejętności.

Łukasz "Crash" Kendryna (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Etap 1- Astral Academy

Grę rozpoczynamy od zabawy złodziejką. Jej unikatowymi zdolnościami są: hak z liną, pozwalający graczowi dostać się do bardziej oddalonych, i przez to mniej dostępnych, miejsc oraz łuk umożliwiający walkę na dystans.

Po przeskoczeniu pierwszej podwieszonej półki, będziemy zmuszeni skorzystać ze wspomnianego haka. Naprowadzamy celownik na deski podwieszone nad dołem uniemożliwiającym dalszą wędrówkę i odpalamy zdolność. W ten sposób zawiśniemy na linie. Rozhuśtaj się i przeskocz na balkon budynku. Następnie wejdź do jego wnętrza.

Jedyną przeszkodą jaką napotkasz pokonując korytarz będą odcinające Ci drogę tasaki. Aby wydostać się z pułapki, raz jeszcze skorzystaj z unikatowej zdolności. Gdy tego dokonasz, skieruj się przed siebie, aż dotrzesz do skarbca. Następnie otwórz skrzynię i obejrzyj scenkę przerywnikową.

Po jej zakończeniu przejmiesz ster nad czarodziejem. Ten z kolei jest wstanie przenosić skrzynie za pomocą telekinezy, jak również samemu tworzyć obiekty.

Gdy będziesz mógł sterować, skieruj się przed siebie do pobliskiego budynku.

Wewnątrz, w pierwszym odwiedzonym pomieszczeniu, musisz poprzestawiać znajdujące się tam skrzynie, by móc wskoczyć na położone wyżej platformy. Na powyższych zdjęciach znajduje się układ początkowy oraz ten, który powinien zostać ułożony przez Ciebie.

By móc odwiedzić wszystkie półki i zebrać wszystkie miksturki, będziesz zmuszony skorzystać z telekinezy, by strącić znajdujący się tam pomost.

W kolejnym pomieszczeniu wymagane będzie wyczarowanie skrzyni (rysujemy kwadrat w powietrzu) i umieszczenie jej na jednej z zapadni, a następnie samemu ustawienie się na drugiej. W ten oto sposób dalsza droga będzie odblokowana.

Nim z niej skorzystasz (docierając podobnie jak złodziejką do skrzyni z artefaktem), możesz splądrować powyższe półki, aby zebrać ukryte tam miksturki. Dokonujemy tego skacząc po platformowej wadze. Aby móc skoczyć wyżej (w celu dostania się do ostatniej mikstury wysoko po prawej stronie), ustaw się na prawej szali i zrzuć skrzynie na lewą (wyczarowując ją wysoko nad platformą). W ten sposób siła przeciążenia wyrzuci Cię w powietrze (ale nie zapomnij o podskoku). Możliwe jest również zastosowanie telekinezy i pokierowanie prawej szali w kierunku mikstury (bez konieczności wykonywania dalekiego skoku).

Ostatnim bohaterem jest wojownik. Jego umiejętności to walka mieczem i osłona tarczą (to głównie nim będziesz walczyć z przeciwnikami).

Zabawę rozpoczynamy od przesunięcia skrzyni w prawo i wskoczenia po niej na wyższa półkę. Stojąc na górze zepchnij znajdujący się tam kamienny blok na deski po prawej. W ten sposób zniszczysz je i dostaniesz się do mikstury ukrytej na dnie. Wyjście z pomieszczenia zablokowano kolejnymi deskami - potraktuj je mieczem.

Trafiając do następnej lokacji, przed przystąpieniem do "uwalniania" znajdującej się tam pochylni, zbierz dwie mikstury ukryte na drewnianych belkach, tuż nad wejściem. Tę położoną niżej strącisz rozwalając deski, na których stoi (podskocz i uderz mieczem), wyższą strąć wbiegając na pochylnię i przecinając linę. W ten sposób odblokujesz przywiązany ciężarek, który opadając na dół uderzy w interesującą nas flaszeczkę (teraz wystarczy podnieść ją z ziemi).

Teraz zeskocz poniżej głównego poziomu i przetnij znajdującą się tam linę. Spowoduje to odblokowanie pochylni (w okolicy ukryte są również miksturki: na dole po prawej i od pochylnią).

Kolejne drzwi doprowadzą nas do skarbca i pozostałych bohaterów. Zadziałaj na skrzyni, aby w ten sposób zakończyć etap.

Etap 2- Astral Hallways (1)

Etap 2: Astral Hallways

Etap rozpoczynamy na schodach. Wbiegnij nimi na górę, by w ten sposób dotrzeć do obrotowej platformy (bardzo popularnej w grze). Pokonaj ją najlepiej złodziejką, gdyż ta jest najsprawniejszym z bohaterów.

Nieco dalej trafisz do oświetlonego pomieszczenia. Zeskocz na dół wojownikiem i rozpraw się z szkieletami, poczym przesuń znajdująca się tam skrzynię pod ścianę po prawej. Następnie skorzystaj z niej by przeskoczyć dalej. Możesz sobie pomoc drugą skrzynią z półki zawieszonej w powietrzu, strącając ją telekinezą czarodzieja. W okolicy znajdziesz również dwie buteleczki: na skrzyni w powietrzu i za drewnianą barykadą po prawej.

Po wskoczeniu na górę po starannie ułożonych skrzyniach, przygotuj się na atak szkieletów (jeden z nich strzelać będzie z łuku, z oddalonej platformy). Pokonaj ten fragment rozgrywki złodziejką (wcześniej wojownikiem zabijając oponentów). Na górnych półkach rozlokowane są mikstury, jak również na dole na prawo od kolców (złodziejka może ją dosięgnąć huśtając się na linie).

Po dotarciu do punktu kontrolnego #1, przełącz się na czarodzieja, poczym rozpędź ulokowany tam wózek na szynach, popychając go w prawą stronę. W ten sposób zniszczysz mur i odblokujesz dalszą drogę.

Kolejne pomieszczenie to konieczność pokonania dołu bez kolców. Nim przeskoczysz go złodziejką, zajrzyj do niego, a znajdziesz tam miksturę.

Następna lokacja to niestety próba zmierzenia się ze śmiercionośnymi kolcami. Pokonaj je złodziejką wskakując na górną półkę i zbierając położone tam mikstury.

Pomieszczenie dalej to kolejny punkt kontrolny #2 i pułapka. Zostaniesz zaatakowany przez szkielety z dwóch stron. Pokonaj je wojownikiem. Następnie udaj się w dalszą drogę. Nieopodal zostaniesz zaatakowany przez strzelca. Pozbądź się go złodziejką strzelając z dystansu, poczym skorzystaj z jej haka i przeskocz kolce.

Znajdując się w miejscu, gdzie przed momentem stacjonował strzelający przeciwnik, będziesz mógł zdobyć ukryte nad głową mikstury (złodziejką). Pokonanie kolejnych kolców będzie jednak nieco bardziej wymagające, gdyż niemożliwe będzie skorzystanie ze zdolności złodziejki. Musisz tradycyjnie przeskakiwać nad obrotowymi platformami.

Dalszą drogę pokonaj górną "ścieżką", gdyż znajdziesz tam kolejne przedmioty do zebrania (szykując się na kolejny atak strzelca).

Idąc dalej przeskocz nad zniszczonym mostem, korzystając z jego pozostałości, poczym wbiegnij na górną półkę po obrotowej platformie.

Znajdując się na niej, zauważ, że nad głową w liściach ukryte są kolejne mikstury. Możesz je zdobyć złodziejką wskakując tam z wyczarowanego przez czarodzieja pudła, bądź też bardziej tradycyjnie za pomocą haka i liny.

Aby móc udać się w prawą stronę, wybierz czarodzieja i za pomocą telekinezy poustawiaj znajdujące się tam deski w pozycji poziomej.

W ten sposób dotrzesz do wąskich korytarzy. Aby wskoczyć do ich wnętrza, przeleć nad kolcami korzystając z unikatowej zdolności złodziejki. Wewnątrz uważaj na miotacze ognia (wojownik może bronić się tarczą, unikając w ten sposób obrażeń) oraz szkielety.

Po dotarciu do rozdwojenia dróg, w pierwszej kolejności skieruj się na górę. Uczyń to przy pomocy złodziejki, gdyż w ten sposób będziesz mógł za pomocą liny przelecieć nad miotaczami ognia.

Etap 2- Astral Hallways (2)

Na