Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2004

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry ebook

Janusz "Solnica" Burda

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry - Janusz "Solnica" Burda

Dokładny bogato ilustrowany, opis przejścia gry Syberia II, zawierający opis wszystkich czynności (kroków) jakie należy wykonać aby przejść całą fabułę gry.

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Romansburg (1)
  • Romansburg (5)
  • Daleka Północ (1)
  • Klasztor (3)
  • Daleka Północ (3)
  • Romansburg (2)
  • Klasztor (2)
  • Romansburg (3)
  • Wioska Youkoli (4)
  • Klasztor (4)

Informacja o grze

Kontynuacja Syberii, tytułu, którego nie trzeba nikomu przedstawiać – zdecydowanie najlepszej gry przygodowej ostatnich lat, wybranej przez wszystkie serwisy zajmujące się grami „Najlepszą przygodówką roku 2002”.

Gra Syberia II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX, PS2. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Opinie o ebooku Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry - Janusz "Solnica" Burda

Fragment ebooka Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry - Janusz "Solnica" Burda

Syberia IIOpis przejściaporadnik do gry

autor: Janusz "Solnica" Burda

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=275

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Parę uwag na dobry początek

Romansburg (1)

Romansburg (2)

Romansburg (3)

Romansburg (4)

Klasztor (1)

Klasztor (2)

Klasztor (3)

Klasztor (4)

Romansburg (5)

Daleka Północ (1)

Daleka Północ (2)

Daleka Północ (3)

Daleka Północ (4)

Wioska Youkoli (1)

Wioska Youkoli (2)

Wioska Youkoli (3)

Świat snów

Wioska Youkoli (4)

Wioska Youkoli (5)

Wyspa Pingwinów (1)

Wyspa Pingwinów (2)

Syberia (1)

Syberia (2)

Syberia (3)

Parę uwag na dobry początek

A. Rozmawiając z postaciami sterowanymi przez komputer wykorzystuj wszystkie możliwe opcje dialogowe.

B. Zwróć uwagę, iż twój plecak (inventory) składa się z dwóch części: głównej i tzw. dokumentów. W plecaku znajdziesz również telefon komórkowy z którego przyjdzie ci kilkukrotnie skorzystać.

C. Przedmioty, które wylądują w tzw. "dokumentach", możesz używać lub oglądać (w drugim przypadku musisz najpierw kliknąć na ikonie z wizerunkiem oka).

D. Poradnik, który właśnie przeglądasz powstał na podstawie angielskiej wersji gry, w nawiasach kwadratowych umieściłem anglojęzyczne nazwy przedmiotów.

E. Wydarzenia mające miejsce w drugiej części Syberii są bezpośrednią kontynuacją tych, które miały miejsce w części pierwszej. Dlatego też jeżeli nie grałeś w część poprzednią to najlepiej swoją przygodę rozpocznij od krótkiego streszczenia wydarzeń, które miały w niej miejsce (przycisk w lewym, górnym rogu ekranu z głównym menu [SYBERIA RECAP]).

F. Części kroków opisanych w poradniku nie musisz wykonywać, lub możesz wykonać w innej kolejności, ale ich umieszczenie tutaj w takim właśnie porządku wydawało mi się właściwe z logicznego punktu widzenia (bo np. skąd Kate miałaby wiedzieć na jakiej częstotliwości może porozumieć się z pilotem nie sprawdziwszy tego najpierw manipulując radiem w kabinie samolotu).

Romansburg (1)

Stacja Romansburg

Zaczynasz wewnątrz jednego z pomieszczeń części pasażerskiej pociągu [001].

001

002

1. Wyjdź z pociągu na peron (najpierw w dół ekranu). W pewnym momencie zadzwoni do ciebie Oscar i poinformuje, iż miejscowość do której właśnie przybiliście nazywa się Romansburg.

2. Na peronie przywita cię pułkownik Emeliov Goupatchev[002]. Zwróć uwagę, iż na samym początku rozmowy coś upuści. Gdy wróci on do swojego sklepu udaj się na początek peronu czyli w okolice lokomotywy (w dół).

3. Porozmawiaj z Oscarem[003]. Poinformuje cię on, iż musisz zająć się "nakręceniem" pociągu.

003

004

4. Podejdź do stojącej na końcu peronu maszyny [004], zakręć korbą a następnie pociągnij znajdującą się z lewej strony dźwignię. Po zakończeniu procesu nakręcania ponownie porozmawiaj z Oscarem. Tym razem dowiesz się on niego, iż aby ruszyć w dalszą drogę potrzebujecie trochę węgla, który oczywiście to ty musisz w jakiś sposób zdobyć.

Węgiel

5. Wróć na wcześniejszy ekran i podejdź do maszyny służącej do nasypywania węgla [005]. Zwróć uwagę na chodzącą w dole dziewczynkę. Zbliż się do panelu kontrolnego i pociągnij dźwignię [006]. Maszyna działa, ale nie do końca, gdyż nie nasypuje węgla.

005

006

6. Przejdź na koniec peronu [007] i przyglądnij się znajdującej się tam bramie [008]. Spróbuj ją otworzyć, nie uda ci się to gdyż jest zamknięta na klucz.

007

008

7. Udaj się z wizytą do sklepu. Wejście znajduje się w środkowej części peronu [009], tam gdzie przywitał cię pułkownik Emeliov. Wewnątrz podejdź do lady i porozmawiaj z pułkownikiem[010]. Dowiesz się od niego między innymi jak działa maszyna do węgla oraz że zgubił klucz do bramy na końcu peronu (widziałeś to, gdy przywitał cię zaraz na początku gry przy wysiadaniu z pociągu).

009

010

8. Wyjdź na zewnątrz i ponownie podejdź do maszyny do nasypywania węgla. Porozmawiaj z stojącą w dole dziewczynką o imieniu Malaka[011]. Za mały prezent w postaci słodkiego cukierka zgodzi się ona pomóc nam zdobyć klucz, który upuścił pułkownik.

9. Wróć do sklepu i przyglądnij się leżącemu na ladzie obok pułkownika zepsutemu dystrybutorowi cukierków [012]. Zabierzmały kluczyk[SMALL KEY]. Możesz też zadzwonić ze swojej komórki pod numer telefonu znajdujący się na denku maszyny [625-122], dowiesz się wtedy jakie obecnie produkty znajdują się w ofercie firmy (będą do między innymi cukierki, które potrzebujesz dla Malaki)

011

012

Romansburg (2)

10. Podejdź do stojących w pobliżu wejścia dystrybutorów [013] i przyglądnij im się bliżej [014]. Użyj małego kluczyka