Thorgal Klątwa Odyna - poradnik do gry - Janusz "Solnica" Burda - ebook
PROMOCJA

Thorgal Klątwa Odyna - poradnik do gry ebook

Janusz "Solnica" Burda

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Thorgal: Klątwa Odyna nie jest grą zbyt trudną i większość z graczy nie powinna mieć najmniejszych problemów z jej przejściem, jeżeli jednak zdarzy się Wam gdzieś utknąć, to zapraszamy do skorzystania z tej solucji.

Thorgal Klątwa Odyna - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Las rabusiów - cz.1
  • Las rabusiów - cz.2
  • Fort - cz.1
  • Wioska Wikingów
  • Pogranicze Światów III
  • Brzeg
  • Wyspa Thorgala
  • Kraina Cieni - cz.2
  • Kraina Cieni - cz.1
  • Pogranicze Światów II

Informacja o grze

Prygodowa gra akcji oparta na na popularnej serii komiksowej autorstwa Grzegorza Rosińskiego i Jeana Van Hamme'a, opowiadającej o losach Thorgala Aegirssona. Cała akcja grozgrywa się w pełni trójwymiarowym otoczeniu szczegółowo odważającym świat znany z komiksów o Thorgalu Aegirssonie (spotkamy tu lokacje i postacie znane z mitologii Wikingów).

Gra Curse of Atlantis: Thorgal's Quest, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 19

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Thorgal Klątwa Odynaporadnik do gry

autor: Janusz "Solnica" Burda

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=195

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Wioska Wikingów

Las rabusiów - cz.1

Las rabusiów - cz.2

Fort - cz.1

Fort - cz.2

Pogranicze Światów I

Gwiezdny statek - cz.1

Gwiezdny statek - cz.2

Pogranicze Światów II

Kraina Cieni - cz.1

Kraina Cieni - cz.2

Pogranicze Światów III

Brzeg

Wyspa Thorgala

Wstęp

THORGAL: KLĄTWA ODYNA nie jest grą bardzo trudną i większość z was nie powinna mieć najmniejszych problemów z jej przejściem. Jeżeli jednak zdarzy się wam gdzieś utknąć albo nie macie akurat ochoty zastanawiać się nad rozwiązaniem tej czy owej zagadki, to zapraszam do lektury niniejszej solucji, w której starałem się punkt po punkcie, krok po kroku przedstawić najkrótszą, mam nadzieję, drogę dobrnięcia na sam koniec gry.

Wioska Wikingów

1. Przygodę rozpoczynasz na przystani [001]. Wejdź do położonej najbliżej chaty [002].

001

002

2. Porozmawiaj z siedzącym na tronie szefem wioski - Oldreifem[003]. Rozmawiaj tak długo aż do chaty nie wejdzie Noral[004]. Porozmawiaj z nim a następnie podejdź i użyj lustra leżącego na szafce obok [004] (gdy Noral wspomni o nim w rozmowie).

003

004

3. Po zakończeniu animacji ponownie porozmawiaj z Noralem, do momentu, aż wyjdziecie razem przed chatę a Noral zamieni się w ptaka i odleci.

4. Przejdź jeden ekran w prawo i stań w miejscu [005] naprzeciw obracającej się tarczy (podświetli się, gdy najedziesz na nie kursorem). Thorgal automatycznie wyciągnie łuk i będziesz mógł wypróbować swoje umiejętności strzeleckie. Wyceluj w tarczę i strzelaj w momencie, gdy jest ona odwrócona do ciebie tyłem, wtedy strzała trafi w cel. Gdy ta sztuka uda ci się trzy razy usłyszysz charakterystyczny sygnał dźwiękowy i nie będziesz mógł już więcej strzelać.

005

5. Porozmawiaj z pracującą obok kobietą[005]. Gdy udało ci się trafić trzykrotnie w tarczę (punkt 4), obdaruje