Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry - Janusz "Solnica" Burda - ebook
PROMOCJA

Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry ebook

Janusz "Solnica" Burda

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Opis przejścia przygodowej gry „Ankh” zawiera listę wszystkich czynności, jakie należy wykonać, aby ukończyć grę. Można je oczywiście wykonać w nieco innej kolejności niż ta przedstawiona, ale ze względu na liniowość fabuły, nie będą to znaczne różnice.

Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Jak wkurzyć Faraona (1) (Rozdział I)
  • Jak wkurzyć Faraona (4) (Rozdział I)
  • Jak wkurzyć Faraona (3) (Rozdział I)
  • Jak wkurzyć Faraona (2) (Rozdział I)
  • Przywoływanie Ozyrysa (4) (Rozdział III)
  • Przywoływanie Ozyrysa (3) (Rozdział III)
  • Przywoływanie Ozyrysa (2) (Rozdział III)
  • Nieprzyzwoita propozycja (2) (Rozdział II)
  • Przywoływanie Ozyrysa (1) (Rozdział III)
  • Słońce Kairu (1) (Rozdział IV)

Informacja o grze

Ankh: The Tales of Mystery jest nową wersją gry, wydanej pierwotnie w 1998 roku i zadedykowanej trzydziestodwubitowym komputerom osobistym typu Risc PC marki Acorn Computers. Mamy więc do czynienia z przygodówką, wyposażoną w klasyczny interfejs point & click i osadzoną w realiach starożytnego państwa egipskich faraonów.

Gra Ankh: The Tales of Mystery, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 26

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Ankh: Klątwa Mumiiporadnik do gry

autor: Janusz "Solnica" Burda

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=500

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Rozdział I

Jak wkurzyć Faraona (1)

Jak wkurzyć Faraona (2)

Jak wkurzyć Faraona (3)

Jak wkurzyć Faraona (4)

Jak wkurzyć Faraona (5)

Jak wkurzyć Faraona (6)

Rozdział II

Nieprzyzwoita propozycja (1)

Nieprzyzwoita propozycja (2)

Rozdział III

Przywoływanie Ozyrysa (1)

Przywoływanie Ozyrysa (2)

Przywoływanie Ozyrysa (3)

Przywoływanie Ozyrysa (4)

Rozdział IV

Słońce Kairu (1)

Słońce Kairu (2)

Słońce Kairu (3)

Słońce Kairu (4)

Słońce Kairu (5)

Słońce Kairu (6)

Słońce Kairu (7)

Rozdział V - W Zaświatach

Wstęp

Poradnik powstał na podstawie angielskiej wersji gry, dlatego też w opisie przejścia postanowiłem użyć, tam gdzie to uznałem za stosowne, również oryginalnych nazw przedmiotów i tym podobnych elementów - umieściłem je w nawiasach kwadratowych.

Ankh jest grą przygodową typu point and click, wszystkie podstawowe operacje, takie jak przemieszczanie bohatera, używanie przedmiotów i tym podobne, wykonujemy w niej przy pomocy myszki. Klawiatura służy jedynie do włączenia głównego menu gry lub przywołania listy zadań, które mamy aktualnie do wykonania, tzw. [My to-do list]

Opis przejścia zawiera listę wszystkich czynności, jakie należy wykonać, aby ukończyć grę. Można je oczywiście wykonać w nieco innej kolejności niż ta przedstawiona przeze mnie, ale ze względu na liniowość fabuły, nie będą to znaczne różnice.

W Ankh nie można zginąć, nie można też zabrnąć w ślepy zaułek, co najwyżej możecie przegapić jakiś przedmiot lub nie wpaść na to, aby użyć go w taki a nie inny sposób. Nie ma też w grze żadnych elementów zręcznościowych. Drobne odstępstwo od tej reguły stanowi sama końcówka gry, ale zostało to zrobione bardzo sprytnie, niemal w sposób niezauważalny. Każdą źle poprowadzoną rozmowę można powtórzyć, wybierając inne opcje dialogowe.

Rozdział I

Jak wkurzyć Faraona (1)

Rozdział pierwszy: Jak wkurzyć Faraona

[Chapter One: How To Annoy A Pharaoh]

Nocna wyprawa trójki przyjaciół do wnętrza piramidy zakończyła się katastrofą - rzuceniem śmiertelnej klątwy na Assila, głównego bohatera gry. Musi on teraz jak najszybciej znaleźć sposób na jej usunięcie. Jakby tego było jeszcze mało, ojciec nie daje wiary jego tłumaczeniom i uziemia go w domu na cały tydzień.

- Znajdź sposób na wydostanie się z domu, ale nie wychodź przez drzwi!. [Find a way out, but not through the door!]

Podnieś brudną koszulę [dirty shirt] (01) leżącą na łóżku. Przy okazji wejdziesz również w posiadanie srebrnej monety [silver coin].

Podnieś pędzel bez włosia [brush without bristles] (02) podpierający wazę. Waza straci równowagę, uderzy w stojącą obok szafkę i odblokuje tym samym jej drzwiczki.

Otwórz szafkę [locker door](03) i zabierz wiszącą w środku koszulę ojca [father's robe] oraz wieszak