Opis

Poradnik do gry przygodowej Sentinel: Strażnik Grobowca, który z pewnością ułatwi poznanie tajemnic Grobowca 35, rozwikłanie zagadek skrywanych przez Dormeuse, oraz w zmaganiach z tajemniczymi światami Eska, Sanselard, czy Argannas.

Sentinel: Strażnik Grobowca - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 39 ARGANNAS cz.2
  • 08 TREGGET cz.4
  • 40 ARGANNAS cz.3
  • 09 TREGGET cz.5
  • 22 CORABANTI cz.1
  • 24 CORABANTI cz.3
  • 38 ARGANNAS cz.1
  • 07 TREGGET cz.3
  • 06 TREGGET cz.2
  • 14 MARU cz.5

Informacja o grze

Sentinel: Strażnik Grobowca jest grą przygodową, stworzoną przez polskie studio deweloperskie Detalion. Gracz wciela się w młodego mężczyznę imieniem Beni, który decyduje się zapuścić wgłąb tajemniczych jaskiń pozostawionych przez dawno wymarłą rasę Tastan. Tytuł oferuje ponad 20 różnego rodzaju zagadek do rozwiązania oraz wbudowany system pomocy.

Gra Sentinel: Descendants in Time, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 34


Sentinel:Strażnik Grobowcaporadnik do gry

autor: Bolesław "Void" Wójtowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=376

[email protected]

Spis treści

Kilka słów tytułem wstępu...

01 Podróż się zaczyna...

02 GROBOWIEC 35 cz.1

03 GROBOWIEC 35 cz.2

04 GROBOWIEC 35 cz.3

05 TREGGET cz.1

06 TREGGET cz.2

07 TREGGET cz.3

08 TREGGET cz.4

09 TREGGET cz.5

10 MARU cz.1

11 MARU cz.2

12 MARU cz.3

13 MARU cz.4

14 MARU cz.5

15 ESKA cz.1

16 ESKA cz.2

17 ESKA cz.3

18 ESKA cz.4

19 ESKA cz.5

20 ESKA cz.6

21 GROBOWIEC 35

22 CORABANTI cz.1

23 CORABANTI cz.2

24 CORABANTI cz.3

25 CORABANTI cz.4

26 CORABANTI cz.5

27 SANSELARD cz.1

28 SANSELARD cz.2

29 SANSELARD cz.3

30 SANSELARD cz.4

31 SANSELARD cz.5

32 SANSELARD cz.6

33 SANSELARD cz.7

34 GODA cz.1

35 GODA cz.2

36 GODA cz.3

37 GROBOWIEC 35

38 ARGANNAS cz.1

39 ARGANNAS cz.2

40 ARGANNAS cz.3

41 ARGANNAS cz.4

42 ARGANNAS cz.5

43 ARGANNAS cz.6

44 ARGANNAS cz.7

45 ARGANNAS cz.8

46 GROBOWIEC 35 cz.1

47 GROBOWIEC 35 cz.2

Kilka słów tytułem wstępu...

Najnowsza, i miejmy nadzieję, że nie ostatnia, gra sygnowana przez Detalion jest produkcją niewątpliwie bliźniaczo podobną do ich wcześniejszych projektów, takich jak chociażby "Schizm". Gra przygodowa z przewagą zagadek logicznych, gdzie tak naprawdę fabuła stanowi zaledwie pretekst dla beztroskiego wędrowania po coraz to piękniejszych światach i rozwiązywania kolejnych szarad i łamigłówek. Jedni ten rodzaj rozrywki stawiają ponad inne, drudzy trzymają się od nich z daleka. Ci pierwsi z ogromną satysfakcją będą ślęczeć godzinami nad kolejną łamigłówką, rysując na kartce przedziwne wzory i dokonując niesamowitych czasami obliczeń. Im raczej ten poradnik nie będzie potrzebny. Chyba, że gdzieś pojawi się bariera nie do przejścia...

Ale może zdarzyć się, że w świat Sentinela zabłądzi ktoś, kto zafascynowany wspaniałymi pejzażami postanowi zmierzyć się również z ukrytymi tam tajemnicami i zagadkami. I błyskawicznie przekona się, że to dosyć trudna gra. Może nie tak jak obydwa Schizmy, jednakże może dać nieźle popalić szarym komórkom. Wówczas, drogi graczu, gdy będziesz już bliski stwierdzenia, że tej łamigłówki rozwiązać się nie da, zapraszam na te stronice, a na pewno znajdziesz tu jakąś podpowiedź lub wskazówkę.

Starałem się jak mogłem, by nie zdradzać tu wątku fabularnego, dlatego skupiłem się na opisywaniu poszczególnych zagadek, wszak to one stanowią główną wartość tej gry. Ale i tutaj w kilku miejscach pozostawiłem pole do działań dla gracza. W takich miejscach jak kładki na wulkanicznym Corabanti, czy też ostateczny test w Grobowcu 35 podpowiadam jak zabrać się do rozwiązania tych łamigłówek, nie prowadząc jednakże gracza krok po kroczku. Myślę, że każdy, obdarzony chociażby odrobiną dobrej woli, czytając te opisy i analizując obrazki z gry, poradzi sobie ze zrozumieniem sposobu, w jaki należy zabrać się za rozwikłanie tego problemu. A jeśli nie? No cóż, jestem przekonany, że taki osobnik da sobie spokój z grą już dużo, dużo wcześniej...

Zapraszam więc do poznania tajemnic Grobowca 35, rozwikłania zagadek skrywanych przez Dormeuse, zmierzenia się z tajemniczymi światami Eska, Sanselard, czy Argannas. Na końcu przyznacie, że warto było przezwyciężyć wszystkie trudy i przeżyć tę wspaniałą przygodę. Oby nie ostatnią...

01 Podróż się zaczyna...

Grobowce