Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry - Bolesław "Void" Wójtowicz - ebook
Opis

Poradnik do kryminalnej gry przygodowej „Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo”, pomoże w wyjaśnieniu licznych morderstw następujących wśród dziesięciu osób odizolowanych na tajemniczej wyspie z dala od cywilizacji i z powodzeniem ukończyć rozgrywkę.

Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • ROZDZIAŁ II - cz.4
  • ROZDZIAŁ I - cz.3
  • ROZDZIAŁ I - cz.1
  • ROZDZIAŁ I - cz.4
  • ROZDZIAŁ I - cz.2
  • ROZDZIAŁ I - cz.10
  • ROZDZIAŁ I - cz.6
  • ROZDZIAŁ I - cz.13
  • ROZDZIAŁ II - cz.1
  • ROZDZIAŁ II - cz.2

Informacja o grze

And Then There Were None to przygodówka, utrzymana w konwencji kryminału i będąca pierwszą odsłoną pięcioczęściowego cyklu gier na podstawie twórczości literackiej pamiętnej Agathy Christie

Gra Agatha Christie: And Then There Were None, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, Wii. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 39


Agatha Christie:I nie było już nikogoporadnik do gry

autor: Bolesław "Void" Wójtowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=477

k[email protected]

Spis treści

Kilka słów tytułem wstępu...

ROZDZIAŁ I - cz.1

ROZDZIAŁ I - cz.2

ROZDZIAŁ I - cz.3

ROZDZIAŁ I - cz.4

ROZDZIAŁ I - cz.5

ROZDZIAŁ I - cz.6

ROZDZIAŁ I - cz.7

ROZDZIAŁ I - cz.8

ROZDZIAŁ I - cz.9

ROZDZIAŁ I - cz.10

ROZDZIAŁ I - cz.11

ROZDZIAŁ I - cz.12

ROZDZIAŁ I - cz.13

ROZDZIAŁ I - cz.14

ROZDZIAŁ I - cz.15

ROZDZIAŁ II - cz.1

ROZDZIAŁ II - cz.2

ROZDZIAŁ II - cz.3

ROZDZIAŁ II - cz.4

ROZDZIAŁ II - cz.5

ROZDZIAŁ III - cz.1

ROZDZIAŁ III - cz.2

ROZDZIAŁ III - cz.3

ROZDZIAŁ III - cz.4

ROZDZIAŁ III - cz.5

ROZDZIAŁ III - cz.6

ROZDZIAŁ III - cz.7

ROZDZIAŁ III - cz.8

ROZDZIAŁ III - cz.9

ROZDZIAŁ III - cz.10

ROZDZIAŁ III - cz.11

ROZDZIAŁ III - cz.12

ROZDZIAŁ III - cz.13

ROZDZIAŁ IV - cz.1

ROZDZIAŁ IV - cz.2

ROZDZIAŁ IV - cz.3

ROZDZIAŁ IV - cz.4

ROZDZIAŁ IV - cz.5

ROZDZIAŁ IV - cz.6

ROZDZIAŁ IV - cz.7

ROZDZIAŁ V - cz.1

ROZDZIAŁ V - cz.2

ROZDZIAŁ V - cz.3

ROZDZIAŁ V - cz.4

ROZDZIAŁ V - cz.5

ROZDZIAŁ V - cz.6

ROZDZIAŁ V - cz.7

ROZDZIAŁ V - cz.8

ROZDZIAŁ V - cz.9

ROZDZIAŁ VI - cz.1

ROZDZIAŁ VI - cz.2

ROZDZIAŁ VI - cz.3

ROZDZIAŁ VI - cz.4

ROZDZIAŁ VII - cz.1

ROZDZIAŁ VII - cz.2

ROZDZIAŁ VII - cz.3

ROZDZIAŁ VIII - cz.1

ROZDZIAŁ VIII - cz.2

ROZDZIAŁ VIII - cz.3

ROZDZIAŁ IX - cz.1

ROZDZIAŁ IX - cz.2

ROZDZIAŁ X - cz.1

ROZDZIAŁ X - cz.2

ROZDZIAŁ X - cz.3

ZAKOŃCZENIE AGATHY CHRISTIE

Kilka słów tytułem wstępu...

Gra zatytułowana "And Then There Were None", oparta na znanej powieści Agathy Christie, to klasyczna gra przygodowa, typu point'n'click, w której nacisk położony został na prowadzenie rozmów z poszczególnymi uczestnikami wydarzeń i wyciąganie wniosków, co do dalszego rozwoju sytuacji. Prawie wcale nie napotykamy tutaj jakiś skomplikowanych łamigłówek, w rozwiązaniu których należałoby używać kartki, ołówka, czy też jakichś skomplikowanych wzorów matematycznych. Dlatego też, co może niektórych zdziwić, uważam, że do dobrej zabawy z tą grą nie jest wcale potrzebny żaden poradnik. To, dokąd pójdziemy, z kim będziemy rozmawiać, w jakiej kolejności wykonamy poszczególne czynności, a nawet, czy w ogóle je wykonamy, zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli każdego z graczy. I wcale nie trzeba robić tego w taki sposób, jak zostało to tutaj opisane. Ale należy pamiętać o jednym: dzień musi się zakończyć, rozdział zamknąć...

Dlatego też proponuję bawić się samemu dopóty, dopóki to będzie możliwe. Dopiero, kiedy dalsza droga stanie się nie do przejścia, należy zajrzeć na te stronice. Rzucić okiem, westchnąć: "Że też o tym nie pomyślałem...", i bawić się dalej w najlepsze...

Skoro więc już wszystko jasne, wyruszmy wreszcie na tę przeklętą przez Boga i ludzi wyspę, razem z tą grupką nieszczęśników, nieświadomych tego, co ich tam czeka...

Zjechali się z różnych stron, przybywając na zaproszenie. Pociągami, samochodami, by końcu dotrzeć na molo w Sticklehaven. Przywitał ich osobiście sam Davis, szef portu. Kiedy podszedłem do tej grupki, odniosłem dziwne wrażenie, że jednego z gości zdziwił mój widok.

Moje zadanie było proste: przewieźć ich wszystkich na wyspę. Gdyby nie ta pogoda... Minęliśmy ogromną skałę wystającą z morza, która przyciągnęła uwagę moich pasażerów i po chwili dotarliśmy do przystani. Tam czekał na nas już Rogers.

Goście udali się po schodach na górę, a ja pomogłem wtaszczyć ogromne walizki do domu.

ROZDZIAŁ I - cz.1

Dziesięciu małych marynarzyków

Do obiadu siadło miło,

Jeden czymś się zakrztusił

I dziewięciu ich już było

Kiedy bagaże znalazły się już pod dachem, Rogers pożegnał mnie chłodno i kazał wracać. W taką pogodę?! Ale co było robić? Zszedłem w dół, do przystani, przyglądając się po drodze skałom wyspy.

Moja łódź! Zniszczona! Ktoś to zrobił celowo... Tylko po co? Czemu miałbym zostawać na tej wyspie? Muszę tego się dowiedzieć...

Wszedłem po