Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry - Bolesław "Void" Wójtowicz - ebook
PROMOCJA

Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry ebook

Bolesław "Void" Wójtowicz

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do klasycznej gry przygodowej Nibiru: Age Of Secrets zawiera kompletny, ilustrowany opis przejścia, pomocny przy odkrywaniu tajemnic starożytnej cywilizacji z planety Nibiru, związanej z niemieckimi dążeniami do budowy super broni.

Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • ŚWIĄTYNIA ŚWITU (2) (MEKSYK)
  • KOPALNIA (2) (ZACHODNIE CZECHY)
  • ŚWIĄTYNIA ŚWITU (1) (MEKSYK)
  • ŚWIĄTYNIA ŚWITU (2) (MEKSYK)
  • ŚWIĄTYNIA ŚWITU (1) (MEKSYK)
  • ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3) (MEKSYK)
  • ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3) (MEKSYK)
  • MOST KAROLA (PRAGA)
  • BIUROWIEC (PRAGA)
  • ARCHIWUM (PRAGA)

Informacja o grze

Nibiru: Messenger of the Gods to gra przygodowa (typu „point and click”) zrealizowana przez czeski zespół developerski Unknown Identity, który zasłynął w świecie głównie dzięki udanej przygodówce The Black Mirror wydanej przez firmę The Adventure Comany.

Gra Nibiru: Age Of Secrets, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 38

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Nibiru:Wysłannik Bogówporadnik do gry

autor: Bolesław "Void" Wójtowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=455

[email protected]

Spis treści

POCZĄTEK

PRAGA

MOST KAROLA

DOM BARBORY (1)

DOM BARBORY (2)

PARK I OKOLICE (1)

PARK I OKOLICE (2)

ARCHIWUM

BIUROWIEC

ZACHODNIE CZECHY

OBÓZ (1)

OBÓZ (2)

KOPALNIA (1)

KOPALNIA (2)

BUNKIER (1)

BUNKIER (2)

BUNKIER (3)

BUNKIER (4)

BUNKIER (5)

BUNKIER (6)

FRANCJA

HOTEL SAFRON

NABRZEŻA

POSIADŁOŚĆ PROFESORA

NABRZEŻA

POSIADŁOŚĆ PROFESORA

HOTEL SAFRON (1)

HOTEL SAFRON (2)

MEKSYK

TECOLUT (1)

TECOLUT (2)

ŚWIĄTYNIA ŚWITU (1)

ŚWIĄTYNIA ŚWITU (2)

ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3)

TECOLUT

WIOSKA INDIAŃSKA

TECOLUT

ŚWIĄTYNIA ŚWITU (1)

ŚWIĄTYNIA ŚWITU (2)

ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3)

ŚWIĄTYNIA ŚWITU (4)

INDIAŃSKA WIOSKA

ŚWIĄTYNIA BOGÓW (1)

ŚWIĄTYNIA BOGÓW (2)

PARYŻ - FINAŁ

POCZĄTEK

POCZĄTEK

Zaproszenie od wuja Francois nie było mi akurat na rękę, gdyż zawalony byłem swoją pracą. Ale profesor De Wilde nie zwykł prosić, ale raczej wydawał polecenia. Kiedy się już u niego zjawiłem, opowiedział mi niezwykłą historię o NiBiRu, dwunastej planecie naszego układu słonecznego. Zawsze tę opowieść miałem za bajkę, ale okazało się, że profesor odkrył jakieś nowe informacje związane z NiBiRu i hitlerowskimi planami. Miał mi je przekazać jego kontakt, o wdzięcznym imieniu Barbora, w Pradze. Spotkanie nasze wyznaczono na moście Karola. Wolałem nie odmawiać profesorowi i ruszyłem do Czech...

PRAGA

MOST KAROLA

PRAGA - MOST KAROLA

Pogoda raczej nie zachęcała do spacerów. Most Karola wydawał się opustoszały. Jeden turysta, jakiś malarz... Podszedłem do tego ostatniego. Nie był zbyt rozmowny, a wręcz arogancki. Francuz... Obejrzałem pomnik świętego Tomasza i podszedłem do malarza ponownie. Opowiedział mi, aczkolwiek bardzo niechętnie, o tym, co widział. A wbrew pozorom dojrzał sporo. Barborę i jakiegoś podejrzanego mężczyznę. Zaczął robić nawet jego portret...

Malarzowi wydawało się, że kobieta zostawiła jakąś kartkę na pomniku.. I rzeczywiście, kiedy przyjrzałem się bliżej posągowi, znalazłem notatkę od Barbory. Sięgnąłem po komórkę i poinformowałem o wszystkim Francois. Ten polecił mi, bym udał się do mieszkania Barbory, podał adres i jej pełne dane. Co było robić... Po chwili stałem pod budynkiem nr 52...

DOM BARBORY (1)

PRAGA - DOM BARBORY

Ponieważ drzwi były zamknięte, użyłem dzwonka domofonu. Niestety, w mieszkaniu oznaczonym kartką "B. Kanska" nikt nie odpowiadał. Podzwoniłem trochę po sąsiadach, aż w końcu któryś z nich się zlitował i udzielił mi dobrej rady na przyszłość, jak otwierać te drzwi... Wszedłem do środka. Tuż przy wejściu dostrzegłem dużą tablicę z ogłoszeniami dla mieszkańców, a trochę dalej skrzynki na listy. Kiedy przyjrzałem się im bliżej, znalazłem informację z numerem mieszkania Barbory. Apartament 17, piąte piętro...

Wjechałem na górę i podszedłem do drzwi mieszkania. Prześwitywało spod nich słabe światło. Obejrzałem wizytówkę i zadzwoniłem dzwonkiem. Światło zgasło! Ktoś więc jest w mieszkaniu... Dalsze stukanie do drzwi obudziło tylko sąsiadów. Muszę inną drogą się tam dostać...

Schody prowadziły na poddasze. Ale wejście było zamknięte. Może na tablicy na parterze będzie jakaś informacja gdzie znajduje się klucz? Zjechałem na dół i przyjrzałem się bliżej tablicy. Jest! Klucz przy gaśnicy... Wróciłem na piąte piętro i podszedłem do kącika z gaśnicą. Na tabliczce obok znalazłem klucz. Wszedłem po schodach i otworzyłem przejście na poddasze...

Włączyłem po omacku światło. Ależ to graciarnia... Tuż przy wejściu na wiadrze leżała szmata, którą zabrałem. Nieopodal na ścianie wisiała zwinięta lina, która też mogła się przydać w realizacji mojego planu. Dostęp do okna zasłonięty był ogromną szafą, ale to nie stanowiło problemu. Wystarczyło spod jednej z nóg wyjąć cegłę i szafa leżała już na podłodze...

Teraz moją uwagę przykuła dziura w podłodze. Uważając na gwoździe wyjąłem z niej kulkę. Ciekawe...

DOM BARBORY (2)

Muszę szybko zabrać się za okno... Pomagając sobie szmatą najpierw zbiłem szybę, a potem ostrożnie wyjąłem resztki szkła. Podszedłem do drewnianego słupa i przywiązałem do niego linę, której koniec wyrzuciłem za okno. Reszta była prosta.

Kiedy