Post Mortem - poradnik do gry - Bolesław "Void" Wójtowicz - ebook
Opis

Bogato ilustrowany opis przejścia przygodowej gry Post Mortem, w której jako prywatny detektyw Gus rozwiązujemy zagadkę śmierci państwa Whyte oraz poznajemy tajemnicę zakochanego Templariusza...

Post Mortem - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Komisariat Policji
  • Hotel Orphee #1
  • Studio
  • Paryż, rok 1925
  • Dom de Allepina - cz.1
  • Alambic Bistro
  • Dom de Allepina
  • Pokój 507
  • Komisariat Policji
  • Alambic Bistro

Informacja o grze

Utrzymana w mrocznych klimatach detektywistyczna przygodówka. Akcja przenosi nas do Paryża lat dwudziestych XX wieku. Zostajemy wynajęci przez tajemniczą piękność w celu odnalezienia zabójcy jej siostry i szwagra. W trakcie śledztwa musimy gromadzić poszlaki i dowody rzeczowe, przesłuchiwać świadków i podejrzanych, jak również rozwiązywać pomysłowe łamigłówki.

Gra Post Mortem, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 26


Post Mortemporadnik do gry

autor: Bolesław "Void" Wójtowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=194

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Paryż, rok 1925

Studio

Hotel Orphee #1

Komisariat Policji

Biuro dr Francka Kaufnera

Hotel Orphee #2

Alambic Bistro

Studio

Alambic Bistro

Komisariat Policji

Pokój 507

Biuro Hellouina

Opowieść Jacquesa Hellouina

Apartament Eatonów

Siedziba Bractwa Różokrzyżowców

Biuro Dr Francka Kaufnera

Restauracja "U Aleksandra"

Hotel Orphee #3

Studio

Restauracja "U Aleksandra"

Siedziba Bractwa Różokrzyżowców

Biuro Hellouina

Apartament Eatonów

Biuro Dr Francka Kaufnera - cz.1

Biuro Dr Francka Kaufnera - cz.2

Biuro Dr Francka Kaufnera - cz.3

Dom de Allepina - cz.1

Dom de Allepina - cz.2

Siedziba Bractwa

Dom de Allepina - cz.1

Dom de Allepina - cz.2

Studio

Alambic Bistro

Stacja Molitor

Posterunek Policji

Dom de Allepina

Wstęp

Zanim wyruszymy w podróż śladami pewnego zakochanego Templariusza, kilka słów tytułem wyjaśnienia...

Post Mortem, to jedna z tych gier, w których graczowi pozostawiono pewien wybór. Wiedzie w niej kilka dróg którymi może on podążać i każda z nich doprowadzi w końcu do innego zakończenia. Wbrew pozorom drogi te nie są aż tak różne od siebie i w wielu miejscach łączą się ze sobą, a wszystkie dostępne w końcu lokacje i tak poznamy, tyle tylko, że w innej kolejności. Z drugiej strony warto podróżować z naszym bohaterem nawet kilka razy, by poznać każdą z nich...

Już na początku gry Gus MacPherson w rozmowie z recepcjonistą może zdecydować o tym, czy się ujawni i zdradzi swój wykonywany obecnie zawód, czy też poda się za kogoś zupełnie innego. Od tego momentu napotkane postacie będą traktować go różnie w zależności od tego jaką podejmie decyzję.

Podobnie rzecz się ma w trakcie końcowej rozmowy z komisarzem Lebrunem, od której to zależy, jakie gracz ujrzy zakończenie opowieści.

My przedstawiamy jedną z tych dróg, podczas której Gus jest oczywiście prywatnym detektywem i jako taki rozwiązuje zagadkę śmierci państwa Whyte. I zakochanego Templariusza również...

Wystarczy tego gadania, czas zanurzyć się w mroczne zaułki Paryża...

Paryż, rok 1925

Paryż, rok 1925

Piękne kobiety z reguły oznaczają kłopoty... Stara prawda, a jakże wciąż aktualna. Powinienem był o tym pamiętać gdy sięgałem po klamkę, by otworzyć drzwi. Początkowo myślałem, że to najprawdopodobniej do wrót mego studia, w ten paskudny deszczowy wieczór, dobija się dozorca z zamiarem wyciągnięcia ode mnie tych kilku ostatnich franków jakie jeszcze mi zostały w kieszeni. Ale kiedy ją zobaczyłem, stojącą na progu... A zresztą, dla niej gotów byłbym popaść w największe nawet kłopoty...

Powiedziała, iż nazywa się Sophia Blake i potrzebuje mojej pomocy. Przez moment myślałem, że oto doczekałem chwili, gdy przyjdzie mnie, Gusowi MacPhearsonowi, początkującemu jeszcze