8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do przygodówki Myst V: Koniec Wieków to przede wszystkim ilustrowany opis przejścia gry, dzięki któremu poznacie najskrytsze tajemnice starożytnej cywilizacji D’ni.
Myst V: Koniec Wieków - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Myst V: End of Ages jest kolejną odsłoną znakomitego cyklu gier przygodowych, zapoczątkowanego w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Twórcy niniejszej pozycji z Randem Millerem na czele przygotowali ją w taki sposób, aby była ona przystępna nie tylko dla zagorzałych entuzjastów serii.
Gra Myst V: End of Ages, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 34
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=447
"Przyszłość D'ni jest jak klepsydra, w której pozostało ostatnie ziarnko piasku…"
Atrus
Ogromna, mroczna sala. To tu tyle lat spędził Atrus... Bahro... Na mój widok zniknęli gdzieś. Rozejrzałem się dookoła. Wszędzie widać zniszczenia i ziemia, gdzieś hen, nad moją głową, wciąż drży... Na stole dostrzegłem księgę Myst, lecz ponieważ była zapieczętowana, niewielki miałem z niej pożytek. Podszedłem powoli do jedynych drzwi wyposażonych w klamkę i ostrożnie nacisnąłem ją. Kiedy się uchyliły, wszedłem w korytarz. Piękne, kolorowe arkady powiodły mnie w dół, po schodach.
Na ich końcu, po minięciu niewielkiej sali, z okien której mogłem podziwiać wiszących gdzieś u powały Bahro, dostrzegłem lampę i leżący tam przedmiot. Księga, w której będę mógł robić podręczne notatki...
Niewielki korytarzy zaprowadził mnie do sali z Bahro i tajemniczą, mieniącą się kolorami kulą. Wszedłem do niej i dotknąłem stojącego na środku kamiennego postumentu. Gdy wyszedłem z kuli, pojawiła się Yeesha...
Wysłuchałem córki Atrusa. Aby zdobyć Rozetę, muszę zebrać to, co zostało dawno temu rozrzucone...
Kiedy powiedziała: "Zaczynaj", zostałem przeniesiony na powierzchnię wyspy, gdzie już czekał na mnie człowiek, który przedstawił się jako Esher, archiwista D'ni. Wyjaśnił mi niektóre słowa Yeeshy, a potem skierował w stronę rozpadliny. Odszukanie jej nie zajęło mi wiele czasu...
Zszedłem po drabince w dół. Tunele D'ni... Bahro widać za mną nie przepadają, bo uciekły na mój widok. Ruszyłem przez jaskinię i wyszedłem na korytarz. Lampa, a przy niej porzucona księga. Nieopodal następna... To pamiętniki Yeeshy, strony, na których zawarła całe swoje życie...
Skręciłem w prawo i na końcu korytarza dostrzegłem wejście do niewielkiego pokoju. Po lewej stało dziwne urządzenie, coś w rodzaju komunikatora. Kiedy nacisnąłem niebieski przycisk, pojawiła się Yeesha. Wysłuchałem ją...
Na leżance dostrzegłem kolejną część pamiętnika Yeeshy, a nieopodal mapę, czy może raczej szkic techniczny jakichś urządzeń. W rogu zauważyłem niewielki znaczek "DRC", a więc rysunek został wykonany przez Radę Odnowy D'ni... Ciekawe...
Obejrzałem jeszcze inne nieczynne urządzenie, porozrzucane elementy wyposażenia i podest. Po prawej stał postument z otwartą księgą. Dotknąłem jej. Prowadziła ona do...
Pojawił się Esher. Opowiedział mi o zamkniętym w kuli piedestale i o Bahro. Widać nie żywił do tych stworzeń zbytniej sympatii... Wyjaśnił, że jeśli użyję piedestału, zostanę przeniesiony do Wieku Tahgira, gdzie znów się z nim spotkam. Ale to może później...
Rozejrzałem się dookoła. Dwa