Myst V: Koniec Wieków - poradnik do gry - Bolesław "Void" Wójtowicz - ebook

Myst V: Koniec Wieków - poradnik do gry ebook

Bolesław "Void" Wójtowicz

0,0
7,88 zł

Opis

Poradnik do przygodówki Myst V: Koniec Wieków to przede wszystkim ilustrowany opis przejścia gry, dzięki któremu poznacie najskrytsze tajemnice starożytnej cywilizacji D’ni.

Myst V: Koniec Wieków - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 11 DIREBO
  • 10 TUNELE D’NI cz.2
  • 09 TUNELE D’NI cz.1
  • 08 DIREBO
  • 07 TUNELE D’NI cz.2
  • 06 TUNELE D’NI cz.1
  • 05 DIREBO
  • 04 TUNELE D’NI
  • 03 DIREBO
  • 02 TUNELE D’NI

Informacja o grze

Myst V: End of Ages jest kolejną odsłoną znakomitego cyklu gier przygodowych, zapoczątkowanego w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Twórcy niniejszej pozycji z Randem Millerem na czele przygotowali ją w taki sposób, aby była ona przystępna nie tylko dla zagorzałych entuzjastów serii.

Gra Myst V: End of Ages, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 34




Myst V:Koniec Wiekówporadnik do gry

autor: Bolesław "Void" Wójtowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=447

[email protected]

Spis treści

WSTĘP

01 K'VEER

02 TUNELE D'NI

03 DIREBO

04 TUNELE D'NI

05 DIREBO

06 TUNELE D'NI cz.1

07 TUNELE D'NI cz.2

08 DIREBO

09 TUNELE D'NI cz.1

10 TUNELE D'NI cz.2

11 DIREBO

12 NOLOBEN cz.1

13 NOLOBEN cz.2

14 NOLOBEN cz.3

15 NOLOBEN cz.4

16 NOLOBEN cz.5

17 NOLOBEN cz.6

18 NOLOBEN cz.7

19 NOLOBEN cz.8

20 DIREBO

21 TAHGIRA cz.1

22 TAHGIRA cz.2

23 TAHGIRA cz.3

24 TAHGIRA cz.4

25 TAHGIRA cz.5

26 TAHGIRA cz.6

27 DIREBO

28 TODELMER cz.1

29 TODELMER cz.2

30 TODELMER cz.3

31 TODELMER cz.4

32 TODELMER cz.5

33 TODELMER cz.6

34 TODELMER cz.7

35 DIREBO

36 LAKI'AHN cz.1

37 LAKI'AHN cz.2

38 LAKI'AHN cz.3

39 LAKI'AHN cz.4

40 LAKI'AHN cz.5

41 LAKI'AHN cz.6

42 LAKI'AHN cz.7

43 LAKI'AHN cz.8

44 LAKI'AHN cz.9

45 K'VEER

46 RELEESHAHN

WSTĘP

"Przyszłość D'ni jest jak klepsydra, w której pozostało ostatnie ziarnko piasku…"

Atrus

01 K'VEER

K'VEER

Ogromna, mroczna sala. To tu tyle lat spędził Atrus... Bahro... Na mój widok zniknęli gdzieś. Rozejrzałem się dookoła. Wszędzie widać zniszczenia i ziemia, gdzieś hen, nad moją głową, wciąż drży... Na stole dostrzegłem księgę Myst, lecz ponieważ była zapieczętowana, niewielki miałem z niej pożytek. Podszedłem powoli do jedynych drzwi wyposażonych w klamkę i ostrożnie nacisnąłem ją. Kiedy się uchyliły, wszedłem w korytarz. Piękne, kolorowe arkady powiodły mnie w dół, po schodach.

Na ich końcu, po minięciu niewielkiej sali, z okien której mogłem podziwiać wiszących gdzieś u powały Bahro, dostrzegłem lampę i leżący tam przedmiot. Księga, w której będę mógł robić podręczne notatki...

Niewielki korytarzy zaprowadził mnie do sali z Bahro i tajemniczą, mieniącą się kolorami kulą. Wszedłem do niej i dotknąłem stojącego na środku kamiennego postumentu. Gdy wyszedłem z kuli, pojawiła się Yeesha...

Wysłuchałem córki Atrusa. Aby zdobyć Rozetę, muszę zebrać to, co zostało dawno temu rozrzucone...

Kiedy powiedziała: "Zaczynaj", zostałem przeniesiony na powierzchnię wyspy, gdzie już czekał na mnie człowiek, który przedstawił się jako Esher, archiwista D'ni. Wyjaśnił mi niektóre słowa Yeeshy, a potem skierował w stronę rozpadliny. Odszukanie jej nie zajęło mi wiele czasu...

02 TUNELE D'NI

TUNELE D'NI

Zszedłem po drabince w dół. Tunele D'ni... Bahro widać za mną nie przepadają, bo uciekły na mój widok. Ruszyłem przez jaskinię i wyszedłem na korytarz. Lampa, a przy niej porzucona księga. Nieopodal następna... To pamiętniki Yeeshy, strony, na których zawarła całe swoje życie...

Skręciłem w prawo i na końcu korytarza dostrzegłem wejście do niewielkiego pokoju. Po lewej stało dziwne urządzenie, coś w rodzaju komunikatora. Kiedy nacisnąłem niebieski przycisk, pojawiła się Yeesha. Wysłuchałem ją...

Na leżance dostrzegłem kolejną część pamiętnika Yeeshy, a nieopodal mapę, czy może raczej szkic techniczny jakichś urządzeń. W rogu zauważyłem niewielki znaczek "DRC", a więc rysunek został wykonany przez Radę Odnowy D'ni... Ciekawe...

Obejrzałem jeszcze inne nieczynne urządzenie, porozrzucane elementy wyposażenia i podest. Po prawej stał postument z otwartą księgą. Dotknąłem jej. Prowadziła ona do...

03 DIREBO

DIREBO

Pojawił się Esher. Opowiedział mi o zamkniętym w kuli piedestale i o Bahro. Widać nie żywił do tych stworzeń zbytniej sympatii... Wyjaśnił, że jeśli użyję piedestału, zostanę przeniesiony do Wieku Tahgira, gdzie znów się z nim spotkam. Ale to może później...

Rozejrzałem się dookoła. Dwa