Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry - Bolesław "Void" Wójtowicz - ebook

Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry ebook

Bolesław "Void" Wójtowicz, Bartek "Bartolomeo" Czajkowski

0,0
7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kompletny opis przejścia, które umożliwi Wam ukończyć tą ciekawą grę przygodową i spowodować, aby cudowne białe ptaki ponownie wzbiły się w przestworza nad krainą Amerzone.

Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Latarnia cz.1
  • Pueblo cz.1
  • Wioska cz.2
  • Wioska cz.1
  • Rzeka
  • Pueblo cz.2
  • Wyspa cz.2
  • Wyspa cz.1
  • Latarnia cz.4
  • Latarnia cz.3

Informacja o grze

Przygodówka ze świetną oprawą audiowizualną, w której przenosimy się do tytułowej krainy Amerzone. Produkcja przypomina klasycznego Mysta – przemierzamy w niej kolejne statyczne lokacje, szukamy przedmiotów i rozwiązujemy zagadki. W ten sposób ratujemy mistyczny świat od zagłady. Na uwagę zasługują ciekawy projekty fantastycznych lokacji.

Gra Amerzone: The Explorer's Legacy, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 15

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Amerzone:Testament Odkrywcyporadnik do gry

autorzy: Bolesław "Void" Wójtowicz, Bartek "Bartolomeo" Czajkowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=55

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Latarnia cz.1

Latarnia cz.2

Latarnia cz.3

Latarnia cz.4

Wyspa cz.1

Wyspa cz.2

Pueblo cz.1

Pueblo cz.2

Rzeka

Wioska cz.1

Wioska cz.2

Bagno

Świątynia Wulkanu

Wstęp

Przeczucia mnie jednak nie myliły. Kiedy dostałem zlecenie na przeprowadzenie wywiadu z tym szalonym naukowcem, który za swoją siedzibę obrał starą latarnię morską, coś mi mówiło, że ta sprawa odmieni moje życie. I tak w rzeczywistości się stało. Ale zacznijmy od początku...

Poradnik do Amerzone zawiera kompletny opis ukończenia gry i wzbogacony jest o liczne zdjęcia, niemal wszystkich wykonywanych czynności.

Latarnia cz.1

Szef każe, sługa musi. Wyruszyłem więc z redakcji i kroki swoje skierowałem na drogę prowadzącą w stronę latarni. W trakcie spaceru spotkałem listonosza, z którym zamieniłem kilka słów na temat dziwnego naukowca z latarni. Widać, że cieszył się wśród okolicznych mieszkańców sporym szacunkiem. Opowiedział mi tez o liście z muzeum, który właśnie staruszkowi dostarczył. Po drodze zatrzymałem się jeszcze przy zamontowanej na poboczu lunecie, dzięki której mogłem rzucić okiem na latarnię i okolice. Po chwili byłem u celu wędrówki. Ciągle towarzyszyło mi wycie wiatru i krzyki ptaków.