nieSławny: inFamous 2 - opis przejścia - poradnik do gry - Michał "Kwiść" Chwistek - ebook

nieSławny: inFamous 2 - opis przejścia - poradnik do gry ebook

Michał "Kwiść" Chwistek

0,0

Opis

Opis przejścia do gry nieSławny: inFamous 2 skrupulatnie opisuje wszystkie zadania główne, wraz z poradami dotyczącymi trudniejszych starć. Ponadto tekst został wzbogacony ponad 400 ilustracjami, szczegółowo obrazującymi istotne aspekty gry.

nieSławny: inFamous 2 - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ostatni fragment; Ostateczna decyzja
  • Dobra wersja zakończenia (Zakończenie)
  • Jak z płatka; Oblicze zmiany
  • Zła wersja zakończenia (Zakończenie)
  • Prolog
  • Straty
  • Moment napędowy
  • Demony
  • Opis przejścia - Wprowadzenie
  • Przeprawa do New Marais

Informacja o grze

Kontynuacja dynamicznej gry akcji, rozgrywanej na ulicach ogromnej metropolii, w której otrzymujemy do wykonania wiele ciekawych misji oraz zadań dodatkowych. Tym razem uciekając przed Bestią trafiamy do miasta New Marais, gdzie władzę przejęła militarna organizacja dowodzona przez charyzmatycznego Bertranda. W porównaniu z poprzednią odsłoną nasz bohater zdobył wiele nowych mocy i umiejętności.

Gra inFamous 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 50

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



nieSławny: inFamous 2Opis przejściaporadnik do gry

autor: Michał "Kwiść" Chwistek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1125

[email protected]

Spis treści

Opis przejścia - Wprowadzenie

Prolog

Przeprawa do New Marais

Moment napędowy

Zguba

Karma to sucz

Ewolucja

Bertrand wchodzi na scenę; Bombowe widmo

Polowanie na Wolfa

Ciężkie chwile

Nadchodzi burza; Rozdarty

BUM!

Dowodzenie szarżą

Włącz zasilanie w Ascension Parish

Ofiara

Przewodnik nie człowiek

Dobry staje się lepszy

Historie z przeszłości

Przekazywanie mocy; Zwodzenie Rebeliantów

Kampania serc i umysłów

Zaatakuj fort

Joseph Bertrand III

Włącz zasilanie we Floodtown

Promień Dunbara

Płonące studnie

Pole promieni; Wywiad na zajezdni

Nowa rodzina Nix

Zdemaskowanie Bertranda

Bestia jest blisko

Włącz zasilanie w Gas Works

Sztuczni przewodnicy

Jak z płatka; Oblicze zmiany

Demony

Straty

Ostatni fragment; Ostateczna decyzja

Zakończenie

Dobra wersja zakończenia

Zła wersja zakończenia

Opis przejścia - Wprowadzenie

Poradnik Opis Przejścia

do gry nieSławny: inFamous 2 zawiera:

kompletny opis przejścia gry, wraz z poradami dotyczącymi trudniejszych starć.

Ponadto tekst został wzbogacony ponad 400 ilustracjami, szczegółowo obrazującymi istotne aspekty gry inFamous 2

Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań pobocznych oraz sekretów.

W celu ułatwienia korzystania z poradnika, wprowadzone zostały różnokolorowe czcionki, oraz specjalne oznaczenia.

Legenda:

Kolor czerwony - wrogowie.

Kolor pomarańczowy - sojusznicy.

Kolor zielony - nazwy zadań.

Kolor niebieski - nazwy umiejętności.

[1], [2] - znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem screenów. Jedynka oznacza obrazek po lewej, a dwójka po prawej stronie.

Autor: Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Prolog

Zaraz gdy film wprowadzający dobiegnie końca, będziesz zmuszony walczyć z potężnym gigantem zwanym Bestią. Nie masz się jednak czego obawiać. Cały pojedynek będzie w formie samouczka, podczas którego nauczysz się podstawowych ciosów i ruchów Cole'a. Na początku rusz prawym analogiem do góry, aby bohater spojrzał przed siebie [1], a następnie skieruj jego wzrok w lewo. W oddali zobaczysz dużą bramę [2].

Podbiegnij do niej i przytrzymaj L1, żeby w nią wycelować [1]. Wciskając R1 wystrzelisz kulę energii, która odblokuje przejście [2].

Biegnąc dalej przed siebie zobaczysz w pewnym momencie spadający z nieba samochód [1]. Gdy pojazd się rozbije, biegnij dalej prosto, aż do długiego pomostu [2].

Na jego końcu ponownie przytrzymaj L1, wyceluj w Bestię i wystrzel kilka pocisków. Po krótkiej cut-scence przeciwnik zbliży się [1]. Strzelaj teraz do niego cały czas, a jak tylko podniesie dłoń odskocz w lewo lub w prawo unikając ciosu. Chwilę później zostaniesz wyrzucony w powietrze [2].

W tej fazie walki również musisz prowadzić ciągły ostrzał [1], ale ataki Bestii wyglądają nieco inaczej. Twój przeciwnik co jakiś czas tworzy kulę energii, która będzie przyciągać cię do siebie. Przestań wtedy na chwilę strzelać i przy pomocy analoga staraj się lecieć w przeciwnym kierunku [2]. Jeżeli dotkniesz kuli, stracisz bardzo dużo życia.

W pewnym momencie bestia zmieni taktykę i spróbuje wyrwać pomost z wody [1]. Żeby ją ogłuszyć, przytrzymaj strzałkę w dół na KRZYŻAKU. Uderzysz w giganta potężną burzą jonową [2].

Po kolejnej cut-scence zacznij uciekać w kierunku, z którego przyszedłeś [1]. Na twojej drodze co jakiś czas będą pojawiać się przepaście. Przeskakuj je wciskając X[2].

Gdy wylądujesz w uścisku Bestii, ostrzelaj ją pociskami [1], a następnie zakończ walkę burzą jonową [2].

Przeprawa do New Marais

Na początku etapu nauczysz się posługiwać swoją nową bronią, zwaną Amp[1]. Żeby jej użyj, wciskaj kilkukrotnie KWADRAT. Będziesz w ten sposób wykonywał śmiercionośne sekwencje ciosów. Gdy nauczysz się już posługiwać nową zabawką, biegnij ścieżką cały czas prosto [2]. Twoim zdaniem jest odnalezienie moździerzaMilicji i zniszczenie go.

Po przebiegnięciu kilkunastu metrów dojdziesz do dziurawego pomostu [1]. Przeskocz na drugą stronę wciskając X i przytrzymując w locie R1. W ten sposób zaczniesz szybować [2]. Jest to bardzo przydatna umiejętność pozwalająca pokonywać szerokie przepaście.

Gdy dotrzesz na drugi brzeg, zostaniesz zaatakowany przez oddział przeciwników [1]. Zabij ich przy pomocy Piorunów alfa, albo uderzając Ampem. Pocisków możesz unikać wykonując przewrotu (KÓŁKO). Kawałek dalej znajduje się duża platforma [2].

Wejdź po drabinie na górę i zabij znajdujących się tam wrogów [1]. Jeżeli stracisz zbyt dużo zdrowia, możesz w prosty sposób je zregenerować. Podejdź do znajdującego się na końcu platformy przełącznika i przytrzymaj