Opis

Poradnik do gry Assassin's Creed Revelations zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z poradami ułatwiającymi zdobycie pełnej synchronizacji w każdym wspomnieniu. Ponadto obszerny fragment tekstu poświęcony został dostępnym w grze zadaniom dodatkowym.

Assassin's Creed: Revelations - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wprowadzenie
  • Sekwencja 3 - Lost and Found (9,10) (Opis przejścia)
  • Misje Desmonda (1) (Zadania dodatkowe)
  • Sekwencja 9 - Revelations (Opis przejścia)
  • Sekwencja 1 - A Sort of Homecoming (2) (Opis przejścia)
  • Misje frakcji (Zadania dodatkowe)
  • Sekwencja 3 - Lost and Found (1) (Opis przejścia)
  • Sekwencja 4 - The Uncivil War (1) (Opis przejścia)
  • Misje Desmonda (2) (Zadania dodatkowe)
  • Prolog (Opis przejścia)

Informacja o grze

Czwarta odsłona serii Assassin's Creed i jednocześnie finalna część trylogii o Ezio. Główny bohater wyrusza śladami swego przodka Altaira, trafiając do średniowiecznego Konstantynopola.

Gra Assassin's Creed: Revelations, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 80

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Assassin's Creed: RevelationsOpis przejściaporadnik do gry

autor: Michał "Kwiść" Chwistek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1184

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Prolog

Sekwencja 1 - A Sort of Homecoming (2)

Sekwencja 1 - A Sort of Homecoming (3)

Sekwencja 1 - A Sort of Homecoming (4)

Sekwencja 1 - A Sort of Homecoming (5)

Sekwencja 2 - The Crossroads of The World (1,2)

Sekwencja 2 - The Crossroads of The World (3-5)

Sekwencja 2 - The Crossroads of The World (6)

Sekwencja 2 - The Crossroads of The World (7)

Sekwencja 3 - Lost and Found (1)

Sekwencja 3 - Lost and Found (2)

Sekwencja 3 - Lost and Found (3-5)

Sekwencja 3 - Lost and Found (6)

Sekwencja 3 - Lost and Found (7,8)

Sekwencja 3 - Lost and Found (9,10)

Sekwencja 4 - The Uncivil War (1)

Sekwencja 4 - The Uncivil War (2,3)

Sekwencja 4 - The Uncivil War (4,5)

Sekwencja 4 - The Uncivil War (6)

Sekwencja 5 - Heir to The Empire (1,2)

Sekwencja 5 - Heir to The Empire (3)

Sekwencja 5 - Heir to The Empire (4-6)

Sekwencja 5 - Heir to The Empire (7)

Sekwencja 6 - Fortune's Disfavor (1,2)

Sekwencja 6 - Fortune's Disfavor (3-5)

Sekwencja 6 - Fortune's Disfavor (6)

Sekwencja 6 - Fortune's Disfavor (7,8)

Sekwencja 7 - Underworld (1,2)

Sekwencja 7 - Underworld (3,4)

Sekwencja 7 - Underworld (5-7)

Sekwencja 8 - The End of An Era (1,2)

Sekwencja 8 - The End of An Era (3)

Sekwencja 9 - Revelations

Zadania dodatkowe

Misje Desmonda (1)

Misje Desmonda (2)

Misje Desmonda (3)

Misje Desmonda (4)

Misje Desmonda (5)

Misje Piri Reisa - Thunder, Smoke Screen, Cherry

Misje Piri Reisa - Datura, Caltrops

Misje Piri Reisa - Smoke Decoy, Sticky Situations, Tripwire

Misje rekrutów (1-3)

Misje rekrutów (4-6)

Misje mistrzów (1,2)

Misje mistrzów (3-5)

Misje mistrzów (6,7)

Misje mistrzów (8-10)

Misje mistrzów (11,12)

Misje frakcji

Wprowadzenie

Poradnik do gry Assassin's Creed Revelations zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z poradami ułatwiającymi zdobycie pełnej synchronizacji w każdym wspomnieniu. Oprócz tego obszerny fragment tekstu poświęcony został dostępnym w grze zadaniom dodatkowym. Należą do nich:

- wspomnienia Desmonda

- zadania Piri Reisa

- misje rekrutów

- misje mistrzów

- zadania frakcji

Poradnik jest również bardzo bogato ilustrowany oraz zawiera mapy Konstantynopola, umożliwiające błyskawiczne odnalezienie opisywanych zadań.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Prolog

Po tym jak film wprowadzający dobiegnie końca, znajdziesz się jako Desmond na Wyspie Animusa.

Przejdź kilka kroków, a rozpocznie się kolejna animacja, w której napotkany mężczyzna przedstawi ci twoją sytuację oraz pokaże tzw. Synch Nexus. Jest to brama prowadząca do wspomnień Ezio.

Musisz przez nią przejść, ale za nim to zrobisz, poczekaj chwilę i wysłuchaj rozmowy Williama oraz Shauna.

Możesz też pobiec w przeciwnym kierunku, sprawdzić mniejsze bramy. Na razie będą one jednak zamknięte. Do ich otwarcia potrzebujesz Animus Data Fragments, których lokalizację znajdziesz w poświęconym im dziale poradnika.

Po wejściu do wspomnień Ezia, rozpocznie się kolejna animacja.

Sekwencja 1 - A Sort of Homecoming (2)

Sekwencja 1 - A Sort of Homecoming

Wspomnienie 2 - Narrow Escape

Pełna synchronizacja: Zabij bizantyjskiego Templariusza przy pomocy kontrataku.

Gdy przejmiesz kontrolę nad bohaterem, przytrzymaj RT orazA i cały czas biegnij za duchem swego przodka.

W pewnym momencie natrafisz na strażnika. Pokonaj go pięściami, wciskając X, a następnie kontynuuj ucieczkę.

Jak znajdziesz się na drewnianym rusztowaniu, tak kieruj postacią, aby doszła na szczyt.

Odzyskasz w ten sposób swoją broń.

Kawałek dalej czeka cię starcie z grupką uzbrojonych strażników. Na początku starcia wciśnij LT, a zaznaczysz swój cel.

Następnie przytrzymując cały czasRT, czekaj na atak wroga. Jak tylko zobaczysz unoszący się miecz, wciśnij X, a wykonasz kontrę.

Aby szybko pozbyć się pozostałych żołnierzy, podczas kontrataku skieruj lewą gałkę w kierunku najbliższego wroga i wciskaj kilkukrotnie X. Powtarzaj operację tak długo, aż wszyscy przeciwnicy będą martwi. Zawsze pamiętaj, żeby w pierwszej kolejności trafiać strażników z mrugającym prostokątem nad głową. Oznacza on, że mężczyzna zaraz rozpocznie atak. Jeśli nie zdążysz go zabić, ponownie przytrzymaj RT i X, a wykonasz szybki kontratak.

Gdy teren będzie czysty, biegnij dalej za duchem.

Zaprowadzi cię on do windy, której możesz użyć przytrzymując RT i podchodząc do niej.

Na wyższym piętrze wbiegnij po ścianie do góry, a następnie dalej podążaj za obrazem swego przodka.

Aby wykonać skok do tytuły, przechyl lewy analog w odpowiednią stronę, przytrzymaj RT i wciśnij A.

Wspinając się cały czas do góry, natkniesz się na kolejnego strażnika. Zwisając z krawędzi wyceluj w niego (LT), a następnie ściągnij w dół (X).

Do drugiego wroga podejdź od tyłu i wbij mu ostrze w plecy (X).

Gdy dotrzesz wreszcie do pomniku orła, zepchnij go przyciskiem B, a wylądujesz w kanałach.

Chwilę później zaatakuje cie jeden z Templariuszy. Aby zdobyć pełną synchronizację, musisz zabić go za pomocą kontrataku.

Po walce biegnij cały czas prosto, aż zobaczysz zamknięte wrota oraz oddział strażników. Podejdź wtedy do krawędzi, zaznacz cel (LT) i wykonaj zabójstwo (X).

Reszty wrogów możesz pozbyć się w zwykłej walce lub zabijając ich po cichu ukrytym ostrzem.

Gdy komnata będzie bezpieczna, podejdź do mężczyzny kucającego pod kamiennymi wrotami i porozmawiaj z nim (B).

Sekwencja 1 - A Sort of Homecoming (3)

Wspomnienie 3 - A Journal of Some Kind

Pełna synchronizacja: Nie zabij żadnego z śledzonych żołnierzy.

Po rozmowie z robotnikiem, biegnij prosto przed siebie, a następnie otwórz drzwi na końcu komnaty (B).

W drugim pomieszczeniu wejdź na pierwsze schody i opuść budynek przez drzwi z prawej. Zobaczysz wtedy krótką animację.

Gdy dobiegnie ona końca, będziesz musiał udać się do drabiny w lewym rogu dziedzińca. Możesz to zrobić brutalnie, zabijając patrolujących teren strażników lub bardziej dyskretnie, przeskakując przez barierkę na dół i biegnąc do celu w momencie, gdy przeciwnicy pójdą w innym kierunku.

Aby lepiej widzieć wrogów, użyj Eage Sense (wciśnij lewą gałkę analoga). To którą metodę dotarcia do celu wybierzesz, nie ma wpływu na pełną synchronizację.

Po wejściu na górę, pozbądź się kolejnego patrolu. Zanim wdrapiesz się na wieże z prawej, warto jeszcze przeszukać zwłoki przeciwników. W tym celu podejdź do nich i przytrzymaj B.

Na szczycie murów podejdź do białego stożka, a zobaczysz oddział żołnierzy, których musisz śledzić. Aby zdobyć pełną synchronizację, nie możesz zabić żadnego z nich.

Poczekaj na górze 3-4 sekundy, a następnie skocz w dół (RT+A). Podczas spadania wciśnij B, aby skorzystać ze spadochronu i szybując postaraj się wylądować na budynkach obok śledzonego oddziału.

Gdy znajdziesz się już na odpowiedniej wysokości, ponownie wciśnij X, a wylądujesz na ziemi. Musisz teraz podążać za żołnierzami, nie dając im się zauważyć.

Aby to zrobić, staraj się cały czas być kawałek za nimi i przeskakiwać po dachach na prawo od ścieżki.

Gdy strażnicy dotrą do celu, rozpocznie się krótka animacja, a po niej kolejne wspomnienie.

Sekwencja 1 - A Sort of Homecoming (4)