Opis

Poradnik – gigant - do gry Assassin’s Creed Revelations zawiera kompletny opis przejścia gry, wszystkich znajdziek oraz sekretów, a także wyzwań z których każde opatrzone jest szczegółowym komentarzem opisującym sposób jego zaliczenia.

Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Lokalizacja stron (Karty wspomnień Ishaka Paszy)
  • Skarby - ukryte lokacje (Skrzynie ze skarbami)
  • Misje Desmonda (1) (Zadania dodatkowe)
  • Gildia najemników (Wyzwania)
  • Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (1) (Opis przejścia)
  • Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (2) (Opis przejścia)
  • Sekwencja 9 - Objawienie (Opis przejścia)
  • Misje frakcji (Zadania dodatkowe)
  • Tajemnica Hagia Sofia (1) (Karty wspomnień Ishaka Paszy)
  • Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (1) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Czwarta odsłona serii Assassin's Creed i jednocześnie finalna część trylogii o Ezio. Główny bohater wyrusza śladami swego przodka Altaira, trafiając do średniowiecznego Konstantynopola.

Gra Assassin's Creed: Revelations, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 121

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Assassin's Creed: Revelations PCRevelations PCporadnik do gry

autor: Michał "Kwiść" Chwistek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1194

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Prolog

Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (2)

Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (3)

Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (4)

Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (5)

Sekwencja 2 - Rozstaje świata (1,2)

Sekwencja 2 - Rozstaje świata (3-5)

Sekwencja 2 - Rozstaje świata (6)

Sekwencja 2 - Rozstaje świata (7)

Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (1)

Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (2)

Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (3-5)

Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (6)

Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (7,8)

Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (9,10)

Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (1)

Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (2,3)

Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (4,5)

Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (6)

Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (1,2)

Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (3)

Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (4-6)

Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (7)

Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (1,2)

Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (3-5)

Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (6)

Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (7,8)

Sekwencja 7 - Podziemny świat (1,2)

Sekwencja 7 - Podziemny świat (3,4)

Sekwencja 7 - Podziemny świat (5-7)

Sekwencja 8 - Koniec pewnej epoki (1,2)

Sekwencja 8 - Koniec pewnej epoki (3)

Sekwencja 9 - Objawienie

Zadania dodatkowe

Misje Desmonda (1)

Misje Desmonda (2)

Misje Desmonda (3)

Misje Desmonda (4)

Misje Desmonda (5)

Misje Piri Reisa - Grom, Zasłona dymna, Petarda hukowa

Misje Piri Reisa - Bieluń, Gwoździe, Wabik dymny

Misje Piri Reisa - Lepka sprawa, Pułapka potykowa

Misje rekrutów (1-3)

Misje rekrutów (4-6)

Misje mistrzów (1,2)

Misje mistrzów (3-5)

Misje mistrzów (6,7)

Misje mistrzów (8-10)

Misje mistrzów (11,12)

Misje frakcji

Fragmenty Danych Animusa

Dzielnica Galata

Dzielnica Konstantyna (01-10)

Dzielnica Konstantyna (11-21)

Dzielnica Bajazyda (01-17)

Dzielnica Bajazyda (18-34)

Dzielnica imperialna (01-10)

Dzielnica imperialna (11-22)

Kapadocja

Skrzynie ze skarbami

Dzielnica Galata

Dzielnica Konstantyna (01-11)

Dzielnica Konstantyna (12-24)

Dzielnica Bayazyda (01-15)

Dzielnica Bayazyda (16-30)

Dzielnica Imperialna (01-13)

Dzielnica Imperialna (14-28)

Kapadocja

Skarby - ukryte lokacje

Karty wspomnień Ishaka Paszy

Lokalizacja stron

Tajemnica Hagia Sofia (1)

Tajemnica Hagia Sofia (2)

Zadania związane z księgami

Kompendium wiedzy

Ładunki wybuchowe

Poruszanie się po mieście

Gildia Asasynów (1)

Gildia Asasynów (2)

Miejskie Frakcje

Odbudowa miasta

Wyzwania

Gildia Asasynów

Gildia najemników

Gildia Cyganów

Gildia złodziei

Ładunki

Wprowadzenie

Poradnik do gry Assassin's Creed Revelations zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z poradami ułatwiającymi zdobycie pełnej synchronizacji w każdym wspomnieniu. Oprócz tego obszerny fragment tekstu poświęcony został dostępnym w grze zadaniom dodatkowym. Należą do nich:

- wspomnienia Desmonda

- zadania Piri Reisa

- misje rekrutów

- misje mistrzów Asasynów

- zadania frakcji

Poradnik jest również bardzo bogato ilustrowany oraz zawiera mapy Konstantynopola, umożliwiające błyskawiczne odnalezienie opisywanych zadań.

Druga część poradnika poświęcona jest przede wszystkim dostępnym w grze znajdźkom oraz sekretom. Z pomocą wielu szczegółowych map oraz ilustracji, bez problemu zdobędziesz wszystkie poukrywane w Konstantynopolu skarby. Należą do nich:

- 100 Fragmentów Danych Animusa

- 121 skrzyń ze skarbami

- 10 kart starożytnego manuskryptu

- 7 ukrytych książek

- zbroja potężnego asasyna

Trzecia część poradnika zawiera kompendium wiedzy, w którym zamieszczono wiele ciekawych informacji na temat nowości wprowadzonych w Revelations. Znajdziecie w niej:

- informacje na temat tworzenia i używania wszystkich rodzajów granatów

- porady dotyczące treningu asasynów, obrony kryjówek oraz zarządzania gildią

- opis nowych sposobów poruszania się po mieście

- mapę z lokalizacją wszystkich dostępnych w grze budynków

Ostatni rozdział poradnika poświęcony zostałwyzwaniom. Każde z nich opatrzone jest szczegółowym komentarzem opisującym sposób jego zaliczenia. Dzięki tym krótkim poradom bez problemu zdobędziesz wszystkie dostępne nagrody.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Prolog

Po tym jak film wprowadzający dobiegnie końca, znajdziesz się jako Desmond na Wyspie Animusa.

Przejdź kilka kroków, a rozpocznie się kolejna animacja, w której napotkany mężczyzna przedstawi ci twoją sytuację oraz pokaże tzw. ogniwo synchronizacyjne. Jest to brama prowadząca do wspomnień Ezio.

Musisz przez nią przejść, ale za nim to zrobisz, poczekaj chwilę i wysłuchaj rozmowy Williama oraz Shauna.

Możesz też pobiec w przeciwnym kierunku, sprawdzić mniejsze bramy. Na razie będą one jednak zamknięte. Do ich otwarcia potrzebujesz Fragmentów Danych Animusa, których lokalizację znajdziesz w poświęconym im dziale poradnika.

Po wejściu do wspomnień Ezia, rozpocznie się kolejna animacja.

Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (2)

Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu

Wspomnienie 2 - O mały włos

Pełna synchronizacja: Zabij bizantyjskiego Templariusza za pomocą kontry.

Gdy przejmiesz kontrolę nad bohaterem, przytrzymaj RT orazA i cały czas biegnij za duchem swego przodka.

W pewnym momencie natrafisz na strażnika. Pokonaj go pięściami, wciskając X, a następnie kontynuuj ucieczkę.

Jak znajdziesz się na drewnianym rusztowaniu, tak kieruj postacią, aby doszła na szczyt.

Odzyskasz w ten sposób swoją broń.

Kawałek dalej czeka cię starcie z grupką uzbrojonych strażników. Na początku starcia wciśnij LT, a zaznaczysz swój cel.

Następnie przytrzymując cały czasRT, czekaj na atak wroga. Jak tylko zobaczysz unoszący się miecz, wciśnij X, a wykonasz kontrę.

Aby szybko pozbyć się pozostałych żołnierzy, podczas kontrataku skieruj lewą gałkę w kierunku najbliższego wroga i wciskaj kilkukrotnie X. Powtarzaj operację tak długo, aż wszyscy przeciwnicy będą martwi. Zawsze pamiętaj, żeby w pierwszej kolejności trafiać strażników z mrugającym prostokątem nad głową. Oznacza on, że mężczyzna zaraz rozpocznie atak. Jeśli nie zdążysz go zabić, ponownie przytrzymaj RT i X, a wykonasz szybki kontratak.

Gdy teren będzie czysty, biegnij dalej za duchem.

Zaprowadzi cię on do windy, której możesz użyć przytrzymując RT i podchodząc do niej.

Na wyższym piętrze wbiegnij po ścianie do góry, a następnie dalej podążaj za obrazem swego przodka.

Aby wykonać skok do tytuły, przechyl lewy analog w odpowiednią stronę, przytrzymaj RT i wciśnij A.

Wspinając się cały czas do góry, natkniesz się na kolejnego strażnika. Zwisając z krawędzi wyceluj w niego (LT), a następnie ściągnij w dół (X).

Do drugiego wroga podejdź od tyłu i wbij mu ostrze w plecy (X).

Gdy dotrzesz wreszcie do pomniku orła, zepchnij go przyciskiem B, a wylądujesz w kanałach.

Chwilę później zaatakuje cię jeden z Templariuszy. Aby zdobyć pełną synchronizację, musisz zabić go za pomocą kontry.

Po walce biegnij cały czas prosto, aż zobaczysz zamknięte wrota oraz oddział strażników. Podejdź wtedy do krawędzi, zaznacz cel (LT) i wykonaj zabójstwo (X).

Reszty wrogów możesz pozbyć się w zwykłej walce lub zabijając ich po cichu ukrytym ostrzem.

Gdy komnata będzie bezpieczna, podejdź do mężczyzny kucającego pod kamiennymi wrotami i porozmawiaj z nim (B).

Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (3)

Wspomnienie 3 - Tajemniczy dziennik

Pełna synchronizacja: Nie zgub śledzonego celu.

Po rozmowie z robotnikiem, biegnij prosto przed siebie, a następnie otwórz drzwi na końcu komnaty (B).

W drugim pomieszczeniu wejdź na pierwsze schody i opuść budynek przez drzwi z prawej. Zobaczysz wtedy krótką animację.

Gdy dobiegnie ona końca, będziesz musiał udać się do drabiny w lewym rogu dziedzińca. Możesz to zrobić brutalnie, zabijając patrolujących teren strażników lub bardziej dyskretnie, przeskakując przez barierkę na dół i biegnąc do celu w momencie, gdy przeciwnicy pójdą w innym kierunku.

Aby lepiej widzieć wrogów, użyj Zmysłu Orła (wciśnij lewą gałkę analoga). To którą metodę dotarcia do celu wybierzesz, nie ma wpływu na pełną synchronizację.

Po wejściu na górę, pozbądź się kolejnego patrolu. Zanim wdrapiesz się na wieże z prawej, warto jeszcze przeszukać zwłoki przeciwników. W tym celu podejdź do nich i przytrzymaj B.

Na szczycie murów podejdź do białego stożka, a zobaczysz oddział żołnierzy, których musisz śledzić. Aby zdobyć pełną synchronizację, nie możesz się ujawnić i zgubić śledzonego celu.

Poczekaj na górze 3-4 sekundy, a następnie skocz w dół (RT+A). Podczas spadania wciśnij B, aby skorzystać ze spadochronu i szybując postaraj się wylądować na budynkach obok śledzonego oddziału.

Gdy znajdziesz się już na odpowiedniej wysokości, ponownie wciśnij X, a wylądujesz na ziemi. Musisz teraz podążać za żołnierzami, nie dając im się zauważyć.

Aby to zrobić, staraj się cały czas być kawałek za nimi i przeskakiwać po dachach na prawo od ścieżki.

Gdy strażnicy dotrą do celu, rozpocznie się krótka animacja, a po niej kolejne wspomnienie.

Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (4)

Wspomnienie 4 - Ostra jazda

Trzymając się przywiązanej do powozu liny, staraj się tak kierować Eziem, aby nie trafiać w znajdujące się po bokach kamienie.

Gdy lina zacznie pękać, postaraj się jak najszybciej przesuwać w stronę wozu, przechylając gałkę analoga do przodu. Pamiętaj jednak o tym, że nie możesz wtedy przesuwać się na boki, więc wspinaj się tylko wtedy, gdy droga będzie bezpieczna.

Po dłuższej przejażdżce wylądujesz wreszcie za sterami jednego z pojazdów. W pierwszej fazie pościgu twoim zadaniem jest osłabienie powozu wroga. W tym celu spychaj go na kamienie z prawej strony drogi. Najlepiej robić tuż przed nimi.

Gdy rozpocznie się druga faza, sam będziesz musiał unikać zepchnięcia na głazy. Jedne z nich omijaj z lewej strony, a żeby uniknąć innych, zderzaj się z przeciwnikiem tuż obok nich.

Powtarzaj wszystko tak długo, aż rozpocznie się krótka animacja i wylądujesz na dole w przepaści.

Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (5)

Wspomnienie 5 - Ranny orzeł

Pełna synchronizacja: Zlikwiduj ze stogu siana przynajmniej pięciu strażników.

Jak tylko rozpocznie się wspomnienie, zostaniesz zaatakowany przez grupkę strażników. Zabij ich szybko przy pomocy kontrataków, a następnie biegnij cały czas prosto.

Na pomoście natkniesz się na kolejnego wroga. Zajdź go od tyłu i wbij mu ostrze w plecy. Podczas skradania, zwracaj uwagę na trójkąt nad głową mężczyzny. Jeżeli zacznie wypełniać się żółtym kolorem, oznacza to, że wróg staje się podejrzliwy. Czerwony wskazuje na przygotowywanie się do ataku. Warto wtedy się jak najszybciej wycofać.

Po śmierci strażnika, wejdź schodami na górę, a następnie na obracające się niedaleko koło.

Gdy znajdziesz się na murach, musisz zabić po cichu kolejnego wroga (X).

Na dole użyj Zmysłu Orła (LS) i przyjrzyj się strzegącym dziedzińca żołnierzom. Dwóch stoi z prawej, dwóch na środku, a jeden chodzi wzdłuż wozu z sianem. Aby zdobyć pełną synchronizację, schowaj się za pojazdem i poczekaj, aż przeciwnik przejdzie na prawo.

Będziesz miał wtedy wolną drogę do sterty siana, w której musisz się schować (biegnij na nią przytrzymując RT).

Ze swojego ukrycia zaznacz patrolującego teren strażnika i poczekaj, aż podejdzie dostatecznie blisko abyś mógł go zabić (X). Do zdobycia pełnej synchronizacji potrzebujesz jeszcze 4 podobnych zabójstw.

Twoim kolejnym celem będzie para przeciwników z prawej. Jak mężczyźni oddalą się kawałek do dziedzińca, wystrzel w niebo z ukrytego pistoletu, przytrzymując i puszczając Y, a następnie szybko schowaj się w sianie.

Powinien wtedy podejść do ciebie jeden ze strażników, którego będziesz mógł szybko zabić. Podobnie pozbądź się drugiego z wrogów.

Aby resztę również zwabić w kierunku siana, podejdź do nich na taką odległość, żeby trójkąt nad ich głowami zabarwił się lekko na czerwono i szybko schowaj się w kryjówce. Jeśli nie podejdą dostatecznie blisko, możesz zestrzelić jednego z nich trującymi strzałkami i ponownie się ukryć. Z pierwszych 5 strażników, powinieneś zabić ze sterty siana przynajmniej dwóch-trzech.

Aby