Beyond: Dwie Dusze - poradnik do gry - Michał "Kwiść" Chwistek - ebook

Beyond: Dwie Dusze - poradnik do gry ebook

Michał "Kwiść" Chwistek

0,0

Opis

W poradniku do gry Beyond: Dwie Dusze znajdziesz szczegółowy opis wszystkich dostępnych w grze rozdziałów. Każda ze scen została opisana tak, żeby umożliwić zaliczenie wszystkich Quick Time Event’ów i dokonanie pozytywnych wyborów. Jeżeli wybory mają duży wpływ na przebieg konkretnego epizodu, zostanie to wspomniane w tekście, a najciekawsze sceny alternatywne dodatkowo wyjaśnione. Zdecydowanie najważniejszym elementem poradnika jest rozdział poświęcony zakończeniom. Opisano tam każdą decyzję wpływającą na epilog oraz skutki ich podejmowania.

Akcja Beyond: Dwie Dusze rozgrywa się na przestrzeni 15 lat i przedstawia losy Jodi Holmes. Główna bohaterka jest wyjątkowym człowiekiem. Już od dziecka potrafiła kontaktować się z duchami, a dorastając nauczyła się jeszcze lepiej kontrolować swoje umiejętności. Na stałe związana jest z jedną istotą – duchem o imieniu Aiden. Razem z jego pomocą musi stawić czoła całej masie przeciwności i dowiedzieć się co kryje się „po drugiej stronie”.

Poradnik do gry Beyond: Dwie Dusze zawiera:

  • Opis przejścia wszystkich scen
  • Informacje na temat alternatywnych wyborów
  • Listę zakończeń oraz decyzji, które do nich prowadzą
  • Lokalizację wszystkich bonusów
  • Opis każdego z trofeów

W poradniku do gry Beyond: Dwie Dusze przedstawiono dokładny opis przejścia wszystkich epizodów historii razem ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi najważniejszych wyborów i ich konsekwencji. Odrębny dział poradnika został poświęcony zakończeniom.

Beyond: Dwie Dusze - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zakończenia
  • Pozostałe (Trofea)
  • Lepszy świat (Trofea)
  • Wszyscy uratowani (Trofea)
  • Czarne słońce (Solucja)
  • Bonusy
  • Ukryty smok (Solucja)
  • Kolacja (Solucja)
  • Misja (Solucja)
  • Bezdomna (Solucja)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 61

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Beyond: Dwie Duszeporadnik do gry

autor: Michał "Kwiść" Chwistek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1385

[email protected]

Spis treści

Beyond: Dwie Dusze - poradnik do gry

Sterowanie, walka i moce Aidena

Solucja

Rozbita

Eksperyment

Ambasada

Impreza

Pierwszy wywiad

Witamy w CIA

Ścigana

Mój niewidzialny przyjaciel

Kondensator

Bezdomna

Pierwsza noc

Jak inne dziewczyny

Samotna

Navajo

Separacja

Kolacja

Nocna sesja

Misja

Starzy przyjaciele/Norah

Odprawa

Ukryty smok

Duchy

Czarne słońce

Bonusy

Zakończenia

Trofea

Lepszy świat

Wszyscy uratowani

Pozostałe

Beyond: Dwie Dusze - poradnik do gry

W poradniku do gry Beyond: Dwie Dusze znajdziesz szczegółowy opis wszystkich dostępnych w grze rozdziałów. Każda ze scen została opisana tak, żeby umożliwić zaliczenie wszystkich Quick Time Event'ów i dokonanie pozytywnych wyborów. Jeżeli wybory mają duży wpływ na przebieg konkretnego epizodu, zostanie to wspomniane w tekście, a najciekawsze sceny alternatywne dodatkowo wyjaśnione. Zdecydowanie najważniejszym elementem poradnika jest rozdział poświęcony zakończeniom. Opisano tam każdą decyzję wpływającą na epilog oraz skutki ich podejmowania.

Akcja Beyond: Dwie Dusze rozgrywa się na przestrzeni 15 lat i przedstawia losy Jodi Holmes. Główna bohaterka jest wyjątkowym człowiekiem. Już od dziecka potrafiła kontaktować się z duchami, a dorastając nauczyła się jeszcze lepiej kontrolować swoje umiejętności. Na stałe związana jest z jedną istotą - duchem o imieniu Aiden. Razem z jego pomocą musi stawić czoła całej masie przeciwności i dowiedzieć się co kryje się "po drugiej stronie".

Poradnik do gry Beyond: Dwie Dusze zawiera:

Opis przejścia wszystkich scen

Informacje na temat alternatywnych wyborów

Listę zakończeń oraz decyzji, które do nich prowadzą

Lokalizację wszystkich bonusów

Opis każdego z trofeów

Michał "kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Sterowanie, walka i moce Aidena

Ruszając prawym analogiem otworzysz drzwi

W Beyond: Dwie Dusze standardowo przemieszczasz się lewym analogiem, prawy natomiast służy do interakcji z przedmiotami/osobami oznaczonymi białą kropką. Wykonasz w ten sposób dużą część dostępnych w grze działać. Wszystkie pozostałe realizujesz poprzez wykonywanie pojawiających się na ekranie poleceń. Gra może wymagać od ciebie wciśnięcia konkretnych przycisków, ruszenia analogiem w określony sposób lub wychylenia odpowiednio pada.

W tym przypadku Jodie wykonuj blok, przesuwając ręce w stronę policjantów. Twoim zadaniem jest wychylenie analoga w prawo.

Tym co może początkowo sprawić nieco problemów jest walka oraz wykorzystywanie mocy Aidena. W pierwszym przypadku twoim zadaniem jest ruszanie odpowiednio prawym analogiem w momencie, gdy nastąpi zwolnienie czasu. Na normalnym poziomie trudności gra nie pokazuje ci dokładnych kierunków i musisz je wyczytać z ruchów Jodie. Jeżeli widzisz, że bohaterka próbuje zrobić unik, wychyl analog w tą samą stronę. To samo dotyczy bloków oraz ataków. Zawsze postępuj zgodnie z ruchem dziewczyny.

Moce Aidena

Inną kwestię stanowią moce Aidena. Poniżej znajdziesz ich pełną listę.

1. Uderzenie - podstawowa moc Aidena. Możesz jej użyć na rzeczach oznaczonych niebieskimi kropkami. Aby wykonać atak, przytrzymując cały czas L1 pociągnij oba analogi do siebie, a następnie puść w tym samym momencie (nadal trzymając L1). Czasami nie będziesz mógł maksymalnie odciągnąć dwóch niebieskich kropek. Puść wtedy obie gałki i spróbuj jeszcze raz.

W niektórych przypadkach po przytrzymaniu L1 dwa punkty będą znajdować się daleko od niebieskiej kropki, a nie na niej. Musisz wtedy przechylać analogi do wewnątrz pada, zamiast do siebie.

Tak wygląda tworzenie tarczy ochronnej

2. Tworzenie tarczy/Przejmowanie umysłu/Duszenie - mocy tej używasz w podobny sposób jak uderzenia. Różnica polega na tym, że nie puszczasz analogów i przechylasz je cały czas do środka pada. Tarczy możesz użyć tylko w określonych przez grę miejscach, przejmowania umysłu na przeciwnikach posiadających pomarańczową poświatę, a duszenia na wrogach świecących na czerwono.

W rozdziale "Misja" możesz uleczyć małego chłopca

3. Leczenie - leczenia możesz użyć na osobach z zieloną poświatą. Mają one dodatkowo zielone punkty na swoim ciele, wskazujące miejsce rany. Aby uleczyć daną postać, przytrzymuj cały czas L1 i tak kieruj analogami, żeby dwa punkty przysłoniły chore miejsce.

Jodie potrafi wyciągać wspomnienia z martwych ludzi

4. Wyciąganie wspomnień - wspomnienia możesz wyciągać z przedmiotów oraz ludzi, z których wydobywa się mały niebieski strumień. Aby to zrobić, przytrzymuj cały czas L1 i ustaw oddalony od Jodie punkt tuż obok wylotu strumienia, a bliższy punkt kilka centymetrów wyżej. Twoim celem jest skierowanie strumienia na głowę bohaterki.

Solucja

Rozbita

Podczas rozmowy z policjantem nie będziesz mógł wykonać żadnych wyborów

Ta scena jest długim wprowadzeniem do gry, w którym ani na chwilę nie uzyskasz kontroli nad postacią. Jodie będzie siedziała w biurze szeryfa, gdzie chwilę później pojawi się cały oddział SWAT. Wszyscy żołnierze zginą, a na placu boju pozostanie tylko nic nierozumiejący szeryf.

Eksperyment

Aby wstać, rusz prawą gałką analogową "od siebie"

Osiągnięcia: [Ktoś jeszcze?], [Posłuszeństwo]

Bonusy: [Pakiet projektów #1]

Tym razem wcielimy się w kilku letnią Jodie, która przebywa w monitorowanym ośrodku naukowym. Na początku rusz prawą gałką analogową w kierunku ekranu, żeby wstać. Lewym analogiem możesz poruszać się po pomieszczeniu, a prawym używać przedmiotów zaznaczonych białymi kropkami. W pokoju jest kilka interaktywnych elementów, ale w żaden sposób nie wpływają one na przebieg historii. Zanim opuścimy pokuj razem z naukowcem warto obejrzeć wyświetlaną w telewizorze bajkę. Przytrzymaj w tym celu X.

W korytarzy cały czas podążaj za Cole'm

W korytarzu podążaj cały czas za czarnoskórym mężczyzną. Trafisz w ten sposób do miejsca, gdzie przeprowadzane są eksperymentu. Usiądź tam przy stole z kartami i odpowiadaj na zadawane pytania.

Wybór złej karty nie ma większego znaczenia

Po krótkiej chwili otrzymasz możliwość wcielenia się w ducha o imieniu Aiden. Wciśnij w tym celu trójkąt, a