Rage - poradnik do gry - Michał "Kwiść" Chwistek - ebook

Rage - poradnik do gry ebook

Michał "Kwiść" Chwistek

0,0

Opis

W poradniku do gry RAGE poza opisem przejścia wzbogaconym unikatowymi mapami, znajdziecie szereg informacji traktujących o zagadnieniach takich jak: wyścigi rajdowe, gra w karty, pojedynki na arenach czy specyficzny trening footballu amerykańskiego.

Rage - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wolfenstein 3D (Sekretne pokoje)
  • Doom (Sekretne pokoje)
  • Quake (Sekretne pokoje)
  • Zniszcz bomby (Opis przejścia)
  • Pustkowia (2) (Karty kolekcjonerskie)
  • Wstęp (Karty kolekcjonerskie)
  • Napad na Capital Prime (Opis przejścia)
  • Pustkowia (Mapy Pustkowi)
  • Wschodnie Pustkowia (Karty kolekcjonerskie)
  • Nadzorca Jones / Ekspansja mutantów (1) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Rage to pierwsza od 1996 roku gra firmy id Software, która powstała w oparciu o zupełnie nową markę. Na czele zespołu odpowiedzialnego za jej produkcję stał John Carmack, współtwórca serii Doom oraz Quake.

Gra Rage, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 94

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Rageporadnik do gry

autor: Michał "Kwiść" Chwistek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1175

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Prolog

Wyeliminuj bandytów

Zaopatrzenie Medyczne

Gdzie jest Juno / Naprawa wieży radiowej

Brakujące części / Znajdź części buggy (1)

Brakujące części / Znajdź części buggy (2)

Zniszcz barykadę

Wiadomość Dana

Zmiana ubrania

Wynajem garażu

Buggy się zbroi

Oferta Sally

Zaopatrz Dana Hagara

Wizyta u szeryfa / Potrzebny Cuprino

Sponsoring Dusty 8 / Mutant Bash TV

Zaopatrzenie Wieży Strażniczej

Zniszcz bomby

Burmistrz wzywa / Feltrytowy Krater

Próbka feltrytu

Ulepszenie Defibrylatora (1)

Ulepszenie Defibrylatora (2)

Władca studni / Przejęta studnia

Zabójcza dostawa / Tajna dostawa

Uwolnij kapitana Marshalla (1)

Uwolnij kapitana Marshalla (2)

Odzyskaj napęd ID

Zaginione dane badawcze

Podziemne Miasto

Powiększanie wpływów

Nadzorca Jones / Ekspansja mutantów (1)

Nadzorca Jones / Ekspansja mutantów (2)

Skarbiec Gadżeciarzy

Potrzebny Monarcha / Monarcha Starky'ego

Cena potęgi (1)

Cena potęgi (2)

Ekwipunek z arki

Napad na most Władzy

Napad na Capital Prime

Zadania Poboczne

Panowanie nad śmiglikiem

Kanały przy Arce

Uwaga, mutanci!

Próba czasu Durara

Oferta Sally / Nagrody Sally

W poszukiwaniu feltrytu

Wyzwanie Starky'ego

Cudowny Lek

Zaginiona Osoba

Oczyść kanały przy Arce

Zagrożenie mutantami!

Eskorta karawany

Skradziony towar

Biznesik / Prototyp RC

Wymiana

Oferta Bricka / Nagroda Bricka

Kwiat komety

Opuszczona gorzelnia

Łowca nagród

Nakaz eksmisji

Pomoc poszukiwana

Mapy Pustkowi

Pustkowia

Wschodnie Pustkowia

Schematy konstrukcyjne

Zarabianie pieniędzy

Przesyłki kurierskie

Speedway

Arena Mutant Bash TV

Skoki samochodowe

Pustkowia

Wschodnie Pustkowia

Kopy na bramkę

Karty kolekcjonerskie

Wstęp

Pustkowia (1)

Pustkowia (2)

Pustkowia (3)

Wschodnie Pustkowia

Sekretne pokoje

Wolfenstein 3D

Quake

Doom

id Software

Wprowadzenie

Najnowsza produkcję studia id Software wyróżnia się na tle innych dostępnych na rynku FPSów przede wszystkim bardzo dużą ilością dodatkowych zajęć, które może wykonywać gracz. Oprócz klasycznego strzelania do potworów i bandytów, gra oferuje m.in. wyścigi rajdowe, grę w karty, pojedynki na arenach czy specyficzny trening footballu amerykańskiego. Ze względu na dużą ilość podobnych zajęć, poradnik został podzielony na kilka części, które w szczegółowy sposób opisują każde z nich.

Opis przejścia - opis głównych zadań fabularnych, których wykonanie jest niezbędne do ukończenia gry. Znajdziecie w nim szczegóły na temat odwiedzanych lokacji, porady dotyczące walk z silniejszymi przeciwnikami oraz lokalizację najróżniejszych przedmiotów, poukrywanych w zakamarkach świata RAGE.

Zadania poboczne - opis wszystkich zadań pobocznych dostępnych w grze, wykonany równie szczegółowo i obszernie, jak opis zadań głównych.

Mapy Pustkowi - dużym niedopatrzeniem ze strony twórców gry, było nie umieszczenie w grze mapy świata, która umożliwiałaby szybkie odnalezienie odwiedzonych wcześniej lokacji. W niniejszym poradniku znajdziecie rozwiązanie tego problemu. Dwie szczegółowe mapy obydwóch części Pustkowi będą służyć Wam nieocenioną pomocą podczas zwiedzania świata RAGE.

Schematy konstrukcyjne - lista wszystkich dostępnych w grze schematów konstrukcyjnych, wraz z ich lokalizacją i używanymi narzędziami.

Zarabianie pieniędzy - gotówka wRAGE ma bardzo duże znaczenie. Dzięki niej możesz kupować nowe bronie, amunicję, schematy konstrukcyjne czy leczące bandaże. Ten dział poświęcony został metodą szybkiego zarabiania. Korzystając z nich, w krótkim czasie staniesz się prawdziwym bogaczem pustkowi.

Skoki samochodowe - po całych pustkowiach Władza porozstawiała szpiegowskie drony, które śledzą ruchy obywateli. Twoim zadanie jest odszukanie ich i staranowanie przy pomocy pustynnego pojazdu. Dzięki umieszczonym w poradniku mapkom i screenom bez problemu znajdziesz wszystkie 18 dron. W nagrodę otrzymasz narzędzia używane do konstruowania przedmiotów oraz specjalne osiągnięcie.

Kopy na bramkę - w celu rozluźnienia napięcia związanego z ratowaniem świata, twórcy RAGE przygotowali zabawną mini-grę, w której zadaniem gracza jest przerzucenia głównego bohatera przez poukrywane na pustkowiach footballowe bramki. Znalezienie ich wszystkich jest dość trudne, ale dzięki umieszczonej w poradniku mapce, nie zajmie ci więcej niż 10 minut.

Karty kolekcjonerskie - wśród wielu mini-gier dostępnych w RAGE, znalazła się również kolekcjonerska gra karciana. Wszystkich 54 kart nie kupisz jednak w sklepie. Zostały one sprytnie poukrywane po całych pustkowiach, a ich odnalezienie wymaga dużej spostrzegawczości lub… niniejszego poradnika.

Sekretne pokoje - dla wszystkich fanów poprzednich gier id Software, twórcy RAGE przygotowali specjalne ukryte pomieszczenia, nawiązujące swoją stylistyką do pierwszych części serii Wolfenstein, Quake orazDoom. Oprócz tego w grze znajduje się również inna sekretna komnata, której opis znajdziecie wewnątrz poradnika.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Prolog

Po tym jak uzyskasz kontrolę nad postacią, postępuj zgodnie z otrzymywanymi komendami. Na początku spójrz w górę, a następnie na posadzkę statku. Będziesz mógł zaakceptować kalibrację lub odwrócić oś obracania kamery.

Gdy skończysz, wysłuchaj nagrania prezydenta. Możesz potem opuścić kapsułę, podchodząc do drzwi i wciskając E.

Stalowy chodnik zaprowadzi cię w dół doliny, gdzie zostaniesz zaatakowany przez rabusiów. Ocali cię tajemniczy nieznajomy siedzący za kierownicą buggy. Podejdź do niego, a następnie wejdź do pojazdu, używając klawisza E.

Mężczyzna przedstawi się jako Dan Hagar i zawiezie cię do swojego domu. Opuść buggy, ponownie wciskając E.

Po opuszczeniu garażu, porozmawiaj ze swoim wybawcą. Otrzymasz od niego pierwsze zadanie i będziesz mógł podnieść leżącą na blacie broń. Posiadane przedmioty zobaczysz wciskając TAB.

Wyeliminuj bandytów

Na początku udaj się do garażu i usiądź za sterami stojącego niedaleko quada. Musisz nim pojechać w zaznaczone na mapie miejsce (trasę wskazują białe kropki). Dotrzesz tam dużo szybciej, jeśli skorzystasz z dopalacza (SHIFT).

Po dotarciu na miejsce zahamuj (SPACJA) i opuść buggy (E). Drewniany most z prawej zaprowadzi cię do kryjówki Duchów.

Gdy znajdziesz się w środku, otrzymasz informację o możliwości łupienia ciał przeciwników. Pamiętaj, żeby przeszukiwać dokładnie wszystkie napotkane w grze ciała. Uważnie badaj również odwiedzane pomieszczenia. Ukryto w nich wiele wartościowych przedmiotów. Pierwsze znajdziesz w skrzyni stojącej na lewo od wejścia.

Wskocz na górę wciskając SPACJĘ, a następnie zabierz Podróże Devarsa, tomy 1-6 oraz trzy puszki z jedzeniem. Będziesz mógł je potem wymienić na gotówkę.

Dalsza droga prowadzi w prawo. Aby przejść pod drewnianą barykadą, wciśnij klawisz C. Twoja postać się pochyli i będziesz mógł udać się na drugą stronę.

Kolejne gruzy przeskocz, a następnie idź dalej w prawo. Z lewej strony będzie czekał na ciebie jeden z bandytów. Przybliż widok PPM i zastrzel przeciwnika. Dodatkową amunicję oraz bandaże znajdziesz na pobliskim stoliku. Nie zapomnij również o przeszukaniu zwłok.

Idąc dalej prosto, zostaniesz zaatakowany przez kolejnego wroga.

Gdy zginie, zbadaj pudło z lewej strony. Znajdziesz w nim części elektroniczne, które przydadzą cię podczas konstruowania własnych przedmiotów.

Idąc dalej prosto, dotrzesz na mały placyk z dziwną rzeźbą. Na prawo od niej jest korytarz, gdzie zaatakuje cię dwóch kolejnych zbirów.

Zabij ich, a następnie podejdź do olbrzymiego posągu. Wpadniesz tam w pułapkę i trafisz do Rzeźni.

Aby uniknąć śmierci, będziesz musiał aktywować w swoim ciele ładunek elektryczny. Zrób to, wciskając klawisz E w momencie gdy dwa romby zetkną się ze sobą na środku ekranu. Im bliżej obok siebie będą dwa ładunki, tym więcej życia zregenerujesz. Oprócz tego, ładunek zabij wrogów stojących obok twojego ciała.

Gdy teren będziesz czysty, opuść pomieszczenie, zbierz amunicję, a następnie zakradnij się za przeciwnika (C) i zabij go pięściami.

Kolejnych trzech wrogów będzie czekało na zewnątrz, po lewej. Tych pozbądź się już za pomocą broni palnej.

Po zakończeniu strzelaniny, udaj się na pozycję wrogów i skręć w lewo. Korytarz, do którego dojdziesz, patroluje kolejny oddział Duchów. Zabij wszystkich, zbierz bandaże z lewej i biegnij dalej prosto.

Okrążając komnatę z posągiem, eliminuj kolejnych bandziorów. Gdy większa ich grupka zginie, podnieś granaty leżące na jednej z szafek. Są one przedmiotami, które możesz używać podczas walki. Aby to zrobić, wybierz je wciskając F2, a następnie rzuć przy pomocy klawisza Q. W podobny sposób możesz korzystać z bandaży (F1).

Idąc dalej przed siebie, dotrzesz do mało zniszczonego mieszkania. W jednym z pokoju będzie stał Duch. Rzuć w niego granatem, aby przetestować nową broń i wejdź do środka.

Z dołu zostaniesz ostrzelany przez dwóch kolejnych zbirów. Zastrzel ich kucając i chowając się za drewnianą barykadą.

Gdy zginą, zejdź piętro niżej i pozbądź się następnych wrogów. Będą to ostatni przeciwnicy w tej lokacji.

Aby opuścić kryjówkę Duchów, podejdź do krawędzi przepaści, a następnie użyj wiszącego u góry uchwytu.

Dostaniesz się w ten sposób do pierwszego pomieszczenia i będziesz mógł wyjść na zewnątrz. Wykonawszy zadanie, wsiądź na quada, a następnie skieruj się do osady Dan Hagara.

Zanim porozmawiasz z mężczyzną, możesz odwiedzić Haleka prowadzącego sklep lub wykonać zadanie poboczne zlecane przez Loosum. Obydwoje znajdziesz na prawo od wejścia do osady. U kupca polecam uzupełnić zapasy amunicji oraz kupić Karabin szturmowy. Potrzebne pieniądze uzyskasz ze sprzedaży zebranych wcześniej śmieci (puszek, książek, zardzewiałych narzędzi itp.). Najwięcej dolarów otrzymasz za Wilczą czarę, której lokalizację znajdziesz w dziale "Sekretne pokoje". Jeśli zostanie ci jeszcze nieco gotówki, kup lornetkę. Dzięki niej, wciskając PPM będziesz mógł przybliż widok, ułatwiając sobie w ten sposób strzelanie na dalszą odległość.

Zaopatrzenie Medyczne

Dan poprosi cię abyś udał się do pobliskiej osady i załatwił trochę zaopatrzenia medycznego, potrzebnego do leczenia rannych. Cel twojej podróży zostanie zaznaczony na mapie.

Gdy znajdziesz się w Zewnętrznej Osadzie, wejdź na szczyt żelaznej konstrukcji i porozmawiaj z Rikterem.

Skieruje cię on do Janus, która siedzi na fotelu z prawej. Kobieta zgodzi ci się pomóc, ale w zamian poprosi o przysługę. Aby zdobyć jej przychylność, musisz odszukać zaginionego osadnik o imieniu Juno.

Zgódź się na takie warunki, a następnie wróć do Riktera. Mężczyzna zleci ci zadanie naprawienia wieży radiowej. Tej samej przy której po raz ostatni widziano Juno. To zadanie również przyjmij i wróć do swojego quada.

Gdzie jest Juno / Naprawa wieży radiowej

Gdzie jest Juno/Naprawa wieży radiowej

Gdy dotrzesz we wskazane na mapie miejsce, opuść pojazd i wejdź na Terytorium Straconych.

Wąska ścieżka między gruzami zaprowadzi cię do miejsca stacjonowania pierwszych dwóch przeciwników. Jednego i drugiego polecam zabić przy pomocy śmiglika.

Gdy wrogowie zginą, idź dalej w lewo. Spotkasz tam kolejnych zbirów, których musisz wykończyć.

Jeszcze jeden wyskoczy na ciebie kilka kroków dalej, a potem teren będzie czysty, aż do wieży radiowej. Jej lokalizacje zostanie zaznaczona na mapie.

Po dotarciu do budynku kucnij i powoli wejdź do środka. W jednym z pomieszczeń zobaczysz mutanta żerującego na ciele Juno. Jak go zabijesz, drugi stwór wyskoczy z prawej.

Go również wykończ, a następnie zbadaj zmasakrowane ciało.

Idąc dalej prosto, dotrzesz do drabiny, która zaprowadzi cię na wyższe piętro budowli.

Po wejściu na górę, powinieneś zobaczyć przed sobą mechanizm uruchomiający wieżę.

Użyj go, a następnie skręć w prawo. Na końcu żelaznego chodnika znajdziesz linkę, dzięki której dotrzesz na główną drogę.

Gdy wrócisz do wioski, porozmawiaj z Rikterem i Janus. Mężczyzna w nagrodę wręczy ci strzelbę bojową, a od kobiety otrzymasz poszukiwane zapasy medyczne oraz pierwszy schemat konstrukcyjny.

Aby stworzyć bandaże, wciśnij TAB i wybierz zakładkę Konstruowanie. Jeśli masz potrzebne elementy, wystarczy, że klikniesz "Stwórz Wybrane" lub "Stwórz Wszystko", a bandaże pojawią się w twoim ekwipunku.

Możesz teraz wrócić do Dana i wręczyć mu zdobyte zapasy. Zakończysz w ten sposób zadanie i otrzymasz 100$.

Po