Might  Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry - Michał "Kwiść" Chwistek - ebook

Might Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry ebook

Michał "Kwiść" Chwistek

0,0

Opis

W poradniku do gry Might and Magic: Clash of Heroes, poza poradami i opisem przejścia, znajdziesz opis wszystkich dostępnych w grze zadań łowców nagród, artefaktów, jednostek specjalnych, zagadek bitewnych, pozostałych zadań pobocznych.

Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Silver Cities (Opis przejścia)
  • Irollan (Bitwy-zagadki)
  • Holy Griffin Empire (Bitwy-zagadki)
  • Irollan (2) (Opis przejścia)
  • Holy Griffin Empire (1) (Opis przejścia)
  • Irollan (1) (Opis przejścia)
  • Heresh (Bitwy-zagadki)
  • Sheogh (Bitwy-zagadki)
  • Holy Griffin Empire (2) (Opis przejścia)
  • Heresh (2) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Might & Magic: Clash of Heroes jest odświeżoną wersją hitu, wydanego pierwotnie na konsolę Nintendo DS. Gra przygotowana przez studio Capybara Games stanowi międzygatunkowy mix, łącząc elementy cRPG, gry logicznej oraz strategii turowej. Gracze muszą wykonywać zlecane im misje, uczestniczyć w potyczkach z przeciwnikami, rozwiązywać zagadki i eksplorować lokacje. Poza trybem rozgrywki solowej twórcy przewidzieli opcję zabawy multiplayer, zarówno w wariancie rywalizacji jak i kooperacji.

Gra Might & Magic: Clash of Heroes, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: NDS, PS3, X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 55

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Might & Magic: Clash of HeroesWersja PCporadnik do gry

autor: Michał "Kwiść" Chwistek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1169

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Irollan (1)

Irollan (2)

Holy Griffin Empire (1)

Holy Griffin Empire (2)

Heresh (1)

Heresh (2)

Sheogh (1)

Sheogh (2)

Silver Cities

Misje łowców nagród

Zadania poboczne

Irollan

Holy Griffin Empire

Heresh

Sheogh

Silver Cities

Jednostki Specjalne

Bitwy-zagadki

Irollan

Holy Griffin Empire

Heresh

Sheogh

Artefakty

Irollan

Holy Griffin Empire

Heresh

Sheogh

Silver Cities

Mapy

Wprowadzenie

Poradnik do gry Might and Magic: Clash of Heroes zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z poradami dotyczącymi trudniejszych starć i pojedynków. Oprócz tego obszerny fragment tekstu poświęcony został wszelkim występującym w grze znajdźkom. W poradniku znajdziesz opis wszystkich dostępnych w grze:

- zadań łowców nagród

- artefaktów

- jednostek specjalnych

- zagadek bitewnych

- pozostałych zadań pobocznych.

W dziale poświęconym zagadkom, oprócz opisów i ilustracji, umieszczone zostały krótkie filmiki, które precyzyjnie przedstawiają sposób rozwiązania bitewnych łamigłówek.

W celu ułatwienia korzystania z poradnika, wprowadzone zostały różnokolorowe czcionki, oraz specjalne oznaczenia.

Legenda:

Kolor czerwony - wrogowie.

Kolor pomarańczowy - jednostki bojowe, miejsca rekrutacji.

Kolor zielony - elementy walki.

Kolor niebieski - przedmioty.

[1], [2] - znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem screenów. Jedynka oznacza obrazek po lewej, a dwójka po prawej stronie.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Irollan (1)

Irollan

Prolog

Gra rozpoczniesz w elfickim lesie Irollan, gdzie po krótkim wstępie wcielisz się w młodą łowczynie o imieniu Anwen [1]. Do poruszanie się po świecie możesz używać zarówno strzałek, jak i LPM [2], a rozmowy z napotkanymi postaciami rozpoczniesz wciskając Enter lub klikając na nie LPM.

Na początku udaj się jedyną dostępną ścieżką na południe. Porozmawiaj z wszystkimi napotkanymi po drodze żołnierzami [1], a otrzymasz pierwszą jednostkę bojową - Łowcę[2].

Idąc cały czas prosto dotrzesz do magicznego portalu, gdzie spotkasz Lady Delarę oraz jej córkę Nadię [1]. Porozmawiaj z nimi, a chwilę później rozpocznie się twoje pierwsza walka [2].

Poznasz teraz podstawy prowadzenia pojedynków. W dolnej oraz górnej części ekranu znajdują się poziome linie, zwane Strefami. Po jednej na bohatera. Jeśli jakiś z żołnierzy je zaatakuje, zada obrażenia dowódcy wrogiego oddziału. Wojska przeciwnika znajdują się na górnej połowie pola walki, a twoja armia w jego dolnej części. Starcia prowadzone są w trybie turowym.

Na strzałce pod twoją linią znajduje się cyfra wskazująca ile ruchów pozostało ci w danej turze.

Aby zaatakować przeciwnika musisz stworzyć tzw. Atak, czyli ustawić obok siebie w linii pionowej trzy jednostki tego samego typu oraz koloru. Przesuwać możesz jednak jedynie oddziały żołnierzy znajdujących się na samym dole kolumny. Aby wykonać pierwszy Atak, zaznacz zielonego Łowcę po lewej stronie (mruga wokół niego niebieski kwadrat) wciskając LPM lub Spację, a następnie ustaw go we wskazanym przez grę miejscu i ponownie wciśnij ten sam przycisk. Stworzysz w ten sposób Atak, tracąc jednocześnie jeden z ruchów (liczba na strzałce).

Na jedną z jednostek tworzących formację pojawią się dwie cyfry. Górna wskazuje ilość tur pozostałych do ataku (Licznik Szarży), a dolna ilość życia oddziału. Czas na wykonanie drugiego ruchu. Zaznacz żółtego Łowcę stojącego na środku pola bitwy i przesuń go pod kolumnę wojska z lewej. Utworzysz w ten sposób kolejną formację i wykorzystasz ostatni ruch w tej turze. Chwilę później swoją turę rozpocznie przeciwnik.

Gdy skończy ruszać własnymi wojskami, ponownie przyjdzie kolej na ciebie. Tura rozpocznie się od ataku wykonanego przez przygotowane wcześniej formację. Łącznie zadadzą one demonowi 3 punkty obrażeń, gdyż jeden z ciosów został osłabiony przez stojącego po drugiej stronie stwora. Przeciwnikowi pozostanie jeden punkt zdrowia. Aby go dobić, musisz najpierw wezwać Uzupełnienia. Zrób to, klikając LPM na Licznik Jednostek w prawym dolnym rogu ekanu. Na polu bitwy pojawią się nowe oddziały, ale pamiętaj, że stracisz w ten sposób jeden z dostępnych w tej turze ruchów.

Kolejny wykorzystaj na przesunięcie zielonego Łowcy do odpowiedniej kolumny. Ostatniego ruchu nie możesz niestety w żaden sposób wykorzystać, więc zakończ turę klikając PPM na Licznik Ruchów (strzałka na dole). Chwilę później walka dobiegnie końca, a ty zostaniesz zwycięzcą. W nagrodę twój bohater oraz biorący udział w walce typ jednostki otrzymają punkty doświadczenia. Jeśli uzbierasz ich odpowiednią ilość, zdobędziesz kolejny poziom doświadczenia, zwiększając w ten sposób posiadane statystyki.

Po walce udaj się z powrotem na południe. Na brzegu strumyka napotkasz kolejnego demona. Zaatakuj go.

Tym razem walkę rozpocznie twój przeciwnik, tworząc dwie Formacje Atakujące[1]. Aby się przed nimi obronić, musisz stworzyć tzw. Mur. Zrób to, ustawiając obok siebie w linii poziomej 3 jednostki tego samego typu oraz koloru [2]. W tym przypadku musisz ustawić trzech żółtych Łowców po lewej stronie pola bitwy.

Gdy to zrobisz, jednostki zmienią się w blokadę, przez którą tylko ty możesz atakować. Stojący naprzeciwko wrogowie będą musieli w nią uderzyć, osłabiając w ten sposób swój atak. Oprócz tego, ten konkretny Mur posiadaSpecjalną Cechę, dzięki której co turę odzyskuje 1 punkt życia. W prawym dolnym rogu ekranu znajdziesz liczbę wskazującą ilość jednostek, które możesz przyzwać jako Uzupełnienie. Liczba ta wzrasta, gdy jedna z twoich jednostek znika z pola bitwy.

Twoje wojsko nie jest zbyt liczne, wiec jak najszybciej przyzwij posiłki (LPM na licznik). Możesz teraz utworzyć Formację Atakującą, umieszczając wskazywanych przez grę Łowców, z lewej strony pola bitwy. Czas na turę przeciwnika.

Demon zaatakuje przygotowanymi wcześniej formacjami, nie zadając jednak zbyt wiele obrażeń. Jego ciosy zostaną osłabione przez Mur oraz tzw. Jednostki Bezczynne, czyli jednostki nie tworzące formacji. To o ile atak jest osłabiany, zależy Wytrzymałości blokującego wojska. Jej wielkość możesz sprawdzić przytrzymując Shift. Teraz czas na atak twojej armii. Stworzona wcześniej formacja zada demonowi dwa obrażenia. Resztę starcia musisz już przeprowadzić samodzielnie. Polecam stworzyć jedną Mur po prawej stronie, a następnie jak najszybciej wykonać atak na nieblokowanej przez wroga linii. Jeden celny cios powinien wystarczyć do zakończenia starcia.

Po walce idź dalej na wschód. Spotkasz tam kolejnego demona[1]. Na początku tej walki nauczysz się usuwać własne jednostki. Aby to zrobić, kliknij wybranego żołnierza PPM[2]. Łowca zniknie, ale będzie cię to kosztować jeden punkt akcji. Jeśli jednak w wyniku usunięcia jednostki powstanie Formacja Atakująca lub Mur, punkt ten zostanie ci zwrócony. Utworzysz w ten sposób tzw. Szereg. Sprawdź nowy system, likwidując żółtego Łowcę stojącego w środkowej kolumnie. Powtórz operację kilka razy, tworząc trzy kolejne Szeregi i zakończ turę. Chwilę później walka zakończy się twoim zwycięstwem. Po zbadaniu zniszczonego obozu, wróć do portalu, a chwilę później rozpocznie się kolejna część kampanii.

Sylwan

Zaraz