Opis

Poradnik do gry Manhunt 2 zawiera szczegółowy opis przejścia każdego z rozdziałów (z uwzględnieniem dwóch rozbieżnych wersji zakończenia).

Manhunt 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 11. Origins (Opis przejścia)
  • 2. Ghosts (Opis przejścia)
  • 3. Sexual deviants (Opis przejścia)
  • Porady ogólne
  • 12. Broadcast interrupted (Opis przejścia)
  • 1. Awakening (Opis przejścia)
  • 10. Ritual cleansing (Opis przejścia)
  • 9. Most wanted (Opis przejścia)
  • 15A. Personality clash (DANNY) (Opis przejścia)
  • 15B. Release therapy (LEO) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Manhunt 2 to sequel kontrowersyjnej gry akcji, wydanej w 2003 roku przez ludzi z firmy Rockstar Games. Wcielamy się w postać naukowca nazwiskiem Daniel Lamb, który zostaje uczniem psychopatycznego mordercy.

Gra Manhunt 2, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł premierę światową miał w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PS2, Wii, PSP, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 39


Manhunt 2poradnik do gry

autor: "Terrag"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=963

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Porady ogólne

Opis przejścia

1. Awakening

2. Ghosts

3. Sexual deviants

4. Red light

5. Best friends

6. Safe house

7. Bees' honey pot

8. Assassination

9. Most wanted

10. Ritual cleansing

11. Origins

12. Broadcast interrupted

13. Altered state

14. Domestic disturbance

15A. Personality clash (DANNY)

15B. Release therapy (LEO)

Wprowadzenie

Poradnik do gry Manhunt 2 zawiera szczegółowy opis przejścia każdego z rozdziałów (z uwzględnieniem dwóch rozbieżnych wersji zakończenia). Do tego dochodzą również wskazówki dotyczące położenia przydatnych w naszej przygodzie broni, apteczek orazprzycisków. Rozdziały ozdobione zostały licznymi zrzutami ekranu, do których znajdziemy w tekście stosowne odwołania oznaczane przez #1 i #2. W nawiasach kwadratowych [] umieszczone zostały natomiast oznaczenia klawiszy.

Terrag (www.gry-online.pl)

Porady ogólne

Wybór ścieżki postępowania

Zanim rozpoczniemy zabawę, powinniśmy zadać sobie pytanie, do którego z dwóch zakończeń chcemy dążyć. Mocno upraszczając, sytuacja wygląda następująco:

Do "pozytywnego" zakończenia doprowadzi nas styl gry w którym unikamy niepotrzebnej przemocy. O ile to możliwe, poruszamy się w cieniu, eliminując (w najmniej finezyjny, "biały" sposób) tylko tych przeciwników, których śmierć jest konieczna. Pozostawiamy również przy życiu każdą z napotkanych w grze postaci neutralnych.

Mroczny odpowiednik niemal sielankowego happy endu osiągniemy poprzez brutalne, krwawe i widowiskowe (czyli stosunkowo wolne, "czerwone") wyżynanie każdej napotkanej po drodze osoby, eksperymentowanie ze wszystkimi typami znalezionej broni, oraz wykorzystanie wielu możliwości przeprowadzenia egzekucji z wykorzystaniem otoczenia.

Niniejszy poradnik stanowi uśrednienie pomiędzy wyborami "delikatnymi" i makabrycznymi. Aczkolwiek powinniśmy pamiętać, że to od nas samych tak naprawdę zależy, kogo zabijamy a komu darujemy życie. Sami musimy podążyć wybraną przez nas ścieżką, poradnik powinien tylko wskazać nam kierunek.

Rodzaje broni

Wyróżniamy cztery rodzaje śmiercionośnych zabawek. Bronie zielone (klawisz [1]), jednorazowe, które możemy wykorzystać do egzekucji. Używanie tego typu przedmiotów przy walce wręcz kończy się ich szybkim zużyciem/zniknięciem. Kolejna kategoria, to bronie wielokrotnego użytku - niebieskie [2] i brązowe [3]. Te drugie zdecydowanie lepiej sprawdzają się przy walce w zwarciu, ponieważ wyprowadzone z ich użyciem combo zazwyczaj przewraca przeciwnika. Ostatnia kategoria, to bronie miotane, pomarańczowe [4], które pomogą nam odwrócić uwagę wrogów, kierujących swoje kroki w stronę podejrzanego dźwięku. Jeśli natomiast trafimy tego typu bronią w przeciwnika, przewrócimy go. Aby zamienić broń danego typu na inny egzemplarz, tego samego rodzaju - przytrzymujemy [F].

Walka w zwarciu

Starcia toczone na bliskich odległościach nie należą do najprostszych. Szczególnie, jeśli walczymy z kilkoma przeciwnikami na raz. Jeśli nie mamy wtedy w ręku broni która jest w stanie przewrócić delikwentów, powinniśmy czym prędzej schować się za pierwszym lepszym rogiem i przeczekać w cieniu. Zazwyczaj, jeśli zostaniemy osaczeni przez wrogów - kończy się to dla nas nieprzyjemnie; dlatego też, nawet jeśli chcemy stoczyć walkę, warto najpierw odbiec kawałek od oprawców i zaatakować dopiero w momencie, kiedy Ci stali będą obok siebie. Niemniej - walki w zwarciu staramy się unikać. Jest głośna i co tu dużo mówić - po prostu nieelegancka w porównaniu do cichych egzekucji :).

Broń palna

Pojawia się w rozdziale piątym i zostaje z nami praktycznie do samego końca. Chociaż znacząco ułatwia zabójstwa (wystarczy jeden strzał w głowę z bliskiej odległości), powinniśmy jej nie nadużywać jeśli dążymy do "mrocznego" zakończenia tytułu. Większe noty za przemoc uzyskamy bowiem na brutalnych egzekucjach. Te z kolei, wykonywane przy użyciu broni palnej (wyjątkowo - nie przytrzymujemy przy ich rozpoczęciu prawego przycisku myszy, jedynie lewy), nigdy nie są ciche i zwracają na nas uwagę wrogów patrolujących okolicę. Wyjątkiem jeśli chodzi o huk wystrzału jest tu kusza z rozdziału czternastego, niewydająca żadnego dźwięku, który mógłby nas zdradzić.

Unikanie wykrycia

Mamy możliwość chowania ciał (przenosimy je używając klawisza [F]), ale prawda jest taka, że niemal w ogóle się to nie przydaje. Wręcz przeciwnie, czasami powinniśmy wykorzystać ciało pozostawione na widoku, jako "wabik" na pozostałych, kręcących się w pobliżu milusińskich. Nie spotkamy się tu z efektem wzmożonej czujności, nawet jeśli strażnik znajdzie ciało, prędzej czy później wróci do swojego tradycyjnego zachowania.

W rozdziale drugim zapoznajemy się z mini-grą dzięki której unikamy wykrycia, kiedy przeciwnik wnikliwie przygląda się naszemu bohaterowi stojącemu w cieniu. Na ekranie pojawia się przemieszczający się powoli okrąg, a my musimy utrzymać kulkę (ruszając powoli myszką) dokładnie w jego środku (nie obrębie, ale środku).

Nie możemy zapomnieć o wydawanych dźwiękach. Czasami przemieszczamy się po "głośnym" typie nawierzchni (sygnalizują to czerwone okręgi widoczne przy poruszaniu się na naszym radarze). Przytrzymujemy wtedy [lewy Ctrl], aby