7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do „Still Life 2” zawiera szczegółowy opis przejścia podzielony na dziesięć, poniekąd umownych, rozdziałów. Pomoże rozwiązać serię zagadek kryminalnych i złamać kilka haseł, zabić jedną czy dwie osoby i parę razy uniknąć nieoczekiwanej śmierci.
Still Life 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Still Life 2 to sequel znakomitej przygodówki, która okazała się jednym z przebojów roku 2005. Fabuła gry przedstawia dalsze losy agentki FBI Victorii McPherson, tropiącej psychopatycznego mordercę. Ekipa deweloperska francuskiego studia GameCO postarała się o wciągający scenariusz, klimatyczną oprawę audio-wizualną oraz zapadające w pamięć zagadki do rozwiązania.
Gra Still Life 2, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 42
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=887
Prolog - McPherson
Rozdział I - Paloma
Rozdział II - McPherson
Rozdział III - Paloma (cz.1)
Rozdział III - Paloma (cz.2)
Rozdział IV - McPherson (cz.1)
Rozdział IV - McPherson (cz.2)
Rozdział IV - McPherson (cz.3)
Rozdział V - McPherson
Rozdział VI - McPherson
Rozdział VII - Paloma
Rozdział VIII - McPherson (cz.1)
Rozdział VIII - McPherson (cz.2)
Rozdział VIII - McPherson (cz.3)
Rozdział IX - Paloma i McPherson
Rozdział X - McPherson (cz.1)
Rozdział X - McPherson (cz.2)
W poradniku do Still Life 2 zamieściłem szczegółowy opis przejścia podzielony na dziesięć, poniekąd umownych, rozdziałów. Wspólnie rozwiążemy serię zagadek kryminalnych i złamiemy przy tym kilka haseł. Może nawet zabijemy jedną czy dwie osoby i parę razy unikniemy wyjątkowo przykrej i równie nieoczekiwanej śmierci.
Każdy z przedmiotów, które zabierzemy do swojego inwentarza, oznaczyłem kolorem zielonym. Odpowiednio - użycie przedmiotu pozostającego w naszym posiadaniu to kolor niebieski. Kiedy natomiast musimy przycisnąć, czy przesunąć jakiś element otoczenia, zobaczymy kolor pomarańczowy. Ostatnią barwą z którą się spotkamy jest brązowy, symbolizujący użycie jednego z narzędzi naszego przybornika. Numeruję nim również screeny (1 po lewej, 2 po prawej). Jeśli natomiast zobaczymy zwykłe pogrubienie, to jest to informacja zwyczajnie istotna. Czasami hasło, czy imię, innym razem rodzaj analizy którą przeprowadzimy na badanej próbce.
Na koniec warto nadmienić jeden istotny szczegół. W większości przypadków kiedy nie możemy użyć "czegoś", lub "czegoś na czymś", musimy najpierw to "coś" obejrzeć. Zanim nie klikniemy na obiekt, a bohaterki nie wygłoszą jakiegoś komentarza, nie będą skłonne wykonać niektórych akcji.
Terrag (www.gry-online.pl)
Teczka z wieloma przydatnymi urządzeniami trafia w nasze posiadanie w rozdziale II. Znajdujemy w niej następujące wyposażenie:
Elektroniczny Mikroskop (Digital Microscope)
Ultra-lekki mikroskop, dający powiększenie obrazu rzędu 100x.
Skaner 3D (3D Scanner)
Cyfrowy skaner sprawdza się idealnie przy sczytywaniu powierzchni obiektów. Zastąpił przestarzałe już metody polegające na odlewaniu gipsowych próbek na miejscu zbrodni.
Sprej Uwidoczniający (Revealer Spray)
Substancja chemiczna, po spryskaniu ujawniająca wszelkie zatarte ślady krwi.
Proszek do Odcisków (Fingerprint Powder)
Umożliwia wykrycie odcisków palców niewidocznych gołym okiem.
Elektroniczny Nos (Electronic Nose)
Pobiera próbki substancji gazowych i przygotowuje do analizy.
Napęd Flash (Computer Key)
Pozwala na przeprowadzanie analizy badanych plików. Zawiera zarówno oprogramowanie dekodujące, jak i monitorujące.
Wacik (Sampling Swab)
Sterylna bawełna.
Pęseta (Sampling Tongs)
Sterylna pęseta.
Ekran Przybornika
Wyświetla informacje na temat natury próbki, oraz rezultat przeprowadzonej analizy. Czasami możemy kliknąć na uzyskany wynik aby na przykład odczytać odzyskany plik tekstowy.
Próbki do Analizy
Kolekcjonujemy je w trakcie rozgrywki, używając umieszczonych powyżej narzędzi na obiektach znajdujących się na miejscu zbrodni. Po wybraniu zebranej próbki, możemy użyć przycisków służących do przeprowadzenia analizy, umieszczonych na prawo od ekranu przybornika. Jeśli wyświetlany na ekranie, procentowy rezultat przeprowadzonej analizy nie jest kompletny (100%), oznacza to że konieczne będzie powtórzenie analizy próbki, z wykorzystaniem testu innego typu.
Wyróżniamy trzy różne metody przeprowadzania badań:
Analiza Chemiczna
Procedura polegająca na chemicznej analizie nieznanej substancji, za pomocą serii reagentów służących do zbadania jej natury. Przeprowadzenie testu na włosach czy krwi pozwala precyzyjnie określić informacje takie jak grupę krwi czy płeć.
Analiza Komputerowa
Odzyskuje uszkodzone lub częściowe dane komputerowe. Dostarcza również gruntownych informacji na temat systemu operacyjnego i używanego oprogramowania. W pewnym stopniu możliwe jest również przeprowadzenie korekty cyfrowego strumienia audio.
Analiza Bazy Danych
Uruchomienie tej operacji umożliwia porównanie danych (cyfrowa baza odcisków palców, próbek krwi, danych balistycznych itp.) z ograniczoną bazą danych, w celu znalezienia pasujących wzorców.
Na koniec rozmowy z Claire, nasza bohaterka prosi o kody dostępu do bazy FBI. Na łóżku znajdujemy serię dokumentów #1 których zawartość po przejrzeniu automatycznie trafia prosto do naszego smartphone'a. Po zapoznaniu się z materiałami, przeglądamy wiadomości w telefonie (dostaniemy się do niego z ekranu naszego ekwipunku) i odczytujemy kod, o który prosiliśmy wcześniej Claire - "96Ha)7Mn". Z szafki przy ścianie #2 podnosimyzasilacz do notebooka (transformer with cord).
Naprzeciwko łóżka znajdujemy biurko, a na nim laptopa, odłączonego od prądu. Bateria jest na wykończeniu. Używamy zasilacza do notebooka (transformer with cord) na gniazdku #1. Możemy teraz przejść do widoku ekranu urządzenia #2, w którym wyszukamy interesujące nas informacje. Najpierw sprawdzamy wszystko co tylko sprawdzić możemy w "Internecie", a następnie kartkujemy bazę danych FBI. Rozdział zakończy się, kiedy dotrzemy do Henry'ego Allena.