Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry akcji „Grand Theft Auto: Chinatown Wars” zawiera szczegółowe opisy wszelkich tajników gry, pozwalających ukończyć ją osiągając upragnione 100%.
Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Pierwsza od wielu lat gra akcji z kultowej gangsterskiej serii, przeznaczona dla konsoli przenośnej marki Nintendo. Akcja toczy się w znanym z innych części GTA mieście Liberty City.
Gra Grand Theft Auto: Chinatown Wars, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: NDS, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 83
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=870
Mapa Świata
Zdrowie, Pancerz i Broń (cz.1)
Zdrowie, Pancerz i Broń (cz.2)
Kryjówki, Zdrapki, Stacje i Zakłady (cz.1)
Kryjówki, Zdrapki, Stacje i Zakłady (cz.2)
Walka z Policją
Uzbrojenie
Narkotyki (cz.1)
Narkotyki (cz.2)
Korzystanie z Taksówek
Przejmowanie Ciężarówek Dostawczych
Ukończenie gry na 100%
Kamery (cz.1)
Kamery (cz.2)
Nagrody
Rampages (cz.1)
Rampages (cz.2)
Rampages (cz.3)
Unique Stunt Jumps (cz.1)
Unique Stunt Jumps (cz.2)
Wyścigi i Nietypowe Zajęcia (cz.1)
Wyścigi i Nietypowe Zajęcia (cz.2)
Wyścigi i Nietypowe Zajęcia (cz.3)
Wyścigi i Nietypowe Zajęcia (cz.4)
Wyścigi i Nietypowe Zajęcia (cz.5)
Wyścigi i Nietypowe Zajęcia (cz.6)
Wyścigi i Nietypowe Zajęcia (cz.7)
Misje Główne (cz.1)
Misje Główne (cz.2)
Misje Główne (cz.3)
Misje Główne (cz.4)
Misje Główne (cz.5)
Misje Główne (cz.6)
Misje Główne (cz.7)
Misje Główne (cz.8)
Misje Główne (cz.9)
Przypadkowe Spotkania
Statuy Lwów
Przed Wami poradnik do jednego z najciekawszych tytułów w historii konsoli Nintendo DS - Grand Theft Auto: Chinatown Wars. W niniejszym tekście znajdziecie szczegółowe opisy wszelkich tajników gry, pozwalających ukończyć ją osiągając upragnione 100%. Będziecie handlować narkotykami, uciekać przed policją siedząc w taksówce, niszczyć śledzące Was kamery, walczyć z hordami zombie oraz wykonywać wiele, wiele innych, równie zwariowanych zajęć.
Terrag (www.gry-online.pl)
Dla uzyskania większej dokładności, w poradniku w większości przypadków zastosowany został powyższy podział mapy na następujące fragmenty:
[1] - Bohan
[2] - Dukes
[3] - Francis International Airport
[4] - Broker
[5] - Algonquin (południe)
[6] - Algonquin (centrum)
[7] - Algonquin (północ)
Najnowsza odsłona GTA daje nam kilka możliwości odnowy zarówno naszego zdrowia, jak i pancerza. Jeśli nasze siły życiowe wymagają regeneracji, możemy posłużyć się jedną z umieszczonych w różnych zakątkach miasta apteczek o symbolu zielonego krzyża. Kolejnym sposobem, jest wejście do karetki, co odnowi nasz pasek życia o jakieś 20%. Następne w kolejności będą zdrapki (zaznaczone w kolejnym rozdziale) oznaczone symbolem burgera, lub litery W. Możemy w nich wygrać wysokokaloryczną kanapkę, odnawiającą 100% zdrowia, lub frytki, które zregenerują połowę naszych sił. Oczywiście drzemka w naszej kryjówce (zapisanie stanu gry) jest równie skuteczna i odnawia nasze zdrowie. Ostatnim sposobem jest kupno hot-doga w jednej z przyulicznych budek [1].
W kwestii kamizelki kuloodpornej, istnieje nieco mniej możliwości. Możemy odnaleźć jeden z rozmieszczonych w różnych zakątkach miasta pancerzy [2]. Zakupić jedną ze zdrapek z serii Ammu-Nation, oznaczonych dużą literą A. Lub pokusić się o przejęcie policyjnego vana. Pojazdy te pojawiają się na ulicach już przy trzech gwiazdkach pościgu, aczkolwiek równie dobrze może udać nam się taki znaleźć przed komendami policji [2]. Warto w tym momencie nadmienić, że wykonanie misji w radiowozie policyjnym, da nam zdolność "bullet shield", a tym samym podwoi grubość naszego pancerza.
Poniżej umieszczone zostały mapy rozrzuconych na terenie Liberty City pancerzy, zdrowia, oraz broni. Ikony które na nich zobaczymy, to:
Apteczka odnawiająca nasz pasek życia w 100%.
Pancerz, czyli odpowiednik apteczki tyle, że dla naszego "niebieskiego" paska osłony. Warto zauważyć, że pojemność paska podwaja się przy zdolności "bullet shield".
Katana (Sword), którą możemy znaleźć w czerwonym śmietniku południowego Algonquin, pod warunkiem że ukończyliśmy jedną z misji głównych- "Under the Gun".
Piła Łańcuchowa(Chainsaw) - umieszczona na terenach kilku placów budowy.
Kij Bejsbolowy (Baseball Bat) trafia w nasze ręce zazwyczaj na terenach boisk, oraz parków.
Dwa Pistolety (Twin Pistol) - spoczywające na małej wysepce na środku jeziora parku w północnej części Algonquin.
Mały Pistolet Maszynowy (Micro SMG), którego egzemplarz trafił do północnego Algonquin.
Strzelba (Shotgun), po którą udamy się do dzielnicy Broker.
Granat (Grenades) znajdziemy natomiast w kilku różnych miejscach świata gry.
Bohan
Tym razem w Liberty City będziemy mogli stać się właścicielami w sumie 21 kryjówek. Każda z nich daje nam kilka interesujących możliwości. Poza magazynowaniem zakupionych w trakcie gry narkotyków [1], możemy tu zapisać stan gry [2], połączyć się poprzez Wi-Fi [3], czy wreszcie powtórzyć każdą z wykonanych misji [4] i poprawić swoje osiągi.
Poniżej znajdują się mapy na których oznaczone zostały wszystkie występujące w grze kryjówki. Pod każdą z nich znalazł się dokładny opis lokum oraz jego charakterystyka. Odosobnienie oznacza, że w danej kryjówce możemy dostać się do towaru w uprowadzonym pojeździe (ciężarówka Ammu-Nation lub samochód dostawczy gangu handlującego prochami). Kolejne z oznaczeń to stacje benzynowe, punkty sprzedaży zdrapek, salony tatuażu, oraz zakłady lakierników, czy wreszcie sprzedawca aut. Zastosowane oznaczenia prezentują się następująco:
Kolejne posiadłości które mogą stać się naszą własnością. Poniżej każdej z map znajduje się dokładny opis wraz ceną danego lokum
Ta kryjówka leży w odosobnionym miejscu. Możemy w niej odzyskać towar z przechwyconej ciężarówki Ammu-Nation, lub innego gangu
W tym miejscu możemy nabyć jedną ze zdrapek na loterii (jedyny sposób na wejście w posiadanie kryjówki numer 16 - "Star Junction", to właśnie wygranie jej)
Stacje benzynowe w których po ukończeniu misji "Natural Burn Killer" możemy produkować koktajle Mołotowa
Zakłady Pay 'n' Spray, oferujące przydatne przy ucieczce przed policją usługi. Zmiana koloru lakieru naszego pojazdu to wydatek rzędu 200$
Kiedy już wykonamy zadanie "Operation Northwood", możemy w tym garażu podłożyć bombę pod własnym autem, za opłatą 500$
Salony tatuażu pojawią się wraz z ukończeniem "Recruitment Drive" i stanowią dosyć kiepskie źródło dochodów
Sprzedawca w Boabo przyjmie nas po misji "The Wheelman". Auta z jego oferty będą stopniowo stawały się dostępne w miarę naszych postępów w grze
01. Little Bay
Cena: 12 000 $
Garaż: TAK
Odosobnienie: NIE
02. South Bohan
Cena: 0 $
Garaż: NIE
Odosobnienie: NIE
Jedna z kilku melin w posiadanie których wchodzimy w trakcie naszych postępów w rozwoju głównego wątku fabularnego.
03. Steinway
Cena: 15 000 $
Garaż: TAK
Odosobnienie: NIE
04. Cerveza Heights
Cena: 0 $
Garaż: TAK
Odosobnienie: TAK
Kryjówka ta staje się nasza już na samym początku naszej przygody, po ukończeniu pierwszej z dostępnych misji- "Yu Jian".
05. Meadow Hills
Cena: 0 $
Garaż: TAK
Odosobnienie: NIE
Dom położony w Meadow Hills staje się naszą własnością po ukończeniu ostatniego z opisanych w poradniku zadań pochodzących z przypadkowych spotkań - "Wilhelm (III)".
06. BOABO
Cena: 10 000 $
Garaż: TAK
Odosobnienie: NIE
07. Rotteram Hill
Cena: 8 000 $
Garaż: NIE
Odosobnienie: TAK
08. South Slopes
Cena: 12 000 $
Garaż: TAK
Odosobnienie: TAK
09. Hove Beach
Cena: 8 000 $
Garaż: NIE
Odosobnienie: NIE
10. Hove Beach
Cena: 8 000 $
Garaż: TAK
Odosobnienie: NIE
11. Firefly Island
Cena: 7 000 $
Garaż: NIE
Odosobnienie: NIE
12. Lower Easton
Cena: 0 $
Garaż: TAK
Odosobnienie: NIE
Właścicielami tej kryjówki również stajemy się w miarę naszych postępów w grze.
13. Suffolk
Cena: 9 000 $
Garaż: NIE
Odosobnienie: NIE
14. The Meat Quarter
Cena: 9 000 $
Garaż: TAK
Odosobnienie: NIE
15. Colony Island
Cena: 11 000 $
Garaż: TAK
Odosobnienie: TAK
16. Star Junction
Cena: 0 $
Garaż: NIE
Odosobnienie: NIE