Opis

Poradnik do gry „Made Man: Prawa Ręka Mafii” opisuje szczegółowo sposób przejścia każdego z siedemnastu rozdziałów oraz zawiera dokładne wskazówki dotyczące położenia przydatnych w naszej przygodzie przedmiotów.

Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozdział 3
  • Rozdział 1
  • Rozdział 17
  • Rozdział 2
  • Rozdział 6
  • Rozdział 5
  • Rozdział 11
  • Rozdział 4
  • Rozdział 10
  • Rozdział 16

Informacja o grze

Gra akcji, w której poznajemy niebezpieczny świat mafii. Uczestniczymy w całym szeregu nielegalnych przedsięwzięć, prowadząc przy tym nieustanną wojnę z konkurencją. Głównego bohatera – Joey’a Verolę – poznajemy w latach sześćdziesiątych dwudziestego wieku i będziemy mu towarzyszyć przez następne dwie dekady, obserwując najważniejsze momenty w jego życiu.

Gra Made Man, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 30


Made Man:Prawa Ręka Mafiiporadnik do gry

autor: "Terrag"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=869

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1

Rozdział 2

Rozdział 3

Rozdział 4

Rozdział 5

Rozdział 6

Rozdział 7

Rozdział 8

Rozdział 9

Rozdział 10

Rozdział 11

Rozdział 12

Rozdział 13

Rozdział 14

Rozdział 15

Rozdział 16

Rozdział 17

Wstęp

Witam w poradniku do gry Made Man: Prawa Ręka Mafii. Opisałem w nim szczegółowo sposób przejścia każdego z siedemnastu rozdziałów oraz dołączyłem dokładne wskazówki dotyczące położenia przydatnych w naszej przygodzie przedmiotów. Rozdziały ozdobione zostały licznymi zdjęciami, do których znajdziemy w tekście stosowne odwołania (odpowiednio - [1] dla lewego i [2] - prawego zdjęcia). Nie zapomniałem również o zaznaczeniu każdego punktu kontrolnego zwanego w poradniku checkpointem, w którym odrodzimy się po każdej śmierci. Zaczynajmy więc…

Terrag (www.gry-online.pl)

Rozdział 1

Rozdział 1

Po początkowej scence musimy poczekać, aż barman podejdzie do postaci stojącej w drzwiach lokalu [1]. Po sprzeczce podnosimy leżący przy trupie rewolwer i wracamy za ladę [2]. Po chwili akcja przenosi się do kuchni.

Z blatu za kucharzem podnosimy pistolet[1] i ruszamy na podwórze, gdzie po raz pierwszy będziemy mogli wykorzystać fakt posiadania broni palnej. Rozprawiamy się z dwójką bandytów [2], każdorazowo celując w głowę i już po chwili jesteśmy świadkami śmierci stojącego niedawno za ladą baru staruszka. Z jego oprawcą również rozprawiamy się bez najmniejszych problemów.

Każdy ze strzelców w momencie śmierci wspaniałomyślnie zostawił nam broń [1], dzięki której powiększamy własne zapasy amunicji. W zaułku za ścianą, po raz pierwszy spotykamy dwójkę cywilów [2]. Ogólnie rzecz biorąc zasada jest prosta - jeśli ktoś nie strzela do nas, my nie musimy strzelać do niego. Kierujemy się do drzwi leżących na ścianie po lewej stronie.

Na półkach w pomieszczeniu znajdujemy dwa pudełka amunicji do naszej broni [1]. Po zbliżeniu się do drzwi na końcu pomieszczenia [2], zaliczamy nasz pierwszy checkpoint.

Jeśli chcemy, możemy skradać się przytrzymując lewy ctrl.Zabieramyamunicję spoczywającą na jednej z półek [1] i kierujemy się w stronę okna, gdzie strzelając przez szybę [2] zabijamy dwóch gangsterów. Pozostaje nam już tylko przekroczyć próg drzwi położonych na bocznej ścianie.

Na zewnątrz, strzałem w głowę pozbywamy się niczego nie spodziewającego się przeciwnika [1], a chwilę później - eliminujemy dwójkę kolejnych atakujących nas zbirów. Po otwarciu jedynych drzwi na naszej drodze, ujrzymy czekającą na nas apteczkę[2]. Kiedy wejdziemy na schody i zaliczymy kolejny checkpoint, będziemy mogli obejrzeć krótki przerywnik.

Na górze czekają na nas trzej przeciwnicy [1]. Droga w korytarzu jest zablokowana, więc używamy drzwi po prawej. Mijamy cywila w drodze do kolejnych drzwi. Jeszcze jedne i wracamy na korytarz, gdzie atakuje nas szarżujący po schodach przeciwnik. Zanim zejdziemy na dół, sprawdzamy jeszcze pomieszczenie po lewej [2], w którym oprócz kolejnego zbira, czekają na nas dwa pudełka z amunicją orazapteczka.

Na dole, jeśli tylko pasek pod naszym zdrowiem jest pełny, używamy spowalniającej czas furii poprzez przyciśnięcie klawisza X. Pozbywamy się trójki przeciwników [1], następnie dwóch kolejnych, którzy właśnie dostali się do pomieszczenia drzwiami na tyłach. Nieopodal ich ciał znajdujemy małą apteczkę. Teraz kierujemy się przez drzwi którymi wbiegli i kolejne, prowadzące do budynku obok. Zaliczamy checkpoint. W pomieszczeniu znajdujemy dwa pudełka amunicji [2].

Przestrzeliwując okna pomieszczenia [1], zabijamy