7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry „Made Man: Prawa Ręka Mafii” opisuje szczegółowo sposób przejścia każdego z siedemnastu rozdziałów oraz zawiera dokładne wskazówki dotyczące położenia przydatnych w naszej przygodzie przedmiotów.
Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Gra akcji, w której poznajemy niebezpieczny świat mafii. Uczestniczymy w całym szeregu nielegalnych przedsięwzięć, prowadząc przy tym nieustanną wojnę z konkurencją. Głównego bohatera – Joey’a Verolę – poznajemy w latach sześćdziesiątych dwudziestego wieku i będziemy mu towarzyszyć przez następne dwie dekady, obserwując najważniejsze momenty w jego życiu.
Gra Made Man, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 30
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=869
Witam w poradniku do gry Made Man: Prawa Ręka Mafii. Opisałem w nim szczegółowo sposób przejścia każdego z siedemnastu rozdziałów oraz dołączyłem dokładne wskazówki dotyczące położenia przydatnych w naszej przygodzie przedmiotów. Rozdziały ozdobione zostały licznymi zdjęciami, do których znajdziemy w tekście stosowne odwołania (odpowiednio - [1] dla lewego i [2] - prawego zdjęcia). Nie zapomniałem również o zaznaczeniu każdego punktu kontrolnego zwanego w poradniku checkpointem, w którym odrodzimy się po każdej śmierci. Zaczynajmy więc…
Terrag (www.gry-online.pl)
Po początkowej scence musimy poczekać, aż barman podejdzie do postaci stojącej w drzwiach lokalu [1]. Po sprzeczce podnosimy leżący przy trupie rewolwer i wracamy za ladę [2]. Po chwili akcja przenosi się do kuchni.
Z blatu za kucharzem podnosimy pistolet[1] i ruszamy na podwórze, gdzie po raz pierwszy będziemy mogli wykorzystać fakt posiadania broni palnej. Rozprawiamy się z dwójką bandytów [2], każdorazowo celując w głowę i już po chwili jesteśmy świadkami śmierci stojącego niedawno za ladą baru staruszka. Z jego oprawcą również rozprawiamy się bez najmniejszych problemów.
Każdy ze strzelców w momencie śmierci wspaniałomyślnie zostawił nam broń [1], dzięki której powiększamy własne zapasy amunicji. W zaułku za ścianą, po raz pierwszy spotykamy dwójkę cywilów [2]. Ogólnie rzecz biorąc zasada jest prosta - jeśli ktoś nie strzela do nas, my nie musimy strzelać do niego. Kierujemy się do drzwi leżących na ścianie po lewej stronie.
Na półkach w pomieszczeniu znajdujemy dwa pudełka amunicji do naszej broni [1]. Po zbliżeniu się do drzwi na końcu pomieszczenia [2], zaliczamy nasz pierwszy checkpoint.
Jeśli chcemy, możemy skradać się przytrzymując lewy ctrl.Zabieramyamunicję spoczywającą na jednej z półek [1] i kierujemy się w stronę okna, gdzie strzelając przez szybę [2] zabijamy dwóch gangsterów. Pozostaje nam już tylko przekroczyć próg drzwi położonych na bocznej ścianie.
Na zewnątrz, strzałem w głowę pozbywamy się niczego nie spodziewającego się przeciwnika [1], a chwilę później - eliminujemy dwójkę kolejnych atakujących nas zbirów. Po otwarciu jedynych drzwi na naszej drodze, ujrzymy czekającą na nas apteczkę[2]. Kiedy wejdziemy na schody i zaliczymy kolejny checkpoint, będziemy mogli obejrzeć krótki przerywnik.
Na górze czekają na nas trzej przeciwnicy [1]. Droga w korytarzu jest zablokowana, więc używamy drzwi po prawej. Mijamy cywila w drodze do kolejnych drzwi. Jeszcze jedne i wracamy na korytarz, gdzie atakuje nas szarżujący po schodach przeciwnik. Zanim zejdziemy na dół, sprawdzamy jeszcze pomieszczenie po lewej [2], w którym oprócz kolejnego zbira, czekają na nas dwa pudełka z amunicją orazapteczka.
Na dole, jeśli tylko pasek pod naszym zdrowiem jest pełny, używamy spowalniającej czas furii poprzez przyciśnięcie klawisza X. Pozbywamy się trójki przeciwników [1], następnie dwóch kolejnych, którzy właśnie dostali się do pomieszczenia drzwiami na tyłach. Nieopodal ich ciał znajdujemy małą apteczkę. Teraz kierujemy się przez drzwi którymi wbiegli i kolejne, prowadzące do budynku obok. Zaliczamy checkpoint. W pomieszczeniu znajdujemy dwa pudełka amunicji [2].
Przestrzeliwując okna pomieszczenia [1], zabijamy