BioShock 2 - opis przejścia - poradnik do gry - Terrag - ebook

BioShock 2 - opis przejścia - poradnik do gry ebook

Terrag

0,0

Opis

Poradnik do gry BioShock 2 oprócz opisu przejścia zawiera szczegółowe mapy wszystkich poziomów. Ponadto zamieszczono tu kompletne listy plazmidów, toników, a także wszystkich 129 dzienników.

BioShock 2 - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Adonis Luxury Resort (Opis przejścia)
  • Bronie i stacje ich rozwoju (Porady)
  • Fontaine Futuristics (Opis przejścia)
  • Duże Siostry i Tatuśkowie (Porady)
  • Inner Persephone (2) (Opis przejścia)
  • Toniki – opis (Porady)
  • Wprowadzenie
  • Ryan Amusements (Opis przejścia)
  • Dionysus Park (Opis przejścia)
  • Siostrzyczki i zbieranie ADAMA (Porady)

Informacja o grze

Druga odsłona świetnej serii strzelanek, rozgrywających się w podwodnym mieście Rapture. Do metropolii ukrytej przed światem wracamy jako prototypowy Big Daddy, przedstawiciel frakcji znanej z pierwowzoru. Bohater uzbrojony w wielkie wiertło, karabiny i plazmidy staje do walki z nowymi przeciwnikami, którzy próbują przejąć resztki władzy w niszczejącym Rapture. Nowym dodatkiem do kampanii solowej jest tryb multiplayer.

Gra BioShock 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: patch polonizujący.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 77

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



BioShock 2Opis przejściaporadnik do gry

autor: "Terrag"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=977

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Adonis Luxury Resort

The Atlantic Express

Ryan Amusements

Pauper's Drop

Siren Alley (1)

Siren Alley (2)

Dionysus Park

Fontaine Futuristics

Persephone Outer

Inner Persephone (1)

Inner Persephone (2)

Porady

Bronie i stacje ich rozwoju

Toniki - opis

Toniki - mapki

Plazmidy - opis

Plazmidy - mapki

Hacking

Przeciwnicy i ich badanie

Duże Siostry i Tatuśkowie

Siostrzyczki i zbieranie ADAMA

Wysoki poziom trudności

Możliwe zakończenia

Wprowadzenie

Osobny poradnik pomoże Ci odblokować wszystkie Osiągnięcia w grze.

Poradnik do gry BioShock 2 oprócz opisu przejścia zawiera szczegółowe mapy wszystkich poziomów. Wzbogaciłem je wieloma ikonami, poszerzającymi zakres niesionej informacji. Ponadto zamieściłem kompletne listy plazmidów, toników, a także wszystkich 129 dzienników. Opisałem również z osobna każdą broń, przeciwnika oraz wszystkie sposoby na efektywne prowadzenie nad nimi badań.

Nazwy istotnych przedmiotów (plazmidów, rodzajów broni, toników), które można znaleźć (lub otrzymać) na danym poziomie, pisane są niebieską czcionką. Kolorzielony oznacza miejsce odpowiadające właściwemu numerowi na mapie, a także plazmidy i toniki, które możemy zakupić. Kolorczerwony wyróżnia dzienniki audio, które zbieramy w trakcie gry.

UWAGA: W przeciwieństwie do poprzedniej części gry, tym razem nie mamy możliwości cofnięcia się do raz odwiedzonego poziomu. Dlatego też staramy się być dokładni i upewniamy się dwa razy, czy załatwiliśmy wszystko, co do załatwienia było (Siostrzyczki, stacje Power to the People, czy choćby osiągnięcia).

Terrag (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Adonis Luxury Resort

DANE POZIOMU:

Liczba nagrań: 7

Nowe rodzaje broni:[Drill], [Rivet Gun]

Nowe plazmidy: [Electro Bolt]

01 - Miejsce rozpoczęcia naszej przygody. Możemy podziwiać naszą pierwszą broń - [Drill]. Schody po prawej zaprowadzą nas na górę.

02 - Aby przedostać się przez zarośnięty korytarz, używamy naszego Wiertła, dewastując tym samym niesforną florę.

UWAGA: Broń którą dzierżymy, pozwala na dwojaki atak - przytrzymując [lewy przycisk myszy], aktywujemy spalający nasz zapas paliwa wirnik. Krótkie "kliknięcie" natomiast objawi się szybkim uderzeniem broni, które jednak siłą rzeczy nie jest tak skuteczne jak urocze wiercenie we wnętrznościach przeciwników.

W dalszej części korytarza będziemy musieli się schylić [C], aby pokonać przeszkodę w postaci zawalonej kolumny.

Po dotarciu do dużej sali, będziemy mieli okazję podziwiać wyczyny Dużej Siostry. Zwiedzając nieco dokładniej pomieszczenie, natrafimy po prawej jego stronie na paliwo [drill fuel] do naszego Wiertła i odrobinę żywności, która przywróci mały fragment naszego zdrowia. Po lewej natomiast czeka na nas pierwsze nagranie, które będziemy mogli odsłuchać [L].

NAGRANIE: [Attention: Workers!] - "Big Kate" O'Malley.

03 - Natrafiamy na przeciwnika. Po krótkiej scence uświadamiamy sobie, że nicpoń uzbrojony jest w rewolwer. Nacieramy więc na niego szybko i eliminujemy skupiając się, jak to zwykle bywa, na jego głowie.

UWAGA: Jeśli z jakiegoś powodu jeszcze nie mamy nawyku przeszukiwania wszystkich napotkanych ciał, to świetny moment żebyśmy zaczęli go sobie wyrabiać. Nasi wrogowie zazwyczaj mają przy sobie bowiem wiele przydatnych dóbr, od apteczek, przez pieniądze, a na tonikach kończąc.

04 - Na szybie drzwi odczytujemy kod 1540, który wprowadzony do mechanizmu umieszczonego na futrynie po prawej. W środku znajdujemy nagranie, paliwo, oraz trochę żywności.

NAGRANIE: [Fitness] - Rachelle Jaques.

05 - Z automatu Gatherer's Garden zabieramy naszego pierwszego plazmidu - [Electro Bolt]. W małych pokojach po bokach odnajdziemy kilka mniej istotnych przedmiotów pokroju papierosów (odnawiają nieco EWY, kosztem zdrowia).

06 - Używamy Błyskawicy na iskrzącym panelu kontrolnym po lewej od drzwi. Warto spędzić jeszcze chwilę w pomieszczeniu (znajdziemy m.in. paliwo) i przyjrzeć się bliżej ścianie po prawej. Czeka tam na nas automat wydający strzykawki EWY, więc możemy podbudować nasze zapasy.

07 - Rozprawiamy się z dwoma przeciwnikami (technika polegająca na użyciu Błyskawicy, a zaraz później Wiertła, ułatwi zadanie). Następnie używamy plazmidu na generatorze po prawej, przywracając tym samym zasilanie, co spowoduje otwarcie zamkniętej wcześniej śluzy.

08 - W drodze do toalet natrafiamy na nagranie, paliwo, oraz szafki które możemy przeszukać. Do drugiej kabiny dostaniemy się po uiszczeniu opłaty 5$. Wydatek nam się zwraca, ponieważ w środku czekają na nas m.in. banknoty. Po wyjściu z łazienki, zostaniemy zaatakowani przez uzbrojoną w rurkę kobietę. Możemy poczekać aż delikwentka wejdzie do wody, a wtedy porazić ciecz Błyskawicą.

NAGRANIE: [To My Daughter] - Sofia Lamb.

09 - Przed nami dwóch przeciwników stojących w wodzie. Idealna okazja do ich porażenia. Przeszukując pomieszczenie, natrafimy na nagranie.

NAGRANIE: [Return] - Brigid Tenenbaum (na kamiennej ławie, pod ścianą).

10 - Znajdujemy ciało Tatuśka, a przy nim - amunicję (w postaci nitów [rivets]). Śluzę naprzeciwko trupa blokuje nasza nowa broń - [Rivet Gun].

UWAGA: Nitownica jest zdecydowanie najskuteczniejsza, kiedy przed oddaniem strzału dokładnie wycelujemy [T] w głowę przeciwnika. Pamiętajmy jednak, że takie celowanie uniemożliwi nam szybkie użycie plazmidu (najpierw musimy wrócić do normalnego widoku).

11 - Przed nami para niegodziwców, na której z powodzeniem testujemy nową zabawkę. Rekonesans pomieszczenia da nam paczkę nitów.

12 - Nowa taśma do odsłuchu, a w głębi korytarza (ślepy zaułek) torby podróżne, które możemy przeszukać. Znajdziemy między innymi wodę, oraz colę odnawiające odrobinę naszej EWY. W drodze powrotnej zobaczymy przeciwnika grzebiącego w otwartej torbie. Dobrze przymierzamy się do strzału i trafiamy w wybuchową beczkę.

NAGRANIE: [They Called It Rapture] - Mark Meltzer (na podłodze, koło torby z pluszakiem).

13 - Krótka scenka przerywnikowa z udziałem Siostrzyczki, po której zaatakuje nas Duża Siostra. W walce z nią cały czas pozostajemy w ruchu. Jest szybka i często się przemieszcza, nie spuszczamy jej więc z oczu. Wiertło na tym etapie gry nie przyda nam się tu na wiele, używamy więc Nitownicy (starając się trafiać w głowę) w połączeniu z Błyskawicą. Możemy nieco uprościć starcie, wykorzystując kałuże wody w których często staje nasza przeciwniczka. Kiedy jej pasek życia spadnie mniej więcej o 30%, walka dobiegnie końca.

UWAGA: Szerszy opis postępowania z Dużymi Siostrzyczkami został umieszczony w stosownym rozdziale tego poradnika.

W okolicy mamy nagranie, paliwo, nity, apteczki, a nawet strzykawkę EWY.

NAGRANIE: [Generation] - Andrew Ryan (na ladzie).

14 - W korytarzu podniesiemy apteczkę.

15 - Duża Siostra zgotuje nam prawdziwe przedstawienie, które zakończy się dla nas spontaniczną lekcją nurkowania. Pozostając pod wodą nie możemy używać ani plazmidów, ani naszego uzbrojenia.

16 - Podążamy z góry ustaloną ścieżką. Po kilku krokach, po naszej lewej, powinniśmy odnaleźć wrak batyskafu, a w nim dwa ciała. Przy jednym z nich natrafimy na taśmę do odsłuchu.

NAGRANIE: [Escape From Rapture] - Sammy Fletcher (w jednym z ciał pod wodą).

W trakcie dalszej wędrówki będziemy mogli podziwiać (zza szyby) losy innego Tatuśka, który dzielnie staje w obronie Siostrzyczki. Znajdziemy również trochę nitów i strzykawkę EWY.

17 - Używając dźwigni, wypompowujemy wodę z pomieszczenia i przechodzimy do kolejnego poziomu.

The Atlantic Express