Wiedźmin - nieoficjalne dodatki - poradnik do gry - Terrag - ebook
Opis

Poradnik do dodatkowych przygód gry Wiedźmin zawiera szczegółowy opis wszystkich możliwych rozwiązań każdego zadania, dokładne tabele talentów oraz serię map i oznaczeń, dzięki którym gracz nie będzie miał problemu z odnalezieniem się w danej sytuacji.

Wiedźmin - nieoficjalne dodatki - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Questy główne Wesela (Wesele)
  • Questy główne Wiedźminkołaja (Wiedźminkołaj)
  • Questy poboczne Wesela (Wesele)
  • Talenty do Wiedźminkołaja (Wiedźminkołaj)
  • Talenty w Podstępach (Podstępy)
  • Mapa Podstępów (Podstępy)
  • Questy główne Bagien (Szlag by trafił te bagna)
  • Questy główne Podstępów (Podstępy)
  • Wprowadzenie (Wesele)
  • Questy główne Cichej Wólki (Upiory w Cichej Wólce)

Informacja o grze

Wiedźmin to wyprodukowana przez polskie studio CD Projekt RED gra action-RPG osadzona w realiach świata fantasy wykreowanego przez Andrzeja Sapkowskiego.  Gracze kierują poczynaniami Geralta z Rivii - tytułowego wiedźmina broniącego ludzi przed potworami, a w trakcie zabawy mają okazję odwiedzić wiele miejsc znanych z kart powieści. Tytuł odznacza się atrakcyjną oprawą wizualną, wciągającą fabułą oraz ciekawymi rozwiązaniami w mechanice rozgrywki.

Gra The Witcher, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 44


WiedźminNieoficjalne dodatkiporadnik do gry

autor: "Terrag"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=903

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Podstępy

Talenty w Podstępach

Mapa Podstępów

Questy główne Podstępów

Questy poboczne Podstępów (cz.1)

Questy poboczne Podstępów (cz.2)

Szlag by trafił te bagna

Mapy Bagien

Questy główne Bagien

Questy poboczne Bagien

Upiory w Cichej Wólce

Talenty w Cichej Wólce

Mapy Cichej Wólki

Questy główne Cichej Wólki

Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1)

Questy poboczne Cichej Wólki (cz.2)

Wesele

Wprowadzenie

Questy główne Wesela

Questy poboczne Wesela

Wiedźminkołaj

Talenty do Wiedźminkołaja

Mapy do Wiedźminkołaja

Questy główne Wiedźminkołaja

Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.1)

Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2)

Wprowadzenie

W niniejszym poradniku do dodatkowych przygód gry Wiedźmin, zamieszczam szczegółowy opis wszystkich możliwych rozwiązań każdego zadania (z uwzględnieniem dróg alternatywnych). Ponadto sporządziłem dokładne tabele talentów, które powinny ułatwić ukończenie każdej przygody, oraz serię map i oznaczeń, dzięki którym gracz nie będzie miał problemu z odnalezieniem się w danej sytuacji.

Terrag (www.gry-online.pl)

Podstępy

Talenty w Podstępach

Prezentowane poniżej talenty które wybrałem do tej przygody, powinny uprzyjemnić a jednocześnie nieco ułatwić rozgrywkę. Podstępy nie są zbytnio wymagające. Nawet na wysokim poziomie trudności właściwie da się ukończyć wszystkie zadania tylko z talentami prezentowanymi w tabeli, które przecież wybieramy na samym początku.

Kategoria

Wybrane Umiejętności

Siła

SIŁA (poziom 1), RAUSZ, SIŁA (poziom 2), REGENERACJA, SIŁA (poziom 3), SIŁA (poziom 4)

Zręczność

ZRĘCZNOŚĆ (poziom 1), OPRAWIANIE

Wytrzymałość

WYTRZYMAŁOŚĆ (poziom 1), MOCNA GŁOWA

Inteligencja

INTELIGENCJA (poziom 1), WARZENIE ELIKSIRÓW,

Aard

AARD (poziom 1), OGŁUSZENIE

Igni

IGNI (poziom 1), IGNI (poziom 2), PODPALENIE

Quen

QUEN (poziom 1)

Aksji

AKSJI (poziom 1)

Yrden

YRDEN (poziom 1)

Stalowy Silny

STALOWY SILNY (poziom 1), CIĘCIE W TĘTNICĘ I

Stalowy Szybki

STALOWY SZYBKI (poziom 1), PARALIŻ I

Stalowy Grupowy

STALOWY GRUPOWY (poziom 1), PRECYZYJNE TRAFIENIE I,

Srebrny Silny

SREBRNY SILNY (poziom 1), GŁĘBOKIE CIĘCIE I

Srebrny Szybki

SREBRNY SZYBKI (poziom 1), PORAŻAJĄCY BÓL I

Srebrny Grupowy

SREBRNY GRUPOWY (poziom 1), KRYTYCZNE TRAFIENIE I

Mapa Podstępów

1. Posiadłość Dershana. W skrzyniach trzy mocne alkohole, ponad30 orenów a także żółte róże, czerwona chusta damska, złote damskie rękawiczki, damski szal, orazsrebrny naszyjnik z bursztynami. W piwnicy 2000 orenów, runa ziemi, kamień runiczny Swarog, składniki i kilka eliksirów.

2. ChataSołtysa.

3. DomekLeny. W skrzyni między innymi 50 orenów i sygnet wiecznego ognia.

4. DomKowala. W środku 24 oreny, dwie osełki (10%) i dwa rodzaje olejów.

5. Sklepik.

6. Kuźnia.

7. Kapliczka Wiecznego Ognia. Pełni rolę zarówno Miejsca Mocy, jak i ogniska przy którym możemy medytować. Często spotkamy przy niej mieszkańców, niektórzy jednak nie będą skorzy do rozmowy w trakcie modłów.

8. ChataZielarki. W skrzyni przy drzwiach znajdziesz między innymi 50 orenów. Kobieta sprzedaje między innymi mocne alkohole, idealne do sporządzania eliksirów, oraz księgi o bestiach i ziołach. W oknie handlu możemy również wyciągnąćod niej szeregeliksirów i kilka składników ("cena zakupu- niedostępne").

9. Karczma "Pęknięty dzban".

10. Tablica z ogłoszeniami. A na niej informacja od Zielarki w której prosi o "pomoc przy wyrywaniu chwastów".

11. Watahawilków. Stado liczy sobie sześć sztuk.

12. Ruiny z ogniskiem pośrodku.

13. Zagajnik w którym znajdziemy trzy Echinopsy związane z zadaniem QP.2. Zlecenie na Echinopsy.

14.MegaEchinops związany z zadaniem QP.3. Zlecenie na Megaechinopsa. Pod waleczną rośliną znajdziemy ciało, a przy nim broszę z inicjałem z zadania QP.4. Duch i mrok.

15. Zawalony most.

Questy główne Podstępów

Po rozpoczęciu przygody zaczepia nas plotkara. Dowiadujemy się od niej między innymi o śmierci służącej Dershana- Kati. Na miejscu zbrodni widziano niejakiego Rovena. Dziewoja powie nam również o uszkodzonym przez burzę moście.

Matka natura uniemożliwiła nam dalszą podróż traktem. Przynajmniej do chwili usunięcia szkód.

Faza 1. Krajobraz po burzy

Spotkana na początku przygody Plotkara skieruje nas w sprawie mostu do Sołtysa Podstępów.

Faza 2. Dziura budżetowa

Okazuje się, że problem z naprawą mostu leży po stronie murarza Stefana, który ma za duże oczekiwania co do orenów. Znajdziemy go w karczmie (M1.9).

Faza 3. Prawa rynku

Dowiadujemy się, że Stefan życzy sobie bagatela 3000 orenów za naprawę mostu. Jeśli jeszcze nie ukończyliśmy wszystkich zadań pobocznych, to dobry moment na zainteresowanie się nimi. To jedyny sposób na zdobycie tak dużej kwoty.

Faza 4. Murarski haracz

Kiedy już uda nam się zebrać potrzebną kwotę, wracamy do Stefana (M1.9) i płacimy mu za naprawienie mostu.

Faza 5. Do pracy!

Opłacony murarz wróci do pracy. Możemy przespać się symboliczne 24 godziny, a następnie ruszyć pod zawalony most (M1.15). Na miejscu rozpoczynamy rozmowę ze Stefanem i dowiadujemy się za co zapłaciliśmy mu przed chwilą 3000 orenów…