Binary Domain - poradnik do gry - Robert "ochtywzyciu" Frąc - ebook

Binary Domain - poradnik do gry ebook

Robert "ochtywzyciu" Frąc

0,0

Opis

Poradnik do gry Binary Domain zawiera opis przejścia trybu kampanii wraz podpowiedziami dotyczącymi starć z przeciwnikami. Najważniejsze walki wzbogacone zostały o filmiki. Ma końcu poradnika znajduje się rozdział opisujący położenie wszystkich Secur-Com.

Binary Domain - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozdział 4 Reafuse and Resist (4) (Opis przejścia)
  • Rozdział 4 Reafuse and Resist (1) (Opis przejścia)
  • Rozdział 1 Hit and Run (1) (Opis przejścia)
  • Rozdział 6 Denying Destiny (Opis przejścia)
  • Rozdział 1 Hit and Run (3) (Opis przejścia)
  • Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) (Opis przejścia)
  • Rozdział 4 Reafuse and Resist (3) (Opis przejścia)
  • Rozdział 5 Intelligent Artifice (1) (Opis przejścia)
  • Rozdział 3 Bad Ground (1) (Opis przejścia)
  • Rozdział 4 Reafuse and Resist (2) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Gra akcji w industrialnych klimatach, w której przedstawiony został konflikt ludzi z robotami. Jednym z autorów tej pozycji jest Toshihiro Nagoshi – twórca serii Yakuza, znanej przede wszystkim posiadaczom konsol Sony.

Gra Binary Domain, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PS3, X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 61

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Binary Domainporadnik do gry

autor: Robert "ochtywzyciu" Frąc

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1230

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - Binary Domain

Porady ogólne

Opis przejścia

Rozdział 1 Hit and Run (1)

Rozdział 1 Hit and Run (2)

Rozdział 1 Hit and Run (3)

Rozdział 2 Yearn For Refuge (1)

Rozdział 2 Yearn For Refuge (2)

Rozdział 2 Yearn For Refuge (3)

Rozdział 2 Yearn For Refuge (4)

Rozdział 3 Bad Ground (1)

Rozdział 3 Bad Ground (2)

Rozdział 4 Reafuse and Resist (1)

Rozdział 4 Reafuse and Resist (2)

Rozdział 4 Reafuse and Resist (3)

Rozdział 4 Reafuse and Resist (4)

Rozdział 5 Intelligent Artifice (1)

Rozdział 5 Intelligent Artifice (2)

Rozdział 5 Intelligent Artifice (3)

Rozdział 5 Intelligent Artifice (4)

Rozdział 6 Denying Destiny

Bonusy (Secur-Com)

Rozdział 1

Rozdział 2

Rozdział 3

Rozdział 4

Rozdział 5

Rozdział 6

Poradnik do gry - Binary Domain

Poradnik do gry Binary Domain zawiera opis przejścia trybu kampanii wraz podpowiedziami i taktykami dotyczącymi starć ze standardowymi przeciwnikami oraz bossami. Najważniejsze walki wzbogacone zostały o filmiki ukazujące przebieg potyczki. Dodatkowo na końcu poradnika znajduje się rozdział opisujący położenie wszystkich Secur-Com.

Binary Domain jeststrzelanką z kamerą umiejscowioną za plecami bohatera i wykorzystującą rozbudowany system zasłon. Walczyć przyjdzie nam z zastępami maszyn, które w niezwykle efektowny sposób gubią fragmenty pancerza i kończyny. Odstrzelenie tych drugich wymusza na przeciwnikach nietypowe wzorce zachowań jak skakanie na jednej nodze, czołganie czy nawet atakowanie swoich sojuszników po utracie głowy. Podczas pokonywania kolejnych rozdziałów wpadniemy na ciekawy zestaw bossów. Każdy z nich wymusza inne podejście do starcia i stanowi ciekawe wyzwanie.

Główny bohater wspierany jest przez członków oddziału Rust Crew, związane są z nimi dwa interesujące rozwiązania. Pierwszym z nich jest system wydawania poleceń i prowadzenia dialogów przy pomocy mikrofonu. Krzycząc do naszych wirtualnych kompanów możemy się dobrze bawić lub mocno denerwować tym, że pozostajemy niezrozumiani. Zdefiniowanych słów jest całkiem dużo, ale musimy je tak wypowiadać by zostały zrozumiane przez maszynę, co nie każdemu może się udawać lub podobać. Wyłączenie rozpoznawania mowy nie jest szczególnie odczuwalne, ponieważ jest to raczej dodatek, a nie niezbędny element rozgrywki. Drugim rozwiązaniem dotyczącym naszych kompanów jest system zaufania, czyli wskaźnik jak postrzegają nas członkowie zespołu. Podnosimy go podczas rozmów oraz przez wykazywanie się niezwykłą skutecznością w walce. Poziom zaufania wpływa na wybory, jakich dokonają nasi sojusznicy w kluczowych sytuacjach.

Użyte oznaczenia:

[1], [2], [3], [4]... - Cyfry w nawiasach kwadratowych oznaczają, że w pobliżu znajduje się Secur-Com. Opis jego odnalezienia jest na końcu poradnika i również został oznaczony cyfrą w nawiasie kwadratowym.

Robert Frąc (www.gry-online.pl)

Porady ogólne

Walka z przeciwnikami

W grze walczymy przede wszystkim z robotami humanoidalnymi, są one podatne na odstrzeliwanie fragmentów ciała. Braki kończyn wymuszają na naszych przeciwnikach konkretne zachowania.

Przeciwnicy pozbawieni głowy zaczną nas ignorować, zaatakują swoich przyjaciół i ściągną ich ostrzał na siebie.

Odstrzelenienóg zmusi naszych przeciwników do czołgania się. Mogą oni wtedy dalej prowadzić ostrzał lub podczołgać się do nas i złapać nas za nogę. Jeżeli tak się stanie będziemy mieli krótką chwilę na dobicie przeciwnika z pistoletu zanim ten zdetonuje granat. Czołgających się do nas przeciwników możemy dobić z dystansu lub atakami wręcz.

Pozbawienie napastników rąk może mieć różne skutki i uzależnione jest od tego, w co uzbrojeni są nasi przeciwnicy. Jeżeli posiadają karabin to najprawdopodobniej podniosą broń drugą ręką i będą dalej prowadzić ostrzał. Roboty uzbrojone w działka obrotowe po utracie ręki powoli ruszą w naszą stronę by zaatakować wręcz. Jednostki ochrony uzbrojone w pistolety po utracie ręki sięgnął drugą kończyną po pałkę i ruszą w naszą stronę.

Zaufanie

Stosunek naszych kompanów do nas reprezentowany jest przez poziom zaufania, jakim darzą nas sojusznicy. Za każdym razem, gdy zaufanie członka zespołu wzrośnie lub zmaleje zostaniemy o tym poinformowani przez pojawienie się jego portretu wraz z czerwonymi lub niebieskimi strzałkami po prawej stronie ekranu.

Zaufanie wzrośnie, gdy:

- Prowadząc konwersacje z członkiem ekipy odpowiemy w zadowalający go sposób (najczęściej oznacza to przytakiwanie).

- Uratujemy życie sojusznikowi aplikując mu apteczkę.

- Pozbędziemy się szybko kilku przeciwników naraz np.: rzucając granat, strzelając pociskiem energii lub inną bronią o dużej sile rażenia.

- Odstrzelimy głowę kilku przeciwnikom w krótkim odstępie czasu.

- Poprowadzimy skuteczne natarcie i wyeliminujemy szybko kilku przeciwników.

- Posłuchamy polecenia wydanego przez jednego z naszych kompanów.

Zaufanie spadnie, gdy:

- Prowadząc konwersację z członkiem ekipy odpowiemy nie zgadzając się z sojusznikiem.

- Zranimy naszego kompana.

- Nie posłuchamy polecenia wydanego przez sojusznika lub odmówimy jego wykonania.

- Zaprezentujemy niezwykle małą skuteczność podczas prowadzenia starć.

Zarabianie kredytów

Za każdego pokonanego przeciwnika nagradzani będziemy kredytami, które możemy spożytkować w sklepikach. Bonusowe pieniądze dostaniemy za pokonywanie przeciwników atakiem wręcz oraz za odstrzeliwanie robotom kończyn lub głowy.

Sklepiki

Po każdym zakupie dokonanym w sklepiku odbędzie się loteria, warto poczekać na jej zakończenie, bo może się okazać, że otrzymamy dodatkową skrzynię z amunicją lub baterie do naładowania broni.

Nanomachines kupowane w sklepikach służą do podnoszenia statystyk naszych podopiecznych. Możliwość wykupienia konkretnych nanomachines mamy tylko w obrębie konkretnego rozdziału, na którym występują. Im bliżej końca gry tym potężniejsze nanomachines możemy kupić, ale miejsce na ich "ubranie" pozostaje niezmienne przez całą rozgrywkę.

Ulepszenia broni. W tej zakładce należy kierować się egoizmem i postawić na inwestowanie głównie we wzmocnienie uzbrojenia Dana. W wielu momentach gry będziemy mieli ograniczoną możliwość dobierania członków zespołu, a bardzo rozbudowany karabin Dana sieje niemałe zniszczenie.

Opis przejścia

Rozdział 1 Hit and Run (1)

Rozdział 1 Hit and Run

Grę rozpoczynamy od rozmowy z Big Bo, który na wstępie objaśni nam zasady korzystania z systemu komunikacji między nami i pozostałymi członkami naszego oddziału. W Binary Domain mamy możliwość wydawania poleceń za pomocą komend wydawanych ustnie pod warunkiem, że posiadamy podpięty mikrofon. Jeżeli czujemy się nieswojo krzycząc do maszyny lub nie jesteśmy w pełni przez nią rozumiani możemy tę opcję wyłączyć. Będziemy wtedy porozumiewali się z członkami naszej ekipy w tradycyjny sposób, czyli przez wybór komend oraz opcji dialogowych.

Kolejną częścią samouczka jest zapoznanie się z posiadaną przez nas bronią. Do dyspozycji mamy karabin maszynowy oraz pistolet. Z pomocą obu tych broni będziemy musieli ostrzelać wskazane nam znaki drogowe.

Po krótkiej rozgrzewce ruszamy za Big Bo, przeskakujemy przez zasłonę i podnosimy skrzynię z amunicją. Przechodząc przez zniszczony wagon poprowadzimy konwersację. Jest to pierwsza z wielu luźnych rozmów, jakie będziemy prowadzili z naszymi sojusznikami. Wybierane przez nas odpowiedzi mają wpływ na to, w jaki sposób będzie postrzegał nas rozmówca. W grze reprezentowane jest to przez poziom zaufania, jakim darzą nas kompani. Wybranie w tej rozmowie odpowiedzi "definitely" zapewni nam przychylność Big Bo [1].

Podążając dalej za kompanem skontaktujemy się z dowódcą i po krótkiej cut-scence staniemy do pierwszego starcia.

Naszymi