Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry - Robert "ochtywzyciu" Frąc - ebook
PROMOCJA

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry ebook

Robert "ochtywzyciu" Frąc

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Dawn of War II: Retribution zawiera opis przejścia kampanii Kosmicznych Marines wraz z misjami opcjonalnymi i zadaniami dodatkowymi, które można wykonać w celu uzyskania dodatkowych bonusów.

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 1 - Tajfun Primaris (Misje główne)
  • 10 - Cyrene – Jama Maledictusa (Misje główne)
  • 8 - Sąd zgnilizny – Punkt Początkowy Primus (Misje główne)
  • 7 - Tajfun Primaris – Perymetr Areny (Misje główne)
  • 6 - Tajfun Primaris – Arena Tajfunu (Misje główne)
  • 5 - Meridian – Stołeczne Ogrody (Misje główne)
  • 3 - Calderis – Osada Argus (Misje główne)
  • 1 - Calderis – Rzeka Krwi (Misje opcjonalne)
  • 9 - Cyrene – Bojowe Fortece (Misje główne)
  • 2 - Tajfun Primaris – Świątynne Ruiny Ladonu (Misje główne)

Informacja o grze

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution jest drugim samodzielnym rozszerzeniem do popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS) studia Relic Entertainment. Fabuła kampanii trybu single-player koncentruje się wokół wątku Exterminatusu, czyli planów Imperium związanych ze zniszczeniem wszelkiego życia w układzie planetarnym Aurelia. Od powziętego zamiaru Inkwizycję może odwieść jedynie pokonanie splugawionego Chaosem Wielkiego Mistrza Kyras. Nowości i zmiany wprowadzone w rozszerzeniu to m.in. nowa rasa Imperial Guard, a także możliwość zbierania surowców i szkolenia jednostek pomocniczych bezpośrednio na polu bitwy.

Gra Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 44

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Warhammer 40,000:Dawn of War II - Retributionporadnik do gry

autor: Robert "ochtywzyciu" Frąc

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1095

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution

Misje główne

1 - Tajfun Primaris

2 - Tajfun Primaris - Świątynne Ruiny Ladonu

3 - Calderis - Osada Argus

4 - Aurelia - Lodowa Kraina Minos (1)

4 - Aurelia - Lodowa Kraina Minos (2)

5 - Meridian - Stołeczne Ogrody

6 - Tajfun Primaris - Arena Tajfunu

7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny

8 - Sąd zgnilizny - Punkt Początkowy Primus

9 - Cyrene - Bojowe Fortece

10 - Cyrene - Jama Maledictusa

Misje opcjonalne

1 - Calderis - Rzeka Krwi

2 - Aurelia - Zakonna Forteca Selenon

3 - Meridian - Iglica Golghota

4 - Sąd Zgnilizny - Ładownia objęta kwarantanną

5 - Tajfun Primaris - Góra Siccaris

Poradnik do gry - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution

Poradnik do gry Dawn of War II: Retribution zawiera opis przejścia kampanii Kosmicznych Marines wraz z misjami opcjonalnymi i zadaniami dodatkowymi, które można wykonać w celu uzyskania dodatkowych bonusów. Poradnik można również wykorzystać w przypadku wybrania innej rasy, gdyż ogólny zarys misji jest podobny, jednak niektóre wskazówki okażą się mniej przydatne.

W opisie przejścia znajdują się odwołania do punktów umiejscowionych na mapach, oznaczone zostały one kolorem brązowym.

Nazwy własne zaczerpnięte z gry oznaczone zostały kolorem niebieskim, należy zwrócić na nie szczególną uwagę grając inną rasą niż Kosmiczni Marines, gdyż będą się one w większości przypadków znacząco różnić.

Robert "ochtywzyciu" Frąc (www.gry-online.pl)

Misje główne

1 - Tajfun Primaris

Opis misji

Misję rozpoczynamy dwójką bohaterów [M01 punkt 1], którzy otrzymali zadanie oczyszczenia pobliskich terenów z wyznawców chaosu [M01 punkt 2].

Przyjdzie nam walczyć z kilkoma lekkimi oddziałami wroga, które nie stanowią zagrożenia dla naszych podkomendnych, po ich pokonaniu odnajdziemy i wskrzesimy poległego bohatera [M01 punkt 2], który pomoże nam w dalszej misji.

Po ulepszeniu żywotności odratowanego żołnierza, zaatakowani zostaniemy z zasadzki przez kilka oddziałów, z których jeden zajmie pobliski bunkier [M01 punkt 3], dostaniemy polecenie wykurzenia go przy wykorzystaniu umiejętności specjalnej.

Naszym kolejnym zadaniem jest dostanie się do ufortyfikowanego obszaru, po drodze zostaniemy poinstruowani o możliwości wykorzystania zasłon terenowych do zwiększenia odporności naszych oddziałów i dojdziemy do nadajnika teleportacyjnego [M01 punkt 4]. Zrekrutujemy przy nim nasz pierwszy oddział i ruszymy do walki z wrogiem, który nas za chwilę zaatakuje.

Na naszej drodze napotkamy oddział [M01 punkt 5], który po przez ostrzał z broni maszynowej, wprowadzi nasze jednostki w stan przygwożdżenia. By zwiększyć nasze szanse, należy zajść przeciwnika i zaatakować go od boku.

Podążając dalej w kierunku celu naszej misji natkniemy się na obóz orków [M01 punkt 6], przekradnięcie się do niego po zasoby stanie się celem zadania dodatkowego. Wykonywanie takich zadań nie jest konieczne do pomyślnego ukończenia misji, ale zazwyczaj wiążą się z nimi dodatkowe bonusy otrzymywane po ich wykonaniu. Orkowie są zajęci starciem z wojskami chaosu, ale ich przyczółka broni wieżyczka, ma ona ograniczone pole ostrzału i należy do niej podejść od tyłu, gdy ją zniszczymy będziemy mogli bezpiecznie zagarnąć surowce.

Po pokonaniu kilku oddziałów podczas przeprawy przez rzekę dotrzemy do bramy ufortyfikowanego przyczółka, zamiast ruszyć wprost na wroga, możemy rozstawić nasze oddziały za zasłonami i ostrzałem z daleka zmusić jednostki nieprzyjaciela do ataku na nasze pozycje, w ten sposób w miarę bezpiecznie pozbędziemy się kilku oddziałów, co ułatwi szturm na przyczółek [M01 punkt 7]. Po zakończeniu starcia możemy pozbierać znajdujące się dookoła zasoby i przejąć nadajnik teleportacyjny.

Nasz świeżo zdobyty punkt obronny wkrótce zostanie zaatakowany, korzystając z chwili oczekiwania możemy zwerbować dodatkowe jednostki i rozmieścić swoje oddziały w bunkrze lub za zasłonami. Tak przygotowani z łatwością odeprzemy kilka ataków, z których ostatni otworzy nam dalszą drogę.

Ostatnim zadaniem głównym, jakie otrzymamy jest eliminacja dowódcy wrogich oddziałów, po drodze do celu stoczymy starcie przy opuszczonym bunkrze, sprawdzi się on świetnie jako osłona przed wrogim ostrzałem, co zapewni nam sporą przewagę i pozwoli na łatwą eliminację nieprzyjaciela. Po krótkiej obronie przejmiemy nadajnik teleportacyjny [M01 punkt 8] znajdujący się w pobliżu i przygotujemy się przy nim do ostatecznego starcia.

Walka z czempionem chaosu [M01 punkt 9] narazi nas na znaczne straty, ale nie powinniśmy się ich obawiać gdyż jest to ostatnie starcie w tej misji. Nasz przeciwnik będzie wspierany przez oddziały piechoty, których nie wolno nam lekceważyć i należy zniszczyć zaraz po ich przybyciu. Bohater chaosu posiada dwie specjalne umiejętności, na które musimy uważać, cel obu będzie wcześniej oznaczony na podłożu. Pierwsza z nich to powalenie jednostek znajdujących się w pobliżu czempiona chaosu, drugą jest deszcz ognia sprowadzany na jedną z naszych jednostek, aby nie narażać zbytnio na nie naszych żołnierzy, rozstawmy ich w bezpiecznej odległości od siebie oraz od wroga, jeżeli to możliwe wyprowadzajmy je z obszarów, na które rzucane są specjalne umiejętności. Pokonanie dowódcy wojsk nieprzyjaciela zakończy misję i przeniesieni zostaniemy do mapy gwiezdnej.

Mapa M01

Legenda:

1. Lokacja startowa

2. Oddziały chaosu i ranny bohater

3. Bunkier

4. Nadajnik teleportacyjny

5. Oddział przygwożdżający