Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Hunted: Kuźnia Demona zawiera opis przejścia trybu przygody wraz z dodatkowymi zagadkami prowadzącymi do ukrytych skarbów. W opisie poszczególnych rozdziałów zawarta została lokalizacja wszystkich jeńców, kamieni śmierci oraz smoczych łez.
Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Hunted: The Demon's Forge to hybryda gry akcji i RPG umieszczona w fantastycznym świecie pełnym magii, lochów i groteskowych demonów. Możemy wcielić się w wojownika Caddoca lub łuczniczkę E’larę. Każda postać ma inne umiejętności i uzbrojenie. Zabawę urozmaicają delikatne elementy RPG w postaci systemu rozwoju bohaterów.
Gra Hunted: The Demon's Forge, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 69
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1120
Prolog- Fontanna Elishy
Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.1-1.2)
Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6)
Rozdział 2- Lochy Dyfed (sekcje 2.1-2.2)
Rozdział 2- Lochy Dyfed (sekcje 2.3-2.6)
Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.1-3.3)
Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6)
Rozdział 4- Miasto Llyr
Rozdział 5- Mury Kala Moor
Rozdział 6- Kala Moor
Poradnik do gry Hunted: Kuźnia Demona zawiera opis przejścia trybu przygody wraz z dodatkowymi zagadkami prowadzącymi do ukrytych skarbów. W opisie poszczególnych rozdziałów zawarta została lokalizacja wszystkich jeńców, kamieni śmierci oraz smoczych łez, które pomogą poznać fabułę świata gry i wzmocnić prowadzonych bohaterów.
Użyte oznaczenia:
[1], [2] - cyfry w nawiasach kwadratowych odwołują się do screenów znajdujących się bezpośrednio nad tekstem, w którym występują. Jedynka oznacza lewy, a dwójka prawy obrazek.
Kolorem niebieskim oznaczone zostały kryształy i smocze łzy, czyli przedmioty wpływające na rozwój zdolności bojowych bohaterów gry.
Kolorem zielonym oznaczone zostały zwłoki (zwane kamieniami śmierci) oraz jeńcy znajdowani w trakcie gry.
Kolorem brązowym oznaczeni zostali przeciwnicy.
Robert Frąc (www.gry-online.pl)
- W trakcie przechodzenia gry natrafimy na pojemniki ze srebrzystym płynem wzmacniającym na pewien czas naszych bohaterów, znajdują się one najczęściej na arenach trudniejszych starć z przeciwnikami. Jeżeli skusimy się i skorzystamy z nich chociaż raz, na końcu gry obejrzymy "złe zakończenie"
- Gra została wypełniona dużą ilością niezwykle ciemnych pomieszczeń, w których bardzo trudno cokolwiek dostrzec. Możemy rozjaśnić otoczenie używając pochodni, rozpalonych strzał lub zaklęcia "ognie piekielne". Możemy również spróbować poprawić widoczność zwiększając wartość gamma znajdującą się w opcjach obrazu, korzystajmy z tej możliwości jak najrzadziej by nie zepsuć klimatu gry.
- Chowanie się za zasłonami słabo ochroni nas przed wybuchającymi strzałami i kulami ognia, pamiętajmy jednak, że ta zasada działa w obie strony.
- Po walkach możemy uzupełnić zapasy fiolek z życiem i maną, robimy to rozbijając urny, dzbany i tym podobne pojemniki. Jeżeli zacznie nam czegoś brakować podczas walki rozejrzyjmy się dookoła bo polegli przeciwnicy często pozostawiają po sobie przydatne łupy.
- Zbieranie smoczych łez odblokowuje umiejętność doładowania ataków kompana magią, które znacznie zyskują na skuteczności. Aby doładować towarzysza należy przytrzymać przycisk odpowiedzialny za użycie czaru podczas jego rzucania.
- Magiczne bronie podnoszone w czasie gry mają określoną ilość ładunków wykorzystywanych podczas trafienia w przeciwnika. Gdy ładunki się wyczerpią nie ma powodu by nie wymienić oręża na inny nawet nie magiczny.
- Złoto znajdowane podczas przechodzenia trybu przygody nie ma na nią wpływu, wykorzystywane jest natomiast w trybie tygla.
- Rozwiązanie zagadek związanych z czterema sarkofagami pozwoli nam na zdobycie niezwykle potężnych broni na początku ostatniego rozdziału.
Grę przyjdzie nam rozpocząć w ciemnym pomieszczeniu jako wojownik uzbrojony tylko w tarczę i pochodnie, a naszym jedynym towarzyszem jest kobiecy głos szepczący z ciemności. Bohatera należy skierować w stronę korytarza oznaczonego przez kilka świec [1]. Podążając cały czas przed siebie dojdziemy do pomieszczenia, w którym ukaże się nam demon [2]. Jego widok wybudzi naszego bohatera ze snu i po obejrzeniu cut-scenki rozpoczniemy grę dwójką bohaterów.
Pierwszym zadaniem do wykonania jest odnalezienie fontanny Elishy. Na tym etapie gry sterujemy elfką E'larą. Podążając za naszym towarzyszem dotrzemy do zwodzonego mostu [1], gdzie dowiemy się, że aby zobaczyć istotne miejsce lub wydać rozkaz naszemu kompanowi należy wcisnąć "E". Zobaczymy w ten sposób liny podtrzymujące most [2], które należy zestrzelić otwierając tym samym dalszą drogę.
Podążając dalej podniesiemy kołczan ze strzałami i natkniemy się na pierwszych przeciwników [1], którzy będą od nas oddzieleni przepaścią. Z za niewielkiego murku [2] będziemy mogli bezpiecznie wystrzelać pełzaki, po czym ruszymy za Caddockiem.
W tym miejscu dowiemy się, że po wciśnięciu "Z" z aktualnie sterowanej przez nas postaci wypuszczone zostaną dwa świetliki nazwane "ścieżką serafiny" [1]. Niebieski prowadzi nas do kolejnego etapu naszego zadania, a czerwony do naszego kompana. Tak więc podążamy przez zwalone drzewo za niebieskim świetlikiem [2].
Dotrzemy w ten sposób na drugą stronę niewielkiej przepaści i znajdziemy się pośród wysokiej trawy, przez którą nie da się strzelać z łuku. Należy zmienić "postawę" na walkę mieczem i wyciąć sobie dalszą drogę przez zarośla [1]. Jak tylko wytniemy przeszkodę ponownie zaatakują nas pełzaki, stosunkowo łatwe do ubicia. Wystarczy wykonywać cięcia mieczem i blokować ciosy przeciwników tarczą [2], niestety nie jest ona zbyt wytrzymała i dość szybko rozpadnie się na kawałki.
W rogu areny naszych zmagań z robalami znajduje się szukana przez nas fontanna Elishy [1], do której należy podejść i zaczerpnąć wody. Po krótkiej cut-scence pomożemy otworzyć naszemu kompanowi wrota oznaczone "wrzeszczącą twarzą" [2]. Wszelkiego rodzaju akcje wspólne naszych bohaterów wykonujemy przez naciśnięcie "E".
Po pokonaniu wrót wejdziemy do dość mocno zaniedbanego korytarza [1], przeciśniemy się pod konarem drzewa, aby znaleźć się w okrągłym pomieszczeniu z kamiennym ołtarzem przysypanym kośćmi [2]. Możemy tutaj znaleźć kołczan ze strzałami leżący na prawo od zachwycającego się widokiem Caddoca.
Po opuszczeniu pomieszczenia kierujemy naszych bohaterów drogą wiodącą pod szkieletem smoka [1], dojdziemy w ten sposób do dziwnie wyglądającego czarno zielonego "kamienia śmierci" [2] by po raz pierwszy spotkać Serafinę.
Po obejrzeniu cut-scenki, która zwiastuje nadejście kłopotów, należy jak najszybciej ruszyć przez zawalającą się ścieżkę. Wpadniemy na grupkę szkieletów, których można spokojnie ostrzeliwać z łuku równocześnie chowając się za jedną z zasłon, jeżeli jakiś szkielet podejdzie za blisko to zajmie się nim Caddoc. Po pokonaniu kolejnych nieumarłych[1] nasz towarzysz utoruje nam drogę do placu, na którym znajduje się dosyć spora grupa szkieletów[2]. Naszym zadaniem jest ich wystrzelanie chowając się przy tym za zasłoną. Niestety Caddoc rzuci się bezmyślnie w wir walki i konieczne będzie podanie mu fiolki regenerującej poprzez wciśnięcie "E". Należy to zrobić zaraz po tym jak zacznie wołać o pomoc w innym przypadku zakończy swój żywot i naszą zabawę.
Kontynuując ucieczkę natrafimy na zamknięte wrota. W ich pobliżu znajdziemy kołczan ze strzałami i koksownik, przy którym możemy podpalać strzały. Aby otworzyć wrota należy rozpalić koksownik wiszący na ścianie obok nich, poprzez strzelenie w niego podpaloną strzałą [1]. W pomieszczeniu, do którego wejdziemy znajduje się obelisk z niebieskim kamieniem i kilka dużych urn, które możemy zniszczyć by uzyskać fiolki regenerujące życie. Po użyciu kamienia otrzymamy bezpośrednią kontrolę na Caddociem, którego wykorzystamy do przesunięcia kamiennego filara, [2] co otworzy nam dalszą drogę.
Podążając korytarzem otwieramy niewielkie metalowe cylindry i podnosimy z nich kryształy[1]. Po dotarciu do zwłok i użyciu na nich "kamienia śmierci" [2] otrzymamy zadanie dodatkowe polegające na rozwiązaniu zagadki strzegącej topora. Torując sobie drogę przez zastępy nieumarłych dojdziemy do stojaka z bronią, po jego zniszczeniu otrzymamy możliwość wymiany naszego miecza na nieco mocniejszy oręż.
Idąc przed siebie natkniemy się po lewej stronie na zarośla [1], przez które można się przebić. Za nimi znajduje się rozwidlenie prowadzące w lewo i w prawo. Zbadanie obu dróg wynagrodzi nas niewielką ilością złota, które znajdziemy leżące na ziemi [2] i w skrzyni.
Po powrocie na główny szlak dotrzemy do ścieżki prowadzącej nas wokół topora, o którym wspominał duch. Po wybiciu kilku przeciwniku przyjdzie czas na rozwiązanie zagadki jej streszczenie można znaleźć na mieniącej się kamiennej płycie [1]. Aby dostać się do nowej broni musimy nakazać E'larze rozpalić strzałę w pobliskim koksowniku, a następnie rozpalić nią koksownik znajdujący się nad toporem [2].
Uzbrojeni w nowe narzędzie zniszczenia torujemy sobie drogę przez kolejne grupy przeciwników aż do kolejnych drzwi, które otworzymy wspólnie z naszym towarzyszem [1]. Należ pamiętać by od czasu do czasu wymieniać tarczę [2] na nową, ponieważ w innym wypadku stracimy możliwość blokowania.
Za drzwiami, obdarowani zostaniemy naszym pierwszym czarem, który pomoże nam się przedostać przez pole dawnej bitwy [1]. Gdy już będziemy mieli stanąć do walki, podłoże pod stopami naszych bohaterów zapadnie się i trafimy do podziemi, gdzie otoczą nas nieumarli[2]. Korzystając z niedawno otrzymanego czaru szybko pozbędziemy się wrogów. Eliminacja wszystkich przeciwników rozświetli pomieszczenie, w którym sie znajdujemy.
Z lokacji można wydostać się na dwa sposoby. Sposób pierwszy to droga wiodąca przez korytarz znajdujący się miedzy dwoma posągami [1]. Natomiast drugi sposób to skorzystanie z ukrytego przejścia. Znajduję się ono za posągiem kapłana [2] na