Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - poradnik do gry - Robert "ochtywzyciu" Frąc - ebook

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - poradnik do gry ebook

Robert "ochtywzyciu" Frąc

5,0

Opis

W poradniku do gry Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier znajdziecie dokładny opis przejścia trybu kampanii wraz z poradami pozwalającymi poradzić sobie z napotkanymi przeciwnikami. Na końcu poradnika znajduje się obszerny rozdział dotyczący wyzwań.

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 8 Deep Fire (1) (Opis przejścia)
  • Misja 1 Nimble Guardian (1) (Opis przejścia)
  • Misja 12 Shattered Mountain (1) (Opis przejścia)
  • Misja 1 Nimble Guardian (Wyzwania)
  • Misja 9 Valiant Hammer (1) (Opis przejścia)
  • Misja 12 Shattered Mountain (2) (Opis przejścia)
  • Misja 7 Ember Hunt (1) (Opis przejścia)
  • Misja 5 Silent Talon (1) (Opis przejścia)
  • Misja 1 Nimble Guardian (2) (Opis przejścia)
  • Misja 10 Gallant Thief (1) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier jest czwartą odsłoną serii taktycznych strzelanin. Za produkcję gry odpowiadają studia Ubisoft Paris, Ubisoft Bucharest i Ubisoft Red Storm. Fabuła przedstawia zmagania futurystycznej elitarnej jednostki z rosyjskimi ultra-nacjonalistami. Gracz wciela się w dowódcę 4-osobowego oddziału żołnierzy i bierze udział w szeregu niebezpiecznych misji. Twórcy zadbali o wciągającą fabułę kampanii single player oraz rozbudowane opcje rozgrywki wieloosobowej.

Gra Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 114

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
5,0 (1 ocena)
1
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Tom Clancy's Ghost Recon:Future Soldierporadnik do gry

autor: Robert "ochtywzyciu" Frąc

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1243

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - Tom Clancy's Ghost Recon - Future Soldier

Opis przejścia

Prolog

Misja 1 Nimble Guardian (1)

Misja 1 Nimble Guardian (2)

Misja 1 Nimble Guardian (3)

Misja 2 Subtle Arrow (1)

Misja 2 Subtle Arrow (2)

Misja 2 Subtle Arrow (3)

Misja 3 Noble Tempest (1)

Misja 3 Noble Tempest (2)

Misja 3 Noble Tempest (3)

Misja 4 Tiger Dust (1)

Misja 4 Tiger Dust (2)

Misja 5 Silent Talon (1)

Misja 5 Silent Talon (2)

Misja 6 Firefly Rain (1)

Misja 6 Firefly Rain (2)

Misja 6 Firefly Rain (3)

Misja 7 Ember Hunt (1)

Misja 7 Ember Hunt (2)

Misja 7 Ember Hunt (3)

Misja 8 Deep Fire (1)

Misja 8 Deep Fire (2)

Misja 8 Deep Fire (3)

Misja 9 Valiant Hammer (1)

Misja 9 Valiant Hammer (2)

Misja 9 Valiant Hammer (3)

Misja 10 Gallant Thief (1)

Misja 10 Gallant Thief (2)

Misja 10 Gallant Thief (3)

Misja 11 Invisible Bear (1)

Misja 11 Invisible Bear (2)

Misja 11 Invisible Bear (3)

Misja 12 Shattered Mountain (1)

Misja 12 Shattered Mountain (2)

Wyzwania

Misja 1 Nimble Guardian

Misja 2 Subtle Arrow (1)

Misja 2 Subtle Arrow (2)

Misja 3 Noble Tempest (1)

Misja 3 Noble Tempest (2)

Misja 4 Tiger Dust

Misja 5 Silent Talon

Misja 6 Firefly Rain (1)

Misja 6 Firefly Rain (2)

Misja 6 Firefly Rain (3)

Misja 7 Ember Hunt (1)

Misja 7 Ember Hunt (2)

Misja 7 Ember Hunt (3)

Misja 8 Deep Fire

Misja 9 Valiant Hammer

Misja 10 Gallant Thief (1)

Misja 10 Gallant Thief (2)

Misja 10 Gallant Thief (3)

Misja 11 Invisible Bear

Misja 12 Shattered Mountain (1)

Misja 12 Shattered Mountain (2)

Misja 12 Shattered Mountain (3)

Poradnik do gry - Tom Clancy's Ghost Recon - Future Soldier

Poradnik do gry Tom Clancy's Ghost Recon:Future Soldier zawiera opis przejścia trybu kampanii wraz z poradami dotyczącymi radzenia sobie z napotkanymi przeciwnikami. Dodatkowo na końcu poradnika znajduje się obszerny rozdział opisujący zdobywanie wyzwań towarzyszących poszczególnym misją i nagradzanych dodatkowym wyposażeniem.

Tom Clancy's Ghost Recon:Future Soldier jesttaktyczką strzelanką, w której wcielamy się w rolę jednego z członków elitarnego oddziału Ghost posiadającego dostęp do wszelkich nowinek technologicznych. W trakcie wykonywania misji często będziemy mieli okazję do wykorzystywania różnego rodzaju gadżetów pomagających nam rozprawić się z przeciwnikami w efektywny sposób. Na "własnej skórze" przekonamy się, że odpowiednie wyposażenie może dać garstce żołnierzy przewagę taktyczną nad liczniejszymi siłami wroga.

Jednym z najciekawszych dodatków, jakie znajdziemy w grze jest "kuźnia broni". Przed każdą misją dostaniemy okazję do wybrania zabieranych ze sobą broni i skonfigurowania ich w niespotykanym w innych grach stopniu. Po wybraniu karabinu możemy modyfikować jego elementy tak by dostosować go do wykonywanej misji lub do własnych preferencji. Możliwych do modyfikacji części mamy około dziesięciu i prawie każda z nich w zauważalny sposób zmienia parametry naszego uzbrojenia. Jeżeli nie mamy pewności czy podmieniając poszczególne elementy osiągnęliśmy zamierzony efekt to możemy zabrać skonfigurowany przez nas karabin na strzelnicę i przekonać się o jego skuteczności w praktyce.

Robert Frąc (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Prolog

Oglądając przerywnik zobaczymy atak jednostki specjalnej na konwój jadący górską drogą. Gdy nasz ekran zamieni się w celownik, czekamy na rozkaz i oddajemy strzał do jednego z przeciwników.

Gdy ześlizgniemy się ze zbocza podbiegamy do pojazdów wroga i rozpoczynamy walkę z przeciwnikami.

Po przedarciu się do ostatniego pojazdu i wyeliminowaniu wszystkich przeciwników obejrzymy przerywnik, w którym nasz podopieczny zginie.

Misja 1 Nimble Guardian (1)

Misja 1 Nimble Guardian

Po wysłuchaniu briefingu i wybraniu wyposażenia zostaniemy wysłani na misję mającą na celu ewakuowanie przemytnika.

Zaraz po uzyskaniu kontroli nad żołnierzem przedzieramy się uliczkami podążając za niebieskimi wskaźnikami.

Dotrzemy w ten sposób do niewielkiego placu oddzielonego od drogi pudłami. "Przyklejamy" się do zasłony i rzucamy sensor. Dzięki niemu będziemy mogli łatwo odróżnić przeciwników od cywili oraz otrzymamy szczegółowe informacje o położeniu wrogów, nawet jeżeli znajdują się poza polem widzenia.

Po rozłożeniu sensora wychylamy się z za zasłony i zdejmujemy przeciwników, starając się przy tym nie pozabijać cywili.

Gdy zakończymy starcie ruszamy w ślad za kompanami. Przechodząc wąską uliczką dojdziemy do schodów. Zanim z nich skorzystamy warto uzupełnić zapasy amunicji korzystając ze skrzyni po prawej stronie.

Krótką chwilę później dojdziemy do większego placu oddzielonego od nas niewysokim murem. Chowamy się za zasłoną i rzucamy sensor.

Następnie wychylamy się ostrożnie i bierzemy na celownik jednego z przeciwników. Po oddaniu pierwszego strzału (najlepiej śmiertelnego) rozpoczynamy potyczkę. Tym razem wrogów będzie więcej i częściej będą korzystać z zasłon. Warto zauważyć, że wszelkiego rodzaju "cienkie osłony" (np: drewniane skrzynie, ścianki, drzwi) możemy przestrzelić i zabić chowającego się za nimi przeciwnika.

Po rozprawieniu się z wrogami przechodzimy dalej w prawo balkonami. Wpadniemy w ten sposób na oddział wroga, który zaatakuje nas z budynku po drugiej stronie ulicy. Na szybko rzucamy sensor i pozbywamy się przeciwników.

Próba podjęcia handlarza narkotyków zakończy się niepowodzeniem i będziemy musieli bronić VIP-a, który wpadł w zasadzkę.

Podbiegamy do zasłony z widokiem na Paez-a, rzucamy na szybko sensor i eliminujemy przeciwników.

Po krótkim starciu oglądamy jak nasz VIP ratuje się ucieczką i stajemy do walki z pojazdem uzbrojonym w działko. Jak tylko rozprawimy się z ostatnim wrogiem udajemy się do punktu nawigacyjnego.

Misja 1 Nimble Guardian (2)

Przed metalową bramą uzupełniamy zapasy amunicji i zajmujemy wyznaczone miejsce (biały okrąg na ziemi).

Po przejściu przez drzwi wychodzimy po drabinie i przemykamy dachem przykrytym niebieską plandeką.

Gdy dostaniemy informacje, że w pomieszczeniu po lewej znajdują się przeciwnicy wrzucamy przez okno sensor by uzyskać dodatkowe informacje o liczebności i rozłożeniu wrogów.

Po dokonaniu rozpoznania zajmujemy pozycję oznaczoną okręgiem, a następnie wpadamy do pomieszczenia i korzystając ze "spowolnienia" eliminujemy zaskoczonych przeciwników.

Podążając za kompanami pokonamy metalowe wrota i wyjdziemy na ulicę pełną cywili. Udając się naprzód wpadniemy na przeciwników czających się na piętrze budynku przed nami. Jest to idealna okazja by skorzystać z samouczka i wypróbować granty (przeciwnicy znajdują się z dala od cywili).

Posuwając się wzdłuż ulicy, zaatakowani zostaniemy przez pojazd z działkiem. Musimy pod niego podejść biegnąc od zasłony do zasłony. Gdy znajdziemy się blisko pojazdu ten odjedzie kawałek dalej a my podążymy za nim w prawo.

Po dojściu do końca budynku spoglądamy w lewo i ściągamy przeciwnika obsługującego działko.

Biegnąc w górę ulicy wypatrujemy zasłon i chowamy się za nimi jak tylko pojawią się wrogowie.

Posuwając się wzdłuż drogi torujemy sobie przejście zabijając przeciwników ostrzeliwujących nas z budynków lub chowających się za zasłonami.

Gdy oczyścimy ulicę biegniemy do punktu nawigacyjnego. Po drodze natrafimy na nisko zawieszoną belkę. Kucamy by pod nią przejść a następnie zeskakujemy na kolejną uliczkę.

Posuwając się naprzód wpadniemy na grupkę przeciwników. Dwóch z nich uzbrojonych jest w wyrzutnie rakiet. Są oni rozstawieni na dachach budynków po prawej i po lewej. Z pozycji zajmowanej przez nas zaraz po przerywników rzucamy sensor i pozbywamy się wrogów w tym jednego uzbrojonego w wyrzutnię rakiet.

By pozbyć się następnych przeciwników musimy przemknąć w pobliże pozycji strzeleckiej wroga. Podbiegać należy, gdy przeciwnik zajęty jest przeładowywaniem wyrzutni. Z Dogodniejszej pozycji dobijamy resztę przeciwników i udajemy się za kompanami.

Misja 1 Nimble Guardian (3)

Po przejściu przez mur wpadniemy na opustoszałe podwórko. Odnajdujemy na nim czerwoną skrzynię oznaczoną niebieskim punktem i wymieniamy broń.

Chwilę potem wraz z kompanami przejdziemy przez wrota i trafimy na plac z kilkoma przeciwnikami. Naszym zadaniem jest przekraść się do budynku, w którym przetrzymywany jest Paez bez wywoływania alarmu.

Dla rozpoznania terenu rzucamy sensor i chowając się za beczkami przechodzimy w prawo. Trafimy tu na żołnierza stojącego do nas plecami. Podkradamy się pod niego i eliminujemy go nożem.

Trzymając się prawej ściany wychodzimy po schodach i przechodzimy przez budynek. Zanim z niego wyjdziemy wychylamy się i ściągamy, przy pomocy karabinu z tłumikiem, przeciwnika obserwującego ulicę.

Po wyjściu z budynku udajemy się w prawo i ustawiamy się pod oknem domku, w którym przetrzymywany jest nasz cel. Gdy nasi kompani zajmą pozycję wpadamy do budynku i korzystając z zaskoczenia eliminujemy przeciwników.

Handlarz narkotyków zostanie oddany nam pod opiekę i będziemy musieli go za sobą ciągnąć osłaniając się przy pomocy pistoletu. Podczas eskortowania VIP-a prowadzeni jesteśmy na sztywno przez pole walki. Nasza rola ogranicza się do kierowania celownikiem i jak najszybszego eliminowania przeciwników.

Pierwszych wrogów napotkamy tuż po wyjściu z budynku. Nie ruszymy się z miejsca dopóki wszystkich nie pokonamy. Szczególnie niebezpiecznie zrobi się, gdy z budynku przed nami posypie się seria z karabinu stacjonarnego.

Kolejny etap zmagać to przedzieranie się uliczką przez cywili i eliminowanie nadciągających wrogów. Warto poświęcić chwilę na wycelowanie w przeciwników tak by nie zabić cywili.

Po wejściu do drewnianego przejścia prowadzącego na ulicę przyjdzie nam osłaniać tyły. Przypomina to strzelnicę, na której jak najszybciej zabijamy wrogów i oszczędzamy niewinnych.

Gdy wejdziemy na ulicę zostaniemy powaleni przez eksplozję. Leżąc na plecach pozbywamy się ostrzeliwujących nas przeciwników.

Zaraz po podniesieniu się z ziemi podążamy naprzód i rozprawiamy się z kilkoma wrogami. Pojazd uzbrojony w działko zwiastuje zakończenie misji.

Misja 2 Subtle Arrow (1)

Misja 2 Subtle Arrow

Zaraz po przerywniku pozbywamy się po cichu pierwszego przeciwnika i ruszamy w kierunku celu.

Po drodze napotkamy kilka zabudowań, wśród których natrafimy na pięciu wrogów oraz grupkę więzionych cywili. W celu rozpoznania terenu możemy przełączyć się na Magnetic View lub rzucić sensor.

W pierwszej kolejności podkradamy się pod przeciwnika stojącego przy studni i eliminujemy go po cichu.

Wycofujemy się z powrotem za chaty i obchodzimy obóz lewą stroną by dostać się do odosobnionego żołnierza stojącego w pobliżu płonącego samochodu. Podchodzimy do niego od tyłu i bezszelestnie zabijamy.

Na koniec pozbywamy się trzech żołnierzy pilnujących jeńców. Należy przy tym pamiętać, że zaraz po tym jak pozbędziemy się pierwszego przeciwnika cywile zaczną uciekać i wbiegać nam pod celownik.

Po oczyszczeniu wioski kontynuujemy marsz w stronę celu misji. Gdy pobliską drogą przejeżdżać będą pojazdy, kładziemy się na ziemi i czekamy aż odjadą, po czym kontynuujemy marsz w stronę celu.

Dojdziemy tak do kolejnych zabudowań. Naszym pierwszym łatwym celem jest przeciwnik, który wyłoni się z chaty i podejdzie do samochodu. Eliminujemy go po cichu i udajemy się w lewo drogą.

Naszym kolejnym celem jest żołnierz samotnie obserwujący okolicę drogi. Podkradamy się do niego i eliminujemy go po cichu.

Podążając naprzód trafimy