7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Dokładny opis przejścia gry przygodowej Undercover: Operation Wintersun, w której jako angielski fizyk, profesor John Russell, zostajesz zwerbowany przez M16 i wysłany Niemiec w celu odkrycia i zneutralizowania tajnej broni III Rzeszy.
Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Undercover: Operation Wintersun austriackiego studia Sproing Interactive, to gra przygodowa zrealizowana w klasycznym stylu z wykorzystaniem interfejsu point&click. Autorzy umieścili opowiadaną historię w czasach drugiej wojny światowej.
Gra Undercover: Operation Wintersun, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 31
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=614
Ulica
Wejście do ICW
ICW - hol, schowek, pomieszczenia biurowe (1)
ICW - hol, schowek, pomieszczenia biurowe (2)
UUWL - boczne wejście, biuro
UUWL - archiwum (1)
UUWL - archiwum (2)
Ulice (1)
Ulice (2)
Rynek, gospoda, ulice (1)
Rynek, gospoda, ulice (2)
Podziemne pomieszczenia produkcyjne (1)
Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2)
Podziemne pomieszczenia produkcyjne (3)
Lotnisko
Ulice
Fabryka
Jest rok 1943, trwa druga wojna światowa. 8 stycznia angielski fizyk profesor John Russell stawia się na nieoczekiwane wezwanie w biurze Colonela Traversa. Na jego kolanach ląduje teczka z aktami "Operacji Wintersun". Otrzymuje polecenie zapoznania się z ich zawartością oraz - ku swemu zaskoczeniu - wyjazdu do Berlina wraz z obecnym w pomieszczeniu niejakim Peterem Grahamem. W ten oto prosty i raczej niezachwycający go sposób, mężczyzna wiodący dotąd spokojny żywot naukowca, staje się agentem MI6.
Chcąc skutecznie wspierać Johna w jego działaniach, traktuj wszelkie napotkane przedmioty LPM - by je obejrzeć i PPM - by je zabrać, nawet jeśli to ostatnie nie od razu jest możliwe. Dość często bowiem zdarza się, że nie możesz zadziałać jednym przedmiotem na drugim, choć wydaje się to oczywiste i logiczne, dopóki nie dowiesz się o nim czegoś więcej lub nie spróbujesz wziąć go gołymi rękami. Również w inwentarzu lewy przycisk odpowiada za informacje, natomiast prawy umożliwia posługiwanie się zebranymi znaleziskami. Także zmiana lokacji wymaga kliknięcia PPM na ikonkę z czerwoną strzałką (dwukrotne - przyspiesza ten proces), bowiem zadziałanie samym LPM sprowokuje tylko Johna do objaśnień, dokąd dana droga prowadzi. Jeśli chcesz, by Twój bohater poruszał się szybciej, naciśnij przycisk dwa razy. Zaś dialogi i sekwencje filmowe przewiniesz spacją. W tej przygodzie niekoniecznie musisz rozmawiać ze wszystkimi o wszystkim, choć oczywiście możesz, a sytuacje - gdy przepytanie kogoś niezbędne jest do rozwoju akcji - są wyraźnie zaznaczone w tekście. Pomarańczowym kolorem wyróżniłam wszystkie gromadzone w ekwipunku przedmioty oraz teksty, które należy przeczytać.
Jak typowy nieporadny intelektualista w okularkach poradzi sobie w roli szpiega? Jakich wyborów przyjdzie mu dokonywać? Kto okaże się przyjacielem, a kto wrogiem? Dowiesz się już za chwilę...
Katarzyna "kassiopestka" Pestka
Nieco oszołomiony całą sytuacją Russell wychodzi z budynku. Ma wielką ochotę podsłuchać o czym jeszcze toczy się na górze rozmowa, z dalszego ciągu której został grzecznie wyproszony. Niestety, odrobinę uchylone okno gabinetu znajduje się zbyt wysoko. John zagląda do stojącego tuż obok wejścia pojemnika na śmieci i wyjmuje zeń ziemniak. Zauważa też w widniejącym tuż obok okratowanym okienku piwnicznym wetknięty na skos pręt, który udaje mu się wyciągnąć. Jednak jest on za krótki, by dosięgnąć nim okna.
Mężczyzna podnosi jeszcze z ziemi gazetę z zeszłego tygodnia i podchodzi do drzewa rosnącego z boku budynku. Interesuje go gałąź, na której siedzi dość nerwowa wrona. Ptaszysko nie daje się przegonić, za to robi wówczas sporo hałasu. John wpada jednak na pomysł i rozkrusza kartofel na ciemniejszym fragmencie bruku obok. Wrona kusi się i zlatuje z drzewa, by zająć się kawałkami ziemniaka.
Teraz Russell ma swobodny dostęp do gałęzi, ułamuje ją więc i przy jej pomocy próbuje bardziej otworzyć okno. Niestety - i gałąź jest za krótka. Dopiero wetknięcie jej w pręt daje dostatecznie długą tyczkę. Cóż z